Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Kanada 2022

Recommended Posts

Ja sam 98. godine isao na jedan dan na trku u Madjarsku, tad je bilo organizovano preko neke agencije polazak iz BG uvece, ujutro si tamo na trci i vracas se opet uvece iz HU, secam se da je i pok. Alvirko i ekipa SAT-a tad bila sa nama u bus-u, posle 2002. god smo isli na 3 dana kolko se secam sve je kostalo oko 300e...2007. sam se zadesio u Barseloni bas kad je trka ali nismo uspeli da se organizujemo da odemo na stazu, krenuli ja i drugar ali nas zeznuse neki busevi i metro i vec bi dobro zakasnili na trku pa smo resili da je ipak odgledamo na tv-u ali smo prisustvovali williams bmw promociji u centru barselone na improvizovanoj stazi pa smo eto bar malo imali priliku uzivo da slusamo f1 bolid. Svakako je trebalo doziveti zvuk onih pravih f1 motora a ne ove danasnje usisivace.

Inace auto sport u Srbiji pratim od malih nogu i do pre nekoliko godina nisam propustao ni jednu trku bilo brdsku ili kruznu pa i reli, nekoliko drugara se aktivno i bavilo pa sam sa njima i isao uglavnom, zadnjih godina je nas auto sport u banani pa slabije idem ali svakako pratim desavanja. U svakom slucaju svaka sportska manifestacija je ok da se pogleda uzivo, fudbal ne volim i ne pratim ali sam vise puta gledao neke utakmice uzivo i to je skroz druga rpica nego na tv-u, atmosfera ucini da ti bude zanimljivo, isto vazi i za druge sportove.

 

 

Da se vratim na temu, trka u Kanadi...Lecler je vec u problemu, menjaju turbo pa ce biti pomeranja.....Max ce ovde laganica do pobede, jedino kisa moze da napravi neku neizvesnost. 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao neko ko gotivi fudbal i basket, redovni sam ucesnik sportskih manifestacija ( posebno fudbal ) unazad jedno 15 godina. 

Basket gotivim ali ne podnosim vrucinu u Pioniru dok se u Areni slabo i igraju utakmice.

E sad, gotivim F1 i isao bih recimo u Madjarsku, uzeo kartu za 100e, ne bih vise davao jer po meni ne vredi da sedim na tribini i na svakih minut, dva vidim par automobila kako prodju dok mi sunce przi lobanju na 40 stepeni. Najveca glupost gledati F1 uzivo, a posebno otici i gledati na Tvu koji se nalazi na stazi.

Uzeo bih bar jedno nocenje i prosetao pre i posle trke malo po Budimpesti. 

U sustini odlazak bi bio vise kao izlet do Budimpeste sa posetom staze na 2 sata. :D

Al da idem ovako samo da bih vijao tamo najbolji pogled po onim livadama - jok.

Lepo kuci upalis na TVu, pa kad ti je dosadno na pola trke bacis dremku pola sata i probudis se za kraj trke :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgora opcija je sedeti na tribini i gledati trku, ja sam uvek isao na varijante GA gde mozes da menjas pozicije i setas a i najjeftinije su, konkretno 2002 sam bio na potezu zadnja i prva krivina, kad gledam na zadnjoj vidim od sikane pa do zanje krivine maltene sve, plus je bio i video bim kod ulaska u pit, a na prvoj krivini vidim nju i onaj deo uspona gde se Masa slupao kao i malo gornji deo staze, u svakom slucaju GA je bolja opcija od sedenja na tribini gde realno vidis samo kad prodje pored tebe posebno kad pricamo o glavnoj tribini na start ciljnom pravcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

...od sedenja na tribini gde realno vidis samo kad prodje pored tebe posebno kad pricamo o glavnoj tribini na start ciljnom pravcu.

