Jump to content
FAS Goran
vilota032

GP Abarth - Crni dijamant

Recommended Posts

Sa autom je i dalje sve u najboljem redu, vozi se svakodnevno.

Odlucio sam da mu u ponedeljak malo podignem i pojacam performanse, stoga ce biti remapiran na nekih 190 ks, po mom misljenju optimalno i ok, pre toga sam proverio sa majstorom sve sto se mehanickog stanja masine tice, sve je u perfektnom stanju.

Sinoc sam ocistio protokomer, ocistio filter vazduha (BMC-ov je tako da je potrebno samo redovno ciscenje s vremena na vreme).

Inace, cip ce biti uradjen kod Djordja, mislim da se servis zove Auto servis Djordje. Ranije je radio u Mrcajevcima, sada je u Cacku.

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem, mislim da posle ovih promena na autu, nece ni biti na prodaju. Razlog je sto svakako do sada nisam dobio ni blizu ponude koju trazim za auto, svi su poceli da se prave pametni, obesmisljavaju cenu auta, nude koliko imaju i slicno.. 
 

Ja planiram prosirenje porodice pa ce mi iz tog razloga trebati auto sa 5 vrata, ali imajuci u vidu da je do sada najbolja kes ponuda koju sam dobio 5500 eur, razmisljam da kupim jos jedan auto koji ce biti porodican, a ovaj ostavim sebi i cuvam za neke vikende, track day eventualno ako se odlucim, itd.
BIo sam otvoren i raspolozen i za zamenu uz moju doplatu, kao i za zamenu uz tudju doplatu ali zaista nijedna ponuda nije bila ni blizu korektne za mene.

Generalno ili doplatiti tu sumu koju sam predvideo za skuplji auto (cca 3000 eur), ili kupiti autic u toj vrednosti.

Ali posto je stanje sa zamenama takvo kakvo jeste,... pre ce biti kupljen jos 1 auto :D

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas uslova cuvaj auto, one pare sigurno neces dobiti za njega, ako ti je bitna lova onda si treba oda ga das za 5500 mislim da je to dobra ponuda da nekazem i realna i sumnjam da bi neko ponudio vise...posle cipovanja tek ga neces prodati jer em sto su mnogi skepticni oko tog cipovanja em sto taj auto treba biti fabricki jer kao takav najvise vredi sto se mene a verujem i vecine zaljubljenika tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi, nisam misljenja da je to realna cena za auto u ovakvom stanju, na kom je sve sto je trebalo menjano preventivno, svako dugme bukvalno radi, a najpre ovakvo mehanicko i vizuelno stanje. 
Ima ih par koji su slicne cene kao moj abarth, a nemaju tj ne mogu se bas pohvaliti ovim stanjem.

 

dodacu i da je registrovan pre 2 sedmice.. Tako da bukvalno nema dinar ulaganja u auto.

Slazem se oko remapa, ta ideja se rodila kada sam vec zamislio da uzimam jos jedan auto, a ovaj da ostaje meni za vikende. Mozda i odustanem od toga i ostanem na fabrici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno je to sta mi mislimo koliko nesto vredi i koliko stvarno vredi a drugo je sta trziste misli, samim tim sto ovako dugo nisi dobio ni pribliznu ponudu a ni prodao auto jasno je da je cena jaka za nase trziste, to sto preko takav auto kosta vise nista ne znaci, mnogi prodavci se vode time koliko nesto kosta preko ali to nije realno.

Takodje ulozen novac i trud  uglavnom ne mozes da naplatis pri prodaji auta i to je valjda jasno, neko ce radije kupti nesto jeftinije i sam uloziti novac da sve sredi i zna sta vozi nego da veruje nekom na rec ili papirima.

Nesto takodje jako bitno je i to da nije popularan auto u narodu, to sto nekolicina nas ceni i zna za abart vecini je to obican nasminkani punto i nisu ludi da ga plate toliko kad mogu da voze neki malo slabiji tjet ili pak obican za duplo manje para. Tako da je tu vise faktora koji uticu na prodaju takvog auta.

Da dodam jos i ovo, citajuci skoro neke komentare na netu upravo na konto jednog abarta sa oglasa vidim da je recimo 2% onih koji su komentarisali oglas bilo po fazonu to je ipak abart, vredi, bla, bla, onih 98% je popljuvalo i auto i cenu samo tako, neki komentari su bili "jebes fiat, truleks, biiip", preko toga "obican nasminkan i cipovan punto" do onih da "za te pare mozes da kupis ozbiljan auto" tako da je sve jasno, takav auto ceka iskljucivo onog ko to bas trazi i voli, prosecan kupac ce se jako tesko odluciti za tako nesto po takvoj ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan su na PA napljuvali EsseEsse Punta sa 180ks fabrika i cenu od 7800e iako je auto na slikama lep a i supersport verzije nema na svakom cosku. Sta da se radi takvo je trziste a cenu formira misljenje mase o tom nekom autu. Zato 2% ljudi misli da vredi a 98% pljuje maksimalno i auto i sve oko auta (brend, cenu popravke i slicno)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Branislav said:

Pre neki dan su na PA napljuvali EsseEsse Punta sa 180ks fabrika i cenu od 7800e iako je auto na slikama lep a i supersport verzije nema na svakom cosku. Sta da se radi takvo je trziste a cenu formira misljenje mase o tom nekom autu. Zato 2% ljudi misli da vredi a 98% pljuje maksimalno i auto i sve oko auta (brend, cenu popravke i slicno)

Jeste, video sam oglas. Auto zaista odlicno izgleda i misljenja sam da ce naci mesto u garazi kod nekog ljubitelja.

4 hours ago, shuxx said:

Bas videh, extra je, a i cena je extra.

Nije zvaka za seljaka.

Za taj auto je posebna klijentela..

Sent from my SM-A536B using Tapatalk
 

Slazem se 100%.. kada sam kupovao Abartha, vodio sam se iskljucivo time da meni auto bude lep, mehanicki tacan, nisam nijedne sekunde planirao da na njemu zaradim itd,

jednostavno nije to auto za preprodaju, menjazu, veoma je specifican... 

Jedini nacin da se na abartu zaradi je da ga uvezes (vidjao sam oglase) slupanog ili sa kvarom motora, pa onda eventualno to popravis, iskalkulises i prodas dalje... srecom ovaj moj nije iz te price, tako da je i cena u skladu sa tim i po mom misljenju realna i ok, pa polako cekam ljubitelja :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je primećeno neko slabije ubrzavanje nego uobičajeno, pa sam odvezao auto kod majstora u servis.

Videli smo da ventil turbine ne funkcioniše kako treba, stoga je zamenjen i takođe nov senzor turbine.

Sve to ukupno 50 eur, za sada sam jako zadovoljan cenom delova i održavanja generalno.

Mislim da je olakšavajuća okolnost to što puno delova ima istih i sa ostalih t-Jet motora (od 120 i 135 ks) stoga ni delovi nisu papreni.

Uglavnom, problem je sada rešen i rekao bih da ide i malo bolje nego kada sam ga kupio (verovatno očišćen filter vazduha i protokomer igraju ulogu u tome) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to i jeste obican tjet motor samo druga turbina i event mapa koji mu daju vise konja

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...