knezevic76 6974 Posted February 19 Može eventualno podloškama da se dovede u red ako nije puno u problemu, ali do majstora je najviše. Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted February 19 Vratilo točka se drži na četiri zavrtnja M16 mislim. Ja bih takođe "voleo" da je do pneumatika/točka ali kako to najčešće bude... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted February 19 13 hours ago, Ivan said: rotiras mesta prednjim i zadnjim tockovima. Ispalo je da je cupkao nazad jer je prenosio vibracije od napred. Kad je majstor skinuo prednji desni i postavio ga na balanserku, i golim okom se videlo u kom zecu je bio grm. Jedna guma se deformisala. GY Eagle F1 Asymmetric 6, montirane prošlog maja i prešle nešto manje od 10K. Od kad je zamenio mesta prednjim i zadnjim, cupkanje je mnogo manje izraženo. Nije potpuno nestalo, javlja se i dalje pri istoj brzini, ali se jedva primećuje. Dobra vest je da je trap napred OK, ne vidi se da su krenule da se troše neravnomerno. Prilikom zamene smo primetili da zadnja leva kočiona čeljust ne vraća do kraja i da se točak ne okreće slobodno, kao i da je felna topla. Međutim, sad posle ove rotacije se više ne greje? Pratiću situaciju, pa ako krene ponovo, sledi reparacija čeljusti. 2 horvat and city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6974 Posted February 19 Zadnja leva leljust je boljka na svimaSent from my SM-A546E using Tapatalk 2 Reacher Gilt and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted February 19 Pročitao na više mesta, inače na to i ne bih obraćao pažnju, a sigurno mi nikad ne bi palo na pamet da ga opipavam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2178 Posted February 19 (edited) Kasno sam video ovo pisanije a taman htedoh da kazem da je do gume ili felne 100%, imao sam takve slucajeve, btw i kod mene zadnja leva klesta zezala ali samo rucna, ne znam sto im je ta leva strana problematicnija od desne secam se jos na 155ici sam imao isti problem. Edited February 19 by OMP 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted February 19 Hebo te patak , mi se ubismo dumajući o zadnjoj strani a ono međutim... Još pre četir' godine sredio zadnja desna klešta a neki dan imao posla i sa levim. Neka pandemija... Kao i obično gumice kod naših lokalaca "Sigurnost". Ja imam dobro iskustvo sa njima. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 19 (edited) 1 hour ago, Mijailović P. said: mi se ubismo dumajući o zadnjoj strani a ono međutim... 5 hours ago, Ivan said: Ja na osnovu opisa, ovako virtuelno, kintu stavljam na nesto od te dve stvari Kud se ne kladih . Rekoh da bih izdrzao do juce, da sam ne izrotiram tockove i ne proverim . I da su ili gume ili felne u pitanju. A celjusti su kao dobar dan na Bravu, i ja sam radio jednu stranu. Uz digitalnu klimu, boljka koju za 13 godina proizvodnje nisu resili jos sa Stila . I na Stilu sam naravno radio reparaciju zadnje celjusti. Edited February 19 by Ivan 2 Reacher Gilt and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 456 Posted February 19 14 hours ago, werp690 said: A kako se ponasa posle 40-45kmh, nastavlja da ljuljka ili prestaje? Siguran si da je pozadi? Ja sam nekako predosetio da je napred ali sam tipovao na poluosovinu. Mada kada si rekao da se ne nastavlja posle 40-45kmh odustao sam od tog razmisljanja. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 19 Nije stigao do 130 km/h , za drugi brzinski opseg u kom se obicno rezonancija javlja. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2175 Posted February 19 A jbg, nemam na 130, je l' može 140? Pametni telefon je naravno fokusirao volan, al' vidi se i ovako. Sad malo ozbiljno, OK je i oko 130km/h, jedino se pri 90 km/h osećaju pomalo vibracije. Al' ni blizu onih koje su ostale pri 40, a i one su jedva primetne. Quote Share this post Link to post Share on other sites