Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Kupljeni u kit komercu pre 3-4god, nema garancije. Vozeni u kolima jedne zime i posle stavio u ormar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, oktopod said:

 

 

Drzao obrtaje na 1300 a trese motor leluja ceo auto. Odjednom se zatim upali i obavestenje da je start stop unavailable i osta da svetli ta ikonica sa fotke. 

 

IMG_20221208_200203.jpg

 

 

 

Meni se desilo doduše nesto slično, i to posle 30-tak dana od kupovine.

 

Nije bilo nikakve vizualne notifikacije na tabli da je S&S prestao da radi ili neki "check".

Kada pritisnem taster S&S na ON ili OFF pokaže se na displeju da je uključen/isključen ali u voznji ništa. Stanem na semaforu ... jok .... ne uključuje S&S.

A nuz' pojava je bila da moram kvačilo da držim pritisnuto da bi startovao auto ..... brate :))

 

I tako je bilo nekih 5 dana, i samo jedno jutro op. sve proradilo :). Evo od tada pa do danas, proslo skoro 7 meseci nije se pojavio problem.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Radnik2 said:

 

Nije bilo nikakve vizualne notifikacije na tabli da je S&S prestao da radi ili neki "check".

Kada pritisnem taster S&S na ON ili OFF pokaže se na displeju da je uključen/isključen ali u voznji ništa. Stanem na semaforu ... jok .... ne uključuje S&S.

A nuz' pojava je bila da moram kvačilo da držim pritisnuto da bi startovao auto ..... brate :))

 

 

 

Ovo nije nikakava greška. S&S neće uvek da se aktivira i ako je aktivan, u situacijama kad je auto hladan, akumulutar slabiji i sl. ostaviće motor da radi.

Upozorenje da se pritisne kvačilo daje kad je auto u brzini i da se kontakt, što je i normalno i dobro, da ne može da se zavergla sa autom u brzini. A baš da se tripuje da mora da se pritisne kvačilo ako je auto izbačen iz brzine da bi se upalio... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, djole81ar said:

Ovo nije nikakava greška. S&S neće uvek da se aktivira i ako je aktivan, u situacijama kad je auto hladan, akumulutar slabiji i sl. ostaviće motor da radi.

Upozorenje da se pritisne kvačilo daje kad je auto u brzini i da se kontakt, što je i normalno i dobro, da ne može da se zavergla sa autom u brzini. A baš da se tripuje da mora da se pritisne kvačilo ako je auto izbačen iz brzine da bi se upalio... 

SS neće da ugasi auto ako je upaljen zadnji grejač. BAr je kod mene tako. Verovatno zbog velik potrošnje struje. 

 

Da li na svim autima takva zaštita? Ja sam baš razmišljao šta ako je auto u brzini a SS pokuša sam da ga upali :D

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vala ni jednom nisam imao upozorenje nikakvo za SS, ni u jednom režimu rada. I da, čim ubacim ključ u bravu, izađe obaveštenje da se pritisne kvačilo.

[mention=24]oktopod[/mention] prodaj ti TO i kupi ovaj moj i ne razmišljaj .

 

Nema grešaka, nema trešenja, nema otpadanja farbe, nema trzanja, nema žutih guma, ide odlično, troši malo, ima prostora, ima sve zvučnike, komplet suround, samo sipaš i gas ;)

 

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni S&S "nije radio" par dana ( iako je bio uključen), ali, danas funkcioniše sasvim normalno. I ja to smatram potpuno normalnim, jer kada su spoljne temperature niže, kod mog 500L motor treba da je zaista "do kraja zagrejan" da bi se S&S faktički aktivirao kada se zaustavim. 

Kada sam ga danas vozio, spoljna temperatura je bila iznad 7 i proradio je i pre nego se motor do kraja zagrejao. Leti, na +30, on funkconiše i posle 200 metara. Ali, "na nula stepeni", mora da bude "do kraja zagrejan". Barem kod mog 500L.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na nakovanj bi mi se buđ nahvatala i krenuo da truli :D

 

Meni nije bio upaljen grejac nit ista, cak je i radio bio ugasen jer sam ga ugasio prilikom parkiranja poslednji put. Fakat je motor bio nezagrejan i radio nepravilno, to je moguce razlog ali ne znam zasto je motor tako radio, svega 2 dana nepaljen a temp 7 stepeni, nije mi ova poruka izlazila ni na 2 stepena jedno vece skroz ladan motor cak je tad pokazao i ikonicu za mogucu poledicu na putu. A sad se setih jednom se ovo vec desilo totalno random letos i to u toku voznje odjednom napisa. 

