Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Radim na tome al biram bas lokacije sa puno drveca tj ptica, mozda stavim providnu foliju na haubu i krov to biva najvise pogodjeno... 

Sto se komsija tice, mikrolokacija je čudo, gde god da odes ne znas ko je stan do tebe, iznad tebe itd, te imam jednu izjavu da bez 2 hektara i zive ograde od zbunja i stabala nema sreće 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molba da od teme ne pravimo bas totalnu kupusaru... Podforum je namenjen za predstavljanje vozila clanova. Za tehnicka pitanja imamo kompletan odgovarajuci tehnicki podforum bas za 500L:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/189-500-l/

Kao i DIY, tj. "Uradi sam" sekciju:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/39-uradi-sam/

 

@Radnik2

Pitanja u vezi zamena sijalica na 500L, prebacena su u postojecu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/73877-fiat-500l-zamena-sijalice-fara/&do=findComment&comment=1651958

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spremamo se za kampovanje....

 

Dušek taman stane 120x60x15 (spustio 2/3 sediste), a druga 1/3 iza vozača ostala u standardnom polozaju za auto sedište...

@oktopodda imaš na umu ako te

zadesi nešto narednih godina i to... :-)

 

 

 

IMG_20220630_202812.jpg

IMG_20220630_202842.jpg

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me posle malo vremena sa dodatnim zapažanjima. 

Bio sam na putu do Hvara preko noćenja u Sarajevu i u povratku Mostar. Presao sam na tom putu i po ostrvu oko 1400 km sa prosecnom potrosnjom 6.6 sa skoro sve vreme upaljenom klimom. Time sam zadovoljan. 

Motor se razradio tj oseća se poletnost pri maks obrtnom momentu. Uspeo sam i krivinu i uzbrdicu posle Konjica na ovamo da izvucem konkurentno u odnosu na ostale, ali jesam spustio u cak drugu na prvoj lakat i nisam koristio 4u vec trecom na 5 k rpm drzao. To je takodje ok. 

 

Primetio sam drugom i trecom da ne ide preko 6.5k obrtaja, čemu onda skala do 8? Jel drugi motori mogu do 8k pa je ista tabla korištena? 

 

Potrosnja ulja nije pala i iznosi 1 litar na 5k km koliko sam do sad prešao. 

 

Neće u rikverc lagano nema sanse ni jednom, mora fazon kao u 7u nepostojeću da krenes i na desno, nazovi kruzan pokret. 

 

Vrata iza vozaca se neretko ne zatvore pa se moraju zalupiti jače. Takodje pre neki dan videh neku vodu na pragu zadnjih vrata a 2 dana nije vozen i stajao na 40 stepeni, ne znam odakle ta voda bas je misterija jer nema ni po krovu a jesam parkirao prvi put ispod neke terase pa sam pomislio kapala necija klima al nema nista drugo mokro ni znakovi isusene vode. 

 

Kljuc nece u poziciju da okrene, mora da se mrda volan kao da je zaključan a nekad i tako jedva okrene. 

 

Senzor suvozackog sedista nekad registruje da suvozac nije vezan iako niko ne sedi. 

 

Otpala neka plastika 3 nedelje mi trebalo da shvatim da je sa zadnje strane zadnjih sedista dole kod šina, stavlja se na gore naopako iznad šine na pod sedišta. 

 

Menjac je uzasno bucan pri opterecenju tipa 3 putnika i klima, kao da vozim 6om 30 na sat pa dao pun gas, kao da ce da se razleti sve. 

 

Kada koristim mape preko Android auto i nestane signal mobilne po zabitima, telefon se raskaci od uredjaja pa se sam vrati u nekom momentu. Mozda je i bug aplikacije na telefonu ali ta je koja je. 

 

Gume posle 2 dana požute na bokovima kao da je horda pasa označila teritoriju, sve 4 za 2 dana celom povrsinom pa mi nemoguce da su psi. To se da oprati lako. 

 

Nevezano za auto vec za pakovanje ulja, koristim ovo Selenia nesto, koliko god dotegao čep nesto izbalavi pa sam namenio kesu sa kanapom za isto. 

 

Vezano za pukli lak i farbu na haubi nisam nista uradio, mrzelo me i cekam dal ce jos negde da pokaze da ne farbam 5 puta. 

 

U Cro sam sipao dva puta po pola rezervoara od 95 oktana umesto 100 koje sam do sad uvek, auto je isto isao al od kad sipam na Nis nesto je tromiji mada ne smem garantovati vece su i vrucine i nisam ja bas robot sa senzorima da bih tvrdio. Potrosnja je sa 8 skocila na 8.4 po boardu, mada mi se i stil voznje promenio, vise vozim nizom brzinom nego sto jurim visu tj u vecim obrtajima. 

