Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Dobar izbor reči - nije show stopper. Tako i u mom slučaju koliko god sam se smorio nisam ogorčen kao što možda zvučim, forum je ipak malo i ventil da se izjadaš ljudima koji te tehnički razumeju. 

 

Tako da ispratiću i valjda će se rešiti ako nastavi da troši puno, ne prodaje mi se auto jer kao što već rekoh par puta - sve je ipak novo i stoji i garancija koju cu doplatiti na 4 godine do tad mora da se sve pokaze i reši, a sa sadašnjim cenama da bih se usrećio treba da dodam još prilično a trenutno skupljam novce za životno važnije stvari pa mi je auto nekako u drugom planu. A stoji plan da ga prodam pre 5 godina starosti i kupim opet nešto novo, daleko je to da bih sada bio siguran, ako se pokaze ipak solidnim bolje da ga ostavim devojci budućoj ženi ili ocu ko zna. 

 

Verujem i da drugi nemaju problema, deluje mi kao da su prve serije bolje od kasnijih, što opet budi osećaj da si prevaren jer su delovi lošiji a auto skuplji. 

 

Nadam se da ćemo se nekad i videti da vidite uživo da nisam ogorčen već smiren lik, a nastaviću da iznosim probleme čisto radi ventilacije i upozorenja drugima koji se odluče na kupovinu polovnog 500L (posto novih vise nema) na šta da obrate pažnju i da li preko tih mana mogu da prodju da se ne smore, nešto kao tema iskustva vlasnika. 

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sve su to cinjenice, nemam razloga nista da krijem kao mnogi u nasem narodu koji sem ulja nista na autu nisu menjali 10 godina koliko im je dobar (upaljač, čaša i slicni izrazi). 

Plus iznosim i sitnice zarad sveukupnih informacija/testa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/3/2022 at 11:05 AM, oktopod said:

Dobar izbor reči - nije show stopper.

Šta ovo znači? :) 

 

Uvek su izlanzni modeli bolji od prvih modela, zato što se sve "bubice" i ozbiljniji nedostaci prijavljuju pri upotrebi u servisima a onda to ide do fabrike i menjaju se čitavi sklopovi, kako bi se izašlo sa kvalitetnijim (dovoljno kvalitetnim) proizvodom pred kupce. 

Pritom, Cross verzija je (subjektivno) mnogo lepše urađena nego prvi modeli. Lepši je spolja, pozadi ima branik izbačen, napred ima malo agresivniju masku, podignut je 2 cm (ako se ne varam) i unutrašnjost je značajno lepša (bolja instrument tabla, veći tablet ;) duža sedišta ... )

 

E sad, što se tiče konkretno FIAT a, moje je mišljenje a ne mora da bude tačno, to su jeftini automobili, za široke narodne mase, dopadljivog dizajna i odlične funkcionalnosti. Za tako mali novac ne možeš da očekuješ ne znam ti ni ja kakav kvalitet, jer je cena u rangu DACIA automobila. A opet, moje mišljenje, ne mora da bude tačno, vozila su daleko funkcionalnija, bezbednija, estetski lepša i verovatno kvalitetnija. 

Prema takvom automobilu se treba tako i odnositi, a to znači, ne akati ga, ne preskakati ležeće policajce, lupati vratima, vrteti na 5500 rpm u prvih par hiljada km od kupovine i kad je hladan ... znači, normalna upotreba i to će da radi. Ako nešto i počne da škripi, lupka, zvecka, pregledati, da nije neka glupost, da te ne ostavi na putu, ako ne, onda teraj tako, prestaće da lupka, zvecka, škripi ... 

 

Reši to sa antifrizom i to sa farbom, piši FIAT u, ko ih grebe, prodali su nešto, to nešto mora da radi... ali ne očekuj previše i iznenadićeš se, više će ti pružiti osmeha na lice ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos da resim i kvacilo sto trza i menjac sto zvizdi uz pomenutu farbu i trosenje antifriza i na biiip sam :D

O tome ja i pricam, mani me izbacenog branika agresivnije plastike i veceg touch screena, daj mi da ne trosi ulje antifriz, da su kvacilo i menjac ispravni. Pa ljudi 2023a je pre svega a taj motor se ko zna od kad ugradjuje jer moguce da se sad ti problemo javljaju. 

