Jump to content
FAS Goran
vechera

Fiat 500 1.3 mjet (2008) - DPF regeneracije i rpm

Recommended Posts

Pozdrav,

 

imam Fiat 500 1.3 mJet 2008 (75ps)

 

1. Često ulazi u DPF regeneracije (tačnije često podigne obrtaje na 1.000 rpm) ne pali se zuta lampica niti bilo kakva upozorenja ali nije mi logicno da tipa na svakih 50km radi regeneracije 

 

2. Dešava se (ponekad) da u leru obrtomer “poigrava”

(mislim da nema veze da li je hladan ili topao motor)

 

3. Potrošnja mi nije “bitna” ali pošto vidim da nekim članovima ovi motori troše “malo” da li je normalno za “oštriju” gradsku vožnju da troši 6.5l/100km (po bordu) sa klimom?

 

4. Dešava se nekad ali isto retko kao da izmedju 1500-2000 kao da “štuca” “guta knedlu”

Edited by vechera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jedino mogu da potvrdim za potrosnju,to je super potrosnja po gradu i sa klimom,na putu ne bi trebalo da je vise od 4L/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, vechera said:

1. Često ulazi u DPF regeneracije (tačnije često podigne obrtaje na 1.000 rpm) ne pali se zuta lampica niti bilo kakva upozorenja ali nije mi logicno da tipa na svakih 50km radi regeneracije

Kako znas da radi regeneraciju na osnovu ovoga ?

Ako ne purnja iza, ne mora biti regeneracija. 50km je bas preterano za regeneraciju. 

Ako nisi siguran u stanje DPFa, moze se videti dijagnostikom (najbezbolnija metoda).

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, ISV_01 said:

Kako znas da radi regeneraciju na osnovu ovoga ?

Ako ne purnja iza, ne mora biti regeneracija. 50km je bas preterano za regeneraciju. 

Ako nisi siguran u stanje DPFa, moze se videti dijagnostikom (najbezbolnija metoda).

Pa uglavnom kada se tako ponaša kad ga ugasim čuje se “pucketanje” ispod auta (kako se hladi auspuh) što bi značilo da je podizao temperaturu da bi radio regeneraciju.

na dijagnostici ne izbacuje ništa auto se redovno održava.

A samo sam ga jednom video da “purnja” iza i to dok sam stajao na semaforu (isto je bio povećan broj obrtaja) ali mislim da to zavisi od stepena zapušenosti (da li dimi ili ne).

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, vechera said:

dijagnostici ne izbacuje ništa auto se redovno održava.

Pod dijagnostikom sam mislio stanje DPFa, tj njegov % zapusenosti. Tako ces znati da li je blizu cementiranja (osim paljenja lampice za DPF) ili ne. 

50km je bas preterano ali bi trebalo proveriti stanje DPFa, jer ne znam u kom % zapusenosti tj blindiranosti se pali lampica za DPF a to onda moze biti problematicno.

Da je senzor (lambda sonda) u problemu, verujem da bi izbacio gresku na dijagnostici.

 

Za knedlu mislim da ima par tema kod Nuova Bravo podforumu (vidi sa pretragom, slab mi net inace bi ja nasao).

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, ISV_01 said:

Pod dijagnostikom sam mislio stanje DPFa, tj njegov % zapusenosti. Tako ces znati da li je blizu cementiranja (osim paljenja lampice za DPF) ili ne. 

50km je bas preterano ali bi trebalo proveriti stanje DPFa, jer ne znam u kom % zapusenosti tj blindiranosti se pali lampica za DPF a to onda moze biti problematicno.

Da je senzor (lambda sonda) u problemu, verujem da bi izbacio gresku na dijagnostici.

 

Za knedlu mislim da ima par tema kod Nuova Bravo podforumu (vidi sa pretragom, slab mi net inace bi ja nasao).

Hvala.

Kada je loš DPF auspuh garavi (kod mene je sve čisto a nadavno je bio na tehničkom i izduvni gasovi su TOP).

nasao sam i na stranim forumima ovo što se meni dešava, da podigne obrtaje na 1000 (sa 800) na dijagnostici nista ne izbacije a sam lik koji je imao indentican “problem”  je rekao ovo:

I already changed Injectors, tried to blank the EGR, did a regeneration on the DPF, got new exhaust sealing, new Fuel Filter, cleaned the Air Mass Meter.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta knedla i to podizanje obrtaja po meni lici i na los senzor pritiska goriva

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Da li mozda imas neki zakljucak vezano za ovu temu? Na mom Puntu Evo 1.3mjet 84KS imam sledeci problem (od skoro sam vlasnik, tako da ne znam sta je normalno): Pali neki vid regeneracije na svakih 200km od prilike, pojavi se gust dim iz auspuha, radi neko vreme 5-10min tako, i samo od sebe stane. Znaci definitivno neka regeneracija, ne znam da li je vezena za DPF-om. Pri tome NE upali onu lampicu za regenraciju, samo podigne obrtaje i dimi. Prosao je tehnicki sto se tice izduvnih gasova, kad nema te reparacije.  

