Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Prodje tacno godinu dana u "druzenju" sa bravom :whistle:

 

Za ovih godinu dana koliko je kod mene, zamenjeno je na trapu ono sto je bilo potrebno, 2 podloske dizne i preventivno sam zamenio cetkice na alnaseru i alternatoru, nista vise od ulaganja. 

 

Auto sam registrovao 13.10, iako na danasnji dan istice registracija, uvek volim to ranije da odradim. 

 

Registracija (prem stepen 4) je bila 26.500din, a uz to sam uzeo i mini kasko koje je bilo 8500din, posto mi drugar radi u osiguranju, rekao mi je za tu ponudu koja je po meni skroz korektna, a u pitanju je Dunav osiguranje, ako nekoga bude zanimalo. 

 

Kupljen je i zimski set guma

20221003_152519.thumb.jpg.650ac3cbea47d374f813f604d560f1d7.jpg

 

Kao i na prethodnim kolima, za zimu ide Tigric :D

Uvek sam bio zadovoljan sa tom gumom u zimskim uslovima, posebno kad se uzme u obzir da sam u blizini Rudnika, gde ume prilicno lepo da zaveje, tako da nista nisam hteo da eksperimentisem 

 

Toliko za sada, ceka se da padne sneg pa da se napravi neka lepa slika :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ivan-Topola said:

Auto sam registrovao 13.10, iako na danasnji dan istice registracija, uvek volim to ranije da odradim. 

Registracija (prem stepen 4) je bila 26.500din

Pametno, ceo zivot takodje to opusteno zavrsim cim se udje u onaj termin od mesec dana pred istek registracije. Nikada mi se nije desilo, ali i ako iskrsne da nesto neocekivano treba da se sredi - da imas "fore" da to opusteno zavrsis. Imas registrovan auto na raspolaganju, da se potencijalno odveze gde treba, itd... A ne da se dolazi u cajtnot pred sam istek, pa trka-frka, a ne daj Boze da nesto zatreba da se sredjuje a registracija istice.

Zasto nisi prebacio premijski stepen, imas vec nesto registrovano na sebe ili...? I zar sada ne bi trebao da budes u trecem stepenu, ako si vec krenuo sa default cetvrtog?

18 hours ago, Ivan-Topola said:

Za ovih godinu dana koliko je kod mene, zamenjeno je na trapu ono sto je bilo potrebno, 2 podloske dizne i preventivno sam zamenio cetkice na alnaseru i alternatoru, nista vise od ulaganja. 

Pisah vec apropo trapa - fascinantno mi je da na Bravu evo skoro 5 godina nije bilo potrebe bilo sta da se radi. S obzirom na nase uzasne ulice i puteve, a i licno iskustvo sa Stila, na kome je trap maltene isti. Da li je u pitanju kvalitet OEM delova koji su ugradjeni u Svici, primetno laksi benzinac u nosu, nesto trece... Cak ni jedan jedini stabilizator nije prokuckao do sada, a na Stilu sam samo njih menjao maltene na malom servisu (za skoro punu deceniju probao sve sto se nudilo kod nas - od OEM, maltene svih aftermarket, pa do kragujevackih repariranih stabilizatora...), standardno viljuske (kugle i sileni)...

Sto je najsmesnije, pre neki dan kod Gorana, uz mali servis, odradismo standardno i detaljni pregled - sve je i dalje na trapu utegnuto i nema naznake da ce otici. A vozim nizi profil guma i auto je spusten/tvrdji u odnosu na Stila, sto je jos jedan paradoks.

 

A apropo odrzavanja, sutra bih na keca kupio i benzinca i dizela (drugog po mogucstvu bez AdBlue), ali... Mislio sam da je davno npr. JTD od turbo dizela bio neprevazidjen po pitanju lakoce odrzavanja (robusnost, cene, apsolviran u sitna crevca). Stildza je neosporno super odradio punu deceniju kod mene, ali sam se za ovih nekoliko godina odmorio sa benzinjarom. Od velikog servisa i inicijalnog sredjivanja odmah po kupovini - bukvalno sipaj i vozi, kacio sam pre neki dan u temi o servisima. Bar iz mog iskustva, neocekivano dobro sklopljen autic u toj klasi, sto se svega tice:

On 11/1/2022 at 8:11 PM, Ivan said:

kvarovi turbo benzinca u mom slucaju izgledaju ovako zadnjih godina (da ne ureknem):

 

IMG_20221101_181924_resized_20221101_070551826.thumb.jpg.e68c80aca55f7532d7cc0cbbe8aeeb9c.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to imenjace, nista me ne vadi da cekam do poslednjeg dana, a registracija ide pa ide, tako da na vreme zavrsavam uvek, korisnije. 