 

Sto se ostalih opisanih stvari tice, nisam siguran da sam razumeo, ja nemam nikakvo obavestenje da treba da pritisnem kvacilo, SS gasim cim dam kontakt pre nego i zaverglam i tako sam i sinoc, na prekidacu je bila upaljena lampa i pisalo je da je off a par sekundi nakon paljenja je izaslo ovo upozorenje. 

 

Nisam siguran dal sam ga nekad gasio dok se auto krece niti dal sam ga aktivirao bez kvacila, jesam vise puta zaboravio da ga ugasim pa kad se auto ugasi na semaforu ja stisnem dugme auto se upali, po tome moguce al ne tvrdim da se pali i bez kvacila jer sam siguran da je zaverglao pri pritisku dugmeta, da sam stisnuo kvacilo upalio bi zbog kvacila a da sam jos uvek drzao kvacilo ne bi se auto ni ugasio... Ako me razumete... 

 

Uglavnom auto i treba sam da zavergla pritiskom kvacila, tih par puta kad sam zaboravio da ugasim SS se desavalo da vergla a ne uspeva da upali, jednom je upalio ali kao da je prekratko verglao, krenuo od 500 obrtaja pa dize polako ko ja kad ustajem iz kreveta. Nesto tu smrdi za one koji bi to koristili nisu bas odradili da vergla kako valja

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda se secate da sam pominjao bazd vlage u kabini bez da sam nasao gde je... Ne znam i dalje gde je a ne bazdi uvek medjutim posle poslednje kise nocne ujutru zatekoh prokisnjavanje u kabinu iz predela retrovizora

 

IMG_20221223_124402.jpg

IMG_20221223_124407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je neizvesnost oko budućnosti fabrike uzela danak. Deluje da su te poslednje serije kao nogama sklapali, farbali itd... Toliko brljotina nije imao ni Trabant.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipično italijanski. I sklapano od dijelova i s'koca i konopca. I poslije zašto su propali... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja rekoh u jednom momentu i za same radnike, doduse nešto oštrije pa popih bananu te ne bih opet koristio taj recnik i lično upucivao kritike al stvarno smejurija, nek mi posle neko kaze "za te pare" jer ono sto sam dobio ne vredi para, 10k eur maks. 

 

Najgore je sto auto nije ni vozen po kisi pa da kazes uslo niti je bila ne znam kolika kisa (preksinoc ne sinoc, da auto nije bio flekav ujutru ne bih ni znao da je pala). 

 

I sta sad covek da radi, da idem na reklamaciju 5i put od marta, da mi kazu "znas kederi i plastike nisu kao sto su bili, nisu ni precizno izradjeni - to je normalno za Fiat". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ili da opet reklamiraš ili da to nekako i sam rešiš.

Znam da može krajnje bolesno da ti zvuči ideja da na kolima pod garancijom sam otklanjaš nedostatke, ali, proceni šta ti je manji gubitak živaca i vremena.

Da je ovo što ti se dešava pohvalno za brend, kao i za samu garantnu podršku, daleko od toga. Tužno je to jako. Baš tužno. Bruka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, oktopod said:

Pa iskreno sad vec ozbiljno razmisljam i o tome, vidim ima lager Suzuki Vitara videcu nesto od ovog sam zaista odustao i nikad vise Fiat sad najstvarnije ni nov

Opet nov?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada nova cipela nastavi da žulja i nakon što se razgazi, nema tu "suživota".

 

Što se tiče Vitare, verujem da je po nekim aspektima savremeniji automobil od 500L i da je sam suzukijev 1,4 MHEV primereniji i savremeniji motor.

Ali, i manje je komforno vozilo od 500L, jer ima manji Wb ( 250 cm ).