Moguce je kad uštedis na glavnim skupim komponentama a oci zamazes jeftinim tipa plastike i ekrani. 

 

P. S. Nije show stopper je izreka kada ti nesto ne predstavlja toliki problem da bi od necega odustao. Primer neki telefon je odličan sa kamerom ali ima mali ekran i tebi licno mali ekran ne predstavlja problem da bi se resio telefona, nije ti show stopper

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ortakov said:

Za tako mali novac ne možeš da očekuješ ne znam ti ni ja kakav kvalitet, jer je cena u rangu DACIA automobila.

 

Ja sam moj 500L davne 2015. godine "na akciji" platio 15 hiljada. Bilo je to mnogo, mnogo skuplje od bilo koje Dačije. A i po mnogo čemu u pozitivnom smislu drugačiji od nje.

A po mom mišljenju, 500L je i danas kvalitetniji, a po nekim stvarima moderniji i bolje opremljeniji i od akteulnih dačija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se kvaliteta tice ne znam jer nisam probao, sto se unutrasnjosti tice Dacija mi je polu bezveze narocito okrugli otvori ventilacije, ali sto se spoljasnjeg izgleda tice novi modeli su izuzetno lepsi od starih i cak mi i privlacni a cena im jeste nesto niza, narocito ako uzmemo u obzir da su poslednji komadi 500L isli do 23 k eur i da 500 x ide preko 20 sto je čisto preterivanje, postao je fiat time daleko od najjeftinijih sad vec zalazi u sredinu gde je za te pare konkurencija jaka. Skoro pa iste pare je 500x i skoda karoq, stvarno neverovatno

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Testirao" sam novog Sandera dva puta ( jednom skoro dva sata u vožnji), jer sam razmišljao o njemu za posao.  Dosta je tu razlika, pa i u vožnji. Probaj npr. voziti Sandera po auto putu 120-130, pa da vidiš koji je to nivo buke u odnosu na 500L. A i generalno je zvučna izolacija bitno lošija kod Dačije, što se primeti svaki put kada se "potopi gas". Onda, činjenica je da svi 3-cilindraši imaju sitne vibracije, koje su posebno izražene pri forsiranom ubrzanju. Ali, ne trese svaki 3-cilindraš jednako. Vozim poslovno i nvog yarisa 1,5 sa 3 cilindra, kao i 1,0 TSI sa 3 cilindra. Voziio sam i Hondin 1,0T sa 3 cilindra. Svi oni su po pitanju vibracija ( pri forsiranom ubrzanju ) "jedan svet", a dačija je tu "drugi svet".

I tako možemo do sutra da sagledavamo razlike. Ja zaista mislim da je 500L uradjen veoma dobro. I opremljen veoma dobro. Znam da sam se dosta dugo čudio kvalitetom zvuka audio sistema kod mog 500L (koji je očito bolji nego je bio na mom 308). A onda sam negde ovde na forumu i našao odgovor zašto je to tako. Jer je 500L "u moje vreme" imao 3 nivoa audio sistema. Najbolji je bio kod paketa "Beats Edition".  Pa kod mog ( Lounge ). Pa kod običnog.

500L je sve samo ne "nekvalitetan" i sve samo ne "klotara". Ja bih bio srećniji da je moja Honda iz 2020. po nekim pitanjima uradjena kao moj 500L iz 2015. Jer je zaista uradjen odlično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve su to vibracije trocilindraša pri forsiranom ubrzanju?
Ja kod mene osetim vibracije dok je motor hladan i po nekad u leru, al to je skoro pa i neprimetno, veće vinracije osetio kod nekih starijih četvorocilindraša.
Pri ubrzanjima i u vožnji, apsolutno nema nikakvih vibracija.