Sto se tice premijskog stepena, stilo se nije vodio na mene, astra nije sastavila ni celu godinu kod mene, a brava sam preuzeo registrovanog tog dana, prethodni vlasnik je odradio sve, tako da je ovo prva registracija na moje ime sto se brava tice. 

 

Sto se trapa tice, na stilu me je dobro sluzilo sve, ali sto se stabilizatora tice, kod mene je slucaj bio u proseku svaki 2 mali servis, a isto sam radio remont, gledao da uzmem u kvalitetu delove, ali nije uvek do nas. Kvalitet delova je generalno los i mislim da ce biti sve gore po pitanju toga

 

Za sledecu kupovinu je rano jos uvek da pricam, ali u slucaju dizela, slazem se sa tobom i gledao bih opet ako je ikako moguce da se izbegne taj Ad-blue i slicno ili jednostavno iskljuciti taj sistem nakon kupovine. Koliko je pametno nisam puno istrazivao, ali sam vidjao da oni koji rade chip, gase dpf da gase i ad-blue sistem. 

U firmi imam na vise vozila taj sistem i malo pa malo neke greske u vezi toga, a redovno se odrzava, dosipa tecnost, prati regeneracija itd.. i sto najgore, najstarije vozilo je 4god staro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedla mi u nekom od prethodnih post-ova urekao auto, tako da sam morao da potrosim malo para na brava :lol:

 

Pred Bozic je prvo otisao cilindar u kabini, zamenilo se to, stavljen Valeo i kostao je nekih 3000din, a zatim ode i u menjacu. 

Skinuli menjac i otvorili, stanje nije bilo toliko sjajno, kakav je utisak ostavljalo u voznji, ali ono "moglo je jos" je palo u vodu, posto cu se druziti jos sa njim. 

 

Malo neozbiljost radnika u radnjama, a i praznici, uticali su da se sve ovo malo razvuce. 

 

-Porucen i stavljen Valeo set kvacila sa plivajucim zamajcem 

20230117_220254.thumb.jpg.39cec368ba7f871a217d1d454c4f2082.jpg

 

Cena kao sto vidite 66.000din, sa popustom preko majstora je za mene bila 48.000din, i vise nego drugarski od majstor Bureta. 

 

-Zamenjen i semering u menjacu, uzet iz originala, 4300din

20230118_151753.thumb.jpg.607c85bf78e109fdd2a3386ac6985698.jpg

 

Takodje i akumulator stavljen nov posto je pokazao da je gotov, Tab magic 66ah placen 8300din (1000din uracunat moj stari u cenu)

 

Slike sam obecao kad padne sneg i bilo ga je malo, ali Bravisa tad bio garaziran, tako da to ostaje za neki naredni put :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolega, svaka cast kako odrzavas auto. Moze jos neki info oko potrosnje tog 1.6 agregata i sta je uzrokovalo da se pored seta kvacila morao menjati i plivajuci zamajac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo te izuo, sad tek citam... Koliko su kod vas ruke za zamenu kvacila, tj. zahvaljujuci Sedli, kod ovde vec poznatog majstor Bureta :) ?

AGzicu, provaljen si odavno, dzaba se sakrivas :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Bure rekao oko 8000-9000din, da l je to cena za sve ili za nas malo blize poznanike, to bi Sedla mogao da potvrdi u detalje :D

 

Inace je ovo radjeno kuci kod mene u garazi uz pomoc drugara, a delovi su uzeti preko Bureta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je za vas jeftinije, znaci i tamo otisle ruke lepo "uvis", hvala za info ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znas kako, jedino sto sam primetio pre promene zamajca jeste da kad treba da stanem npr u raskranici, kad prikocim i stisnem kvacilo da stanem, kao da dobije ubrzanje i neki vid "udarca".. ne znam kako da opisem drugacije, da je neko probao, jasno bi mu bilo sta hocu reci, a stavljanjem novog zamajca toga vise nema. 

