Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Dal sam imao kreno stani, nagla usporenja pa ubrzavanja ne menja cinjenicu da je potroseno skoro 10 litara na svega 75km, dok isti stil voznje trosi 8 kada nije vrucina i upaljena klima, to je bila poenta.

 

Dal ovo dal ono, on je potrosio 2000 dinara za 75km.

 

Da kazem i nesto pozitivno, put do mora i nazad sa 4 plus beba osoba i pun gepek je potrosio 7.8 sa upaljenom klimom sve vreme i prosecnom brzinom 75 kmh.

 

Sto se stila voznje tice manje vise vozim bas tako kako si opisao.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

Jel taj viljuskasti kljuc na displeju deo dodatne opreme ? :lol:

Eee, to se upalio pre neki dan :) 

 

Ima ulja, gledao sam :) ima i vode, ništa se ne dešava, vozim dalje :) 

 

Ako lampica nije crvena, onda nije opasno :)

 

34 minutes ago, oktopod said:

 

Sto se stila voznje tice manje vise vozim bas tako kako si opisao.

 

 

Druže, voziš FIAT

 

To znači sledeće:

- Jeftin, narodni auto, dostupan svakome

- Udobnost - Ako se zadesi, dobro je

- Upravljivost - Ako je upravljiv, dobro je

- Pouzdanost - Vrlo visoka

- Bezbednost - Korektno, više nego dobro

- Nije zanimljiv lopovima

- Funkcionalnost - odlična

- Održavanje - jednom godišnje ga prečešljaš, izmenjaš ulje, doduvaš gume i to je to. Haubu otvaraš kad dosipaš tešnost za brisače, dospeš i pola litra ulja (kod benzinskih 1,4 motora) 

 

Ako nešto ne radi, to ne popravljaš, da ne razbiješ maler, onda se može desiti da se nešto drugo pokvari.

 

Ukratko, auto za ljude koji se voze da bi uživali a ne za one koji rintaju da bi se vozili ;)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ta dosada od  ključa se pali kada se probije jedan od kriterijuma za redovan servis. Meni se konkretno upalio tačno 366-tog dana od prethodnog servisa i ugasio se kada je servis obavljen. Prethodno računar broji  i izbacuje poruke koliko je dana preostalo a posle pali i drži lampicu. E sad u kombinaciji sa check engine lampicom, ne znam . Doduše obrtomer je na off poziciji tako da je kolega napravio slike  kada je motor ugašen i verovatno nije neki problem.

Edited by Zakeralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

U redu je to da vozim Fiat, meni nije problem ni za gorivo sipam uvek pun i to 100ku, ja zelim samo da iznesem kako jeste jer ima ljudi koje to zanima, neko ce odustati od 1.4 ili kompletno od 500L kada cuje da trosi 12 litara leti.
Dal se zalomilo dal je stil voznje - zakljucak je da ima kome trosi i 12 leti i nekome je to skupo pa ce pre da uzme drugi neki auto sa malim dizel motorom npr.

Tek jedan deo mog pisanja jeste nezadovoljstvo, ali sam vise puta naveo da sve u svemu nije los auto ali nekom trebaju i ovakve informacije, potrosnja, ulje, antifriz, lak, menjac kvacilo zvukovi, pozicija za sedenje itd vise se i ne secam

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Zakeralo said:

Doduše obrtomer je na off poziciji tako da je kolega napravio slike  kada je motor ugašen i verovatno nije neki problem.

Nije nikakav problem, check engine sija kada se da kontakt. Ovo sam ja zvao zeta da pitam pri kupovini svog 500La.

 

Sto se tice servisnog intervala, meni je mozda 20ak dana izlazilo i posle prestalo da se pojavljuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za to, ne prijavljuje nikakve greške, to je normalno kada se uključuje motor. 

Ključić se pojavio kada je istkao perid za servis. Zakazan je servis za 23. ovog meseca, tako da će tada već biti uklonjen :) 

Nije se pojavila ni jedna greška za 4 godine.