PS, pre neki dan, lik koji je hteo da kupi auto od mene mi pita, pošto je turbobenzinac a vozi se slično kao i dizel, dal se trese kao dizel?
Ja ga pitao dal me zeza. Posle shvatim da neki trocilindraši stvarno štekću, kao npr Škoda Fabia itd (oni prve sa tri cilindra).
Lik seo u moj auto i ne veruje kako je tih. Kaže, da ne zna da ima 3 cilindra, ne bi ni provalio.
Burazer moj vozio sad za vikend mog Tipa, nema zamerki, kaže, konačno preko 120 sam mogao sa ženom da pričam a da se ne dovikujemo :)
On vozi stariji auto sa slabijim izolacijom inače, al ne bitno. U svakom slučaju, barem u mom slučaju, svi koje sam vozio ili su vozili moj auto su pozitivno iznenađeni opremom, udobnošću, lakoćom vožnje , citiraću mog komšiju " Peki, da me nisi sad provozao, ne bi znao da je Fiat u stanju da napravi ovakav auto", jer eto i on je jedan od zagriženih vagenovaca sa predrasudama prema Italijanima, po sopstvenom priznanju.
A evo jedan SS od čoveka koji ima problem sa leđima, puno prelazi godišnje sa raznim automobilima i za Tipa je rekao da mu ne pravi problem.

PPS zašto sam ovo pisao, pa čisto da se vidi kako ljudi gledaju na Fiat, i da Fiat ima svoje bubice al drugi imaju i mnogo veće. Za novac koliko košta nudi mnogo , čak i više nego neznatno skuplja konkurencija.
16805d01ff75ccb33b584d24aa0e2078.jpg

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, moron said:

Ja sam moj 500L davne 2015. godine "na akciji" platio 15 hiljada. Bilo je to mnogo, mnogo skuplje od bilo koje Dačije.

Ha, da, ali si kupio u to vreme veoma moderan motor, novu tehnologiju. Bazna verzija je bila znatno jeftinija, sigurno.

 

@oktopod

 

Sada su cene svega poremećene i generalno, tržište automobila se razvija nekako čudno, prezalak na elektrifikaciju, eko norme ... nije relevantno, mora da se stabilizuje, a neće uskoro. 

Koliko si ti platio svoj automobil? 

11 hours ago, knezevic76 said:

Lik seo u moj auto i ne veruje kako je tih. Kaže, da ne zna da ima 3 cilindra, ne bi ni provalio.

 

i još voziš na zimskim gumama ;)

 

Meni je suštinski nepojmivo da je jedna kompanija, kao što je FIAT dozvolila sebi da je upoređuju sa DACIA vozilima, ali to je već neka druga priča, odluka fabrike, rukovodstva. Imaju oni pod svojim kapitalom i druge, skuplje i kvalitetne brendove, Lancia, Ferari, AR ... i verovatno je bila ideja da imaju i fabriku za široke narodne mase. FIAT to jeste i ja mislim da je po mnogo čemu konkurentan ostalim proizvođačima, budžet klase vozila, OPEL, Pug, Renault... Svi oni imaju i skuplje modele i jeftinije, neki su kvalitetniji, neki manje kvalitetni, ali to je sad već sve u nijansama.

 

Treba taj auto da se pregleda, pre svega da se napiše neki zvanični dopis FIAT u, da se navede sve od nedostataka, auto je u garanciji i to mora da se reši. Napiši im da nećeš da preuzmeš vozilo dok sve ne reše, prvo tu rashladnu tečnost, kvačilo, menjač, pa onda na kraju za farbu neka razmisle šta i kako. U suštini, da ti ugrade nov motor i menjač, FIAT u je to najmanji problem, siguran sam bar toga imaju u "rinfuzu" na hiljade... tako da, siguran sam da će ti to rešiti, ali, kreni polako.

