Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

4 hours ago, Ivan said:

Sad bas gledam po netu, izgleda da odnedavno "tolerisu" do 30 km/h u gradu, bez bodova i oduzimanja dozvole.

Ima par godina da je promenjen zakon u tom delu. Sada je u naselju "granica bodovanja" ( i oduzimanja dozvole ) na + 30 km/h, umesto ranijih +20 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece kolega, totalna glupost. Koga ne mrzi da da 5000 din (ili danas cca 40% rezervoara) , moze znaci da divlja i po 80 km/h po gradu do mile volje. Posto nema ni bodova.

Da se razumemo, prvi volim brzu voznju, ali zna se gde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Radnik2 said:

nego @oktopodi ja kupili u martu za 16.000

Eto prilike da se proda godinu dana star 500L po ceni koliko je placen nov... :D Mislim, ako vlasnik i dalje nije sazvakao svoj auto i sva razocarenja.
Sto se tice 20+ i oduzimanja, mislim da ima 3-4 god kako sam snimljen da sam prosao Mirijevskim bulevarom(deo sa 4 trake) 51Kmh i pritom bio medju najsporijima, a ogranicenje je 30 jer pise u sporednoj ulici, iz koje sam izasao, "skola" na asfaltu. Isto nisam verovao da cu proci samo sa novcanom kaznom, ali je nakraju tako i bilo. Platio pola u roku i nisam ostao bez dozvole. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se za off, koliko videh u ovim izmenama se spominje samo prekoracenje u naseljenom mestu, tj. ostaje da van naseljenog mesta prekoracenje do 40 km/h ide sa novcanom kaznom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh i ja u Kompresoru te za 20+ k eura kad sam isao onomad da provere zviždanje menjača al sam pomislio da sam istripovao, da ima neka fora tipa da je automatik i 1.6mjet, medjutim na plakatu ispred vozila nisam to i video, nego zaboravih da vam kazem i dalje misleci da sam istripovao. I to kao cena sa popustom, "puna" je nesto 24-25.

 

A na ovom sad linku vidim benzinac cak skuplji od dizela, kad sam ja kupovao 1.3mjet jedini je bio 18k.

 

Otvorih kuci sajt polovniautomobili i vidim ima i dalje za 16k u NS, Nišu itd pa pomislih definitivno sam lose video.

 

Ima i sad tamo 4 komada od 16 jedan do 17.300 3 komada u Sport opremi. (sport ko ja sto sam sportista posle ćevapa)

 

Sad prodjoh pored sajma, tu znam da obicno stoje iz smera grada ka Adi posle sajma pre mosta, covece napravise kolaps neko ce da se slupa, 10 auta u 3 kolone stoje jos on izlazi sa rumenkom zaustavlja sledece... Inace zaustavljaju i tamo i mene gde su sinoc po par komada svake ture koja naidje na rutinsku kontrolu nevezano za radar.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dale said:

Eto prilike da se proda godinu dana star 500L po ceni koliko je placen nov... :D Mislim, ako vlasnik i dalje nije sazvakao svoj auto i sva razocarenja.
 

Sve i da se proda i za 18.000 šta kupiti??

 

Em niko ništa nema na lageru, em isto cene nenormalne.

 

Meni je moj 500L odličan ...

Ali jedina stvar koja me stvarno nervira su tasteri za zaključavanje iznutra i strart stop i ostalo. toliko su lošeg kvaliteta da mi dođe da ih iščupam

 

Žena potvrdila da su zadnja sedišta super i to ... i prostor i udobnost i tako :-) ... e da .. možeš naslone u nazad da podesiš :-)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Radnik2 said:

...

Žena potvrdila da su zadnja sedišta super i to ... i prostor i udobnost i tako :-) ... e da .. možeš naslone u nazad da podesiš :-)

 

Jesam ja jedini ovo shvatio malo drugačije   :innocent:    ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadjoh jos jednu manu, kad se podizu brisači vozacev kaci onu ukrasnu plastiku na haubi, nisam o tome razmisljao te ju je vec posteno pojeo, al nema veze sad nek napravi sebi mesto ko ce da se seti da ga povuce jos ka soferci kad podize.

 

I ne znam sto to tako prave na kolima bangavo, tako sam jednom liku kod zgrade podigao brisac na nekom Pezou jer parkira ko debil na ćoše raskrsnice uvek i ladno puče cela šipka a nisam nesto ni zapeo... Ostavih mu ga na haubi i paljba. Mislim bese i na Laguni ne moze dok ne dignes haubu, zamisli scenu na semaforu kad iskoci baja sto pere soferke pa krene i ako ti pokazujes ne

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mu dodje service mode, dignuta hauba il nesto? I zasto to tako glupo je, radi se samo o "klirensu" nosaca brisaca i haube

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod prilicno modernih kola je tako, jer se brisaci dizajnerski "sakrivaju" pod haubom. Za bilo kakvu intervenciju podizu se iz nultog nivoa, iznad nivoa haube.

Pre skoro 20 godina, secam se da su se na sluzbenom 407 izvlacili iz tog nultog polozaja cak i u radni nivo. Zavrse operaciju, vrate se u nulti polozaj pod haubom.

Servisna pozicija, konkretno bas za 500L:

 

Untitled.thumb.png.d47d48d6d680a66ffa6c2d75e02fab85.png

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Fiat/500L/facelift/Fiat_500L_upotreba_i_odrzavanje_300.pdf

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma daj sta tesko, stavi na kontakt, pokreni brisanje, ugasi auto, ako ti bas tako cimanje. Posle cim upalis oni ce odraditi do kraja i vratiti nazad.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno to mrzim da radim i ne praktikujem - a sluzi da podignes brisace, da se ne lepe (ne lede) zimi za soferku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam razumeo dal je pitanje o dizanju protiv leda za mene ili vezano za "skrivanje ispod haube" koje ovde nema smisao jer se ni ne sakriju dovoljno.

Ja dizem brisace kad perem kola bilo sundjerom bilo u perionici jer i posle perionice tj samo puskiranja samo svucem vodu sa krova silikonom i sa stakala i teram dalje.
Zimu jos nisam doziveo kupljen je u martu i zimi se retko kad setim da ih dignem, ako zalede pustim duvanje na soferku odmah i cak nezagrejan auto ima dovoljno topao vazduh da ih otkravi dok ja skinem sneg, vaznije je da ih ne upalis dok su zaledjeni da se ne pocepaju mada ne znam dal ce sami da krenu ako se ne setim da ugasim automatsko brisanje ima senzor za to.

Kod mene znaci kace onu plastiku na haubi na kojoj su prskalice, nisam tome davao znacaja dok ne vidoh iz kabine da se pojela plastika po ivici od češanja.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, oni kažu da za podizanje brisače treba ih poterati na gore da bi se lakše podigli i nebi zakačinjali u plastiku, jer su zavučeni nisko  zbog vetra verovanto.  E sad to podizanje može biti zbog zamene metlice, zaštite od leda, eto i pranja... Nego ja nisam ukapirao kako zbog zaštite od leda, mislio sam kada ih poteraš u ''service'' položaj da je samo to dovoljno za zaštitu od leda, e ne znam kako kad su i dalje priljubljeni, nema sigurno kod fiata mogućnost da se sami i odvoje od stakla, osim ručno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...