36 minutes ago, oktopod said:

U redu je to da vozim Fiat, meni nije problem ni za gorivo sipam uvek pun i to 100ku,

Uvek sipam 95, pištolj na pumpi je zelene boje, zelene boje je uvodnik za nalivanje goriva, što bi izmišljao toplu vodu. 

Poenta je da me vozi jeftino i da se ne kvari. Da bi bili ispunjeni ti uslovi, mislim da je pametno slušati preporuke proizvođača. I pametno, i ja sipam uvek pun goriva, prvo, nervira me da idem često na pumpu a drugo, tako čuvaš pumpu za gorivo koja stoji u rezervoaru.

 

38 minutes ago, oktopod said:

neko ce odustati od 1.4 ili kompletno od 500L kada cuje da trosi 12 litara leti.

Nikad, ni u najluđim uslovima, nije mi pisalo da troši 12 litara. Ne znam šta si i kako radio, ali to je baš mnogo.

 

Dešavalo se da vozim auto putem, dobar deo puta, kroz Hr preko 150 km/h i normalno sa uključenom klimom i ni tada nije prelazio po bordu 9 l. OK, nije samo ta deonica bila uračunata, ali to su baš ekstremne brzine za tako mali motor u tako velikoj šasiji pa opet...

 

Pošto mi 500L nije jedini auto i ne vozim ga često, najčešće vozim kombi a po kraju u kupovinu i sl idem sa Puntom, svaki put, ali bukvalno svaki put, obradujem se kad sednem u njega ... miriše lepo, fina je tkanina, vrlo je tih, motor se ne čuje u kabini kada je na leru, pregledan je, klima radi vrhunski, automatska, menja smer duvanja, stereo sistem je odličan sa DAB prijemnikom (konstantno slušam RTS Džuboks ili Rokenroler) ... 

 

Verujem ja da ima bolje, tačnije, siguran sam da ima, međutim, meni je ovo sasvim dobro i nemam nameru da ga otuđim nikada, baš me briga, dok god bude goriva da se sipa na pumpi, biće i bobina i svećica za ovaj model i teraj. Vozi ga kako hoćeš, genralna košta 500 - 600 € i miran si opet 10 ak godina 

Ne moraš da mu sipaš MOTUL od 1500 dinara litar, sipaj Galax od 300 - 400 din i neće ti se zapušiti DPF, EGR i sl. sranja. Sipaj najjeftinije gorivo, nema problema, pali, radi, ide.

A opet, tkanina unutra je OK, čak i dopadljiva na dodir - posebno nebo je lepo urađeno. 

Android auto, funkcioniše. 

Tempomat - radi

Komande na volanu - strava.

Naslon za ruku između sedišta

Kamera za vožnju u nazad

Retrovizor za nadzor dece

Zatamljena stakla

Alu felne

i još svašta nešto, a održavanje, malo skuplje od Yuga :)

 

EEE, sretnem nekog nišliju u Grčkoj, vozi 500L 

I pitam ga, kako te služi, kaže čovek, nisam mogao više da održavam Mazdu :) Pločice, napred i nazad, valjda i diskovi napred, sa zamenom, 90 000 dinara :) 

A ovde, kaže, čuo mi se druk lager, ja pitao koliko košta set kvačila, kaže 9800 dinara, kaže, hteo sam da uzmem 2 da imam za rezervu :) 

 

Ja ga ubedačio, reko, pa što si menjao, to kad se čuje, na Fiatu, to tako treba :) tako radi još 5 - 6 godina :) 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, oktopod said:

neko ce odustati od 1.4 ili kompletno od 500L kada cuje da trosi 12 litara leti.

