Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Španija 2022

Recommended Posts

Koje ludilo na stazi... Sainz izlece, Max izlece na istom mestu sa znatno manjim posledicama, Maxu ne radi DRS i zalepljen je iza Russella, Leclercu otkazuje motor, Max drugi put ide na zamenu i u 30. krugu je na mekim/crvenim gumama, Perez upravo preuzima vodjstvo od Russella... A nije jos ni pola trke :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIje se merc ipak vratio, jesu se popravili ali idalje kasne mnogo za RB i Ferarijem tj Leclercom, Sainc zali boze sto vozi onakav bolid.

Ham posle onog sranja na opocetku izvukao maximum, steta sto je morao da pusti gas na kraju, ali i 5. mesto je top posle zacelja i kasnjenja od 25sec za wiliamsom :) 

Rasel ocekivano na 3. mestu posle ispadanja Leclerca realno nije imao ko da ga ugrozi, Sainca opet ne racunam, sramota je sto je dozvolio da ga Ham prestigne sa zacelja i sa losijim bolidom. Definitivno Sainc je pod velikim pritiskom sa kojim ocigledno ne moze da se nosi, dok si u slaboj ekipi i pravis neke dobre rezultate onda te velicaju ali kad udjes u top tim koji moze da pobeduje a ti stalno gresis onda su te greske neoprostive, svestan je da se od njega ocekuje mnogo iako nije klasa vozaca sa Leclercom i Maxom ali kad imas takav bolid ne moras ni biti njihova klasa jednostavno mora da si u top 3 stalno. Sve vise mi Sainc lici na Botasa, verujem sad kad bi se Sainc rastereceniji vratio u neki slabiji tim da bi pruzao dobre partije shodne toj ekipi ali top ekipi nije dosao ocigledno, ferari da je uzeo Botasa bog da ih vidi :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta što RB nije dozvolio Perezu zasluženu pobedu! 

Hamilton se nestvarno vratio sa pretposlednjeg mesta!

Ali Raselu kapa dole, Maksa je gomilu krugova držao iza sebe, plus odmah vratio poziciju, imam utisak da ga RB nije pozvao u box da bi se desio neki pi...ajz!:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, bane1321 said:

Ali Raselu kapa dole

Pa zasto ga ja pominjem vec 3 godine unazad, dok je jos bio u raspadu od Williamsa :) ? "Problem" je sto se vecinom prate top F1 ekipe, a momak je em prvak GP3, zatim prvak F2, em zabelezio par odlicnih rezultata u Williamsu. A trebalo je svima da bude sve jasno bar na onom ovalu u Bahreinu prosle godine, kada je menjao Hamiltona i is*enjao se po celom karavanu.

 

Isto kao sto su neki zakljucili ovogodisnju sezonu posle 3-4 trke i proglasili pobednike u obe konkurencije. Lepo rekoh da se RB i Merc sigurno vracaju, samo je pitanje kada, a planirano je 23 trke (sada 22)... I da do tada ostali treba da prave razliku. A ne da Sainz sa dominantnim bolidom posle 6 trka ima 65 bodova i bude na 5. mestu i definitivno samo potvrdi da nije dorastao zadatku. I da RB preokrene situaciju i preuzme vodjstvo sa 26 poena razlike. Takodje i u konkurenciji vozaca, Max bar do Monaca iduce nedelje preuzima vodjstvo sa 6 bodova viska. Treca uzastopna pobeda, cetvrta ukupno ove sezone, tj. pobedio je na svakoj trci koju je zavrsio. Jos gori podatak za Ferrari - da nije bilo ona dva tehnicka otkaza RB, bezao bi skoro 50 bodova (ili 2 trke) posle samo 6 trka u sezoni sa inicijalno primetno losijim bolidom u odnosu na Scuderiu. I na primeru Leclerca se lepo vidi koliko su "bolni" tehnicki problemi i odustajanja, kada sve deluje da ide kako treba. I psiholoski i bodovno. Definitivno jedna od losije izvezenih Maxovih trka prilicno unazad, greske, otkaz DRS, ali uz odustajanje Leclerca i ocekivano propustanje Checa imao je ovaj put vise srece nego umeca. Ne treba zaboraviti i da je Red Bull takticki odlicno nadigrao ostale.

