Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Bas sam nasao na jutjubu, sve su uputstva za taj "stariji" sistem sa ručkom na gornjem delu naslona i radi kako je moron opisao. Ima i rukonaslon u naslonu kod nas nema.

Kod nas je za obaranje rucka sa strane na spoju sedista i naslona, mora kroz vrata da se pridje.

Pogledacu bas sutra za taj platneni rukohvat i fotkati.

 

P. S. Govno ne prestaje da nervira, primetih danas i kod mene da fali rashladne tecnosti, do pre par dana nije falilo ič ne znam sta je sad al je verovatno "normalno" i postoji ogradjivanje u korisnickom uputstvu. Videcu i sta ce reci sutra u servisu idem na mali servis pre zime iako nisam jos presao 15k vec 13k,al cenim bolje pre zime promeniti prvo ulje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, oktopod said:

P. S. Govno ne prestaje da nervira, primetih danas i kod mene da fali rashladne tecnosti, do pre par dana nije falilo ič ne znam sta je sad al je verovatno "normalno" i postoji ogradjivanje u korisnickom uputstvu. Videcu i sta ce reci sutra u servisu idem na mali servis pre zime iako nisam jos presao 15k vec 13k,al cenim bolje pre zime promeniti prvo ulje. 

 

 

 

:D

 

... hahahahha al sam te isprepadao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sretoh danas Radnika na putu do servisa, ja na semaforu on peske tu blejao pa se i upoznasmo kroz prozor, ja vidim neki lik pita nesto nekog mase, a pored mene bus neki mislio sam njega pita da utrci :D

 

Odradih danas prvi mali servis, bio je gratis kako je i obecao prodavac.

 

Doliven je antifriz tacnije destilovana voda i savetovano mi da pratimo i da slobodno i sam dodam jos vode - dovoljno je jaka smesa. Na moje pitanje a sta je uzrok, nije normalno da trosi nikako, dobio sam neki neverbalni odgovor da bas i nije da nije normalno sto mi je stvarno vrhunac dna.

 

Takodje na primedbu da nekad zatrese pri kretanju prvom i da je to uglavnom kad je hladan a vlazno vreme - pogadjate opet su u pitanju Fiat delovi, tacnije sef servisa mi rece da danasnje lamele nisu kao nekad, nemaju azbest, te se na njih nahvata vlaga i ne moze lepo da prokliza pri kretanju pa trza dok se kvacilo ne ugreje i time vlaga ispari.

 

Verovatno cu i za trosenje antifriza da dobijem slican odgovor - da danasnja creva i dihtunzi nisu kao nekad itd

 

Pa sta je ovo narode bicikla "polovna iz Nemacke" za 100 evra ili nov auto covece....

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne očajavaju, i kod drugih brendova ima sličnih stvari na koje nisu imuni, ustvari, ni jedan brend više nije imun na kvarove u garantnom roku.

Šta da kaže čovek koji je iz ezao novog BMWa iz salona, nakon par dana vožnje krene na put i na autoputu doživi havariju. Više se i ne sećam šta je rekao da se desilo.
Znam samo da je sa sve šlepom ušao u servis i tražio povrat novca.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam i ja od poznanika da mu drugu tada tek izasla opel insignia silne novce kostala crkao menjac posle 3k km, cujem da na skodama rikjava automatski na 4 do 10k km, al za skode je prica od taksiste za insigniu proverenija, mislim da se jedna cak i zapalila na putu za grcku, ovde pricamo o identicnim problemima na 2 auta identicna, moj i Radnikov. 

Pobogu kako to da trosi antifriz, mora da curi negde a nije mi dobro kad pomislim na delove gde moze da curi antifriz, i sta ako iscuri odjednom ceo i motor prokuva, ja li sam kriv sto nisam dolivao jer je normalno da curi

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

U servisu je procedura , ako se prijavi da troši antifriz, da se auto pregleda , tj motorni prostor, da nema negde znakova curenja. Ako nema tih tragova, oni doliju antifriz uz savet da pratiš dal troši i da dođeš na kontrolu za 1000km. Ako je potrošnja primetna, onda zadržavaju auto u servisu i rade ispitivanja.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, oktopod said:

Verovatno cu i za trosenje antifriza da dobijem slican odgovor - da danasnja creva i dihtunzi nisu kao nekad itd

 

