Jump to content
FAS Goran
pilgrim011

Grande Punto belac 1.3 MJ 75ks

Recommended Posts

Da i ja predstavim mog ljubimca, pre svega kao upozorenje da ne kupujete kao ja, jer me fino koštao do sada. :D Mada se ne žalim mnogo, ipak sam zadovoljan - bitnije je moje mentalno zdravlje od nešto ulaganja u automobil.

Elem, najpre o procesu kupovine - kao što se neki možda sećaju, imao sam više faza, a krenuo sam da gledam još tamo u decembru valjda:

- Počeo da tražim isključivo 1.4 16v 95ks benzin, jer sam smatrao da će mi biti taman što se tiče snage, a nisam ljubitelj dizela. Vrlo malo ih ima na tržištu, i uglavnom bi se prodali brzo, pre nego što stignem da reagujem. 

- Pitam mog majstora kad sam svratio na servis da li mi je ok moje razmišljanje, navedem mu moje prohteve tj. želje vezano za auto. Majstor kaže da, s obzirom na ono što sam naveo, kao broj 1 predlaže dizel 1.3 75ks bez DPF, druga opcija 1.4 8v 77ks. Tu se pokolebam, počnem da tražim dizela, natrčim ovde na forumu na par mesta da je par ljudi  napisalo da su svi pre Euro 5 standarda 1.3 75ks bez DPF, uzmem to zdravo za gotovo. Krenem da tražim, Beograd isključivo, jer nisam hteo da se cimam sa procedurama prenosa dodatno. Sve što deluje savršeno, proda se u danu. Počinjem polako da pizdim. Počnem da gledam i okolinu BG, nađem dosta dobar primerak iz Pančeva, i lik mi tada u razgovoru sam kaže da mu je majstor rekao da auto ima DPF. Tu se šokiram, onda ovde dobijem potvrdu da može da ima, ne mora da ima. Pošto imam problem i da dovezem auto kod mog majstora - ima mnogo posla i mora da se zakaže par dana unapred,  a u tih par dana taman se proda to što meni deluje ok, počinjem da razmišljam o alternativama, posebno jer ne bih da kupim dizela kome je npr. izvađen DPF, a i želja mi je bila da fabrički nema DPF, što sve bez majstora ne mogu da proverim. Mislim na benzin 1.4 77ks, ali po svemu što čitam, slab je na autoputu, brunda mnogo, pa odustajem. 

- Vraćam se na 1.4 95ks benzinca, proširujem pretragu van Beograda. Nalazim u nekom selu kod Valjeva, deluje ok. Dečko došao u Bg kolima svojim poslom, pogledam i provozam 10 minuta, solidan. Kažem mu da samo hoću da pogleda majstor, može u Valjevu, može u Bg, kako hoće. Dogovorimo se da dođem za par dana kod njega, ja već zakazujem pregled u Valjevu kod ovlašćenog. Hoću da mi daju zeleno svetlo i uzimam. Zovem prodavca samo da potvrdim da mu odgovara jedan od dva termina koja su mi ponuđena u servisu, on kaže "dovešću ja auto u BG sledeći utorak, možemo kod tvog majstora", tad bio četvrtak, rekoh 'ajde. Zovem mog majstora, zakazujem za utorak ujutro. U ponedeljak mi mali šalje poruku na Viber da odustaje od prodaje. :blink:

Tu već šizim polako, proširujem na placeve, pošto nema nigde u Srbiji automobila a da deluje iole ok. Idem u NS na neki plac sa idejom da ću kupiti ako deluje ok, jebeš majstora. Odem, tamo vidim da automobil koji je delovao savršeno na slikama ima rupetinu u gumi, + radnik ne zna ništa o kolima. Odustajem. Nalazim drugi primerak u Obrenovcu, plac, čak nalazim i majstora na minut od placa voljnog da pogleda (znam ljude iz Obr). Rešim da dođem sutradan posle posla, taman da krenem, javljaju mi iz Obrenovca da je prodat sinoć. :rant:

- Proširujem pretragu i na Toyota Auris, ne znam zašto :D, nalazim samo jedan u BG na nekom placu, dolazim sutradan sa idejom da kupim 100% samo ako nije u stanju poluraspada, jer osećam bes i čini mi se da ću da poludim ako nastavim da gledam oglase. Prodat...