Mislim da je Merc napravio veliku gresku sto nije prvi odigrao sa Russellom, mozda su mogli i vise od 3. mesta. Hamiltonu takodje svaka cast, sa dna karavana na 4. mesto, ispred preostalog Ferrarija, koji je na kraju ipak morao da propusti zbog problema na bolidu. Navijam i za Russella, ali da mi je neko da cu "podrzavati" Merc u globalu (zbog interesantnije sezone), ne bih mu verovao :) . Bas lepa borba 3 ekipe za podijum, to odavno nije vidjeno i samo moze da doprinese popularnosti (za razliku od dosadasnje hibridne ere).

PS: Porediti Sainza i Bottasa mi ne ide u istu recenicu, Bottas jeste bio vodonosa ali je odlicno odradjivao sve ono sto je trebao za ekipu i ubijao cak i tracak nade drugima (ako bi se i pojavio), braneci ledja Hamiltonu. Kao sto to sada radi Checo. Bottas je bio dobar i u kvalifikacijama, korektan trkacki tempo, mana su mu najvise bili i ostali dueli u trci. Dok Leclerc maltene da nema podrsku na stazi zbog Sainzovih slabijih kvalifikacija, vec po pravilu losih startova, gresaka u trci, itd. Zao mi je sto je danas onako morao da odustane, sve je lepo krenulo na njegovu vodenicu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstappen nakon gomile problema i dosta sreće slavio u Barseloni

 

verstappen_spanish_gp_2022_r.jpg.webp

 

Holanđanin i Red Bull su preuzeli vodeću poziciju u obe konkurencije zahvaljujući dvostrukoj pobedi i odustajanju Charlesa Leclerca.


Start trke je bio prilično Haotičan za nekoliko vozača. Leclerc i Verstappen su zadržali pozicije, ali je Sainz loše krenuo i pao na šesto mesto iza Hamiltona. Russel i Perez su napredovali na treće i četvrto mesto, a Hamilton je bio u nešto podređenijem položaju pošto je jedini startovao na tvrdim srednje tvrdim gumama. Njega je sa spoljne strane u krivini 3 obišao Sainz, a onda je u napad krenuo i Magnussen, ali je došlo do kontakta sa Mercedesom i danac je završio van staze.

Hamilton je morao u boks nakon toga i pao je na začelje kao i Magnussen, koji se vratio u trku.

Odličan početak trke su imali vozači Alpine koji su se velikom brzinom probijali prema prvih 10, a dobar posao je na čelu obavljao i Leclerc, koji je postepeno gradio svoju prednost ispred Verstappena.

 

 

Situacija se polako stabilizovala, a onda je krenuo haos.

Prvo je u 8. krugu Sainza iznenadio vetar u krivini 4, a onda krug kasnije i Verstappena. Obojica su izleteli sa staze, pa se Verstappen vratio na četvrto, a Sainz na deveto mesto.

 

 

Perez je u 11. krugu morao da pusti Verstappena koji je krenuo u poteru za Russellom, ali su ubrzo obojica morala na promenu guma. Pozicije su ostale nepromenjene, i Verstappen je odmah krenuo u napad, ali se suočio i sa problemom pošto mu DRS nije radio.

Tačnije, radio je, ali samo povremeno, a u trenucima i kada je imao priliku za ozbiljan napad, Russell se fantastično branio.

Sve to je trajalo i trajalo i omogućilo je Leclercu da izgradi ogromnu prednost, mirno ode u boks u 21. krugu i vrati se 6 sekundi ispred Russella.

 

 

U 24. krugu smo videli sjajnu bitku između Verstappena i Russella. Svetski šampion je uspeo da prođe sa unutrašnje strane u krivini 1, ali se Russel vratio spolja u krivinama 2 i 3 i povratio svoje mesto.

Verstappen je bivao sve više frustriran u tim trenucima, ali je sigurno mogao da se opusti tri kruga kasnije kada se dogodio ključni trenutak trke. Naime, Leclerc je doživeo problem sa motorom (po zvuku je delovalo da je otkazao ERS) zbog čega je morao da se vrati u boks i odustane.

