Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

U pravu si, pozvao sam Fiat Cao i dobio odgovor da i reklamacija moze u bilo kom servisu, samo jos da vidim kad cu i kod koga, ne zuri mi se jer ne planiram uskoro put van grada i dok mi se slegne da mozda uhvatim kako izazvati problem.

A ulje cu menjati u Kompresoru zbog gratisa a tad cu i kod njih opet da probam sa reklamacijom zahtevajuci zvanican odgovor

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oktopodov oglas za prodaju automobila 2026:

 

"Prodajem ubogi FIAT 500L Cross god. 2022 1.4 98ks

 

30% cene: auto kao auto lim i to: 4.000 evra (extra povoljno)

70% cene: stres, logovanje i ostalo na fiat/lancia forum,  odlazak u kompresor vise puta, minuti iz paketa za zvanje kompresora, testiranje ispravnosti vozila umesto kompresor servisa, dve kazne za prekoracenje brzine, nerviranje oko farbe i ptica, kondeza i vise sati nedeljno razmisljanja sta je uzrok trzanju  : 10.000 evra

 

"

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam što čovek kad već nije zadovoljan modelom i još smatra da ima falinke, ode u kompresor zameni za nešto nešto drugo ''staro za novo'' ili staro,  za neki polovni više god star i gotovo reši se muka, nešto će naravno kalirati al šta je tu je, uzme neku god stariji auto i gotovo.... 

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kao sto smo pisali, ko nije kupovao nov auto nije u toku da ne moze nista da se kupi osim vozila preko 30k eur i azijata a tu se nisam pronasao. Uleti tu i tamo ponesto ali si uslovljen ili prdavac motorom ili paketom i slicno. Znaci ne radi se o cekanju dostave nema ni tako ni lager, a sad su sve cene nebeske tako su npr 500x, megan i slicno preko 20k eur a realna cena tj koja je bila pre 2 godine je 12-15. Kadjar koji je isao od 18 sad krece od 24.

 

Sto se polovnih tice kupio sam nov jer ne zelim polovan, gledao sam zbog devojke da joj dodam novca za te iz zamene, predjenih 100 k km je misaona imenica mahom su 170+ na 2-5 godina starom autu sa cenom 60-70 posto od novog, a po oglasima sve neko smeće i prevare.

 

Osim zivaca i razocarenja, ja ne bih ni ovakav nov menjao za polovan jer pored navedenih nedostataka i dalje su svi delovi novi, od osiguraca, brisaca farova sijalica preko creva, trapa menjaca kvacila alnasera alternatora klime akumulatora kocnica guma felni (you get the idea) ... Do motora

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://carsalesbase.com/europe-fiat-500l/

 

500L se i dalje prodaje po evropi i u 2022 ;) nije sad u nekim ciframa ali ga ima ...

Ali recimo 2021 je bila sasvim solidna prodaja, po meni.

 

Dakle, ne sekiram se za delove...bice ih u izobilju a ovaj 1.4 Fire motor je neunistiv

 

500L je jedan od retkih dizajna koji imaju "dusu", tj. dizajneri su barem pusili cudno uvijene cigarete i to mozda ... ali definitino vise truda nego ovi ustogljeni iz renoa, citroena, vw, brate svaki auto isti. Bitno je da nabiju ekrane i kao to je to.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meteor ce pasti na dan kada kod nas u Srbiji motor bude rezervni deo

 

A mozda bude i rezervni deo kada elektricni automobili budu "moras" da imas da udjes u EU, ili plati 250evra za zeleni karton

 

 

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Radnik2 said:

500L je jedan od retkih dizajna koji imaju "dusu", tj. dizajneri su barem pusili cudno uvijene cigarete i to mozda ...

 

To oko "duše" može "da izvali" samo vlasnik 500L :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se dizajna i duse tice, to jeste individualno da li ce se nekom dopasti, ali da ima dizajn i upotrebljivost veliku to je tako...i uvek bilo kod italijanskih automobila da imaju zanimljiv dizajn, vec rekoh ja bi da se i dalje proizvodi kupio i novu multiplu, briga me sta ce ko da kaze unutra kao u sobu da si seo.