- Odlučujem odmah da ću kupiti bilo šta, ma koliko me koštalo kasnije, da izbegnem smeštanje u Lazu koje me potencijalno čeka ako nastavim da listam oglase. U tom trenutku se nalazim na NBG, gledam koji mi je oglašivač najbliži. :D Nađem tog nekog belog GP 1.3 75ks kojeg sam već gledao ranije, deluje prihvatljivo. Nađem se sa čovekom nešto kasnije, poveo sam drugara. Provozamo ga malo, motor deluje ok, lepo se čuje, kvačilo meko, menjač lepo šalta, gume imaju jedno 7mm, sve što smo probali je radilo. Kaže da automobil nema DPF fabrički, ne mogu da proverim preko broja šasije jer je neki specifičan model. Rešim da kupujem. Kad sam se našao sa likom posle par dana oko ugovora, kaže mi da ga je sutradan zvao lik koji je već gledao auto, samo je čekao da proda svoju Astru, i taj dan je hteo da dođe da kupi GP.

E sad idu troškovi kao posledica načina kupovine bez ikakve provere. :yes

- Posle par dana vožnje, osećam da mi je nešto čudno kod kočenja, odlazim kod nekog majstora preko puta kog ne znam, jer se moj ne javlja ne telefon dva dana. Menja mi sajle ručne (x2 ako je verovati), paknove (tj. jedan komad je menjao - pakn, pakan, kako se kaže :unsure: u jednini već), kočione cilindre, + mali servis + kočiono ulje = 28.000 dinara. Nešto mi to delovalo mnogo, posebno jer nije naveo u računu koji tačno delovi su išli. 

- Osetim u vožnji da krči nešto kad motam na desno, odem opet kod ovog preko puta, kaže desni homo zglob, 7.000 kod njega bi koštalo. Moj majstor propao u zemlju, odem kod drugarovog, tamo me ista operacija koštala 5.500, s tim što su našli još nešto da ne valja kad su skinuli, neka kugla, zaboravih, to je bilo još 1.500, 4000 je bio homokinetički. 

- Radio ne hvata nijednu stanicu, a sećam se da je hvatao kad sam kupovao auto. To sredim za jednu crvenu - neko je prčkao po instalaciji, loš kontakt bio. 

- Radio sad krči, tj. zvučnici krče baš, kaže mi ovaj što je sredio kontakt da moram da ih menjam. Sređeno kod drugog koji se bavi time, napred dva Pioneer zvučnika, pozadi nije dirao, oko 10.000. 

- CD čitač izbacuje grešku za svaki CD maltene. AUX ima, ali prekida, loš kontakt i tu. Kupim AUX + onaj alat za izvlačenje radija, čini mi se oko 1.500 sve zajedno, rešim to sam.

- Znak Fiat napred fali, pozadi iskrzan sav. Kupim neke turske, kao kvalitetne, pošto nisam našao original na otpadima. Mislim da su zajedno bili oko 3.000. Zamenim sam.

- Primetim da se zadnja vrata teško otvaraju, s obe strane, nađem da je to fabrička boljka. Nađem lika koji to sređuje, mislim da je izašlo 4.000.

- I dalje mi nešto čudno kod kočenja, najzad ugrabim termin kod mog majstora da mi pregleda full auto. Kaže da gume moram pod hitno da menjam - iako je 7mm šara, kaže da se raspadaju iznutra. Mehanički je sve cakum-pakum. Pošto su felne 205/45/r17, imam problem da nađem All Season a da nisu totalno đubre. Ničega nema nigde na stanju, osim ako 4 gume ne koštaju od 75.000 pa na gore (Conti i sl.). Nema ni letnjih Sava koje su mi preporučene. Nema Hankook Kinergy 4S2 H750 niti Vredestein Quatrac 5/Pro, čak i tamo gde piše da su na stanju.