Ja  sam na mom zamenio antifriz posle oko 60 hiljada km ( i sramotnih 7 godina ), a u medjuvremenu ništa nisam dosipao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je na forumu pisao o curkanju i gubljenju antifriza na Tipu, pa su mu nakon reklamacije i pregleda zamenili (čini mi se) neku račvu. Ili je možda neko crevo bilo u pitanju, tako nešto.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeno crevo zbog tragova antifriza na njemu, ali i posle zamene je nivo nastavio da oseze ;) :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81131-fiat-nuova-tipo-nivo-antifriza/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može sitno da curi i da isparava kad je vruć motor, kao i na hladnjaku kad se napravi mikronska rupica, pa 1-2dcl iscuri za pola godine- godinu.U svakom slučaju postoji procedura za proveru sistema , trebao bi ovlašćeni da ima sve potrebno za to.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i da isparava na dihtungu glave :)

U svakom slucaju praticu pa cu videti, eto nove zanimacije i flaše u gepeku. 

"zanimljivo" mi je da do pre najvise mesec dana (tad sam dolivao ulje) nije falilo nista i onda odjednom odokativno decilitar, kao da je od kad je dosla zima. Vlaga i zima su izgleda glavni izvori muke na fiatu. 

 

A trebalo bi kako rece moron i 7 godina da ne zafali, sve vise uvidjam da je ova poslednja tura sklepana levom nogom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Može sitno da curi i da isparava kad je vruć motor, kao i na hladnjaku kad se napravi mikronska rupica, pa 1-2dcl iscuri za pola godine- godinu.U svakom slučaju postoji procedura za proveru sistema , trebao bi ovlašćeni da ima sve potrebno za to.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока
 

 

Meni je 308 "gubio" toliko tečnosti od samog početka, tih 1-2 dcl godišnje i nikada nisam tome pridavao neki značaj, a tako je nekako bilo i posle 10 godina. Jednom godišnje bi to oni sami dosuli na redovnom servisu ( dok sam išao u ovlašćeni ), a posle sam ja tako nastavio ( sa destilovanom ).

500L zaista ne gubi ništa ( bar ja ništa ne dosipam ). A bio sam začudjen da mi Goran pri velikom servisu ( na 6 godina ) nije menjao antifriz, što sam saznao ( od njega ) tek posle, pa mi ga je zamenio na 7 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svašta nešto specifično kod tebe se desilo na ovom autu.

Ja imam isti takav, neka glupava boja, tamno siva (to je jedna jedina stvar koja mi se ne sviđa a ja sam je birao) i kad čitam ovo, baš nešto razmišljam, kako je moguće da su tolike razlike!? 

Vrata se zatvaraju bukvalno na dodir. Kada su sva vrata zatvorena, samo jedna otvorena, onda je ta vrata malo teže zatvoriti, ali, to ne znači da treba da lupiš, nego jednostavno, treba da se zatvori. Mekano kvačilo, menjač precizan, ništa ne lupa, ne skače... 

Nema zvučnika u gepeku, nemam ga ni ja, bilo je bezobrazno skupo kao opcional (oko 700€ + pdv) što je, po mom mišljenju, mnogo. A, čak i bez toga, zvuk je više nego korektan. 

Recimo, sad sam stavio zimski set pneumatika, Continental TS860, u dimenziji 205 55 16 i prosto je neverovatno koliko je ovaj auto ustvari udoban i tih, za razliku od onih fabričkih, 17" Istina, sa većim točkovima lepše izgleda.

 

I da me ne shvatiš pogrešno, mislim da imaš prevelika očekivanja od jednog od najjeftinih automobila u klasi. Za novac koji košta, automobil je vrhunski. 


Ovde gde živim, parkiram ispod drveta, dešavalo mi se, da ga ptice urnišu a da ja zbog obaveza ne operem auto po mesec dana, da bude na suncu itd i ništa se sa lakom nije desilo (hvala Bogu). 

 

I meni se dešavalo da zatrese pri pokretanju vozila. To se najčešće dešava ili kada je naka vlaga ili nešto slično. Voziš tako malo, pa prođe. prestane :) 

Zato je FIAT najbolji na svetu, ako popraviš to što nešto ne radi kako treba, pokvariće se nešto drugo, zato, to prvo što ne radi baš najbolje, NE DIRAJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naveo si bas najmanje bitnu stvar to sa vratima. 