Ako iole postoji regeneracija GPFa kod 500L, ova cifra je opravdana dok to ne odradi. U protivnom imas prikriveni V8 od 3L atmosferac pod haubom ili 2.0 turbak sto ide u Guliu i ne izbijas iz kruga dvojke sa upaljenom klimom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, ISV_01 said:

Ako iole postoji regeneracija GPFa kod 500L, ova cifra je opravdana dok to ne odradi.

Nije valjda da to imam u kolima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, ortakov said:

Druže, voziš FIAT

 

To znači sledeće:

- Jeftin, narodni auto, dostupan svakome

- Udobnost - Ako se zadesi, dobro je

- Upravljivost - Ako je upravljiv, dobro je

- Pouzdanost - Vrlo visoka

- Bezbednost - Korektno, više nego dobro

- Nije zanimljiv lopovima

- Funkcionalnost - odlična

- Održavanje - jednom godišnje ga prečešljaš, izmenjaš ulje, doduvaš gume i to je to. Haubu otvaraš kad dosipaš tešnost za brisače, dospeš i pola litra ulja (kod benzinskih 1,4 motora) 

 

Ako nešto ne radi, to ne popravljaš, da ne razbiješ maler, onda se može desiti da se nešto drugo pokvari.

 

Ukratko, auto za ljude koji se voze da bi uživali a ne za one koji rintaju da bi se vozili ;)

 

 

 

Bukvalno si opisao auto koji je totalna suprotnost auta za ljude koji se voze da bi uzivali :D 

 

Vise ispada da je auto za ljude koji voze jer moraju da voze ili sto bi ti rekao voze se da bi rintali :D  

 

Rekao bih da iako 500l nije auto za velike kilometraze ni svojim karakteristikama, niti je tada rentabilan, ali za manje kilometraze je odlican, praktican, a iako mu recimo udobnost na duze strane nija jaca strana, po gradu se veoma lako ulazi i izlazi iz auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Bukvalno si opisao auto koji je totalna suprotnost auta za ljude koji se voze da bi uzivali :D 

 

Vise ispada da je auto za ljude koji voze jer moraju da voze ili sto bi ti rekao voze se da bi rintali :D  

 

Rekao bih da iako 500l nije auto za velike kilometraze ni svojim karakteristikama, niti je tada rentabilan, ali za manje kilometraze je odlican, praktican, a iako mu recimo udobnost na duze strane nija jaca strana, po gradu se veoma lako ulazi i izlazi iz auta.

Ne, ne, nisi me razumeo, možda zato što se nisam izrazio baš najbolje.

Ja uživam kad stignem tamo gde sam krenuo :) a ta metalna limenka mi služi da me doveze :) Ja da rintam kao konj i da plaćam skupe servise i delove, da bi ubrzavao od 0 - 100 km/h za 4 - 5 - 6 - 7 sekundi umesto 20 - 30 sekundi, pa, iskreno, boli me baš :) 

Ovo je jeftino i radi, više nego korektno. Nije Yugo i G2, daleko od toga, a opet, nije preskupo :) 

 

Što se tiče velikih km zaista, nije za velike km. Ali, opet, koliko često mi prelazimo te velike km. 

Jednom godišnje do Italije, Grčke, Austrije, HR ... 

Ko ima potrebe češće da se vozi na te i dalje destinacije neće sigurno kupiti 500L - 1.4 - 16V :) 

A za Srbiju, koja uzduž i popreko nema više od 500 - 600 km, više nego korektan prevoz.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U uputstvu pise "sipati benzin oktanske vrednosti ne manje od 95" tako da 98 i 100 su OK.

Ja sipam 100 na Eko jer imam utisak da nesto lakse ide auto, mozda je subjektivno ali sa drugim gorivima skoro odmah osetim kao da je ugušen, ali posto na to utice vise faktora pa i temperatura i vlaga vazduha ne bih se u zivot kladio da je to zaista tako.