Licno mi je da se ponovim 500L izmedju zanimljivog i "za malu decu" nalik na nesto sto se stavlja u decije parkove i ubacis zeton da drmusa :D

 

Tacno je i da drugi ne daju opremu najvise enterijera koliko fiat nudi za manje para, al zato drugi nude nesto bolji kvalitet izrade delova. Tako npr poredeci sa autima koje sam probao voznju i mimo svoje ljubavi prema njima a u poredjenju sa 500L. Probao sam ih jer me zanimao tako neki kabastiji dizajn.

 

C4 je jako siromasan unutra i suplja plastika a bio je tad 21k eur sa prdavac motorom. Automatski menjac.

Peugeot 2008 je bio solidan jako unutra i atraktivnog dizajna, ali je kabina sabijena po visini i retrovizor mi direkt ispred ociju. Takodje sa prdavac motorom je bio 22k i ima dva auspuha, pogledah dole kako je moguce da tri cilindra izadju na 2 auspuha - negde na sred duzine poda se pod 90 stepeni odvaja druga cev, pa 90 stepeni ka nazad, pa svaki kraj ima svoj zadnji lonac. Automatski menjac.

Renault Kadjar zapravo i nije bio los al cena se ne zna jer se nije znalo sta ce da natrci tj sa kojim motorom al mislim da je bilo 1.3 trocilindras 22k manuelni menjac.

Skoda Karoq je ostavila najbolji utisak. Unutra je sve kvalitetno i prostrano, sa 1.5 cetiri cilindra turbo benzincem 150 konja i automatik je bila 24k. Nju sam na kraju i narucio ali avaj "sprema se restyling model ovaj se vise ne proizvodi"

 

Iako je fiat bio za 16k daleko ispred svih sa enterijerom, jedino se na njemu cuje kvacilo kad menjas brzine (izrada delova nije visoke preciznosti citat servisera), trza sad kad krecem prvom, vrata se ne zatvore, dugmici su jeftini, plastika smrdi na kinesku, farba otpada od pticjeg izmeta (ovo bi se mozda desilo i na drugima ali da je lim tanak jeste u odnosu na druge) itd, prosto stedelo se na krupnim stvarima gde je usteda i veca pa ti "zamazali oci" enterijerom.

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, koliko je to individulno. Ja mislim da 500L pozadi uopšte nema „Headroom“ koji bio bio logičan (očekivan) na toliku visinu vozila (oko 165 cm ), a sve uz normalan klirens ( inače, potpuno uobičajen za MPV segment ).
Naime, u taj 2008 koji su pomenuo ( koji je niži oko 10 cm od 500L, ali ima od njega veći klirens 2-3 cm ) ja mogu knap da sednem pozadi ( glavom malo dotaknem nebo, ali, ne moram da savijam glavu ). Ali, u 500L ja ne mogu sesti pozadi. Nisko mi je pozadi. Jer su zadnja sedišta kod 500L dosta izdignuta.
A u Jeep Renegade, figurativno rečeno, pozadi mogu da sednem i „sa šeširom na glavi“.
Tek, „Čudni su puti gospodnji“. Bar kada su automobili u pitanju.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites




ali definitino vise truda nego ovi ustogljeni iz renoa, citroena, vw, brate svaki auto isti. Bitno je da nabiju ekrane i kao to je to.
 


Eh, sad ga pretera

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozadi iskreno nisam seo ni u jedan, visok sam 190 cm i nekako mi i C4 i 2008 kad sednem za volan retrovizor tacno ispred ociju da moram sediste do zemlje da spustim a zapravo volim ako moze do kraja da dignem :)
U 500L sam morao da odustanem od do kraja iz istog razloga ali je dovoljno visoko za moje želje a da retrovizor ne smeta, smeta samo u specifičnoj situaciji skretanja desno ne vidim pesake a ako sledi i uzbrdica ne vidim ni put tj automobile koji nailaze odande.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2022 at 2:46 PM, moron said:

 

Pa, kažem ja da 500L nije homologovan za 205/60X16. Bez obzira na motor ili godište.

:)

Izvinjavam se autoru što mu trujem temu van onog pitanja koje je postavio.

Evo odlicnog linka za dimenzije i velicine i dosta ostalih detalja.