 

 

Russell je preuzeo lidersku poziciju, a Verstappen je dva kruga kasnije otišao na drugu promenu guma i prešao je na meku komponentu kako bi pokušao da preskoči vozača Mercedesa kroz boks.

To je oslobodilo Pereza koji nije kao njegov timski kolega imao problem sa DRS-om, pa je u 31. krugu poveo nakon što je obišao Russella na glavnom pravcu.

Trka se u tim trenucima konačno primirila. Vozači su polako redom menjali gume.

Russell je u 36. krugu otišao na svoj drugi pit-stop i očekivano se vratio na treće mesto iza Verstappena, koji je na mekim gumama sustizao Pereza.

Iza njih je sjajnu trku vozio Bottas na četvrtom mestu, dok se Sainz nakon problema na početku probio do pete pozicije.

U poslednjih 16. krugova su svi po još jednom zamenili gume. Perez je to učinio prvi u Red Bull, dok je Verstappen sačekao još nekoliko krugova.

Između njih je razlika nakon tih zamena bila šst sekundi, ali je Holanđanin imao znatno svežije gume i bolji tempo. Ipak, DRS mu opet nije radio kada je sustigao Pereza, pa ga je Meksikanac desetak krugova pre kraja pustio u krivini 4 nakon timskih naređenja sa pit-wall-a.

 

 

U poslednjih nekoliko krugova se otvorila i sjajna borba za četvrto mesto pošto je Hamilton je imao sjajan tempo na mekim gumama u odnosu na Bottasa i Sainza. Španac je uspeo da obiđe bivšeg vozača Mercedesa, a Hamilton je učinio isto odmah za njim. Nakon par mirnijih krugova je sedmostruki svetski šampion napao i Sainza i sjajno ga prošao sa spoljne strane u krivini 1.

Delovalo je da su Mercedesu garantovane pozicije 3 i 4, ali se onda dva kruga pre kraja dogodio peh kod Hamiltona kojem je počelo da nestaje goriva. On je zbog toga morao da uspori na pravcima, što je omogućilo Sainzu da se vrati na četvrto mesto.

Vertsappen je na čelu mirno priveo trku kraju ispred Pereza, koji je vozio najbrži krug i tako doneo Red bullu maksimalne bodove u Španiji.

Russell se još jednom popeo na podijum sa Mercedesom ispred Sainza i Hamiltona, dok je Bottas bio sjajan šesti za Alfa Romeo.

Jednako dobru trku je imao Ocon u Alpini na sedmo mestu, Norris je bio osmi, Alonso deveti, dok je poslednji poen osvojio Tsunoda.

Red Bull je ovim rezultatom preuzeo vodeću poziciju u obe konkurencije, a sledeća trka je na programu veća za nedelju dana u Monaku gde će Ferrari želeti žarko da se iskupi za današnji rezultat.

 

FTXt6wfWAAMXytq.jpeg.webp

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, bane1321 said:

Šteta što RB nije dozvolio Perezu zasluženu pobedu! 

 

 

Kako? Max je bio drasticno brzi, nisu mogli nikako da drze Pereza ipsred jer bi usporavao i Maxa a navukli bi Rasela na vrat. Da je Rasel bio 30sec iza pa i ajde da probaju ali ovako nije bilo realno.... RB je od pocetka trke isao na Maxa i bez obzira sto mozda negiraju ko je vozac 1. zajkljucje se da je to Max sto je i logicno.

 

Opet Rasel ispade cudo :)  svaki vozac je mogao da zadrzava Maxa koji nije imao DRS, celo umece u prici je bilo da se odbranis na prvoj krivini sto nije bilo uopste tesko kad te prati neko ko ne moze da aktivira drs a videlo se da ga Max jede po krivinama (Maxa inace uopste ne gotivim ali decko definitivo pokazuje da je sam vrh.) Rasel je 3. poziciju osvojio zahvaljujuci odustajanju Leclerca inace 4. je realno sto bi bilo u trci da je Lec ostao.

Opet ne osporavam njegove kvalitete ali realno u datoj situaciji bi verovatno svako mogao to da odradi.