Ne trosi ni meni 12 ne znam sta se svi hvataju kako to vozim i kakvu sam relaciju imao, vidim to prvi put od kad ga posedujem, inace je na oko 8, a fotkanih 6.1 iskreno nisam nikad video kod sebe. Cinjenica je da ovih dana prelazi 9 pa eto i do 12, dal mu smetaju vrucina i klima verovatno je to al je mnogo.

Trip B nisam resetovao od kupovine i za 30k km je na 8 litara, nisam pogledao koja prosecna brzina ali mislim da je izmedju 30 i 40kmh.

Pa BMW E46 sa M52TU rednim šestakom od 2000 kubika je trosio uvek 10 ni manje ni vise, ne znam za preko zime jer sam ga tad vec prodao, nije dugo bio kod mene.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako je onda prosecna brzina 25kmh? Koja je tebi prosecna brzina gradske voznje?

 

Po centru ko se vozi po ceo dan jedva prebaci 20kmh, pricas malo iz neznanja rekao bih ne zameri.

 

Tih 231 km su bile relacije Julino brdo - Železnik brzinom oko 50kmh, zatim do Ledina brzinom 80kmh pa na obilaznicu auto put 130kmh pa ka Surcinu 80 pa 60. Pa onda sve nazad. Onda sa Julinog brda do Vinče autoputem do Laste pa na Smederevac posle toga kruznim putem pored Leštana na autoput... I sve tako neke relacije. Nisam imao neke duge semafore, imao sam i prilicno velike brzine pa sve to caskom padne na 25 kmh prosecne.

 

Ima ljudi koji imaju i manje prosecne pa ne vidim sta oni treba da voze da im ne trosi preko 10 litara smrdljivih 1400 kubika.

 

Slicne relacije, isti stil voznje, slicna prosecna brzina je 8 litara kad nisu vrucine i bez ili sa povremenim paljenjem klime. To je poenta. Nisam ja auto kupio juce pa mi ovo prva racunata potrosnja, nit mi je prvi u zivotu auto nit ne znam da vozim.

 

12 litara ne znam dal sam video na nekom autu pa i na minus 20 kad potraje nedelju dana, ok leto je isto naporno al leti nisam ni 10 vidjao, ovaj baja trosi leti gore nego zimi.

 

Govno od auta govorim to od pocetka, nek se koprca ko zeli nekim emocionalnim izjavama, ja sam realan crno na belo, nek znaju ljudi sta ih ceka ako ga kupe.

 

Pada mi na pamet da mozda i ne isparava benzin iz rezervoara od vrucine jer nema normalan cep vec vratanca zatvore rupu, to verovatno dihtuje kao i ostalo na autu tj nikako.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa tako malim prosekom brzina, treba i ulje menjati po broju radnih sati, a ne kilometrazi.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kako je onda prosecna brzina 25kmh? Koja je tebi prosecna brzina gradske voznje?

 

Po centru ko se vozi po ceo dan jedva prebaci 20kmh, pricas malo iz neznanja rekao bih ne zameri.

 

Tih 231 km su bile relacije Julino brdo - Železnik brzinom oko 50kmh, zatim do Ledina brzinom 80kmh pa na obilaznicu auto put 130kmh pa ka Surcinu 80 pa 60. Pa onda sve nazad. Onda sa Julinog brda do Vinče autoputem do Laste pa na Smederevac posle toga kruznim putem pored Leštana na autoput... I sve tako neke relacije. Nisam imao neke duge semafore, imao sam i prilicno velike brzine pa sve to caskom padne na 25 kmh prosecne.

 

Ima ljudi koji imaju i manje prosecne pa ne vidim sta oni treba da voze da im ne trosi preko 10 litara smrdljivih 1400 kubika.

 

Slicne relacije, isti stil voznje, slicna prosecna brzina je 8 litara kad nisu vrucine i bez ili sa povremenim paljenjem klime. To je poenta. Nisam ja auto kupio juce pa mi ovo prva racunata potrosnja, nit mi je prvi u zivotu auto nit ne znam da vozim.

