nesa 169 348 Posted February 26 Stavljeni su neki pojačani ventili. Koštalo je kod Cubike 180. Ruke za skidanje i vraćanje glave su bile u paketu sa velikim servisom. 2 igor0511 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 516 Posted February 27 Sad na proveru smese plina, da ne bude siromasna, jer siromasna smesa sagoreva vecom temperaturom. I ne preko 4000-4500 obrtaja na plin u produzenom trajanju. Ako treba da se ubrza ili pretice nije problem, ili nekoliko kilometara zustrije voznje, ali ne do Grcke pri stalnih 4500 (ionako mu to dodje ~165kmh?). Bar ja ne bih. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 27 Nikad nisam dugo vozio dugo preko 4000 obrtaja. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2178 Posted February 27 ja na AP ne vozim preko 3500 sto zbog motora, same ugodnosti u voznji pa i potrosnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted February 27 Bezbednost, udobnost, ekonomicnost. Ja na AP drzim od 100 do 120kmh. Oko 3000 rpmSent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 python reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 27 To jedino na nekim kratkim relacijama ovde po Srbiji, pa 100-kom kruziras magistralom... Da krenem tako negde napolje autoputem (na ogranicenjima od 130 ili 140 km/h), tacno bih odlepio i pre granice . Pri tome uopste i ne mislim na potrebno vreme. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 27 Ja sam za ovih 60.000 samo jedno 5 - 6 puta bio na autoputu. Iskreno govoreći nemam ni volju. Više volim običan put, pa malo i razgledaš okolinu, milina jedna. 3 shuxx, ISV_01 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted February 27 Iskreno, uglavnom sam u srbiji na AP. Nisu to ni dugi putevi. Sofija, 200km.Moji automobili su mali, nejaki. Njima i meni odgovara 120kmh.Za veci, snazniji, udobniji auto, i za putovanja od 500 - 1000km vredi ici preko 130kmh.Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 27 Pisah vec, sa Bravo takodje 1.4 benzincem sam najdalje u cugu bukvalno bez stajanja (sem pi* pauze) isao do Istanbula. Kroz veci deo Bugarske (iza Sofije ka Plovdivu i Kapetan Andreevu) je ogranicenje 140 km/h. Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja). Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu . Naravno da se manji, laganiji, stock auto sa manjim medjuosovinskim drugacije vozi. Picio sam kao mladji po par stotina km i sa 206-icama, Punticima, Twingom, a i to je dozivljaj na svoj nacin. 2 nesa 169 and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted February 27 Sve babe od vozača na forumu Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 2 nemanja84bg, Axic and Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2178 Posted February 27 Mene voznja na AP nikad nije ispunjavala cak je i mrzim, monotono, ali zato po krivinama volim da šurim gde god moze tu su se mnogi zeznuli koji su pokusavali da me prate 1 2 moron, ISV_01 and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 27 42 minutes ago, knezevic76 said: Sve babe od vozača na forumu Zovi me kako hoćeš, ali meni je lepo kad vozim opušteno i bez stresa koji donosi brza vožnja. 48 minutes ago, Ivan said: Pisah vec, sa Bravo takodje 1.4 benzincem sam najdalje u cugu bukvalno bez stajanja (sem pi* pauze) isao do Istanbula. Kroz veci deo Bugarske (iza Sofije ka Plovdivu i Kapetan Andreevu) je ogranicenje 140 km/h. Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Onda je kod tebe dosta duži prenos. Kod mene 3000 rpm bude već pre 120. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 27 (edited) Najobicniji C635 menjac i njegovih klasicnih 0.767 u 6. brzini. Pricamo o benzincima, a pored 1.4. zaboravio sam da dodam da je MA Turbo verzija bila u pitanju. A i ja sam "mrzitelj" autoputa, gde god mogu gledam da ga izbegnem. Sem ako negde zurim ili je u pitanju duzi put gde zaobilazenje AP nema poentu. Daleko vise volim peglanje, saltanje i uzivanje po krivinama, sto kolega rece . Edited February 27 by Ivan 2 1 nesa 169, nemanja84bg and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1287 Posted February 27 I jedan i drugi tip voznje imaju svoje i ok su mi ... ali kad bljuje vatru na auspuh , puca tresti uffff makar jednom nedeljno dobro dodje , sto da ne lagana uzivancija voznja je skroz ok , ali nista nije kao po gradu kreni stani pa udji izadji sa slavije ... nikakvo uzivanje a sporo i evrici odlaze u vetar ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 516 Posted February 27 (edited) 5 hours ago, Ivan said: Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja). Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu . Meni je Stilo 1.6 za 130kmh (140 na cajgeru) vec bio na oko 3800-3900rpm i to je maks sto sam ga na plinu vozio satima (gde satima =<3.5h posto potrosi plin za toliko). Bilo je kratkotrajnih izleta na 4500rpm za preticanja, ali je duze od 5 min u kontinuitetu preko 4000rpm video samo na benzinu. Edit: I radje se secam 188kmh (po Garminu ili za dlaku ispod 200 po cajgeru) u Ladi 110 u Italiji pre 16 god, nego bilo koje druge 240+ kasnije voznje po "Nemackama" u tudjim besnim kolima. Bio sam veca eksluziva na putu od Lamboa i Ferarija . Sreca me ne ukebase karabinjeri... Edited February 27 by ostoja Zaboravljam da je 2024... 2 nesa 169 and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3680 Posted February 27 6 hours ago, OMP said: Mene voznja na AP nikad nije ispunjavala cak je i mrzim, monotono, ali zato po krivinama volim da šurim gde god moze tu su se mnogi zeznuli koji su pokusavali da me prate Imam slične poglede na pitanje auto puta i krivudave magistrale Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted February 27 Čekajte bre, šta je sa mantrama bezbednost, udobnost, ekonomičnost, pa valjda je za to Ap projektovan ili sam nešto preskočio?Mislim, te mantre se ne uklapaju sa šurenjem po magistralama?Sent from my SM-A546E using Tapatalk 2 2 nesa 169, Mijailović P., MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 27 7 hours ago, Ivan said: Najobicniji C635 menjac i njegovih klasicnih 0.767 u 6. brzini. Pricamo o benzincima, a pored 1.4. zaboravio sam da dodam da je MA Turbo verzija bila u pitanju. E, pa zato je duži prenos, zbog turbine. Razumeo sam da pišeš o benzincu jer Fiat koliko znam nikad nije imao dizel 1,4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted February 27 (edited) Vala ne znam, pri 130km/h punto 1.3 mjet 75ks ja sam imao utisak da "motor wants to leave the chat room" dok sam ja skoro pa za malo imao cepove za plivanje u usima koliko se drao. mislim tako u pocetku, pa posle jedno 500km u cugu ti bude bolje.. Sa Volvoom je bilo bolje, on je bio odlican madjionicar. Za 2h pri 120 stuce pola rezervoara benzina...jbg statusni simbol a ja sam bio sve samo ne seik... E sad, Bravo ima neki svoj trip, mislim da sam zalepi pedalu gasa do poda kada je na AP u 5. i ne mogu da je dignem, a da budem mehanicar da vidim sa je pri 3.500-3.800-4.000 ne pada mi na pamet..mislim, prekine on jako brzo, mislim da ulazi u krizu srednjih automobilskih godina pa se malo produva, izdivlja sta znam. Ovako prdi, smrdi, pije dizel ko neki deda, tu je oko 2500-2800rpm u 5., valjda mu to prija... Nista, sledeci auto mora biti maloletan na metan Edited February 27 by ISV_01 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 516 Posted February 28 Maloletni na metan verovatno presao vise od dede 1 2 nesa 169, ISV_01 and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 516 Posted March 24 (edited) On 2/27/2024 at 2:13 PM, Ivan said: Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja). Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu . Juce sam bas obratio paznju, konacno smo se malo makli iz grada... na Delti TJet od 120 konja je 130kmh (po cajgeru, ili 121 po GPS) ravno 3000 obrtaja u VI stepenu. Edited March 24 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted March 24 Odličan prenos ima Bravo sa šest brzinaSent from my SM-A546E using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 29 On 3/24/2024 at 4:22 PM, ostoja said: Juce sam bas obratio paznju, konacno smo se malo makli iz grada... na Delti TJet od 120 konja je 130kmh (po cajgeru, ili 121 po GPS) ravno 3000 obrtaja u VI stepenu. Au, baš ti je velika razlika između brzinomera i GPS-a. Kod mene uglavnom 2 do 3 km/h kad se stabilizuje brzina. Tako mi bude i razlika kad uporedim s onim radarima koji imaju displej. Nikad više. Da li imaš serijsku dimenziju guma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 516 Posted March 29 Fabricka dimenzija, napumpana za polu-pun auto. Laze koliko laze, sta da mu radim :). Kad pise 90, ide 84. Kad pise 130, ide 121-122. Iznad i ispod nisam stvarno obracao paznju, ove dve su mi interesantne jer su za magistralu i autoput. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 30 Likvidirao sam pre neki dan fabrički akumulator. Na taksi automobilu je to i inače kritičan deo zbog kratkih relacija i uključenosti više potrošača kad auto stoji, a presudilo mu je dugo držanje pod kontaktom radi dikagnostike. Mogao je još da ide, ali da razmišljam svaki put hoće li upaliti ili neće - ne pada mi na pamet. Tri puta me je izdao - dosta je bilo. Kupio sam novi Exide. Nije bilo skupo jer je bila neka akcija, a pošto nemam start/stop zahtevi mi nisu bog zna kakvi. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites