Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Stavljeni su neki pojačani ventili. Koštalo je kod Cubike 180.

Ruke za skidanje i vraćanje glave su bile u paketu sa velikim servisom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad na proveru smese plina, da ne bude siromasna, jer siromasna smesa sagoreva vecom temperaturom. I ne preko 4000-4500 obrtaja na plin u produzenom trajanju. Ako treba da se ubrza ili pretice nije problem, ili nekoliko kilometara zustrije voznje, ali ne do Grcke pri stalnih 4500 (ionako mu to dodje ~165kmh?). Bar ja ne bih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jedino na nekim kratkim relacijama ovde po Srbiji, pa 100-kom kruziras magistralom...

Da krenem tako negde napolje autoputem (na ogranicenjima od 130 ili 140 km/h), tacno bih odlepio i pre granice :) . Pri tome uopste i ne mislim na potrebno vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za ovih 60.000 samo jedno 5 - 6 puta bio na autoputu. Iskreno govoreći nemam ni volju. Više volim običan put, pa malo i razgledaš okolinu, milina jedna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, uglavnom sam u srbiji na AP. Nisu to ni dugi putevi. Sofija, 200km.
Moji automobili su mali, nejaki. Njima i meni odgovara 120kmh.

Za veci, snazniji, udobniji auto, i za putovanja od 500 - 1000km vredi ici preko 130kmh.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisah vec, sa Bravo takodje 1.4 benzincem sam najdalje u cugu bukvalno bez stajanja (sem pi* pauze) isao do Istanbula. Kroz veci deo Bugarske (iza Sofije ka Plovdivu i Kapetan Andreevu) je ogranicenje 140 km/h.

Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja).

Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu ;) .

Naravno da se manji, laganiji, stock auto sa manjim medjuosovinskim drugacije vozi. Picio sam kao mladji po par stotina km i sa 206-icama, Punticima, Twingom, a i to je dozivljaj na svoj nacin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, knezevic76 said:

Sve babe od vozača na forumu emoji23.png

Zovi me kako hoćeš, ali meni je lepo kad vozim opušteno i bez stresa koji donosi brza vožnja. 

48 minutes ago, Ivan said:

Pisah vec, sa Bravo takodje 1.4 benzincem sam najdalje u cugu bukvalno bez stajanja (sem pi* pauze) isao do Istanbula. Kroz veci deo Bugarske (iza Sofije ka Plovdivu i Kapetan Andreevu) je ogranicenje 140 km/h.

Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. 

Onda je kod tebe dosta duži prenos. Kod mene 3000 rpm bude već pre 120. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najobicniji C635 menjac i njegovih klasicnih 0.767 u 6. brzini. Pricamo o benzincima, a pored 1.4. zaboravio sam da dodam da je MA Turbo verzija bila u pitanju.

A i ja sam "mrzitelj" autoputa, gde god mogu gledam da ga izbegnem. Sem ako negde zurim ili je u pitanju duzi put gde zaobilazenje AP nema poentu.

Daleko vise volim peglanje, saltanje i uzivanje po krivinama, sto kolega rece :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jedan i drugi tip voznje imaju svoje i ok su mi ... ali kad bljuje vatru na auspuh , puca tresti uffff makar jednom nedeljno dobro dodje , sto da ne lagana uzivancija voznja je skroz ok , ali nista nije kao po gradu kreni stani pa udji izadji sa slavije ... nikakvo uzivanje a sporo i evrici odlaze u vetar ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja).

Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu ;) .

 

Meni je Stilo 1.6 za 130kmh (140 na cajgeru) vec bio na oko 3800-3900rpm i to je maks sto sam ga na plinu vozio satima (gde satima =<3.5h posto potrosi plin za toliko). Bilo je kratkotrajnih izleta na 4500rpm za preticanja, ali je duze od 5 min u kontinuitetu preko 4000rpm video samo na benzinu.

