Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Po meni najbolja opcija je zamena staro za novo ili već koja varijanta tamo gde je i kupio auto, tamo kupljen, malo prešao, znaju šta su prodali, pa neka sada pokažu pravo lice, dali će da ga prihvate kao primerak bez grešaka. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj auto, nema tu srece.

 

Ovako mozes uzeti i punta od 500e da se kotrlja, mozda ce te i manje nervirati spram manjih ocekivanja.

 

Kad ti se jednom ogadi auto zbog problema nije vise to to nikad.

 

Mislim kako hoces, ali mnogi su tako mislili da je svetlo na kraju tunela iza "sledece krivine", samo jos ovo, pa nece valjda nista vise, evo npr sa ovog foruma flex sa audi a4 i brane sa novim bravom.

 

Smatram da je najbolje stati na vreme, nekad je neki auto jednostavno "limun".

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/12/2022 at 12:00 PM, Mijailović P. said:

Klasičan primer "pregorelog" :lol: vozača.

Čoveče, očigledan rezult odsustvovanja sa foruma. :P

Želim ti da što pre izađeš iz ovog perioda "bunila" :lol: i da se vratiš na pravi put.

Srećan Put! :thumbup:

Hebem mu sitan kuruz, izmalerisah čo'eka. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ammm...

 

"Problem" zadnjih vrata sa strane vozača je rešen, neko je napisao ranije u temi ne mogu da pronađem. U suštini, ako su vozačeva vrata već otvorena onda se zadnja zatvartaju najnormalnije.  Jedno ako su sva ostala zatvorena, onda se javlja taj neki "mora nešto jače da se zatvore". Ne smeta mi, samo eto kao neka sitnica.

 

Evo uveliko u zimskom periodu nikakvih problema nemam, ne vidim vlagu, ne osećam neki miris i to. Antifriz i to nije se spustilo od servisa.

Ona plastika kod vozača gde je točak za retrovizore, namestili kad sam radio prvi servis. Još uvek je što labavija ali ok popraviću sam na kraju krajeva :p

Nemam pojma, možda radim pogrešno, ali u 80% vožnje koristim S&S. Isključim u situacijama kreni-stani kolona i sl.

Potrošnja se i dalje vrti  oko 8L gradske vožnje. Kako izađem van grada spusti se na 6L. Kada god me neko pita koliko troši kažem 8L

 

 

Cimanje kvačila u prvoj ... od još pre dva-tri meseca ne pamtim kada se desilo jbg.

Nekada se desi kada izađem iz S&S režima nešto slično ... ne smeta mi, nešto jači gas dam i to je to.

 

Ostale zamerke su na mestu...kvalitet tastera na instrument tabli i za podizače, jede živu decu kad se uključi klima i možda pomerena pozicija vozačevog sedišta na napred

 

 

 

P.S. Morao sam betmene da stavim :)

IMG_20221227_151151.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne uzoh ratkapne i nesto mi se i svidja bez njih sa crnim celicnim, nekako mi konkretno nameni - zimski look. Jos zelena boja auta tacno me seća na vojna vozila nekako za off road. 

 

Meni kvacilo na zalost i dalje trza, desava se i nakon 15 km predjenih tj nista tu ne ispari kad se zagreje lamela

Share this post


Link to post
Share on other sites

he, he, i ja se malopre toga setih, ako se ostavi čelična felna, red je da bude lepo ofarbana, i poklopci da se stave, to izgleda uredno.... mi smo ranije na jugu imali stalno poklopce, siva felna, sivi metalik poklopac... Crni mat sprej i ofarbaju se poklopci, kao duša

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopod

Ja sam vozio auto, godinu dana, pojima nisam imao da postoji nešto što se zove Android Auto. Fina stvar, radi, a meni su zakinuli navigaciju, tačnije, kupio sam auto, platio navigaciju, nisam je dobio :(  Odužili su se, uredno, u vidu alarma i šus pleh a, korektno.

To sam ti napisao, da bi razumeo, jbg, auto, prevoz, radi ... 

I meni se desilo jednom da je napisao to nešto, za start stop sa tim znakom uzvika. Možda jednom, dva puta, šta znam. Vozio sam tako, (žuta lampica - vozi) ugasio, krenuo ponovo, to obaveštenje je nestalo i to je to. Šta me briga šta je u pitanju.

Taj S&S je sra,,,e, ja upalim automobil, onda ugasim taj sistem i to je to.  