Sta onda reci za Ham koji je sa 55. pozicije (banalizujem na osnovu kasnjenja za pretposlednjim posle izlaska iz pita) stigao do 4.? Kako niko da prokomentarise taj podvig ??? Eto i Toto smatra da je Ham imao tempo za pobedu da ga nije zadeseio incident na pocetku a i izglasan je za vozaca dana ispred Pereza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popravio se Mercedes dosta ali slab je trkački tempo još barem za Red Bull. Teško bi se Lekler i danas odbranio da nije bilo one greške Maxa. Saincu je već propala sezona,sad forsira na silu nešto ali sve više grešaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, OMP said:

Sta onda reci za Ham koji je sa 55. pozicije (banalizujem na osnovu kasnjenja za pretposlednjim posle izlaska iz pita) stigao do 4.? Kako niko da prokomentarise taj podvig ???

Ne pazis na casu :D , vise nas upravo bas to naglasava:

3 hours ago, bane1321 said:

Hamilton se nestvarno vratio sa pretposlednjeg mesta!

2 hours ago, Ivan said:

Hamiltonu takodje svaka cast, sa dna karavana na 4. mesto, ispred preostalog Ferrarija, koji je na kraju ipak morao da propusti zbog problema na bolidu.

 

Sto se Russella tice, bar ja uopste ne pricam o njegovim kvalitetima na osnovu ove trke. Nego sta momak radi vec 3 godine unazad, u realno losim/losijim ekipama.

A verujem da bi se mnogima i u onakvoj situaciji, kada im je agresivan svetski sampion za vratom, tresle gace :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, OMP said:

Opet Rasel ispade cudo :)  svaki vozac je mogao da zadrzava Maxa koji nije imao DRS

Ali ne bi svako mogao u realno slabijem bolidu da odmah vrati poziciju. 

1 hour ago, OMP said:

Kako? Max je bio drasticno brzi, nisu mogli nikako da drze Pereza ipsred

Perez je u toku borbe između Maksa i Rasela imao bolji tempo i dva kruga je tražio od klub da ga pusti ispred Mada da bi obišao Rasela. To je i uspeo odmah nakon što je Maks otišao u boks. Da su ga tada pustili, ko zna šta bi bilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Ne pazis na casu :D , vise nas upravo bas to naglasava:

 

Sto se Russella tice, bar ja uopste ne pricam o njegovim kvalitetima na osnovu ove trke. Nego sta momak radi vec 3 godine unazad, u realno losim/losijim ekipama.

A verujem da bi se mnogima i u onakvoj situaciji, kada im je agresivan svetski sampion za vratom, tresle gace :D .

Kazem generalno ne na osnou komentara sa ovog foruma vec i sa drugih i uopsteno ovako kad pricam sa ljudima, svi odmah wow Rasel, Rasel, Rasel, Rasel :) a niko da sagleda sve cinjenice. Ja jesam velik fan Hama ali opet pokusavam da stvari gledam sto je objektivnije moguce i kroz neke cinjenice i duzi period, ne samo kroz jednu trku, quali ili sta god.

Rasela nisam pratio u nizim serijama jer generalno  f3 ne pratim a f2 kad stignem ali vise informisanosti radi cisto da budem u toku sa nekim imenima i rezultatima ali nista pomno. Tako da o njegovim kvalitetima pricam samo na osnovu onog sto je pokazao u f1 do sad i stoji da je vozac za vrh. Svi ovi vozaci su manje vise postizali ozbiljne rezultate u nizim serijama jer da nisu ne bi se ni nasli u najbrzem cirkusu, samo sto neki od njih uspeju da se istaknu i u f1 a neki ne.

51 minutes ago, bane1321 said:

Ali ne bi svako mogao u realno slabijem bolidu da odmah vrati poziciju. 

Perez je u toku borbe između Maksa i Rasela imao bolji tempo i dva kruga je tražio od klub da ga pusti ispred Mada da bi obišao Rasela. To je i uspeo odmah nakon što je Maks otišao u boks. Da su ga tada pustili, ko zna šta bi bilo!

Pa dobro pustili su ga tako sto su Maxa uveli u pit, ali se brzo ispostavilo da je Max na boljoj taktici i da je brzi na sta je RB i isao realno, nista ne bi promenilo da je Max pustio Pereza krug-dva pre...da se ne lazemo nije Perez Maxov kalibar mnogo puta dokazano i mislim da je prica kod njih jasna u ekipi samo sto Perez to ne zeli da shvati ili mu nisu to direktno rekli.