 Uzimam Kleber Quadraxer 2, 49.000 dinara sa zamenom, bacam stare zimske. 

- Majstor mi kaže i da mi klima ne radi, što onda primećujem i sam. Sada je na servisu, čekam da mi kaže šta je. Reče da može da bude jednostavno, ali i komplikovano, 50/50 šanse. 

- Primetio sam i da zadnja prskalica ima prekid negde, zadnje štop svetlo - jedna ili dve sijalice ne rade. Tih par stvari sad čekam da mi se srede. 

- Kad budu sređene, ostaju još samo 2 stvari koje nisu hitne, a koje mi majstor pomenu: mrežica na auspuhu i zadnji lonac. 

 

Inače sam super zadovoljan za sada i potrošnjom i osećajem u vožnji, jedan malo duži put je izgurao odlično. 

U svakom slučaju, htedoh reći da je ipak bolje da majstor pogleda auto pre kupovine, inače rizikujete fina ulaganja, posebno ako ste pajseri kao ja, pa se ne setite ni klimu i slične stvari da proverite. :lol:

Dole je par slika, nemam više. Poslednje dve sam slikao kad sam namestio znakove. 

E da, ima još jedna stvar koja me nervira - glupa fioka je sjebana, čitav mehanizam je otišao, mada može nekako da se sklepa i zatvori. 

Elem, za sada uloženo preko 100.000 dinara (kupljen krajem marta), ne računam što sam kupio neke sitnice poput kapica za ventile, sajle za vuču, kompresor i sl. Čekam za klimu da vidim. 

I da, dobio sam potvrdu iz AK Kompresora da auto fabrički nema DPF, što mi je i moj majstor potvrdio. 

 

IMG_20220326_213543.jpg IMG_20220326_213802.jpg IMG_20220523_232528.jpg IMG_20220523_232605.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breeeeeee, Ne znam šta da ti kažem osim da nije ništa strašno!     :lol:    Može to još mnogo gore...

 

Generalno, čak i da si vodio majstora, dva majstora, tri majstora, da ga je pregledao konzilijum ovlašćenih, skoro pa sve što si uradio nakon kupovine je normalno.

Možda nisu gume, tu si fulao, mada ja mislim i da nisi. Malo mi je šuplja priča da se "raspadaju iznutra". I onaj servis kočionog sistema si mogao natenane i kako treba kod najstora kome veruješ, možda te je taj prekoputa izvaćario ali možda i nije. 

 

Šta hoću da kažem a da ne kenjam ovako nerazumno, polovan auto u toj klasi i tih nekih para ne postoji i ne prodaje se ako je sve kako treba. Da kupiš nešto bez dinara ulaganja nakon kupovine nije moguće bez obzira koliko ga 'majstora' gledalo. Šanse za tako nešto su svemirske i izražavaju se u promilima. 

 

Verujem da si kupio i sredio primerak koji će super da te služi. To ti iskreno želim  :cheers:   A ova 'inicijalna ulaganja' su očekivana i brzo se zaborave kad te auto lepo služi. Pitaj @Milutinac za potvrdu  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, PremieRacing said:

Malo mi je šuplja priča da se "raspadaju iznutra". I onaj servis kočionog sistema si mogao natenane i kako treba kod najstora kome veruješ, možda te je taj prekoputa izvaćario ali možda i nije. 

Gume su definitivno bile katastrofa - najpre, moj majstor apsolutno nema razloga da me laže - čovek ne zarađuje na gumama u bilo kom smislu, ne prodaje ih, nije vulkanizer, već standardan mehaničar. Pritom, nakon kupovine sam i sam primetio u nekom trenutku da parčići gume fale, a pneumatici su bili DOT16 (jedan DOT17), pa je i logično da budu u užas stanju - još su bile sve 4 Tigar zimske, vožene kao AS. Kod vulkanizera su mi samo potvrdili da je za bacanje. Da ne pričam da sam imao i dokaz dodatni u vidu kočenja - klizale su se, a kočioni sistem je super, potvrđeno od strane mog mehaničara. Kad sam stavio Kleber, nebo i zemlja, ukopava se kad kočim.

Majstor preko puta definitivno je uzeo dosta više para od većine majstora, i znam da je muljao čak i kad je u pitanju cena delova, čovek ima radnju pored servisa i vidim po računu i razgovoru koji sam vodio s njim po tom pitanju da je "sumnjiv", da se tako izrazim. Svakako nije ništa strašno, to što mi je on uzeo 28.000, negde bi bilo 18.000 i to je razlika.

Najviše su gume napravile trošak, zbog dimenzija. 

Svakako, opet ponavljam, ja sam bas zadovoljan kolima, nisu trula i nemaju koroziju nigde, motor, kvačilo, menjač, sve u dobrom stanju, ne troši ulje itd. 

Samo nisam očekivao baš 1.000 evra ulaganja u auto koji vredi manje od 3.000, a biće hiljadarka dok mu sredim još ovih nekoliko sitnica. :lol:

Mada, budimo realni, mnogi ljudi uopšte ne bi sređivali neke stvari za koje sam dao pare - znam dosta ljudi koji ne bi menjali gume dok god prolaze tehnički zbog dubine šare, ne popravljaju klimu, ne sređuju zvučnike dok god se iole čuju (mogao sam i ja da namestim da se čuju zadnji samo i tako "rešim"), itd.

Tako da stvarno ne žalim. Ali zbog drugih pišem - pregledom od strane mog majstora pre kupovine bih dobio sve potencijalne troškove, pa bih lakše i odlučio isplati li mi se da kupim. Istina, u tom slučaju bih verovatno još tražio auto, tako da sam presrećan što to nisam uradio. :D

Edited by pilgrim011

Share this post


Link to post
Share on other sites

svako ko je kupio polovan auto sam ili sa majstorom imao je ulaganja od min. 500e pa do 1500e u prvih 6 meseci do godinu dana kad se auto pocne voziti non-stop , znaci kad mi kazu vozim ga 2 god. i samo servise sam radio nista ne verujem bar vecini -- ima ludaka ali malo koji srede sve pa prodaju auto. 

retki su prodavci ili budale kao ja sredim sve otprilike ili vecinu , malo vozim pa me zasvrbi i prodam auto - eno moj majstor je uzeo punta i samo ga je registrovao za maltene god. dana , burazer vozi stila vec 5-6 godina i tako (moja kola ne stizu na oglas a ulaze se muski u njih :rant:).

ja sam na bmw-u do sada ulozi slicno ili i vise ali remenica radilice samo 15.000 , ramena 18.000 , sredjivanje dpf 10.000 , set zupcenja 6000 , akumulator 21.000 kad je kao za kamion , prednji diskovi-plocice 15.000 , 2 naprsline tj. udarca na soferci 6000 din. moglo je da se uradi i jos brdo nekih sitnica oko 10.000 din. znaci samo delovi bez ruku majstora eto da ti olaksam malo muku i tako je bilo na svakim kolima ma koliko smo ih gledali ja posebno ili nas troje ......... skoda yeti je bila cak na pregledu u ovlascenom na n.bgd-u , prvi vlasnik moj komsija (kupljena nova ovde 2010) pa sam u prvoj godini ulozio isto. , radila je ok i samo mi crce pumpa visokog pritiska jedan dan posle 4-5 meseci odjednom sica 44.000 din. npr. ali jbg. polovno auto , pa lanac i ostale potrosne stvari :whistle:. sve najbolje ............ i bez sekiracije. dok imamo ulagacemo , kad ne budemo imali bar ja necu vise ni auto da imam uopste jer mora biti ispravan sto vise za njegovo godiste -- to je malo i bolestina ali sta ces.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da te sluzi u zdravlju i da se bezbrizno navozas!
Rucicu fioke imas novu na kp za 2400 din. Za automobil tog godista je potpuno normalno da ima sve te kvarove koje si ti zatekao, ono sto je bitno da su delovi za gp pristupacnih cena tako da odrzavanje nece predstavljati atak na budzet.
Sto se zadnje prskalice tice, prekid creva u rebrastom crevu petih vrata je u pitanju. Resenje je 1m duzni pancir creva koje uzmes kod bosch-iste i provuces kroz gepek vrata do 3. stop svetla s jedne strane a s druge se kaci na plasticni pipak koji dalje vodi ka motoru prskalica.
Ako bude jos nekih problema pisi ovde, ima nas prilicno iskusnih sa gp-om. Moja malenkost ga poseduje vec 16 godina i zamenila je prakticno sve na kolima osim motora (u planu je...) i skoljke...ne zato sto se sve pokvarilo nego sam radio upgrade tako da znam taj auto u sitna crevca...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala ti puno, posebno za savete, ali sređena je zadnja prskalica danas i zamenjene sve sijalice kod majstora (reče mi čovek da i ove što su radile su oksidirale, pa ih je sve zamenio). 