Mogu da se porede razlicite opcije

 

https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET39

 

u garazi (trenutno na oglasima) imam Continental ContiPremiumContact2 205x60 R16 96H XL dot1619. nisam ih stavljao doduse

 

kontao sam da je na tehnickom bitno da su sva 4 tocka istih dimenzija i velicina?.

jbt. na grande putu 1.2 deset godina sam imao borbet 7J 195x55 R15 :P

 

 

 

 

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podešavanje brisača je čista glupost, redom ide automatski mala crta, automatski duga crta, non stop sporo i non stop brzo. 

Problem je taj automatski mod jer nekad brise na sekundu a nekad napada kiše već te hvata paranoja jer ne vidiš on nikako da obriše, onda obriše, posle 2 sekunde padne 3 kapi on briše opet, kao da senzor nema tri blage šta se dešava, ne znam zašto su uklonili povremeno brisanje bez direktive senzora, strašno mi nedostaje. 

 

Na naslonu sedišta onaj broj 500 je obična nalepnica i ćoše je već krenulo da se odlepljuje. 

 

Gume letnje Continental su jako loše za mokar kolovoz, uključujem se pre neki dan na autoput, temperatura napolju 18 stepeni, blago vlažan, drugom ubrzavam da ga očepim kad na 4500 obrtaja krenu da čupa u mestu ko da je turbo sa 1000 konja pa udarila turbina, presmešno da izgineš. Da ponovim da konstantno rđaju na bokovima neka žuta boja a nije od kerova. 

 

U prvu u mestu kad ubacujem neretko se čuje jedno tupo BUP kao na kolima sa zadnjom vučom kad hardi guma krene pa ima luft na spoju kardana sa diferencijalom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, oktopod said:

Gume letnje Continental su jako loše za mokar kolovoz

Pretpostavljam da su neka eko-varijanta? Par puta me uhvatio potop i nikakvih problema nisam imao iako su gume bile odavno za zamenu, tj. potrošene do markera. Isto Conti, al' premium contact 6.

2 hours ago, oktopod said:

U prvu u mestu kad ubacujem neretko se čuje jedno tupo BUP

Ovo sam imao na puntu od novog pa narednih dvanaest godina koliko je bio kod mene. Isto i sad na bravu. Znači Fiat. :thumbup: Na puntu sem tog zvuka nije bilo drugih problema, nadam se da neće ni na ovom ...

2 hours ago, oktopod said:

kad hardi guma krene pa ima luft na spoju kardana sa diferencijalom. 

Još čuvam od sijere. Kupio da zamenim, sijera otišla, đunta mi ostala ... :rolleyes:

 

Dakle, glavu gore, za to bar u tvom 500l ima dovoljno mesta ... :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, oktopod said:

Podešavanje brisača je čista glupost, redom ide automatski mala crta, automatski duga crta, non stop sporo i non stop brzo. 

Problem je taj automatski mod jer nekad brise na sekundu a nekad napada kiše već te hvata paranoja jer ne vidiš on nikako da obriše, onda obriše, posle 2 sekunde padne 3 kapi on briše opet, kao da senzor nema tri blage šta se dešava, ne znam zašto su uklonili povremeno brisanje bez direktive senzora, strašno mi nedostaje. 

Veruj mi da je mene taj automatski mod svojim načinom rada nervirao i na 308 mk1 ( dok sam ga imao ), kao što me i danas nervira algoritmom rada kod Honde i Toyote. Ali, i kod 500L.

Kako sam ja zaključio ( možda i pogrešno ), istu količinu kiše/vode na vetrobranu senzor "vidi različito" zavisno od uslova vidljivosti i količine svetlosti. To mi je posebno bilo izraženo i iritantno kod pežoa. Noć. Isti intenzitet kiše. Vozim auto putem sa brisačima na auto modu. I kada nailazim na delove puta koji su jako osvetljeni "uličnom rasvetom" ( isključenja/uključenja, benz. pumpe, mostovi ), rad brisača se automatski ubrzava. A čim "utonem u mrak", usporava. Potpuno suprotno razumu. Tamo gde je i inače slabija vidljivost, valjda bi brisači u auto modu trebalo da mi češće brišu staklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...