 

Sto se tice Rasela i Maxa, pa Ras realno nije ni izgubio tu poziciju da bi je odmah i vratio, Max je kasno krenuo u preticanje i ostavio dovoljno mesta da Rasel ostane spolja a onda krivina levo daje prednost Raselu i tu je prica gotova, Max vise nema kud, ono sto je probao od spolja je bilo cisto da ne izgubi zamah ali i rizicno. Zato kazem manje vise svako ko se tvrdo bori za poziciju a pritom i ima mozga bi u onoj situaciji verovatno uradio isto, Max da je bio malo bezobrazniji lako bi izgurao Rasela spolja sto me cudi da nije znajuci njega ali vr vje kontao da ga svakako ima pa sto da rizikuje.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, OMP said:

Ja jesam velik fan Hama ali opet pokusavam da stvari gledam sto je objektivnije moguce i kroz neke cinjenice i duzi period, ne samo kroz jednu trku, quali ili sta god.

Upravo to i pricam, komentarisem jos dok je bio u Williamsu :) . A i pisao sam cim je potpisao za Merc da ce gristi kao lav i da nece biti beskicmenjak kao Bottas. I ako krene jako u sezonu, bez izricitih timskih naredbi, da moze da se desi upravo ovo sto se desava. Jes' da je tek pocetak sezone, ali u jednom trenutku je covek sa onakvim kengurom od Merca bio cak na drugom mestu u poretku vozaca :D . I sad posle 6 trka duva za vrat treceplasiranom Checu, a ispred je jednog Ferrarija koji je tehnicki bio za tri koplja ispred na startu sezone. Iako ga vozi Sainz :D , ipak je Ferrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to stoji ali treba uzeti u obzir i okolnosti pod kojima je Rasel tu gde jeste u sampionatu a vec sam pisao, cista sreca, pocev od prve 2 trke gde oba merca uzimaju po podijum zahvaljujuci odustajnjima konkurencije, u Australiji Ham je verovatno i mogao da dobije Rasela ali je opet zbog pregrevanja motora morao da oduzme gas, Italija Rasel dobija sve pozicije na ispadanje konkurencije, samo Magnusena dobija u duelu, Majami cista sreca sa dugim ostankom na stazi i SC-om, inace verovatno ne bi ni usao u bodove...sve to ne umanjuje njegov vozacki kvalitet koji se video jos u williamsu ali eto cisto da rezimiramo da ga je trkacka sreca do sad mnogo sluzila a koja je jako bitan faktor u trkama, pored dobre voznje, setimo se i Ham koliko je imao srece u nekim kljucnim trkama i mnogi drugi vozaci poput Fetela 2012. recimo kad je osvojio titulu u Brazilu posle onogkontakt i okretanja na stazi nekim cudom bolid nije sotecen niti se ugasio itd da ne nabrajam dalje, ali sreca je jako bitan faktor u auto sportu. I sa druge strane nije uopste cudno da od ovako mladih vozaca zeljnih pobeda i dokazivanja vidimo i drobre rezultate, ovi matori polako postaju i umorni i sigurno ne mogu toliko i jos dugo da pruzaju dobre partije, zato mi je najvise krivo sto Ham nije prosle sezone uzeo titulu i postavio sebe na verovatno i nedostizan stepenik sto se rezultata tice jer cisto sumnjam da ce mu se vise pruziti neka sansa za titulom sto zbog godina sto zbog konkurencije drugih timova i vozaca.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, bane1321 said:

Perez je u toku borbe između Maksa i Rasela imao bolji tempo i dva kruga je tražio od klub da ga pusti ispred Mada da bi obišao Rasela. To je i uspeo odmah nakon što je Maks otišao u boks. Da su ga tada pustili, ko zna šta bi bilo!

Ne bi bilo ništa, pre te borbe Maksa i Rasela, Perez je pokušavao jedno 5-6 krugova da obiđe Rasela ali nije uspevao, iako mu je radio DRS i bolid bio potpuno ispravan. Tada su rotirali pozicije i poslali Čeka u boks, pa ih je logično sustigao na novim gumama.