Ovo za ručicu fioke ću baš da pogledam, s tim što nisam siguran da li da kupujem ili neko to može da zakrpi - u suštini, deluje da je sve tu, svi delovi, ali da su se rasklimatali i otpadnu lako. Ali vrlo verovatno ću kupiti. Jel to mogu sam da zamenim čak i ako imam dve leve ruke, a imam?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, pilgrim011 said:

mnogi ljudi uopšte ne bi sređivali neke stvari za koje sam dao pare - znam dosta ljudi koji ne bi menjali gume dok god prolaze tehnički zbog dubine šare, ne popravljaju klimu, ne sređuju zvučnike dok god se iole čuju

Na pogresnom mestu ovo pises :D , ipak je u pitanju klub ljubitelja i ovde ima prilicno entuzijasta ;) .

Nije to nista preterano za polovnjak, maltene pola cifre si dao za gume. Mogao si da prodjes i malo bolje, recimo meni je bitnije da se iz svega toga nabrojanog vidi kako je auto odrzavan ranije. Pogotovo mi to govore stvari tipa voznje zimskih Tigrusa cele sezone (cuveni srpski AllSeason :D), pokvarena klima... A pogotovo sitnice kao sto su pokvarena zadnja prskalica, pregorele sijalice, CD player, koje se resavaju cas posla. Ovo ostalo uglavnom jeste potrosno, ali se ocigledno skupilo i zalomilo na tebi.

Vreme za menjazu auta je vrlo lose, pre svega zato sto je izbor suzen i ponuda ocajna, licno sam odustao na neko vreme... Uvoz je ogranicen, ko ima nesto da valja, cuva to dok ne bude imao izbora sta da kupi i tako u krug.

Ako planiras da zadrzis auto, sve ulozeno ce se isplatiti na duze staze, tako da pun gas :) . Secam se da smo se kuckali na temama za kupovinu, drago mi je da si zavrsio sa "agonijom" izbora. Puno bezbednih kilometara ti zelim, da te lepo sluzi, navrati na klupska druzenja nedeljom ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Ivan said:

Na pogresnom mestu ovo pises :D , ipak je u pitanju klub ljubitelja i ovde ima prilicno entuzijasta ;) .

U pravu si, ali mislio sam na generalnu populaciju, bukvalno znam milion primera gde sve dok "ide" ništa se ne dira, mislim da je to čak i većinsko razmišljanje u nas Srbalja. Naravno, ne i na ovom forumu. Ma slažem se, nije ništa strašno, pritom samo da nisam požurio što pre da uradim mali servis i sredim zadnje kočnice, uštedeo bih oko 8.000 - otprilike sam dobio cifru koliko bi me koštalo sve kod mog majstora, koji je usput daleko stručniji. I da sam gume uzimao nekoliko meseci ranije, kad je bio veći izbor, isto bih bolje prošao. Ne žalim, dobar je auto, rekao bih, samo malo zapušten, kao što si lepo primetio. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se bas i ne slazem da je to sve ocekivano ulaganje na polovnom autu koji pritom nije uopste malo placen (ne znam koje bese god ali ne bih rekao neko mlado) , da je to bila neka cifra oko 2500e imalo bi vise smisla... slazem se sa konstatacijom Ivana da se iz tako nekih stvari vidi zapravo kako je auto odrzavan a ne deluje da je neko bio bas revnosan po tom pitanju, vise je bilo sipaj gorivo i vozi pa kad se nesto bitno pokvari onda sredi a na sitnice se ne obraca paznja.

