Jump to content
FAS Goran
vilota032

GP Abarth - Crni dijamant

Recommended Posts

@vilota032 evo slika:

 

Kod suvozacevih nogu se nalazi ova plastika, i potrebno je prvo skinuti donju plastiku koja se drzi na zabicama, tri sa donje i dve sa gornje strane:

IMG_20230125_172818426.thumb.jpg.f67d184b708dd63b276ee67557f1f556.jpg

 

Kada se skine mala plastika, ispod nje se nalaze dve matice za kljuc 10, i jos jedna matica se nalazi na vrhu ove plastike (najlakse je matice odvrnuti gedorom):

 

IMG_20230125_170905031.thumb.jpg.43867d0f61d126d15a3686133b79b51d.jpg

 

IMG_20230125_172555225.thumb.jpg.9a64294c3c284cae5995ab24ecac6e70.jpg

 

Kada se skinu matice, potrebno je povuci u vis kompletnu plastiku jer se drzi samo na ovim brezonima od matica, i ispod je pojacalo.

 

IMG_20230125_172154712.thumb.jpg.412afc975a8a3a0ba4ad03674182c4f5.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikola031 Hvala Nidzo, provericu ujutru a u subotu svakako idem do elektricara i naci cemo neko najbolje zajednicko resenje! Reci mi, je l postoji mogucnost da meni recimo pojacalo nije povezano sada, pa da bi povezivanjem tog pojacala dobili bolji zvuk?

Svakako cu reci elektricaru da on proveri da l ima pojacalo tu na tom mestu, ako nema - kupicu fabricko i uzeti 4 zvucnika malo kvalitetnija od fabrike da sve to bude kako treba

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vilota032 verovatno postoji mogucnost, jer znam da su ljudi naknadno ugradjivali vufer. Ali ako je kod tebe fabricki bio vufer onda vrlo verovatno imas i pojacalo.

Na starom Puntu nisam imao ni pojacalo ni vufer i primetna je razlika u kvalitetu zvuka u odnosu na ovaj, e sad kolika bi bila razlika u odnosu na trenutni setup bez pojacala ne bih znao, jer nisam imao prilike da cujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikola031

 uopste nisam obratio paznju, cak otkad sam kupio auto, da li imam ili nemam, i vufer i pojacalo. Situacija obecava, jer  cim je fabrika opredelila da ima fabricki vufer (a sasvim sam siguran da imam i pojacalo- provericu u subotu na licu mesta, to znaci da je za auto i bilo predvidjeno da moze da izgura neke dobre, kvalitetne zvucnike.

Mislim, i fabricka je blaupunkt, nije neka no name. Ja sam napravio gresku sto sam napamet kupio 4 jbl-a, sa kojima sada vec nisam zadovoljan. Zvuk je cist ali kvalitet zvuka nije dobar. To se tek u nekim zanrovima muzike oseti, ali svakako zelim nesto bolje.

U subotu definitivno odlucujem sa elektricarem sta cemo ubaciti (ja bih isao na 3sistemske, sto bolje), a mislim da cu i pozadi u vrata da ubacim vece nego fabricke kad vec ima prostora 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas woofer u gepeku i pojacalo, a hoces da promenis zvucnika za bolje, bilo bi dobro da ispratis (koliko je to moguce) zvucnike koji su fabricki.

Pod tim mislim da ne stavljas trosistemce, jer nema potrebe i skretnica nije tako projektovana. Verovatno je fabricki sistem osmisljen tako da se woofer brine o niskim frekvencijama a time rasterecuje ove napred i pozadi tog „problema”.

 

Tu bi bilo najbolje da uzmes kvalitetnije, dosta kvalitetnije zvucnike, ali da se drzis osetljivosti priblizno koliko su bili fabricki (da ne bi doslo do toga da ti neki rade glasnije i samim tim naruse ceo zvucni balans.

 

E jedino ako neces da menjas i pojacalo (i skretnice) i onda ces verovatno dobiti jos bolji zvuk...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dogovoreno, sad cu ja da vidim sta je to ePer jer do sada nisam imao prilike da ga koristim, a onda cu izvestiti sta se sa ozvucenjem uradi za vikend.