Na RB Ringu sa te glavne tribine na pravcu vidiš barem 50% staze jer su namerno tako napravili, tako da zavisi od staze šta se vidi sa tribine na startno/ciljnom pravcu. Sve je slikano sa iste tribine, vidi se i unutrašnji deo staze (nije to ovaj deo sa automobilima na stazi jer je F1 konfiguracija malo iza) ako više voliš da gledaš taj deo.

 

rb 01.jpg rb02.jpg rb03.jpg

 

Bez obzira na to, lično bih skoro uvek bih izabrao startno/ciljni pravac jer jedino tu čuješ sve bolide istovremeno na punom gasu (kod starta), po pravilu su tu najveće brzine. Jedino na Spa, kad bih imao priliku, gledao bih koliko su ove karte:

 

Eau-Rouge tribine.jpg

 

Kod njih je startno/ciljni pravac ionako kilav... :D 

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, neshaoct said:

 tako da zavisi od staze šta se vidi sa tribine na startno/ciljnom pravcu. 

Mislio sam konkretno na hungaroring

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treći trening

Vožen po kiši,očekuje se kiša i za kvalifikacije u 22h. Ipak je Ferari odlučio da zameni komplet motor i sve komponente tako da će Lekler startovati sa začelja

FVjcctDWQAAvfwr.jpeg

FVjc-L9WIAY8KJe.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/17/2022 at 2:24 PM, totti said:

Ja moram da pitam - ko je odavde, od pasioniranih višedecenijskih ljubitelja i entuzijasta, bio na nekoj trci F1? Pogotovo mislim na Beograd i severno, pošto je em blizu, em nije neki trošak... Čisto me zanima emoji846.png

 

ja bio 2010te na Hungaroringu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre i neizvesne kvale, kad bi svake bile ovakve :)

 

Svaka cast čiči za 2. mesto, objasnio a jos sladje sto je dobio Sainca.

 

Perez prodao sigurno 2. mesto

 

Ne znam sta je merc mislio sa onim soft gumama kod Rasela sem da ga nateraju u neki zid sto se i desilo, ne da nije bilo za slik gume nego ni najmanje

 

Steta sto i sutra ne bude ovakvo vreme za trku

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, neshaoct said:

Da, dobra trka i konačno Sainz odvozao kako treba pod pritiskom. :thumbup: 

To me oduševilo….sve vreme čekam kada će  zahebe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovde je Max bio pod pritiskom ne Sainc, onaj ko juri obicno nije pod pritiskom :) da je bila obrnuta situacija Max bi je 100% iskoristio. Mene je vise zanimalo sta bi bilo da nije bilo SC-a, da li bi Sainc rizikovao do kraja ili bi menjao gume ali tad tesko da bi ista mogao mislim da je rizik bila jedina opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max je bio pod pritiskom koliko i ja kad sedim na poslu, pijem kafu i kucam ovu poruku :D Celu prošlu sezonu je vozio pod većim pritiskom, ovo mu je bilo lagano krstarenje do cilja, Sainc ne bi mogao da ga obiđe da se vozilo još 200 krugova.

 

Generalno baš dosadna trka, ali bar su kvale bile zanimljive. Alpina podbacila žešće sa taktikom za Alonsa, Mercedes opet maksimalno iskoristio odustajanja i probleme vodeća 2 tima, Haas je tužan sa trkačkim tempom i pouzdanošću a spremali su se 2 godine za ovo.

 

Tsunoda je ipak vozač dana, izletanje na nivou Latifija i Strola, svaka čast dečko, iz boksa pravo u ogradu.

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cunoda se obrukao samo tako.....ne bih se slozio da je bila dosadna trka, bilo je borbi za vise pozicija tokom cele trke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa ovde je Max bio pod pritiskom ne Sainc, onaj ko juri obicno nije pod pritiskom da je bila obrnuta situacija Max bi je 100% iskoristio. Mene je vise zanimalo sta bi bilo da nije bilo SC-a, da li bi Sainc rizikovao do kraja ili bi menjao gume ali tad tesko da bi ista mogao mislim da je rizik bila jedina opcija.
Sainz je bio pod pritiskom u smislu da je jedini vozač Ferrarija koji može na podijum, da ne sme da kiksne ponovo i da mora da napravi dobar plasman a sve oči i made uprte u njega, ja sam to tako video.
Jedini pravi rivali po brzini, vremenima na stazi su Max i Lekler, za sad.
Ferrarijev Pit Stop mi je i dalje neobjašnjiv,da takav jedan tim dozvoljava sebi bilo kakvu brljotinu u boxu je van svake pameti, al, Žabari, jbg.

