Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Uh covece zar ceo litar, ja ti rece da fali manje od pola litre jer je pola litre od min do max, sipanje preko max nije za zezanje

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gledajte da vam uvek bude na max ili minimum na sredini,ovako kako ide na min više će ga i trošiti
Kako to?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopod

Komšo, da te pitam nešto, al' nemo' se ljutiš, jel si ti uopšte probao auto pre kupovine? Ono, odvezao par km, probao kako ide motor? Ili si se oslonio na savete "objektivnih vlasnika"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK
 Pa što manje ulja ima biće i veća potrošnja istog a u taj motor i ovako ide malo ulja. Kad je na min to je plafon 2.3 l . Zato je najbolje da uvek bude na max,realno mora svakih 1000 km da se proverava dok ne vidiš koliko realno troši

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321 spomenuo sam najmanje dva puta, jesam probao al po Dorćolu jedina uzbrdica pored Kalemegdana, nisam imao gde da probam dugacke i/ili jace uzbrdice, dok sam navukao drugom vec semafor i to je to

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno, kada sam sagledavao da za posao možda uzmem Sandera, pitam u AK Kompresor, koja vam je testna ruta, kažu od Dorćola do bivšeg BAS-a ili do Tempa na Vilinim vodama.

Pomislih: "Zezate me? Šta mogu da osetim na 3-4 km vožnje,na relaciji gde je od mene brži i biciklista?"

Pitah da li mogu bar do Aerodroma i vele "Jok!!!". 

 

Pitam u "Hit auto" i vele:

"Uzmete kola, idite sa njima sami gde hoćete, ali se vratite za sat-dva".

 

Potpuno različit pristup istoj temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Ivan said:

:D , znaci ulje je nizerazredna problematika...

21 hours ago, Ivan said:

 

 BG-BT cirka 600km. pitstop na planini 1.200 nadmorske. Pun kao oko, gepek, putnici, krovni kofer, klima non stop.

 

Ima tu i tamo dobrih uspona, trecom na 3-4k obrtaja ali sve u svemu zadovoljan sam. nije idealno ali bez stresa...

     

Tašta živa i zdrava ... još uvek

     

P.S u severnoj makedoniji BMB95 109 denara = 218 dinara

dizel 99 denara = 198 dinara

     

u ponedeljak javljam cene goriva u grckoj.

     

     

P.S.S nova, jako dobra pumpa V-Petrol jedno 10km pred granični prelaz preševo

IMG_20220604_185203.jpg

IMG_20220604_185213.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo kod cena, bio sam u Egiptu u maju, tamo je benzin oko 50 dinara, ali su i sa oktanima smesni, ne secam se tacnih cifara ali red velicine 82 maks 90. Ne znam dal je ovaj 82 za dvotaktne tj mešavinu il šta.

Inače gorivo im je na drugom mestu po prihodu države od izvoza, na prvom mestu je Suecki kanal gde prolaz košta 20.000 eur i taje oko 14 sati ali zapošljava svega 5.000 stanovnika, na trećem turizam ali zapošljava najviše stanovnika.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Radnik2 said:

Tašta živa i zdrava ... još uvek

Extra, javljaj kako se stvar dalje odvija :D .

1 hour ago, oktopod said:

Kad smo kod cena, bio sam u Egiptu u maju, tamo je benzin oko 50 dinara

Najveci utisak, sto se saobracaja tice, ostavili su mi upravo bagatelna cena goriva, gedora stajling u enormnim razmerama :D i oni lezeci policajci kao da ce da zaustavljaju BOV. I prilicno "zivih" 128-ica po ulicama, slatko sam se spontano ispricao sa jednim vlasnikom, video covek da zagledam nama dobru poznatu tehnologiju :) .

I da, naravno, driftovanje sa bagijima po pesku - sto se mene tice komotno bih menjao Paradise Island i brckanje, za drift na +50C. Supruga kadar nevera :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ronilac i inače morski tip te me pesak i vrućina akcije odbijaju, bio sam tura do Kaira samo jer je devojka htela (a i nisam zadrt volim i ja da vidim mada se lično ne bih nikad naterao da se iscimam).

 

Meni je utisak saobraćaja "muve bez glave",konstantno menjanje trake bez potrebe, 5 traka dvojica sami na putu i samo čekam kad ce da se očešu, takodje scene tipa pre kružnog toka sa 2 trake lik vozi desnom a onda se prestroji u levu, uđe levom u kružni tok a zapravo se isključuje na prvo isključenje desno itd.

Kažu i da pošto je velika korupcija policije da se vozačka kupuje za 100 eur bez polaganja te možda je to razlog, za auto za bus za kamion - 100 eur.

 

Čuo sam isto da siromašniji stalež voli Fiate, mada ne mogu reći da sam ih se nagledao osim navedenih 128ica tu i tamo, kao i nekih Pezoa prastarih, a vozio sam se nekim Kineskim neka oznaka tipa DMG, u osnovi Toyota, motor Honda, i jos nesto kao 3 sklepana, imitacija drveta u enterijeru a zapravo plastika.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/4/2022 at 3:21 PM, dach@ said:

@MS PK
Pa što manje ulja ima biće i veća potrošnja istog...

 

Da nisi pobrkao sa novo/staro ulje, ovo što kažeš za malo/puno u motoru...  :huh:  Nema mi nikakve logike. 'Potrošnja' ulja kod mehaničkog sklopa se zna od čega zavisi, jedino kao možda manje ulja pa se brže ugreje/pregreje pa ga kao više troši. Kad je veća količina možda mu je lakše da ostane na optimalnoj temp. Mada i to mi ne pije vodu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam za vikend do Soko Banje, utisci su sledeci.