 

Testirao sam veceras neka medjuubrzanja, na zimskim gumama, bila je i susnezica, dakle ne bas idealni uslovi... 

5. brzinom, od 80 do 120 kmh potrebno mu je skoro 13 sekundi...

fabrika kaze oko 9 sekundi

Treba li proveriti je l sa motorom sve u redu? Za vikend ga mogu nakaciti na dijagnostiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveren auto i na novoj dijagnostici koja je stigla u servis kod prijatelja gde auto od pocetka odrzavam.

Auto je bez greske.

Ono sto sam imao utisak da auto za nijansu slabije vuce, bio sam u pravu, Vlade je menjanjem parametara (telemetrije) i pomeranjem limitera vratio stvari na fabricka podesavanja. Sada je opet sve ok i prezadovoljan sam jer auto ide kao kada sam ga kupio.

Od 14. godine tj kupovine prvog skutera, uvek sam tezio ka tome da vozilo gustiram i uzivam u njemu, a da istovremeno znam da je mehanicki besprekoran i ima snage da u nekom momentu iskoristim maksimalni potencijal. 

Tako je i sa Abartom. Uzivam u autu, ali hocu da znam da moze da povuce kada god je potrebno.

Sledi montiranje zvucnika - nadam se za predstojeci vikend, ogromna je guzva kod majstora pa nismo uspeli prethodnog vikenda,

A za prolece... Imam dilemu sta raditi sa gumama.

Imam letnje Uniroyal RS5 gume, prezadovoljan sam njima, ali opet gume su 2020 godiste i moram proveriti dubinu sare... imam dve opcije tu generalno, 1) da ih vozim jos ovu sezonu i onda za 2024. kupim nove

2) da ih prodam i kupim neke dobre letnje gume u rangu Uniroyala, ne nuzno nove, ali barem 2022. godiste i sa lepom sarom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je ok sara, gume mozes voziti 4-5 godina bez problema, naravno ako nema deformacija same gume. 
Licno bih vozio jos koju godinu, tj dokle god je ok sara, pod tim mislim da je do nekih 3mm. Ako je manja, menjao bih ih.
Tek bih onda menjao gume, naravno za nove. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je kad je drvena polica mozda iverica onako solidne debljine sta znam  ja sam koristio medijapan ispod gde naleze gumena jednostrano lepljiva traka onaj kao dihtung za vrata da amortizuje, uzmes ubodnu testeru i busilicu pa po meri iseces i oblozis necim (to me mrzelo iskreno) , time napravis jacu kutiju , iskreno ja se nisam nesto potrudio ali ovako to izgleda i lepo radi :D inace ove elipse su teske i krivice se polica , fabricka sumnjam da je predvidjena za neku tezinu ...

20230203_104144.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ekipo na predlozima. Za sada mi je plan da ostanem u okvirima fabričkog ozvučenja u smislu jačine, kvaliteta, ovi projekti su sjajni i ono što je prvo u glavi, potrebno je dosta više para nego što sam ja predvideo za muziku. 

Na vuferu koji mi je stigao, nažalost propalo  je vešanje tako da ćemo to reparirati i vratiti u originalno stanje, za to je potrebno par dana,  potom sledi ugradnja zvučnika.. 

79C18D42-E32F-43FE-906B-C8BF42E64FFA.jpeg

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesanje na vuferu popravljeno, napravljen nosac, uz njega juce montirana nova 4 zvucnika. E sad sam bas zadovoljan zvukom!

Ovo je ono sto sam zeleo sa ozvucenjem da postignem jos kada sam ubacivao taj (ispostavice se) kineski JBL, sad su stvari legle na svoje mesto. Za par dana ce da stignu jos 2 tvitera koja cemo montirati ili na stub ili na instrument tablu, sa strane a blize sofersajbni.

Bice i neki snimak, pa koliko bude mogao da prenese dozivljaj... :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karakteristicno za mene, ali i malo nelogicno, je da i dalje pratim oglase gotovo svakodnevno i svidi mi se odredjeni model auta, to potraje 10ak dana, a nakon toga obicno merkam nesto drugo.

Nelogicno iz razloga sto sam doveo auto u stanje perfekcije, kako estetski tako i mehanicki. Sada zaista nema realne potrebe za menjanjem auta.