 

 

18 hours ago, Radnik2 said:

"Problem" zadnjih vrata sa strane vozača je rešen, neko je napisao ranije u temi ne mogu da pronađem. U suštini, ako su vozačeva vrata već otvorena onda se zadnja zatvartaju najnormalnije.  Jedno ako su sva ostala zatvorena, onda se javlja taj neki "mora nešto jače da se zatvore". Ne smeta mi, samo eto kao neka sitnica.

 

Kod mene je to slučaj, ja sam to napisao. A to je zbog toga što se stvara pritisak u kabini, jer dobro dihtuju ostala vrata. Potpuno normalna pojava.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ortakov said:

A to je zbog toga što se stvara pritisak u kabini, jer dobro dihtuju ostala vrata. Potpuno normalna pojava.

Zar pozadi ispod zadnjeg branika, ne postoje ona 2 "oduska" kabine, sa svake strane po jedan?

Koji treba da regulisu upravo taj pritisak i da se vrata normalno zatvaraju.

Da nije oko toga neki "zez", prvi put cujem da se vrata tesko zatvaraju jer su sva ostala zatvorena?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Da nije oko toga neki "zez", prvi put cujem da se vrata tesko zatvaraju jer su sva ostala zatvorena?

Nije to teže, ne znam ni ja koliko, ali se primeti. Kada su neka vrata otvorena ili prozor, vrata (bilo koja) se zatvaraju bukvalno samo prisloniš i to je to. 

Ako je sve zatvoreno, onda treba da ih zatvoriš, ali, ništa spektakularno, u suštini, isti Q :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su te godine bile u pocetku, sad dzabe prislanjam mora tu ceo scenario redom na svakih 10 minuta :D

 

Nije losa fora te ratkapnice iskljucivo sa ciljem zastite kraja homokinetickog zgloba napred vec je krenula korozija, pozadi ima poklopce, bas zaboravih da pitam dal postoje kakvi poklopcici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šalu na stranu, meni je ta situacija primetno gora nakon sto sam prelezao koronu. Za vreme same bolesti sam pio cink i pojavile su mi se jace zelje i sve. Tako sam par meseci posle korone opet uzimao cink i opet se zelja i ucinak pojacali, pa kao savet mozda da proba cink ali ne onaj direkt u kesicama sto nije samo cink vec bas male okrugle cink pilulice u plasticnoj kutijici. 

Kod mene se doduse potrefilo i da sam prestao da buksnarim, koristenje toga dovodi do veceg lucenja seratonina te je kad prestanes sve pa i to manje osecajan dozivljaj ali nije vredno vracanja jer nemam meru, ujutru uz kafu 7 pljuga a posle tokom dana pljuge nisam ni palio a ode mi pakla i po za duvan pa procenite sami, na pola sata fazon

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh...tvoj 500L je skoro pa tipican lemon sto kaze kolega. Nikad mi nece biti jasno da li je tako bilo zbog gasenja proizvodnje pa sklepaj kako stignes ili je QC zakazao.

 

Da ti bude lakse...Novi Micubisi L200, kupljen u firmi:

-Ne rade grejaci zadnjeg stakla (ni retrovizora, ako ih uopste ima).

-Fabricki negde crpi struju i prazni aku..

-Na palici za aktivaciju brisaca (samo prednje ima, pozadi je kofer), podesavanje intervala brisanja od najslabijeg ka najjaceg je u praksi obrnuto od prikazanog. Znaci kada je u stvari podesen na najslabijem - najjaci je intezitet, a na najjacem brise jednom u nikad.

-Podesavanje ugla naslona sedista kod vozaca popusta mic po mic vremenom pa ti se desi da u toku voznje moras da podesis naslon opet.

-Fabricki imas dva otvora rezervoara - gorivo i adbblue su posebni, adblue rezervoar se otvara iz otvora za gorivo, a poklopac za gorivo iz kabine !(garantujem da je neko zaboravio da stavi Adblue rezervoar pa brze bolje skarabudzi nesto..ovo pripisujem vise kao glupost u dizajnu nego kao falinku)

-Klima NE RADI ako auto stoji u mestu (da, potvrdili nam u servisu da je to tako fabricki) sto nama dok radimo statiku GPSa po nekoliko sati na jednom mestu po vrelini bas tesko pada. 

-Obzirom da je auto u stvari kao autobus, neverovatno je da se ne isporucuje sa parking senzorima..u kojoj god opremi bio.