Prvo im napiši šta ti je problem, i traži rok za rešavanje spora. Jer, nije normalno da vozilo troši rashladnu tečnost, pa nek pišu šta hoće, to ne može biti normalno. Zvuk menjača u vozilu koje je preško nekoliko desetina hiljada kilometara isto nije normalan, kao ni trešenje prilikom pokretanja vozila.

 

Jbg, tako ti se zalomilo, auto je u principu korektan, ja zaista nemam ni najmanje zamerke. Juče sam mazao kedere i gledam, sve je ostalo kao i prvog dana, ali bukvalno sve, od plastičnih delova, tih guma, naleganja, bravica ... a u vlasništvu je 2,5 godine i deca to baš ne paze a ni ja nisam neki koji puno obraća pažnju na kola :(  

Dok sam bio mlađi, sve sam pazio, sad, ništa ... jbg :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sam platio 16 hiljada eur. 

 

Probleme ima od prvog dana tj polako se javljaju. Ne verujem da ikog interesuje da mi menja motor menjac kvacilo a kao sto vidite nisam jedini sa tim problemom te mi se uopste ne ulazi u takve nemoguce misije da se kupusa nov auto da bi se stavilo isto govno, jednostavno praticu pa sta vrisnjava da se zalim. 

 

Podlvacim da nisam jedini, Radnik je kupio identičan auto kad i ja par dana gore dole, ima sve opisane probleme i on. 

 

Sto se tresenja motora tice kod 3 cilindrasa donekle je to i normalno otud i buka, nisam razumeo Knezevica dal ima 3cilindras il sta, tek da napomenem da i moj na leru dok stojim treska, oseti se pod laktovima na naslonima da se nesto desava a obrtomer miruje, nije ono štucanje 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/4/2022 at 8:42 PM, moron said:

Ja sam moj 500L davne 2015. godine "na akciji" platio 15 hiljada. Bilo je to mnogo, mnogo skuplje od bilo koje Dačije. A i po mnogo čemu u pozitivnom smislu drugačiji od nje.

A po mom mišljenju, 500L je i danas kvalitetniji, a po nekim stvarima moderniji i bolje opremljeniji i od akteulnih dačija.

On 12/5/2022 at 10:29 AM, ortakov said:

Meni je suštinski nepojmivo da je jedna kompanija, kao što je FIAT dozvolila sebi da je upoređuju sa DACIA vozilima, ali to je već neka druga priča, odluka fabrike, rukovodstva. Imaju oni pod svojim kapitalom i druge, skuplje i kvalitetne brendove, Lancia, Ferari, AR ... i verovatno je bila ideja da imaju i fabriku za široke narodne mase.

Fiat je poznat kao proizvodjac "narodnih" automobila (kao i vecina evropskih mas-proizvodjaca). Ali i tu imas 500 ili 500X, koji nisu bas tako jeftini, jer konceptom i izradom "gadjaju" evropskog kupca. 500 je i lifestyle model, maltene modni gadget kod pripadnica lepseg pola, uz kozmeticke izmene vec deceniju i po drzi konstantnu prodaju od 150-190.000 komada u Evropi. U ostalim klasama su ranije uvek imali modele koji su bili pandan evropskoj konkurenciji, 500L je u svoje vreme bio najprodavaniji B-MPV, Punto/Grande opet u vrhu Subcompact klase, pomenuti 500 i Panda najprodavaniji u klasi ispod, itd...