Mozda bi kroz skorije vreme pokazao neke simptome vece, ali pre zamene na kretanju, gasenju i slicno, nije bilo nicega sto bi mi ukazalo na to.

Imao je lufta vise nego nov i kako mi rece jos jedan majstor sa kojim sam se konsultovao, "upao" je unutra i potvrdio je zamenu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla prinova za letnju sezone, Bravo ima da "ujeda" kao ovaj crno-beli sa slike :lol:

20230207_133739.thumb.jpg.bbf1892b45411df02ab202bcf62cbeb4.jpg20230207_134248.thumb.jpg.01a40072b0a5d9eeda3a0baa4f26c82a.jpg

 

Svasta se razmatralo, na kraju uzet kleber. U mojoj dimenziji cena je 6860din/kom u Beo-Car, sto mu dodje 27.740din za sve 4, dostava besplatna.

 

Cene za neke proizvodjace su prilicno podivljale, a i tek ce da poskupe za mesecak dana, tako da je cena i vise nego korektna u poredjenju sa drugim proizvodjacima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, svaka cast kako odrzavas auto. :clap:  Prosto milina gledati kad neko ovako odrzava auto i bila bi steta da ne ostane na forumu ako u nekom periodu resis da ga prodajes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li ja ovo dobro vidim da na kraju oznake gume pise R16 ili me staracki vid vara?

Pozdravio te @Mijailović P. , ocigledno je on zacetnik ovog retrogradnog Bravo trenda na forumu :P .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Lako je vama po Beogradima se vozikati, sve ispeglani putevi... :D

Šta mi seljaci da radimo po ovim oranicama?!

Inače Kleber nikad nisam smatrao za neke ultramegagiga proizvode ali nakon ovih guma sam prijatno iznenađen.

Sad, uvek ima bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemo' me zaje*avati ;) , nego navrati na druzenje pa da vidis kako je ispeglano ;) . Nasi putevi bi raskantali i gumarabu :D

Bez zezanja, bio sam prijatno iznenadjen posle prelaza sa 205/55/16 na Stilu, na 225/45/17 na Sportu.

Udobna voznja, a primetno stabilnije, responzivniji auto i generalno lepsi za voznju. Drzim ih na 2.3 Bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Axic said:

Kolega, svaka cast kako odrzavas auto. :clap:  Prosto milina gledati kad neko ovako odrzava auto i bila bi steta da ne ostane na forumu ako u nekom periodu resis da ga prodajes. 

Hvala Aksara, videcemo gde ce zavrsiti. Mislio sam da ce i stilo zavrsiti na forumu, kad ono moj zemljak preduhitriti sve :D

2 hours ago, Ivan said:

Je li ja ovo dobro vidim da na kraju oznake gume pise R16 ili me staracki vid vara?

Pozdravio te @Mijailović P. , ocigledno je on zacetnik ovog retrogradnog Bravo trenda na forumu :P .

 

Hahaha, sluzi te vid i dalje dobro ime. 

Gledao sam neke felne pre, neke su preskupe kao one r17 sport od Brava, jesu retke, ali smatram da ne vrede toliko, a neke u uzasnom stanju i tako, ostalo se na R16.

1 hour ago, Mijailović P. said:

Ništa ondaK, čekamo da @Ivan-Topola iznese svoje objektivno zapažanje sa ovim letnjim...

Javicemo utiske u toku sezone. 

Inace, Sava je od 7000din pa do 8000+ u ovoj dimenziji. Hankook ventus prime 4 bila dobra ponuda u kemoimpex ali u novembru, kad je bilo pred crni petak, bila oko 6900din, nego mi rano bilo da uzmem tad.. dosao crni petak, ode na 8100, a sad je 9100-9200din, tako da katastrofa. 

Na kraju je izbor pao na Kleber, imao sam nekad na stilu zimske i odlicne su bile. 

Eto ako neko juri u ovoj dimenziji, cisto da zna kako se sta krece

Edited by Ivan-Topola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...