 

12 litara ne znam dal sam video na nekom autu pa i na minus 20 kad potraje nedelju dana, ok leto je isto naporno al leti nisam ni 10 vidjao, ovaj baja trosi leti gore nego zimi.

 

Govno od auta govorim to od pocetka, nek se koprca ko zeli nekim emocionalnim izjavama, ja sam realan crno na belo, nek znaju ljudi sta ih ceka ako ga kupe.

 

Pada mi na pamet da mozda i ne isparava benzin iz rezervoara od vrucine jer nema normalan cep vec vratanca zatvore rupu, to verovatno dihtuje kao i ostalo na autu tj nikako.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Moja prosecna brzina na dizelu je 14-15km/h i po bordu je nesto oko 9l za zadnjih 350km, dal bese 8,9 il 9,4 extremni graCki uslovi

Mali motor, velika skoljka, grad..to je to. Ja u zivotu malog benzinca nisam vozio da je u gradu trosio ispod 8l, a vozio sam i vece kubikaze koje su trosile po gradu isto oko 8l. Pa Smart kada ga malo nagazis trosi toliko.

 

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami moj 1.4 turbo, dakle isti blok samo turbo se po ovom paklu vrti oko 9l sa klimom non-stop, a hoće i 10 kad je u lokalu po par kilometara. Prosek 20-25km/h.
Vadi me to što svaki dva tri dana izađem malo na otvoren put, al opet nisu to neke duge relacije.
Zaključak je, po gradu i ovim vrućinama nema veze koji je motor, koje zapremine, dal je turbo ili ne, potrošnje se razlikuju litaar gore dole.


Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Atmosferac od 1997ccm, u poslednjih ~1500 km pokazuje 10,2 l/100Km na bordu uz prosečnu brzinu oko 30Km/h.

 

Klima uključena uglavnom uvek, jednom do BG i natrag, resto davenje po "gradu".

 

Znači, obrni-okreni, 11 l. Bravo mi se vrteo oko 10 l u istim uslovima, što je za 1.4 t-jet i očekivano. Kontam da taj atmo u 500 L toliko troši jer mora da se tera u obrtaje zbog skromnog obrtnog momenta.

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na iskreno iznetim ciframa, dozivljavam to i kao vid podrske mojoj iskrenosti iako to sigurno nije bio cilj, jer sam vec pomislio dal me ljudi podprckuju, ne razumeju se ili nisu iskreni sa svojom potrosnjom ili mozda samo nemaju iste uslove voznje pa nisu nikad doziveli takve potrosnje te misle da nesto nije u redu sa mojim stilom voznje, gorivom ili samim autom.

 

I ove izjave da se koristi kao radna masina, sta reci onda za navedenu prosecnu od 14-15kmh, prosto mislim da ima ljudi koji ne voze po gradu pa ne kapiraju da je 25kmh i 8 sati za 200km cak i brzo.

 

Mene je iznenadilo jer auto imam vec trece leto, jeste ovo leto ekstremnije ali nije potrosnja bila bas tolika prosla dva, koliko se secam po boardu nikad nije prelazila 8.5 osim zimi.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimi potrošnja skače u startu dok se motor zagreje, treba mu dosta više vremena, ako nema snega, kad se zagreje trebao bi da toši kao da nije zima. Ako ima snega, vode, raste potrošnja zbog savlađivanja velikog otpora na gumama, što je logično.

Leti kad se koristi klima, pogotovo na ovako jakim vrućinama, pogotovo po gradu, tu nema premca, najviša potrošnja definitivno.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, oktopod said:

jeste ovo leto ekstremnije

Najblaže rečeno. Ne znam kako vi ovo podnosite, ali ako je ovde kod mene u bučinu dobacilo do 38,5, verujem da se u BGu topi asfalt.

 

Tako da me uopšte ne čudi ovolika tvoja potrošnja, nenormalno je vruće.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...