Perez nije imao šanse za pobedu ni u jednom momentu trke, kao što nikad i nema šanse za pobedu ukoliko Maks ne odustane ili mu se ne pojavi neki problem, jednostavno, Maks je na potpuno drugom nivou, kako u odnosu na Pereza, tako i u odnosu na 17 drugih vozača na gridu, njegov čist talenat i sirovi trkački tempo ne može niko da isprati, jedini koji mogu da mu pariraju trenutno su Lekler i Rasel, i to samo u slučaju da su Ferari i Merc 1-2 desetinke ispred po tempu, u suprotnom, poješće ih za doručak. Da se razumemo, nisam fan Ferštapena, zapravo trenutno nemam nijednog favorita, uživam u borbama i neutralno posmatram trke, konačno :) 

 

Ajmo dalje, Mercedes je definitivno rešio poskakivanje i našao par desetinki, svaka čast za to, brz oporavak, međutim, kao što sam već rekao, svaka sledeća desetinka će biti mnogo skupa, do kraja godine mogu verovatno da dođu u egal sa vodećima ukoliko ne prekinu razvoj, međutim od bilo kakve titule nema ništa, jer će RB i Ferari da naprave razliku do polovine sezone koja će biti nedostižna.

 

Ferari prvi put odustao zbog kvara, i gle čuda, izgubio vodeću poziciju u oba šampionata, to dovoljno govori o kvalitetu RB-a kao tima i Maksa koji izvlači 110% uvek, da su pored svih problema od početka sezone (odustajanja, kvarovi na treninzima, trkama, problemi sa svim mogućim i nemogućim) uspeli da izbiju na vodeće mesto posle samo jednog odustajanja konkurenta. Da se zabrine Ferari i da lupi par packi Saincu, ono je tuga gledati, toliko bleda izdanja, ajde što dečko nije toliko brz kao Lekler, ali ga je to toliko ubilo u pojam da sada više nije ni stabilan ni konstantan, nešto što ga je krasilo celu karijeru. Onako "pustiti" da te Hamilton obiđe na domaćem terenu, sa sličnim stanjem guma, Hamilton koji je bukvalno počeo trku sa minutom zaostatka, a ti voziš Ferari u kom je Lekler mogao da pobedi jednom rukom... Katastrofa, što neko napisa gore, menjajte ga za Botasa ili Magnusena pod hitno, malo da se resetuje i dođe k sebi.

 

Sledi Monako, opet potencijalna prednost Ferarija ukoliko RB ne ubode neki magičan setup, ali obzirom kako vozi Sainc i kakvu istoriju ima Lekler tamo, ne bi se iznenadio da rezultat bude sličan ovoj trci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u MC tipujem na RB tj na Maxa kako za pol tako i za trku, mada ta staza je sugava pa je sve moguce i nista me ne bi iznenadilo kao i one godine kad Sumaher sa slabim mercom uze pol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako bi gledali iskljucivo tehnicki, za Monaco bih apsolutno tipovao na Ferrari i vracenje vodjstva bar u konkurenciji vozaca.

E sad, sto kaze kolega - vec je cuvena "magicna" veza Leclerca i zidova na svojoj domacoj trci :) , ocajna forma Sainza...

Tako da je svasta moguce.

Da ispratimo jos po neki komentar za Catalunyu, pa cu otvoriti temu za Monaco jer je vec iduceg vikenda. Pa cemo nastaviti detaljnije o prognozama tamo ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vule

Ferrari je pokazao da ima brz bolid i lošeg drugog vozača. RB nije mogao da parira ferrariju i Lecleru na ovoj stazi. Max i RB su počeli , kao mečka ranije, da se oslanjaju na svog drugog vozača. RB, Ferrari , mečka, sve su to vrhunski timovi, nijanse će odlučivati.
Biće tu još kvarova, odustajanja ali i pravog trkanja i rivalstva.
Rasel je odličan vozač, kao i Botas i upravo pokazuju svoja umeća.
Vrlo pozitivna stvar je što su ti klinci pravi iskreni rivali, vidi se i nakon trka po izjavama, čestitkama, komunikaciji među njima.
E to je razlog zašto ne gotovim Hamiltona, koji je vazda nešto kukao na Maksa i sve rivale koji su bili trkački nastrojeni i bez respekta prema njegovim tananom osećanjima.
Za ovih par trka, nisam video ni jednom otrovne strelice i negodovanja između Rasela, Maxa, Leclera.....a bilo je lepih borbi, guranja a i rizičnih situacija. Drago mi je baš što su ti neki novi klinci tu i ispisuju neku novu istoriju u F1.