 

Edit:

I radje se secam 188kmh (po Garminu ili za dlaku ispod 200 po cajgeru) u Ladi 110 u Italiji pre 16 god, nego bilo koje druge 240+ kasnije voznje po "Nemackama" u tudjim besnim kolima. Bio sam veca eksluziva na putu od Lamboa i Ferarija ;). Sreca me ne ukebase karabinjeri...

 

Edited by ostoja
Zaboravljam da je 2024...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, OMP said:

Mene voznja na AP nikad nije ispunjavala cak je i mrzim, monotono, ali zato po krivinama volim da šurim gde god moze tu su se mnogi zeznuli koji su pokusavali da me prate :)

Imam slične poglede na pitanje auto puta i krivudave magistrale :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Ivan said:

Najobicniji C635 menjac i njegovih klasicnih 0.767 u 6. brzini. Pricamo o benzincima, a pored 1.4. zaboravio sam da dodam da je MA Turbo verzija bila u pitanju.

E, pa zato je duži prenos, zbog turbine. Razumeo sam da pišeš o benzincu jer Fiat koliko znam nikad nije imao dizel 1,4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala ne znam, pri 130km/h punto 1.3 mjet 75ks ja sam imao utisak da "motor wants to leave the chat room" dok sam ja skoro pa za malo imao cepove za plivanje u usima koliko se drao. mislim tako u pocetku, pa posle jedno 500km u cugu ti bude bolje..

 

Sa Volvoom je bilo bolje, on je bio odlican madjionicar. Za 2h pri 120 stuce pola rezervoara benzina...jbg statusni simbol a ja sam bio sve samo ne seik...

 

E sad, Bravo ima neki svoj trip, mislim da sam zalepi pedalu gasa do poda kada je na AP u 5. i ne mogu da je dignem, a da budem mehanicar  da vidim sa je pri 3.500-3.800-4.000 ne pada mi na pamet..mislim, prekine on jako brzo, mislim da ulazi u krizu srednjih automobilskih godina pa se malo produva, izdivlja sta znam. Ovako prdi, smrdi, pije dizel ko neki deda, tu je oko 2500-2800rpm u 5., valjda mu to prija...

 

Nista, sledeci auto mora biti maloletan na metan :stuart:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 2/27/2024 at 2:13 PM, Ivan said:

Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja).

Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu ;) .

Juce sam bas obratio paznju, konacno smo se malo makli iz grada... na Delti TJet od 120 konja je 130kmh (po cajgeru, ili 121 po GPS) ravno 3000 obrtaja u VI stepenu.

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/24/2024 at 4:22 PM, ostoja said:

Juce sam bas obratio paznju, konacno smo se malo makli iz grada... na Delti TJet od 120 konja je 130kmh (po cajgeru, ili 121 po GPS) ravno 3000 obrtaja u VI stepenu.

Au, baš ti je velika razlika između brzinomera i GPS-a. Kod mene uglavnom 2 do 3 km/h kad se stabilizuje brzina. Tako mi bude i razlika kad uporedim s onim radarima koji imaju displej. Nikad više.

Da li imaš serijsku dimenziju guma?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricka dimenzija, napumpana za polu-pun auto. Laze koliko laze, sta da mu radim :).

 

Kad pise 90, ide 84.

Kad pise 130, ide 121-122.

Iznad i ispod nisam stvarno obracao paznju, ove dve su mi interesantne jer su za magistralu i autoput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Likvidirao sam pre neki dan fabrički akumulator. Na taksi automobilu je to i inače kritičan deo zbog kratkih relacija i uključenosti više potrošača kad auto stoji, a presudilo mu je dugo držanje pod kontaktom radi dikagnostike. Mogao je još da ide, ali da razmišljam svaki put hoće li upaliti ili neće - ne pada mi na pamet. Tri puta me je izdao - dosta je bilo. 

Kupio sam novi Exide. Nije bilo skupo jer je bila neka akcija, a pošto nemam start/stop zahtevi mi nisu bog zna kakvi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...