 

Mene vise brine tandaranje kvacila pri promeni brzine, zvizdanje iz menjaca/diferencijala, to sto zatrese pri kretanju kao da ce perca korpe da probije druk lager, to sto sad i trosi antifriz. Ulja litar i po na 12k km. Pukla farba na haubi. 

 

Mene zanima tehnicka ispravnost bitnih komponenti a bas one podbacile. 

 

Uopste me ne zanima sto se "bas lepo cuje muzika" i zatvaranje vrata. 

 

Tako mislim da moja ocekivanja nisu prevelika vec bas minimalna. Ne očekujem muziku dugmice i lampice vec ispravno vozilo. To sto je u klasi najjeftinijih ne znaci da treba sve navedeno da podbaci a da mi stave velik ekran multimedije i lepu muziku. Bolje da je glot a da glavno ima kvalitet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, oktopod said:

Naveo si bas najmanje bitnu stvar to sa vratima. 

Ne, ti si je naveo kao neki od nedostataka. Ja sam recimo primetio, da kada su neka vrata ili prozor otvoreni, da se vrata zatvaraju neverovatno lagano. Često deci sugerišem da ne lupaju vratima. Dok, kada su jedna vrata samo otvorena, zbog pritiska vazduha, potrebno je malo jače, ali ne jače, nego, bukvalno lagano zatvoriti vrata i ona zabrave.

 

11 hours ago, oktopod said:

Mene vise brine tandaranje kvacila pri promeni brzine, zvizdanje iz menjaca/diferencijala

To jeste svakako nedostatak i treba da im se reklamira kao neispravnost. Kod mene toga nema, menjač se ne čuje, ekstremno lako se prebacuju brzine, kvačilo je nestvarno mekano. E sad, recimo, ja sam primetio da se menjač počne da čuje, ali nije to sad, buka iz menjača, već promeni zvuk u 6. stepenu prenosa, sa 80 km/h. Ali, ja ga tako nikada ne vozim, tu 6. brzinu vrlo retko i koristim, do 120 - 130 km/h vozim u 5. stepenu.

 

Pazi, iskreno, žao mi je što to čujem, vezano za trošenje antifriza, trešenje pri kretanji i sve ostalo, jedino objašnjenje, bar iz mog ugla jeste da su ti isporučili nešto što ili nije prošlo kontrolu kvaliteta ili je jednostavno sklopljeno od nekih delova druge kategorije, šta ja znam.

 

Ja imam samo pozitivna iskustva sa ovim autom i čak mislim da je automobil neuporedivo bolji od reputacije koju ima na našem tržištu.

Motor, 1,4 - 16v - ništa lošiji nije od motora te genracije u drugim modelima od drugih proizvođača (recimo Opel ovog motora). Vozio sam pa znam. A recimo, ovaj se bukvalno ne čuje, uglađeno radi, lako se vrti, ima lep i zvuk... ipak je to konstrukcijski veoma star motor ali su mu zato troškovi održavanja minimalni i jeftini.

Troškari ulje, ali ništa spektakuralno. Iskreno, ja sam uradio servis negde polovinom godine, do sada nisam ni proveravao nivo ulja. Možda je na minimumu, možda i nije, pogledaću ovih dana pa ću videti. Prešao sam oko 7 - 8 000 km od tog servisa

Ogibljenje, stabilno, ništa spektakularno, ipak je karoserija povišena pa je i normalno da nema neke "sportske" predispozicije. A nije mnogo osetljivo na ove naše puteve, tj. ja nisam primetio da je nešto počelo da se kvari, da ima lufta i sl.

Menjač i taj sklop, radi, korektno (kod mene, za druge ne znam)

Klimatizacija odlična, brzo postiže željenu temperaturu, nije bučna, pomera krilca na automatskom režimu, da odmagli stakla, da bude ugodna vožnja.

Audio, više nego dobar zvuk (to mi je u neku ruku i struka, pa smem ovo da tvrdim) u gomili drugih modela sam slušao muziku i ovaj ne zaostaje ni malo, čak šta više, zvuk je prirodniji, otvoren i opseg rada mu je širok. Možda nije dovoljno snažan, odnosno, oseća se da ako se pretera menja karakter zvuka, ali za "osnovnu" verziju audio uređaja, ovo je sasvim dobro. 700 + eura za pojačalo i jedan bas zvučnik, za mene je to previše, ali, možda treba poslušati, pa videti šta to nudi.

Za 700€ imaš kućne zvučnike mnogo dobrog kvaliteta, tako da nisam siguran da tu nešto nisu pogrešili.

