Jump to content
FAS Goran
stormatke

Fiat Multipla CNG - pritisak rashladne tečnosti

Recommended Posts

Zdravo,

 

Imam problem sa Multiplom CNG 2006god, nabija pritisak u sistemu za hladjenje, pre neki dan vidim vodu ispod auta, manja barica i oteram kod majstora, kaze vodena pumpa.

Zamenimo vodenu pumpu i radio je kaze oko 4h u leru i tecnost je bila kako je sipao, palio ventilator kao sve OK.

Medjutim ja je uzeo i vozio 200 km i video da ona gura opet tecnost u sistemu i da kada je parkiram ispod nje vidim malu baricu i kada se ohladi nivo pada ispod minimuma. 

Da li je to dihtung, ne mesa mi ulje i vodu koliko vidim.... ? Hvala

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno bi bilo da nabija pritisak a da je bila neispravna vodena pumpa. Pre bih rekao neki dihtung/spoj creva ili hladnjak da su popustili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PA izgleda da cu morati da potrazim drugog majstora.  Gledao je i video da na pumpi curi, zamenio i neke selne na crevima za vodu.

Znate li mozda nekog ko poznaje multiple CNG, BG, KG... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa novim čepom za bocu rashladne tečnosti. Par stotina dinara je.

Znaju i oni da izgubi svojstva tokom vremena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je tako nabijalo pritisak i dizalo temperaturu na multipli jtd... Skidao sam i pumpu i termostat, menjao čep, instalaciju reostata (radio non stop) na kraju rešio problem zamenom hladnjaka...izgleda da je bio smanjen protok kroz hladnjak..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stormatke

 

Moze da bude sve od nabrojanog.Ako vidis baricu ispod auta to sigurno nije curenje koje se ne vidi okom.Kako znas da je nabijao pritisak u sistem,a istovremeno kazes da curi?Po polozaju barice mozes da utvrdis odakle curi,a ako ti auto dize temperaturu onda imas nabijanje pritiska pod uslovom da je ispravan termostat i da je protok kroz ceo sistem ispravan.Postoji kod multiple problem sa kineskim hladnjakom koji je manji i zaista sa tim hladnjakom radna temperatura bude visa za jednu crticu ali to se vidi tek leti kada je velika spoljna temperaturai zato ako imas original hladnjak cuvaj ga i sipaj samo kvalitetan antifriz.

Za pocetak resi to curenje i promeni cep ekspanzione posude pa javljaj sta se desava.

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2022 at 11:08 AM, andreja.micovic said:

Probaj sa novim čepom za bocu rashladne tečnosti. Par stotina dinara je.

Znaju i oni da izgubi svojstva tokom vremena

Zamenjena je ekspaziona posuda novom i nista.

 

6 hours ago, bratsaja said:

@stormatke

 

Moze da bude sve od nabrojanog.Ako vidis baricu ispod auta to sigurno nije curenje koje se ne vidi okom.Kako znas da je nabijao pritisak u sistem,a istovremeno kazes da curi?Po polozaju barice mozes da utvrdis odakle curi,a ako ti auto dize temperaturu onda imas nabijanje pritiska pod uslovom da je ispravan termostat i da je protok kroz ceo sistem ispravan.Postoji kod multiple problem sa kineskim hladnjakom koji je manji i zaista sa tim hladnjakom radna temperatura bude visa za jednu crticu ali to se vidi tek leti kada je velika spoljna temperaturai zato ako imas original hladnjak cuvaj ga i sipaj samo kvalitetan antifriz.

Za pocetak resi to curenje i promeni cep ekspanzione posude pa javljaj sta se desava.

 

 

PA cim ja sipam rashladnu tecnost izmedju maximuma i minimuma i vozim tako par km, pogledam, a ona preko maximuma.

Temperatura mi je konstantna, ima 4 crte.

Ne znam koji je hladnjak, mozda ga je neko i menjao sto kazes za taj kineski.  Primetio sam samo kada je toplo vreme preko 20, ukljucim ventilaciju, a ono izduvava vruc vazduh, ne znam da li je to normalno, mada verovatno nije.  :)

Nasao sam da curi na hladnjaku na crevu donjem, povratnom i na jos jednom mestu totalno na suprotnoj strani, moram kod majstora opet.

Javljam sta sam uradio, malo cu kasniti zbog posla i voziti ovako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim, izgleda da je resen problem.

Prethodni majstor nije lepo ozracio sistem kada je sipao antifriz. Curenja vise nema, preventivno sam zamenio cep. Tecnost je sipana na maximum i ne mrda. Creva za rashaldnu tecnost su sada mekana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...