 

Bio vec na klasicnoj dijagnostici, ne javlja nikakve alkrme, sem grejaca motoroa br 4, sto ce biti uskoro sredjeno. DPF po dijagnostici ni blizu zapusenosti. Svi ostali parametri po compu su dobri. Dizne kaze da su dve bas ok, treca je na +1 necega, a cetvrta je na -0.5. Motor deluje da lepo radi i vuce, potrosnja po gradu 6.3litra. 

 

Ako neko ima iskustva sa time, bas bi mi dobro dosla informacija, jer me sramota u saobracaju kad zadimi ko Warburg, napravi oblak dima, a realno nemam na svakih 200km mogucnosti da ga produvam na otvorenom.

 

Saljem sliku kako to izgleda u leru, dok radi, kad se da gas je katastrofa.

Evo.JPG

Edited by banek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bankela

Pozdrav, procitaj sve prethodne postove iz teme vezane za regeneraciju DPFa, bice dosta jasnije. 

Ako su kratke relacije ili ti je gradska voznja 99%, dpf regeneracije su cesce pa je i 200 km za istu opravdano. 

Noviji dizeli trebaju malo da se produvaju na otvorenom putu, pozeljno uz neki dpf aditiv. 

 

Da, plavicasto beli dim, smrad sumpora u slicno, to je to. Dizne su ti u granicama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam nedavno fiat tipo sw 1,3 sa originalnim 150 000 km (2017god) i desava mi se da tacno na 150 km radi regeneraciju. Takodje imam i fiat 500 1,3 75 ks e on radi regeneracije na 250 km. Fiat 500 ima na satu 240000 km a kupljen sa 140000 i regeneraciju radi na tim kilometrima kako je kod mene.
Mene zanima kako na tolikoj kilometrazi (fiat 500) nisu vremenom postale cesće a Tipo koji dosta mladji i sa manje kilometara radi ih na 150 km.
Da li je to stanje normalno i kako taj problem resit ako to i jeste problem?
Ne bih ga skidao, mislim da ni ciscenje ne daje neke dugorocne rezultate a nov kupovat ni za to nisam


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika je verovatno u tome sto je jedan euro 5, a jedan 6, sto je u sustini samo dosadniji dpf :D

ja sam za 6.5 godina sa Leonom imao 2 update-a softwarea od fabrike i jedan je bio posle one dizel afere. Rezultat su samo cesce dpf regeneracije

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Marinko69 said:

mislim da ni ciscenje ne daje neke dugorocne rezultate

Daje dosta dobre, ima kolega koji su radili ciscenje, sto hemija + ultrazvuk sto na zaista specijalnim spravama koje imaju i susac pa nema bojazni da nesto ostane mokro i da se cestice iz izduca lepe nakon montaze.

Mogu i aditivi za regeneraciju dpfa ali cinjenica je da mora da se izduvava na AP/magistrali cesce. Grad i stani-kreni ubijaju te dizele sa dpfom, posebno euro 5-6 motore 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda malo u vise obrtaje, tipa 2500-3000 povremeno a ne vucaranje na do 2000 rpm. Za gašenje/vađenje istog i softversko gašenje pogledaj malo na forumu, bilo je kolega koje su to radili. Mora stručno i lepo da se uradi da ne bude problema posle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde i ja da dodam koju, jer sam imao slican problem, imas gore moj post.  Nisam neki strucnjak za sve ovo, vise da podelim moje iskustvo. Po meni imaju dva mogucnosti:

 

1. DPF vremenom izgubi na svom kapacitetu (akcija da se procisti) 

2. Uzrok brzog punjenja DPF-a je da su gasovi koji ulaze u njega mnogo prljavi.

verovatno je na nekoj kilomtrazi uzrok i jedno i drugo.

 

Uglavnom kod Puntica kojeg imam, isao sam  u prepopruceni Fiat servis, a od stvari koje mislim da su kljucne zamenili mi dve dizne, druge dve reparirane.  Takodje poslusao sam savet od drugara gore, uzeo sam taj DPF cleaner (Wynns), i poceo sam da sipam gorivo ovo sa aditivima na MOL-u. Malo samo posle tog sipanja isao do NS-a da auto vidi malo autoputa.... Uglavnom od svih tih akcija kod majstora, i 2x sipanja DPF cleanera, auto je prosao jedno 2.5km, i dalje ga pratim,  Iako i dalje ima prtezno gradske voznje, reparacije se sada desavaju na oko 500km, sto je ipak neki napredak. 

 

Za pocetak moj savet, koji najmanje boli, da probas ovo sto je preporuceno, DPF cleaner (procitaj uputustvo na bocici, ponovi 2x proceduru u nekom narednom vremenu) i predji na gorivo sa aditivima, vozi neko vreme i bas javi kakvi su ti utisci.

Edited by banek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...