 

Ono..skupo placen radnicki terenski auto koji ima prilicno falinki, presao 30K.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par novih zapazanja, aj da pomenem i nesto pozitivno. 

 

Na povratku sa Tare uzbrdo ka Ljuboviji lokalni krivudav put sam ostavio kilometar iza sebe celu kolonu, bas je lepo vukao nas dvoje u kolima i dva mala kofera, temperatura vazduha oko 7 stepeni. 

 

Potrosnja ulja nakon prvog servisa nije nista manja, tacnije preko 4dL za 1700 km, sto mu dodje preko 2 litre na 10k.

 

Antifriz nije nastavio da trosi, cudi me sta se desilo da izmedju dve provere ulja od oko 500 km nestane 2 dL a sad za 1700 km nista. 

 

Posto nisam zapamtio kilometrazu servisa a htedoh da vidim koliko sam presao otad, naletoh u knjizici da garancija ne bi pokrila moje probleme kao sto su trosenje antifriza pa ni kvacilo cak i kad bi crklo sto me iskreno malo šokiralo. Sta i da ocekujes od auta sa svega 2 godine garancije realno, neka i to bude neki nauk. Fotka u prilogu. 

 

Ono sto je pocelo da mi se desava nakon servisa a cekao sam da se uverim jer ne znam kakve veze moze da ima sa malim servisom je neka zvucna vibracija, kao neko rezanje na 3k obrtaja tacno nevezano za stepen prenosa. Cuje se negde iz sredine prednjeg dela, ali sam ga juce izolovao i na predeo levog ventilatora, cuje se i sa ugasenim ventilatorom. 

Vozis znaci drugom ili trecom brzinom, na 3k krece da se cuje na 3.2k se vise ne cuje al reži. Pustiš gas da padne ispod 3k pa dodajes opet se cuje na 3k. Nesto nalik na labav drzac haube al ja to nemam vec amortizere. 

Jedino sta mi pada napamet a da ima veze sa malim servisom je ako su skidali šus pleh pa nije lepo utegnut dotegnut. Mada ima nekih simptoma i da je mozda nosac motora kad pri stajanju odvojim kvacilo ima neki TUP KLIK sta vec. 

 

Na samoj Tari mi se desilo da je BMW pri naglom preticanju mi lansirao posten kamen u soferku. Sutradan sam se vratio sam puta, izolovao ostecenje i otisao do staklarske radnje u vlasnistvu prijateljicine porodice (preko puta Beogume kod Ade). Rekose mi da je samo povrsinski i presijava pa se vidi al nema sta da se radi. Medjutim primetili su na desetine takvih sitnih ostecenja i bili blago šokirani da ima toliko ostecenja za tako malu kilometrazu, znaci nije ni šoferka neka jer ne vozim po sljunku iza kamiona svaki dan

IMG_20230122_151852.jpg

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je zamenjen komplet menjač u garanciji, dakle, ne set kvačila već druk lager i kućište kvačila sa pripadajućim elementima, dakle komplet novo.
Što se tiče potrošnje antifriza, rečeno mi je da nema garancije ako je probušen hladnjak ili slično ali garancija obuhvata ako je došlo do trošenja antifriza usled neispravnosti motora, dakle, meša vodu i ulje itd.

Što se tiče konkretno 1.4 motora, moj zet ga ima u Tipu, 2019 godište. Auto je prešao 45000km, potrošnja ulja mu je 400gr na 1000km. Sa druge strane, takođe ima slučajeva da isti motor ne troši više od litar od servisa do servisa.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to meni najvise smeta i nije mi jasno. Kako isti motor nekom trosi nista nekom 2 nekom 4 dL na 1000 km? Sta to govori o samoj fabrici i izradi delova i komponenti? Jel to uopste masinska obrada i koliko je automatizovana ili imas 5 radnika sa turpijama rucnim koji pri tom nisu podjednako strucni pa ciji ti se delovi zalomili i dal se taj dan svadjao sa zenom pa dosao na posao neraspolozen ne kapiram... 

 

A to su ti menjali na nekom Fiatu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, oktopod said:

Medjutim primetili su na desetine takvih sitnih ostecenja i bili blago šokirani da ima toliko ostecenja za tako malu kilometrazu, znaci nije ni šoferka neka jer ne vozim po sljunku iza kamiona svaki dan

Stavili ti polovnu soferku na nov auto, nema druge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...