 

Idem za vikend na Zakintos, nadam se iskreno da necu imati sta da dodam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nisi još u prvom postu pri predstavljanju auta spomenuo da je menjač bučan? Da, nisi ni prvi ni poslednji koji imaš zamerke na ubacivanje u rikverc, lupanju pri šaltanju brzina i na buku u vožnji iz menjača, kod 500l izgleda kako kome zapadne.

 

Što se obrtaja tiče, tvoj motor na 6000 obrtaja dobija svojih 95ks, mislim da je na 6500 obrtaja blokada. Na svakom autu koji sam vozio tamo gde kreće crveno tu je blokada, preko se ne može.

 

Meni je čudno da ti imaš na novom automobilu toliko nekih gremlina, te brisači, te farba i lak, te ta plastika otpadne sama od sebe.......a nisam stekao utisak da je taj 500l toliko ofrlje sklopljen. Nit sam video kod drugih da imaju toliko žalbe. Tebe je izgleda baš potrefilo ili ti uvalili prepakovan auto ja drugo ne vidim.

 

To sa ispucalom farbom mi je iskreno šok, u životu to nisam video na novim automobilu , pa i na poslovnom a da nije fizički oštećen ili star 20 godina.

Ja bi sigurno poslao sliku popucale farbe i Fiatu Srbija i Fiatu direkt u Torino., ništa Auto kuća, čisto da vidim šta bi mi odgovorili.

 

Da dodam za Android Auto, meni od kad su ažurirali mape u ovlašćenim, nakon toga mi se neretko desi da se telefon diskonektuje, multimedija ga ne prepoznaje i nakon minut dva se opet poveže sam. Dal je do multimedije, androida , ne znam, čak i kad ne radi navigacija nego samo muzika, to se desi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnja vrata iza vozača je isto kao i kod mene..nešto jače moraju da se zatvore nista strašno doduše..

 

Meni se jedino odvojila jedna zabica plastike ispod točkića za retrovizore...pojma nemam kako i zašto, možda od vrućinčina...

 

p.s. spajdermen mi je išarao nebo flomasterima i tako :-))

 

p.s.s. prešao sam na tom tom i sve radi kako treba unutar android autu (nešto oko 2.250din. godišnje) imaju offline mape, realtime traffic etc...

 

Evo skoro 10k prešao nikakav problem ni sačim, potrošnja tačno 7L kako god da okrenem tj. kombinovana

 

uživaj na moru !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/25/2022 at 7:28 PM, oktopod said:


U Cro sam sipao dva puta po pola rezervoara od 95 oktana umesto 100 koje sam do sad uvek, auto je isto isao al od kad sipam na Nis nesto je tromiji mada ne smem garantovati vece su i vrucine i nisam ja bas robot sa senzorima da bih tvrdio. Potrosnja je sa 8 skocila na 8.4 po boardu, mada mi se i stil voznje promenio, vise vozim nizom brzinom nego sto jurim visu tj u vecim obrtajima. 

 

Idem za vikend na Zakintos, nadam se iskreno da necu imati sta da dodam. 

Tek ćeš da vidiš kako ide kad sipaš Shell u Grčkoj ;)

 

p.s. poslednja cena u junu je bila 2.5€ za 95-cu, i da, nije self service oni sipaju

 

 

On 7/25/2022 at 9:57 PM, oktopod said:

U gepeku imam falš zvučnike

ovo ću proveriti kod mene

kako misliš falš?

11 minutes ago, knezevic76 said:

Nemaš fabričku navigaciju?

Nema, modeli koje smo oktopod i ja kupili su indentični u svakom smislu od A-Ž.

Nema uconnnect nav, niti uconnect app tj eco (koji recimo ima kod mog tasta u taxi tipo sedan)

e da...ne sekiraj se za potrošnju...

evo hyndai venu koji mi je bio dugi pik na draftu, potrosnja 8 prosečna

jeste 1.6 ovo ono sega mega asistancije i to...ali ne vredi 5k€ više

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, knezevic76 said:

Jesi li probao Sygic navigaciju?
Meni lično bolja od TomTom a na akcijama i jeftinija, mada i besplatna Gmaps radi posao ako već nemaš fabričku.aec36c870f372bdc17b380e867b19ae0.jpg

Jesam, probao sam. Ne mogu da se setim šta me je odbilo da je ne koristim... da me ubiješ

 

Mislim šta znam, tom tom mi je super zbog ofline i realtime traffic, kamere i sl. u odnosu na gmape.

 

a najbolja mi je huawei peta maps ali ne radi na android autu, samo na telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam nemi utisak bas to kao da je ne prepakovan već spakovan od delova koji su se zatekli pa da se potroše jer je ovo izgleda poslednja serija. Takodje malo odaje utisak sklepanog, u želji da ga što više našminkaju su preterali sa jeftinim plastikama i gumama. 