 

Opet, kažem, to je FIAT i vidi se da to nije na nivou AUDI ja, BMW a, i premium modela, ali, ako ćemo iskreno, ovo i nije premium model, pa ni automobil. Ovo je automobil projektovan za američke domaćice, da traje 10 ak godina i da bude funkcional i siguran sam da to može da ispuni bez većih problema. 


Nadam se da će ti sve te probleme rešiti. 

 

Evo primer jednog mog drugara, čovek je kupio nov AMG GLA Merc. Platio ga 88000€ i počeo da mu krca auto. Ispostavilo se da je šasija pukla!? Ej, alo, pa mogao je da kupi 7 ovakvih Fiata. Da stvar bude luđa i kada mu zakrpe auto, to više nikada neće biti isto, plastika, obloge, instument tabla i sve drugo, to nikada ne može biti sastavljeno kao što se sastavlja na traci. Isto je i sa FIAT ovim servisom, ako krenu da ti kupusaju auto, pitanje je šta će da ti vrate ... jbg, to je tako.

 

Srećno

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sasija pukla,nema sta da se krpi na tom mercedesu.

Treba da dobije nov auto.Ko ima 90k evra ima i za dobre advokate.

 

Oktopod je kupio falican auto.Tj,dobio.

Tzv "Lemon car".

Zalomilo se tako.

Il prodas il nastavis da zivis sa time.

Nije do brenda.Zalomilo se...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, sasha015 said:

Ako sasija pukla,nema sta da se krpi na tom mercedesu.

Treba da dobije nov auto.Ko ima 90k evra ima i za dobre advokate.

Čitao sam prepisku, gledao fotografije iz servisa ... ludilo.

Prvo mu je pukla šoferka, bez ikakvog udarca, ništa, samo je pukla.

Onda je primetio da kada se penje na ivičnjak ili prelazi preko nečega tako, da nešto krcka. Ja sam prvo mislio da je čovek, da kažemo, tako, jbg, kupiš nešto za skoro 100 000€ pa očekuješ da ništa ne krcka. Međutim, on to odveze u servis, oni isto tako ustanove da nešto krcka i krenu da ga rasklapaju. Rasture sve, u A stubu napred, su pronašli da se čuje to i od Mercedesa dobili informaciju da se to nešto, kao reznitovalo pa da se to ponovo "punktuje". Zapunktovali, zapakovali, vratili, zvuk nastavio da se čuje. Ponovo rasklapanje, skalapnje, lepljenje, lemljenje, šta ti ja znam i na kraju vrate auto, više se to ne čuje. 

I on ih je nešto tužio (ili nije, ali je pripretio, ne znam) uglavnom, tražio je naknadu za najam drugog auta i nešto tako, jer je to sve trajalo par meseci. Jbm li ga šta je uradio, kad se vidimo, baš ću da ga pitam.

 

Sve ovo što je kolega pisao za nedostatke, hajde, ovako i onako, zatvaranje vrata, šta ja znam, to je nekako subjektivan osećaj. Ali, gubljenje rashladne tečnosti, to nije subjektivni osećaj, to je objektivno, znaš, vidiš, grebeš ga, da dosipaš antifriz, pa mnogo je.

Ili ovo trešenje pri polasku, to mora da se dešava stalno, da bi se prijavilo kao neispravnost. 

Šta znam, muka je to, kako god okreneš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da prijavim da sam primetio i da moj 500L trosi antifriz. Supruga ga vozi pa bisam zagledao i slucajno primetim nekom prilikom da je posuda za rashladnu tecnost sktoz prazna. Dolio destilovanu vodu.

Pre par dana se dokopam tog auta opet, i imam sta da vidim. Posuda opet prazna.

Moravu da resavam.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopod

 

Razumem tvoj bes. Ipak izbrojiš neke pare, ne male i još dobiješ nešto što te nervira ... gadno... Probaj ti to da prodaš, kako ide sa ovim cenama, može da ti se desi da u nominalnom iznosu ne izgubiš mnogo ili gotovo ništa.

Onda polako, traži nešto drugo, bolje ... otkud znam ... ja nemam neke prohteve, volim da je udobno, da radi, da je čisto (unutra). Meni je yugo bio dobar.

 

A to što gubi vodu, stvarno je neverovatno, to mora da se reši i to odmah. Ako je puko dihtung glave, mora da se menja, ako je neko crevo, opet, mora da se menja ... tu nema odlaganja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...