To kvalitativno poredjenje sa Daciom je (bar koliko ja pamtim) krenulo u drugoj polovini prosle decenije, kada se pojavio Tipo, kao naslednik Linee u Turskoj. Tj. budget sedan model u Compact klasi, na kome se na mnogo cemu stedelo - pocevsi od platforme, opreme, motorizacije, kvaliteta materijala. To je neosporno donelo rezultat pre svega na maticnom turskom trzistu za koje je prvenstveno i bio projektovan. Ali je isti proizvod, dodatno uz HB i MW varijante, malo kasnije samo "poturen" i kao Compact za Evropu i od tada krecu ta poredjenja Fiata sa Daciom. Iako je u Evropi za mene Tipo neocekivano dobro prosao, stvar se kvalitativno prilicno popravila sa MY21 verzijama. Gde se dodavanjem opreme (LED farovi, lane assist, autonomno kocenje, adaptivni tempomat, prepoznavanje znakova, digitalna tabla, 10.25'' Uconnect, itd.) i modernijim motorima (FireFly) moralo ostati u kakvoj-takvoj trci sa konkurencijom. Dacia neosporno napreduje, ali je Renault svesno drzi tu gde je drzi, tako da je bar za moj ukus stepenik ispod Fiata. Kacili smo davno slike - iako je na platformi najnovijeg Clia, dovoljno je za filozofiju auta pogledati gepek Logana Mk3:

 

507878715_logangepek01.jpg.ded7708512112fa9e3c1b345d81d326d.thumb.jpg.ac98148e9ec20e0688e117556b320692.jpg 1548962201_logangepek02.jpg.007d88297c9b73d975ea569d2df6276e.thumb.jpg.bbdf973568ccb48f61a65efc648b9ed8.jpg

 

S druge strane, najveci problem Fiata je sto polako ali sigurno ostaje bez modela i kupaca (Punto ubijen, 500L zamire, Tipo se po planu radi jos godinu i kusur, 500X pada prodaja,...), imaju samo jedan pravi Crossover (500X), a za kojima trziste trenutno ludi. Dobro se drze jedino mali 500 i Panda, modeli koncepcijom iz pretprosle decenije.

Dok u isto vreme, neki Dacijini modeli upravo zbog budget pristupa i trenutne situacije postaju najprodavaniji u svojim klasama. Sandero je, mislim, vec nekoliko puta bio cak i najprodavaniji model u Evropi u pojedinim mesecima (gledajuci kompletnu prodaju i sve klase), Duster je takodje u vrhu... Bice interesantno ispratiti u kom smeru ce se situacija razvijati sa oba brenda.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopod
Imam 3 cilindra, i samo kad je hladno i malo povišeni obrtaji u leru, tada se čuje grublji rad motora i malo su veće vibracije u kabini, oseća se, što je normalno, al to traje manje od minuta.
Čim se obrtaji unormale, nema šanse da iko provali dal je sa 3 ili 4 cilindra. Ni u leru ni u vožnji. Sitne vibracije ima kao bilo koji benzinac i to samo kad stoji.
Inače, sam motor u leru malo više vibrira nego četvorocilindraš, vidi se kad se otvori hauba, to je normalno zbog same konstrukcije.
Al opet ponavljam, da se ne zna da ima tri cilindra, niko ne bi provalio, ni u leru, ni u normalnoj vožnji ni pri "divljanju". Nit se trese, nit urla, nit bilo šta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šanse nema da se ne osete 3 cilindra:

 

- specifičnom zvukom ( posebno pod punim gasom ), koji zvuk je meni baš prijatan (neuporedvo mi je lepši nego zvuk 4-cilindričnih turbaša ) i to bez razlike da li je atmosferski ili turbo 3-cilindraš

 

- sitnim specifičnim vibracijama, koje se kod nekih osećaju manje, a kod nekih više; kod nekih se osete samo pri forsiranom ubrzanju ( osetiš sitne vibracije iz volana, iz papučice gasa, iz sedišta, tj, kojim god delom tela imaš kontakt sa vozilom ), a kod nekih i na leru.

 

Probao sam ih razne sa 3 cilindra i vozim ih svakodnevno, ali, priznajem da nisam probao Fiatov 1,0T. 

 

Čitah nedavno da se na Toyota forumu jedan svež vlasnik Corolle sa novim 3-cilindričnim 1,5 atmosfercem žali da mu se pri baš forsiranom ubrzanju čak sitno trese i unutrašnji retrovizor.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=16577]moron[/mention]

Svrati da probaš, nemam ništa protiv, samo ne tvrdi na osnovu tuđih iskustava.