35 godina sam veliki obožavalac Ferrarija, od svoje 10 godine, ali bez obzira na tu činjenicu bilo je i boljih timova i još boljih vozača koji nisu vozili za ferrari. Isto tako volim kad vidim nove ili male timove da postižu neke rezultate a javljali su se i vozači koje sam jednostavno gotivio bez obzira gde voze.
Pike, Mensel, Sena, Prost, Kimi, Alonso, Masa, Montoja......

Hamilton će mi ostati i sećanju kao odličan vozač koji je osvajao titule i kukao ko Damjanov Zelenko i da, ono najvažnije, tužio brend HAMILTON zbog naziva, pa jebote , moma, spusti se na zemlju, naravno, izgubio je, ko bi rekao. Možda je i to razlog što ovako loše vozi sada!?.
BTW Russella će jedino zaustaviti timska naređenja i strategija mercedesa u nameri da pokaže da je odličan vozač, bolji i od Hamija.
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, knezevic76 said:

Ferrari je pokazao da ima brz bolid i lošeg drugog vozača. RB nije mogao da parira ferrariju i Lecleru na ovoj stazi.

Upravo, tim gore po Ferari, jer su morali da iskoriste svaku priliku koja im se pruža, u Monaku imaju isto ovako dobru šansu, ali kad dođu brže staze, RB će biti u prednosti i tu moraju da "ograničavaju štetu". Zato mnogo boli ovo prosipanje već upisanih bodova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari: Nemamo objašnjenje za ovaj problem

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Spanije_Trka_Servis.jpg.webp

 

Charles Leclerc morao je da odustane sa VN Španije.


Vozač Ferrarija nalazio se na prvom mestu skoro sve do polovine trke na stazi Katalunja, ali je tada morao da ode u garažu zbog problema sa motorom. Na ovaj način on je izgubio dosta poena a Max Verstappen preuzeo je prvo mesto u konkurenciji vozača a Red Bull u šampionatu timova.

“Mi još nemamo objašnjenje zbog čega se desio ovaj iznenadni problem, ali je definitivno da je to povezano sa pouzdanošću. Motor odmah ide nazad u Maranelu i po prijemu će biti rastavljen.” kazao je Mattija Binotto za Sky Sports.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tata spalio Djenku... Inace je u pitanju bila nova, pojacana pogonska jedinica, prvi put primenjena u Majamiju. Ode na drugoj trci, tako da ako se bude menjala za novu, sledi pomeranje u poretku. Sto na konfiguraciji poput Monaca moze da bude prilican problem.

 

Turbo punjač i MGU-H komponenta stradali na Leclercovom motoru

 

Mattia_Binotto_Charles_Leclerc_Ferrari_VN_Spanije_Pitwall.jpg.webp

 

Ove dve komponente nisu u stanju da se zamene.


Charles Leclerc morao je da odustane sa VN Španije u trenucima kada je imao prvo mesto zbog toga što je prijavio gubitak snage u motoru. Odmah posle trke ova pogonska jedinica poslata je nazad za Maranelo gde je rastavljena kako bi se utvrdio uzrok kvara.

Inspekcija u fabrici konstatovala je da su ovoga puta zakazali turbo punjač u MGU-H komponenta i da popravka ovih delova nije moguća. Inače, pre dve nedelje u Majamiju vozač Ferrarija dobio je novu pogonsku jedinicu nove specifikacije koja je imala dodatne konjske snage u sebi. Ovo će možda značiti da će Charles Leclerc biti primoran da uzme dodatnu pogonsku jedinicu za šta bi ga čekala kazna pomeranjem na gridu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas se cuo zvuk zvizdanja turbine, maltene kao na putnickom automobilu kad crkne... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...