No dobro sad sta je tu je bitno je da tebe lepo sluzi i da sredis sve to sto treba.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to mogu sam da zamenim čak i ako imam dve leve ruke, a imam?

Mozes sam sve, nije komplikovano, brava se drzi na 2 srafa i kada je skines odmah i vidis sta je u problemu, uglavnom puca plastika koja nosi osovinu sa federom. Mozes da je zalepis super lepkom ako nije ispala.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, totti said:

Goran sa Altine nepoznatim ljudima ne naplaćuje pregled, a tvoj majstor koga znaš ko zna koliko dugo ti uze 2000 za pregled emoji849.png

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

Ovaj pregled je trajao dva sata, nije ono standardno gledanje pre kupovine, već komplet sveee aaaaaaaaaa. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke na kupovini i da sluzi kako treba.

2 hours ago, pilgrim011 said:

Ovaj pregled je trajao dva sata, nije ono standardno gledanje pre kupovine, već komplet sveee aaaaaaaaaa. :)

 

Da me neko ne shvati pogresno, ali sta neki majstor ima na kolima tipa GP da gleda citava dva sata??

 

Kocnice, trapovi, izduvni sistem, malo po motornom prostoru, dijagnostika (vecina je ima danas) i ostalo vizuelno sta moze da vidi (gume, jel udaran, farban i sl.), sve to traje maksimalno 30 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Iskreno, ne znam, ali mi nije ni bitno, 2.000 dinara mi je otprilike najmanja suma koju sam ikada dao a da je vezano za neku akciju na autu, tako da me stvarno ne interesuje preterano. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek ti je sa srecom, da te dobro sluzi!

Ti si bar kupio normalan auto na slepo (nisam hteo da cekam majstora), ja sam kupio FIat Stilo 1.6 16v i skratio sebi zivot sekiracijom oko njega. :wallbash:

Skupa lekcija i tebi i meni, ali je za ceo zivot.

Sad dodatno razumem sto si onoliko razmisljao o gumama. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema je, tek sa Alfom sam postao "aktivan" clan.

 

A zahvaljujuci Stilu sam dosao na forum, jedini trag je:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je zaslepela cena od 28000din za taj poduhvat a stvarno sad vidim da je samo jedna pakna zamenjena....

Grubom racunicom dobro ga je odrao, primera radi sajle su 1000-1500din znaci 3000din obe neka budu, cilindri od 800-1500din neka budu i oni 3000din oba, kociono ulje 1000din litar (ima i jeftinije) to mu dodje 7000 (60e) za to sve.... mali servis, motorno ulje 5w40 4l kantica (sad sam menjao na jednom autu 2700-3200 din zavisno od proizvodjaca) neka bude 25e, filter ulja oko 500, filter vazduha oko 800, filter kabine oko 1000, filter goriva neka bude 20e ako je onaj kao kod 1.9 sto ide ali ima i jeftinijih, znaci mali servis ukupno u najgorem slucaju i pod uslovom da je sve menjao, a verovatno nije oko 60e jedna pakna ne moze da kosta ne znam koliko jer set kosta 20-30e znaci neka bude 150e sve da je kostalo navedeno a nije sigurno vise od 120 ako racunamo da je verovatno stavljao jeftinije delove, da verovatno nije sve izmenjao sto je naplatio jer nema racuna i da sigurno imam popust na sve delove, dolazimo do racunice da je od ukupnih 28000, sto je 240e ruka majstora 100e minimum.... lepo je zaradio za par sati posla.

Ali nije to ni bitno, bitno je da je to ozbiljno vacarenja i ne znam odakle mu ideja da zameni jednu paknu, sve i da su ostale kao nove zasto je samo ta jedna bila u problemu?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...