Kao što , eto ti tvrdiš da nema šanse da se ne trese i vibrira, ja tvrdim suprotno a naveo sam kad vibrira.

U drugoj, trećoj, četvrtoj da razvučeno do kraja ubrzanje, neće ništa zavibrirati, sem režanja motora i auspuha, ništa!

Naveo sam da i ljudi koje svakodnevno vozim, ne provaljuju ni da ima tri cilindra, nit ima buke u kabini ni vibracija. A svi oni imaju četvorocilindraše.

Isto nisi verovao da u petoj vozim 50 i kad dodam gas da se ne guši, jer eto na drugim modelima si doživeo da se guše.

Mislim da sam i klip kačio, al evo opet, pogledaj na kojim obrtajima je u petoj i na kojoj brzini, plus izbegavam budalu, sve u petoj, i dajem gas, jbg gradska vožnja pa nisam mogao brže. Jel nešto trese, jel se nešto dere, jel čuješ bilo kakve zvuke sem saobraćaja zbog otvorenog prozora?

 

 

Ubrzanje u drugoj i trećoj, snimano iz ruke, nisam išao do crvenih obrtaja zbog saobraćaja, obratite pažnju na zvuk, u leru skoro se i ne čuje, na ubrzanjima, dal bi provalili da ima tri cilindra?

 

Opet ću napisati, brat moj vozio je dva dana moj auto a ja njegov, njegov je Japanac sa četiri cilindra, atmosferac, u mom nema buke ni upola kao kod njega, pogotovo pri ubrzanjima i forsiranjima. Tako da znam šta pišem, nem upotrebe da izmišljam, na kraju krajeva ima još vlasnika na forumu sa identičnim i motorom pa čak i modelom auta, pa nek iznesu svoje mišljenje.

 

PS možemo i opkladu da se neće ništa zatresti, zacvileti, raspasti, otpasti u enterijeru pri ubrzanjima na normalnom putu, da ne kažem asfaltu. ]

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja crna "tudja iskustva" :)  Vozim Fabiu 1,0 TSI sa 3 cilindra od 2018. godine, a Yarisa sa 3 cilindra od letos :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, moron said:
Koja crna "tudja iskustva"   Vozim Fabiu 1,0 TSI sa 3 cilindra od 2018. godine, a Yarisa sa 3 cilindra od letos   

I kakve oni imaju veze sa mojim autom?I Fabia i Yaris rade kao traktori u odnosu na Tipa, iz iskustva.

 A naveo si i šta si čitao.

 

BTW pisao sam , al opet ću, lik me zove i ubeđen je da moj auto radi kao dizelaš jer ima tri cilindra. Otprilike ubeđen kao kolega Moron. Ali se vrlo brzo razuverio.

Žao mi samo što nismo bili zajedno na skupu, tu je Gazela, Auto Put......jbg ;)
Eh, umalo da zaboravim, pa direktore ga je vozio@neshaoct , nešto malo, al može da kaže koji reč ako ga ne mrzi.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam što se ljutiš za stvari koje su objektivne.

Za 4 radna takta su potrebna dva obrtaja radilice, a što je 720 stepeni. Pa onda, zavisno od broja cilindara izmedju dva radna takta imaš "rupe":

- kod 2-cilindaraša od 360 stepeni, 

- kod 3-cilindraša od 240 stepeni,

- kod 4-cilindraša od 180 stepeni,

- kod 6-cilindraša od 120 stepeni ... i tako redom.

 

Objektivno, ne može 3-cilindraš da trese u radu jednako kao 4-cilindraš ni u teoriji.

A da li će čovek te uvećane vibracije da oseti, zavisi od niza faktora. 

Da li su VW-ov i Toyotin 3-cilindraši "traktori", to ne znam. Svakako imaju vibracije. Kao što ga ima i Hondin 1,0T. Ili onaj 1,0 T iz Renoa koji koristi i Dačija.