 

Pod falš zvučnici sam mislio na otvore i mrežice kao da ima zvucnike a zapravo ih nema, ne čuje se ništa i proverio sam nije do podesavanja balansa, prebacim skroz na zadnje ne čuju se nema ih. 

 

Jasno mi je da je blokada na 6.5k i to je u redu samo sam pitao ima li razlog zašto je instrument označen na do 8. Na puntu mi je bilo isto do 8 a terao sam do 7 sigurno mozda i verovatno i vise. Osecaj u tom momentu nije kao blokada vec kao da ostane bez vazduha, prikoci nagnes se ka napred, kao da se crevo vazduha usuče pa me samo zanimalo dal je zasigurno blokada ili je do protoka vazduha te de mozda moze resiti protocnijim filterom npr K&N panelni, ne budze mi se pečurke i nije mi toliko ni potrebno realno.

Takodje bih dodao da drugom na 5k ručica menjača divlja kao majmun u kavezu. 

 

Navigaciju nemam a po navici koristim google maps, gubljenje veze kad se izgubi signal mobilne i uopste gubljenje konekcije je softverski problem ili aplikacije na telefonu ili na uređaju ili kombinovano. Zna da smara kada ides po ruralnim delovima jer se zaredja često i kako to biva po Marfiju taman kad se zapitas jel sad levo ili desno idem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, djole81ar said:

Pa možda i inače nema tu, osim u nekoj doplati boljeg ozvičenja? Ima u zadnjima vratima? Jel prethodni modeli imaju u gepeku ili ne?

u zadnjim vratima ima, a cek da vidim eper za gepek

 

ali mislim da si u pravu da je to za onaj "bits" model

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalosno je. Mnogo neozbiljan auto sveukupno, deca se igrala, poluproizvod. Spakovano sa lagera lepo ja kazem. 

U redu je da ide doplata al je smešno da izgleda kao da postoje, da izgleda barem drugacije pa ajde. 

Zamisli rupu na krovu za ako neko trazi šiber i slično. 

 

Kad smo vec kod krova, kod antene je meka tačka, kad perem pazim da tu ne stisnem sundjerom jer se ugiba. 

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zezas klince kada su nesnosni da su syebali zvucnik pa budu mirni ko bubice :D

Sta ces, bar je sminka i mozes ih sam danas sutra ugraditi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, oktopod said:

Kad smo vec kod krova, kod antene je meka tačka, kad perem pazim da tu ne stisnem sundjerom jer se ugiba. 

A  da vidis tek kako je kad pritisnes ono zadnje svetlo na nebu :-))

Imam osećaj da može mačka da stane između neba i krova koliko se ugiba

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Radnik2
jesi siguran za to u gepeku da je uopšte za zvučnik. Na forumu su baš postavljali slike za taj zvučnik u gepeku ide umesto rezervnog točka wufer veliki. Kod Punta i G.Punta išao je wufer kod zadnjeg koša sa leve strane 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, dach@ said:

@Radnik2
jesi siguran za to u gepeku da je uopšte za zvučnik. Na forumu su baš postavljali slike za taj zvučnik u gepeku ide umesto rezervnog točka wufer veliki. Kod Punta i G.Punta išao je wufer kod zadnjeg koša sa leve strane 

da da :-)

IMG_20220729_214743.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopoda jesi li raspolozen za jedan eksperiment vezano za buku i lupanje menjača?

 

s obzirom da imamo identican 500L, i isto dolazimo iz GP-a posle xyz predjenih kilometara...mislim da je tu zeleni mali gremlin :-)

 

ajde probaj da budeš dosta "nežniji" na menjaču pri promeni brzine, i da se prilikom svake promene brzine "zadržiš" u leru par milisekundi tj. koliko ti data situacija dozvoljava....naravno prilikom preticanja rokaj ...ali kontaš šta mislim nadam se...

 

posle 10 godina i cca 150k predjenih sa GP-om 1.2 mislim da smo zaboravili kako radi nov menjač i kontam da sam GP rokao sa šaltanjem kao formulu i odatle mi taj trip da svaki auto tako mora da se koristi...

 

mislim, mislim da je tu zajeb kod našeg 500L, previše oštro šaltanje

 

dok nisam ušao u taj "ajde lakše malo" fazon isto mi je sve bilo čudno bučno...imao sam osećaj da se na 100m čulo kad prelazim brzine :-).

posle druga priča....barem meni...

 

p.s. a sobzirom da smo i tu negde blizu, možemo se naći pa da se menjamo koji krug i to po mirijevu..mml i to :-)

 

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...