 

Na autoputu po bordu 140 na sat je oko 3800 obrtaja i trenutna potrosnja bez klime je oko 8.3 litara sto je meni ok. Sa klimom prelazi 10, do 10.6 sto je u granicama ok jer sam 10 na 140 ocekivao i bez klime.

 

Uz Bubanj Potok 4om na 4k obrtaja je 17 litara bez klime (ne kazem nista samo mozda nekom zanimljiva informacija, na svakom autu kad kreces prvom pun gas je 50 litara).

 

Najveca brzina mi je bila 156 na momente i nema tu jos puno lufta mada nisam hteo ni imao gde da razvucem nizom brzinom, probao sam šestom da ubrzam.

 

Nije bilo nesto uzbrdica pa da to prenesem, ali je cinjenica da negde posle 2500 km od kupovine se oseca da se motor razigrao, prodisao, javio se taj momenat kao na puntu da preko 3k obrtaja krece zivahno a ne linearno ubrzanje. Sada je na 3k predjenih kilometara.

 

Siguran sam da se radi o razradjivanju motora a ne o subjektivnom osecaju i navici na auto. Znam sta radim vozim kako vozim sad je bolje.

 

Tako da priznajem da razrada motora nije samo priča sto se tice rada motora, sto se tice potrosnje ulja videcemo taj detalj mi jos nije jasan ali o tome ko zeli mozemo radi kvaliteta foruma u skoro pomenutim temama.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo prži i ne razmišljaj.
Potrošnja ulja će se ustaliti u nekom momentu, ono što je činjenica i na šta ne možeš da utičeš je ta da atmosferski motori potroše malo više ulja kad se teraju u obrtaje al ne na momente nego kad ga opališ preko 4000 obrtaja u dužem vremenskom intervalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tim da se turbo dizel i ne vozi preko 4000o/min pa zato i ne troši ulje.

Malo zbog toga, malo zbog konstrukcije i eto legende.

Sačekaj malo da sve "legne" pa cepaj... :lol:

Inače i t-jet troši ulje.

Bio bih jako zabrinut da nije tako.

Međutim, potrošnja je upola manja od prethodnog 1.6 16v.

Zamisli mi osmeh. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

S tim da se turbo dizel i ne vozi preko 4000o/min

Na bivsem 1.9 JTD max snaga je bila upravo na 4000 rpm, crveno polje obrtaljke pocinjalo od 4500 rpm, terao opusteno preko kad zatreba.

Ako si hteo da u brdu ili zahtevnijem preticanju najefektnije nastavi brzinu na brzinu (tj. da obrtaji padnu nazad izmedju opsega max obrtnog i max snage) - vrlo lepo se vrteo za jednog dizela.

Naravno da nije za duzu voznju u tim obrtajima, ali svako malo bih ga poterao na otvorenom putu, da se malo produva od cadji i nizih obrtaja po gradu. Radio kao satic punu deceniju kod mene, bez problema na motoru, usis cist...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo još ovo...:blushing:

@Ivan

Nije da ne znamo gde počinje a gde završava...

Samo uz konkurentnu potrošnju goriva nije baš simptomatično preporučljivo ćerati često preko 4500o/min a znajući gde "umire" nije se ni moglo.

Apropo potrošnje ulja, definitivno uslovno-posledična veza obrtaji motora.

Ma sve je to okeeeeej... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, knezevic76 said:

onda mu to objasnite kako je bilo na jtdu iz prošlog veka emoji23.png.

Ma JTD je deceniju i po mladji od FIRE, pa cisto matorci caskaju kako se vozilo nekad.

On 6/5/2022 at 9:36 AM, oktopod said:

osim navedenih 128ica tu i tamo, kao i nekih Pezoa prastarih

Mislis ovako nesto :D ? Imam na telefonu ovu 304-ku iz Hurghade (tacnije Sakala), jos mi je negde i tih par pomenutih 128-ica...

Totalno ludilo od saobracaja, ako se to uopste moze tako nazvati :D :

 

200720196669.thumb.jpg.39189224c4e37e886689f206d20317d3.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grčka trenutno...

Shell pumpa negde  ... 

benzin 2.3€, dizel 1.9€ jbt. benzin ode u nebesa isuse!

Bitola-Lefkada potrošnja 7L klima non stop itd. ...tašta i dalje živa i zdrava

 

p.s. 38 stepeni sunce ti poljubim

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, italiano said:

Mislis 504? :whistle:

Da, da, u pravu si :thumbup: . Moj lapsus, iako napred imaju i ime modela (vratili kao retro detalj na ovim najnovijim Pug).

Lice malo odnapred, ali 304 je za broj manji i ima haubu "u komadu" do grilla.

1 hour ago, Radnik2 said:

tašta i dalje živa i zdrava

p.s. 38 stepeni sunce ti poljubim

Slabo ti je to, ime... Totalno pogresan izbor i meseca i lokacije za tastu, trebao si jos da odvrnes reostat.

Antalya, avgust prosle godine - u podne 42C, najavljeno max 48C, izmereno okruglo 50C :D :

 

Screenshot_20210803_120153_com.huawei.android.totemweather.thumb.jpg.a69fc52d8fefe3dbb1faee931bba1078.jpg

 

Prvi put u zivotu da nije bilo sanse da od lezaljke do mora bar pretrcim bez papuca, bukvalno kao ringla jbt :D ... I Egipat je zestok, ali je bas suva klima pa je manje naporno (bar meni bilo cak i u pustinji). Ali eto, predlog No2 gde da iduci put vodis tastu :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam kako si uspeo 7 litara sa klimom i punim autom, koja je to brzina kretanja i kakav teren i broj obrtaja... Meni 8 trosi Mirijevo Žarkovo nocu kad nema zive duse

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...