Naravno da je bitno i kako je "oslonjen" motor, ali, neke stvari prosto ne možeš da neutrališeš.

Moguće i da je Fiat izmislio i na Tipu primenio nešto po tom pitanju što niko do sada nije ni na skupljim vozilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ljutim se, rekao sam da motor u leru vibrira fizički, što je i normalno, vidi se primetno vibriranje kad se digne hauba. Očigledno su nosači motora dobro urađeni pa se to ne prenosi dalje. Posle mojih iskustava sa trocilindrašima, imao sam ozbiljan problem , predrasude, da sednem u Tipa, ali eto, sva sreća da su te predrasude razbijene.

Meni je neverovatno i žalosno kad čujem da neki trocilindraši ima vibracije pri ubrzavanju i da se enterijer trese. Mislio sam da je to prisutno samo kod starijih modela. Ja to nisam iskusio na Tipu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje je iskustvo, evo pregurah danas 2.000 km, identično kao kod Knezevica76...čak, ama baš nikakvih vibracija nisam osetio uopšte nijednom do sada; a imam čaki i lep komad na putu do PA rano ujutru, nigde nikoga, tako da sam probao i ubrzanja malo žešća i brzine 135 km/h par minuta;  nikakvih vibracija.

Nikakvih vibracija ni u sitnom vezu u gradskoj vožnji.

 

Nisam gledao motor u radu pod haubom....

 

Sto se tice zvuka, mute radio na 135 km/h da mogu da oslušnem i samo vetar fijuče,..........

 

Doduše, ja na prethodnom sedanu atmosfercu takodje nikada nisam osetio nikave vibracije.

Edited by nebojsa zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa @knezevic76 Tipom Cross je ovako kako i on kaže: nisam primetio nikakve posebne vibracije u kabini na osnovu toga što motor ima 3 cilindra.

Jedanom daaaaaavno sam kratko provozao i neki Peugeot sa 3 cilindra (1.2T) i da mi @Woodoo tada nije rekao da je sa tri cilindra ne bih provalio iz kabine... Isto je bio skoro pa nov auto kao i Kneževićev Tipo Cross.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, Nivi kad daš gas motor iskače napolje, nema vibracija sem te trenutne kad se otisne iz motornog prostora. 

Ostalo je uglavnom vrištanje okoline i vlasnika. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maločas upalih auto posle 2 dana stajanja. Napolju 7 stepeni nista preterano hladno ali i srednje jaka magla. 

 

Drzao obrtaje na 1300 a trese motor leluja ceo auto. Odjednom se zatim upali i obavestenje da je start stop unavailable i osta da svetli ta ikonica sa fotke. 

 

Kad sam kretao toliko je zaskakutao na kvacilu da sam pomislio ispade motor, otkide se menjac. 

 

Pleksiglas na A stubu mokar nista ne vidis, prozore dzabe otvoris pa zatvoris guma na vratima nije fes, izlazio sam da ih obrisem gumom za stakla. 

 

Zimske carolije sa fiatom pocinju... 

 

P. S. Gledam za lance da kupim idem na krace zimovanje na Taru, jos se nisam odlucio za lance ili Michelin Easy Grip, nego nekog mozda bude zanimalo lanci na 16icama su maks debljine 9mm a na 17 ne smeju, druga fotka

IMG_20221208_200203.jpg

lanci.png

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam lance za tu dimenziju. Kupio za bivsi auto i nikada ih nisam ni otvorio. Ako ti trebaju da ih imas za svaki sl u gepeku, mozes da uzmes-pozajmis od mene za put. Ako hoces da otkupis, moze i to za simbolicne pare.
Cini mi se da si i ti na Mirijevu.
 

l1.jpg

l2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, verovatno se odlucim za lance pa te cimnem, nisam sad u Mirijevu ali mi je stan i dalje tamo pa svracam, bolje tebi da dam pare ako ti vec ne trebaju, jel ide kakva garancija i dal je istekla? 

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...