Ipak, golf 6 GTi je nesto sto mi privlaci paznju duze od tih 10 dana - nedavno sam bio i u prici da se menjam i doplatim za jedan dobar primerak, ali zbog moje neadekvatne doplate nije doslo do saradnje.

Sada sam u nekom stadijumu da vec uvidjam da ljudi ne zele da daju novac koji ja trazim za Abartha, jer ima i po 1000eur jeftinijih, pa sam sve  blizi odluci da ga i skinem sa oglasa.

Razlog moje skuplje cene je taj sto je sve radjeno na vreme, ima 8 guma uz auto, poznata je servisna istorija, pazen je, garaziran, ima lepu opremu.

Auto mi svakako potpuno odgovara, 

 

Pitanje za vas: Sta ciniti? Namece se jasan odgovor - pa zadrzi auto.

Ali kao ljubitelj, voleo bih da vozim i GTi, i RS, i M, i svasta nesto. Slusam vase predloge i unapred se zahvaljujem svima... :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam situaciju koja traje od vikenda pa do danas, sto ce reci nekih 5 dana, jedan covek mi je ponudio jednog karavana uz neku doplatu koja je bila nedovoljna da izvucem svoj novac, ali imajuci u vidu da je megane svakako prodajniji od mog auta bio sam pristao na tu zamenu.

 

Problem nastaje kada od prvobitnih 800 eur doplate + da plati registraciju, koje sam trazio, (on je davao 600+reg), ja sam pristao na 700, potom na 650 eur i na kraju kada sam registrovao auto danas, platio registraciju 340 eur, logicno je bilo da trazim 650+340eur=990 eur, smanjio sam na 900 eur ukupno doplate.

Da ne pominjem da smo prilikom uzivo pregleda auta ustanovili da na meganu mora da se radi kvacilo i da su gepek vrata definitivno farbana. Ali, auto generalno dobro izgleda i u dobrom je stanju mehanicki, pa sam zeleo zamenu.

Takodje, u ovom momentu apsolutno ne planiram da zaradim na autu vec samo da izvucem neki deo novca koji sam dao za auto i servise potrosnih delova.

 

Misleci da je dovoljno spustena ponuda buduci da bi tako doplata bila prakticno 560 eur, covek mi kaze da odustaje. i da je nasao auto da kupi za 800 eur.

I, sta da ti kazes coveku....... :D :D:D

 

Edited by vilota032
zaboravio da dodam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to kad se ne zavrsi posao odmah oglavnom nista i ne bude xx puta dokazano, ili neka kapara da se ostavi bar ako ne moze istog dana da se zavrsi prodaja ili trampa. Ja odavno vise nikom nista ne verujem dok ne izvadi pare.

Skoro sam imao ponudu za jedan auto, covek sam ponudio cifru, pre toga me davio mesec dana porukama sa ponudama ja ih odbijao, logicno jer mi nisu odgovarale, ali tu zadnju mu prihvatim, on pozove kao sve ok cujemo se sutra da se orgnizuje da dodje i evo prodje vec nedelju dana i nista :) a sam se nudio i smarao me, ne kontam uopste, mada svakakvih ima tako da me odavno nista vise ne cudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa razmisljao sam ovako, hajde kada je vec ponudjena zamena, da prihvatim, prodam posle tog megana i uzmem sebi nesto sto sam isplanirao a  to je jedan dobar i proveren E60.

Medjutim, i pored mog totalno korektnog i stvarno pristojnog pristupa, cak pristanka na ustupak i oko smanjenja doplate, sad ispade da sam izgubio 5 dana zivota, a sve iz razloga sto ne zelim nikada da ostavim utisak bahatog prodavca pa uvek dam i vise informacija nego sto je mozda trazeno.

Lik na kraju javlja da je kupio clio2 za 800 eur. Nista protiv nemam i sve je ok ali cemu onda upit za moj auto, jer ovo je totalno razlicit izbor auta :blink:

U svakom slucaju drago mi je da se barem sve zavrsilo i da je to arhivirano :D

Sto se tice registracije, danas je produzena, tehnicki sam prosao "with flying colours" i kompletan ugodjaj iznosi 39,225 din.

Poskupljenje od nekih 20% buduci da je prosla registracija iznosila 32. 000 din..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...