Jump to content
FAS Goran
boban56

PUNTO MK1 problem sa rashladnim sistemom

Recommended Posts

Zdravo

Imam PUNTO MK1 1.2 OTTO, benzinac 1998  godište.

Juče sam išao na Staru Planinu.

Kada sam stigao na Babin zub, primetio sam malu baricu ispod hladnjaka. Vlažio je donji deo hladnjaka na spoju sa crevom. 

Ostavio da se motor ohladi. Posle 4-5 sati obrisao mesto gde je vlažilo i više nije vlažilo. Poklopac posude je bio suv. Nivo antifriza u posudi je bio potpuno normalan kao kad sam pošao na put, između min i max.

Proverio sam i ulje. Ulje je bilo na istom nivo kao i pre puta, normalne boje ( sa njim prešao oko 1500km)

Imam lampicu za pregrevanje koja se nije upalila tokom vožnje. Ventilator radio normalno i isključio se posle nekoliko minuta kad sam stao.

 

Vratio se kući; Sve je bilo OK. Nikakav problem u vožnji. Nema kapljanja ni barice.

Sutradan ujutru vidim da je nivo tečnosti u posudi sa srednjeg nivoa se podigao do maksimuma.

 

U čemu je problem?

Na šta da obratim pažnju? da li smem da vozim?

 

Kada sam upalio mašinu brzo je još podigao nivo tečnosti u posudi.

 

Trebam pomoć i savet

 

 

Share this post


Link to post

moze da bude sta hoces, od vodene pumpe do recimo poroznog creva sto je bio slucaj kod mene pustao isto na dnu (kod tebe se mozda rasteglo tu gde je vezano za hladnjak tu bih proverio dotegao selnu ili kako vec naleze) na licu mesta ga zakrpio vozio normalno, dolio tecnosti naravno i od tad nista mislim pokazao bi do sad da je nesto ali  nije tako da , lepo je podigao temperaturu i nabio pritisak u posudi vratio deo vode i pare natrag na cep slicno kao kod tebe. Ono sto je zanimljivo je da je crko ventil otvoren zatvoren sistem termostat ako se zove pa je zamenjen naknadno to vidis kad nikad ne nabije optimalnu temperaturu 90 i nesto stepeni ali mu nista ne smeta iako je uvek otvoren. Kontam da je prljav sistem i da treba menjati tecnost isprati isti dotegnuti crevo i to je to - proveriti gde curi i zasto i da se to zameni.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
2 hours ago, nemanja84bg said:

moze da bude sta hoces, od vodene pumpe do recimo poroznog creva sto je bio slucaj kod mene pustao isto na dnu (kod tebe se mozda rasteglo tu gde je vezano za hladnjak tu bih proverio dotegao selnu ili kako vec naleze) na licu mesta ga zakrpio vozio normalno, dolio tecnosti naravno i od tad nista mislim pokazao bi do sad da je nesto ali  nije tako da , lepo je podigao temperaturu i nabio pritisak u posudi vratio deo vode i pare natrag na cep slicno kao kod tebe. Ono sto je zanimljivo je da je crko ventil otvoren zatvoren sistem termostat ako se zove pa je zamenjen naknadno to vidis kad nikad ne nabije optimalnu temperaturu 90 i nesto stepeni ali mu nista ne smeta iako je uvek otvoren. Kontam da je prljav sistem i da treba menjati tecnost isprati isti dotegnuti crevo i to je to - proveriti gde curi i zasto i da se to zameni.

Proveriću sve spojeve. Bilo šta da uradim javiću se. Nije mi jasno zašto podigne nivo u posudi dok radi. Kadse ohladi spadne

Share this post


Link to post
22 hours ago, boban56 said:

Nije mi jasno zašto podigne nivo u posudi dok radi

Zagrije se rashladna tecnost i dolazi do sirenja iste... i do odredjenog pritiska u sistemu jer pumpa gura tecnost kroz sistem...

Share this post


Link to post

Proveri na cepu posude rashladne tecnosti ili na njoj da li ima odlivak pare, ako je on zacepljen nabijace pritisak i pocece da svlaci creva, to bi trebalo da je poluotvoren sistem. Bolje da izbacuje deo pare nego da svlaci creva otprilike kolko sam razumeo svrhu tog dizajna.

Share this post


Link to post

Ekipa .Ja jedno vrijeme se ne javljam onda bum. Ovako temperatura kazaljka ne diže se. Indikator je promijenjen mislim prije dve god, dihtung glave isto tako 2020. Crijeva su oba vruća jako. Normalno. Ali danas kad sam dignula haubu iza motora čuje se čudan zvuk. Kao lupkanje malo ubrza pa stane par sekundi pa opet ,2h nije paljen. Snimila sam zvuk al ne znam da li ću ga moći staviti. (nemogu stavit)Majstor a nije ti to ništa. Grrr a danas popodne moram da idem 260km . Dijete na kontrolu. Uzet cu antifriz i novi termostat ali da li je do njega kad su oba crijeva vruca? Hvala

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...