Meni je Zho pravo otkrovenje i stvarno dečko grize koliko god može.
Zbog Russella mi je ostao gorak ukus jer je dečko opet žrtva taktike a realno je brži od Hamija. Da nije bilo rizikovanja na kvalifikacijama , teško bi Hami bio treći. Guraju Hamija i rukama i nogama u mercedesu. Zna Hami da vozi al je Russel ipak brži u svim trkama do sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rizik u kvalifikacijama sa softom je bio ogroman, ali je isto tako mogao i da se isplati - da je mogao da prođe po suvom delu, uzeo bi pol, ali su i sami bili svesni toga da će verovatno da bude na začelju Q3 dela ukoliko propadne pokušaj, jer su svi postavljali sve bolja vremena kako se kraj sesije bližio. Isto tako, siguran sam da je i sam Rasel prihvatio ovakvu taktiku, da su ga pitali da li misli da može na softu, nema šanse da je to bilo naređenje inženjera. Tako da ono, probali - nije uspelo, idemo dalje, niko tu nije žrtva, Rasel samo neka nastavi da vozi ovako kako vozi i pobeđivaće Hamiltona i ubuduće.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/17/2022 at 2:24 PM, totti said:

Ja moram da pitam - ko je odavde, od pasioniranih višedecenijskih ljubitelja i entuzijasta, bio na nekoj trci F1? Pogotovo mislim na Beograd i severno, pošto je em blizu, em nije neki trošak... Čisto me zanima emoji846.png

 

Bio 3x na Hungaroringu. Poslednji izlet je bio 2017. Koštalo nas je ukupno 400e (Karte, dva noćenja preko bukinga, benzin, putarine, klopa i hektolitri piva na stazi s tim što može 5 litara piva da se prošvrecule lagano). Kum i ja se manje-više sveže zaposlili, relativno mala primanja, zapili se jedno veče, ja kupio karte online, on rezervisao smeštaj i to je bilo to, nismo imali izbora.

Što se tiče odlaska na trku na dan same trke, ne savetujem. Drugar je tako radio tri godine. 2017. smo se našli na stazi u 14:00, jedva je stigao. Sledeći put je stigao na pola trke a poslednji put je stigao pred sam kraj trke, biletarnice bile zatvorene pa nije mogao ni karte da podigne...  Ako se upustiš u takav rizik mora jaaaako rano da se krene, gužve na granici, gužve na samom prilasku stazi, parking, preuzimanje karata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:


Zbog Russella mi je ostao gorak ukus jer je dečko opet žrtva taktike a realno je brži od Hamija. Da nije bilo rizikovanja na kvalifikacijama , teško bi Hami bio treći. Guraju Hamija i rukama i nogama u mercedesu. Zna Hami da vozi al je Russel ipak brži u svim trkama do sada.

Na ovoj trci nikako Rasel nije bio brzi, celu trku je Ham povecavao prednost, cak i sa svezijim gumama Rasel nije nista bitno skidao vreme a posle zadnje promene guma koju su obavili u isto vreme koristeci SC-a u onih 10ak krugova se najbolje videlo koliko je Ham bio brzi kad ga je iz kruga u krug ostavljao da bi na kraju razlika bila 7sec, sreca po Rasela je sto je Lec bio na starim gumama inace bi ga stigao ....def na ovoj trci Rasel nije imao tempo sa Hamiltonom sto i vremena pokazuju a sto se quali tice varijanta je bila pukovnik ili pokojnik.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...