Takodje, bez dileme, cena održavanja Suzukija bi ti bila značajno viša nego kod 500L. Traži da ti daju "troškovnik redovnog održavanja" ( mislim da im je za 120 kkm ) i raspitaj se za cene kočionih elemenata. Ja sam to tražio i dobio pre oko 5 godina kada me "interesovala" Vitara S. I sada pogledah stari mail od njih, i vidim da su npr. zadnje disk pločice tada ( septembar 2017) koštale 19.600 dinara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti ovako ulazi voda izmedju kedera pa moralo bi to da se cuje u voznji, bila bi velika buka, ubila bi te promaja

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise puta sam procitao iskustva vlasnika SX4, da su menjali diskove na oko 30 000km. Sto je po meni ludilo. Ali stavljaju neku meku varijantu. Pa vec na drugom trecem servisu, treba platiti nove kocnice

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena održavanja mi nije od nekog značaja pogotovo kad znaš da je nov auto. 

Drugar je uzeo Vitaru 1.4 benzin 4 cilindra turbo nekakav polu hybrid, video sam je uzivo jeste nešto siromasniji unutra, vise je robustan nego nalickan al to je izgleda i bolje jer kao sto rekoh Fiat ti nasminka auto a ono igracka u suštini. On ima dosta off road voznje po maslinicima na Hvaru i zadovoljan je robusnoscu. 

 

Lupio sam Vitara jer je generalno ok auto a ima lager i cena je do oko 20-25 k znaci nije previse, nego me nervira sada razmisljanje o prodaji i kupovini kao i samo davanje novca, skupljam novac za učešće za jos jedan stan za penzioni fond jer mi plata trpi kredit a jedan bih rentirao i on bi sebe sam otplacivao jer je povoljan kredit, to sam dobio davno preko firme pogodnost. U jednom momentu sam deo šteka odlucio da dam da kupim nov auto da i to prebrinem i sebi ugodim al se eto zeznuh izborom vodjen lagerom i cenom, slabo je sta bilo da se uzme pa cak i da oces da cekas 6 meseci ne moze, zasvrbelo me dupe da sedne vec jednom u auto bio sam bez auta duze od godinu dana. 

Sad opet da odvajam znacajan deo novca od steka red velicine 10k eur mi nije prioritet, otud dodatna muka za odluku, sve se nadam sredice se i ovaj ipak je nov, al svako malo nesto novo i to ne sitnice... Kvacilo trese, menjac pišti, trosi antifriz, pukla farba sad jos i prokisnjava stvarno ne znam sta je sledece a da nije sitnica kojih se takodje nakupilo i na sta ce ovaj auto da lici za 3-4 godine - za otpad na kilo. 

 

Polovan mi se iz iskustva ne uzima jer cak i sam da platim da sredim ovaj, sredio sam nov auto a ne polovan koji prakticno odrzavas u zivotu i uvek ima nesto i nisi miran. 

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skroz pogrešno razmišljanje, ali svako ima pravo na mišljenje.

A sa Vitarom bi se tek usrećio...

 

 

 

21 hours ago, oktopod said:

... /

... ipak je nov, al svako malo nesto novo i to ne sitnice... Kvacilo trese, menjac pišti, trosi antifriz, pukla farba sad jos i prokisnjava...

 

Ja bi na tvom mestu angažovao dooooobrog advokata i istog trenutka bi prestao da se nerviram. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu leba od angažovanja advokata i suda ... Veruj mi. Ma, danas da ih tužiš, ako nemaš sreće sa time koji je sud nadležan ( npr. da ti je nadležan Treći osnovni sud u Beogradu, na čijem području takodje imaš FCA dilera ), prvo ročište će da ti bude zakazano možda i tek za godinu dana. A sve to ti veoma dobro zna ona druga strana, kojoj bi najpre pripretio, tako da ih "zabole". A dok bi se spor okončao, prošlo bi ti par godina i čak i da uspeš ( a što je uvek neizvesno, a i mi ovde možemo samo da nagadjamo šta su stvarno postojeće činjenice ) i ti bi se na kraju pitao "A koji moj mi je sve ovo trebalo?" i sebi bi ( sa pravom ) govorio: "Uh, koja sam ja ispao budala ...".

 

Ako čovek nije zadovoljan ( a nije ), treba da to (što pre) da likvidira, svakako dok je pod garancijom, pa, ako kupac kao novi vlasnik bude eventualno osećao neka nezadovoljstva po pitanju ispravnosti vozila, ima i garanciju i davaoca garancije. Samo tako čovek može da sačuva svoje živce u postojećim okolnostima ( kada ga vozilo očito nervira) , a oni nemaju cenu.

 

Tačno je da će sve to ekonomski da ga košta, ali, ja uz gornjeg posta zaključih da pare potrebne "za promenu vozila" i nisu neki toliko nerešiv problem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...