Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

2 minutes ago, ISV_01 said:

Moj dobronamerni savet da ovo izbegavaš. Ali bukvalno to mislim, ma šta god ti "pametni računar-indikator" savetovao. Mnogo veliko opretećenje za menjač i gušiš auto (motor konkretno) skroz bez veze. 

Noted!

Hvala!!

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Radnik2 said:

E sad, uzbrdo, usponi i sl. primer bubanj potok. U početku sam sam bio u fazonu, jao ne preko 3000 obrtaja

Ja tuda sa 1,6 MJ nekada takodje vozim iznad 3.000 rpm. Ali, četvrtom. Ali, uglavnom vozim sporije ( oko 90 km/h ) i trakom za spora vozila. Uvek četvrtom, mada tuda 1,6 MJ može i petom bez problema, maltene „na pola gasa“ (šestom ne bih ni probao, bar ne moja kola ). Uvek uzbrdo dobro zavrtim motor. Dizel ili benzin, bez razlike. Uz Begaljičko brdo i Hondom idem četvrtom. Ali, nekada i na jedno 4.500-5.000 rpm. Od viška obrtaja uzbrdo ne boli glava. Od manjka obrtaja (uzbrdo) može baš da boli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molba da coveku ne bi vise offovali predstavljanje, sekli i prebacivali - vec imamo odgovarajuce tehnicke teme za stil voznje i saltanje:

 

Opsta tema: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/56903-stil-vožnje-obrtaji-gas

Tema konkretno za 1.4 FIRE (doduse u Tipu): https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81159-fiat-nuova-tipo-14-16v-performanse-način-vožnje

 

Pogotovo u drugoj temi je sve vec do detalja sazvakano konkretno za ovaj Fiatov motor, sa iskustvima forumasa, detaljnim objasnjenjenjima, grafikonima snage/obrtnog/ubrzanja, poredjenjima sa drugim motorizacijama u istoj karoseriji, itd.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego kako bih mogao da skinem ova zalepljena slova AK Kompresor, strasno me nervira nekako ne ide uz dizajn, nije klasicna nalepnica vec su bas slova reljefna zalepljena?

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno se oznake modela i sl najlakse skidaju koncem za zube. Zavuces konac iza i polako "flosujes" :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz medicinski benzin, da se skinu tragovi lepka.

Ovde nece biti potrebe jer je nov auto u pitanju - ali obicno se posle malo i prepolira, da se izjednaci nijansa delova koji vremenom nisu izbledeli od spoljnih uticaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo se izgleda razumeli, ovo nije ni nalepnica niti oznaka modela plasticna/limena pa da ima iza cega da dodje konac za zube. Ovo je nesto kao zalepljena slova reljefna svako za sebe, kao recimo inverzna nalepnica koja se skine a ostanu slova.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili nesto kao reljefni grafit, trebalo bi nesto da izjede ta slova, izgledaju kao ofarbano gipsom u spreju kroz šablon sa slovima, ne znam kako da objasnim fotkacu sutra al mislim da je od fotke slaba vajda

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican motor imam u kii.

1.4 benzin.

Vec 7 godina

Poenta je da moras biti svestan ogranicenja motora.

I misliti unapred.

Kad se pretice uzbrdo sleper iz druge,iskljicis klimu tih xx sekundi.Tako je kako je.

Savladjuje dobro brda do Crne Gore.

3 brzina i vrti na 4000.

Ide i uz vas famozni Bubanj Potok.

 

Nekad je i do vozaca.

 

Naravoucenije- sledeci auto mora imati turbo benzin.Zajebi opremu i veci ekran.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, turbo benzin ili turbo dizel ovo zna da bude mucenje.

 

Eto nisam imao izbor a opet mi nije zao sto nisam uzeo 1.3 mjet zbog boje, lepa je ova, a crvena mi kao dostavno vozilo i pun ih je grad.

 

Ja sam do sad izbegavao tj omrzao dizel ali zbog toga sto sam kupovao polovna pa tu bude velikih troskova, kad uzimas nov koji planiras nekoliko godina pa zamena dizel mi je bolja opcija. Takodje imam filozofiju da teži, veći auto mora biti dizel

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, oktopod said:

a opet mi nije zao sto nisam uzeo 1.3 mjet

 

Mislim da se ni sa 1.3 mjet 5brz nebi nešto u performansama odmakao od 1.4, barem po merenjima šta pokazuju, nisam vozio i upoređivao, vlasnici 1.3 kažu da je razlika, lakši za vožnju, na manjim obrtajima dostupna snage, verovanto, što utiče na ekonomičniju vožnju, i verovatno malo osećaj drugačiji pri tom rasporedu snage, da malo potegne.. ali suma sumarum isti su, Od skoro ima kolega 1.3 corssa- moraću da ga probam da uporedim sa tipom 1.4.. mada opet je tu dosta do osećaja, dok se ne stane na crtu ništa... po grafiku ako gledamo stavio sam npr. 500l cross 1.3 i 1.4 i Tipo 1.3. i 1.4... dok 500l cross 1.3 stigne na 130kmh Tipo 1.4je na blizu 140kmh...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/11/2022 at 3:52 PM, oktopod said:

IMG_20220317_143331.jpg

 

Ovo da skineš? 

 

Obična nalepnica, samo je svako slovo posebna nalepnica... Nema zajedničku podlogu. Malo noktima, malo nekom plastikom, malo ovako, malo onako i skineš sve. Onda, ako ostane lepka, malo alkoholom na krpici, vatici, tuferu, staroj čarapi i gotovo. 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, sasha015 said:

Slican motor imam u kii.

1.4 benzin.

Vec 7 godina

Poenta je da moras biti svestan ogranicenja motora.

I misliti unapred.

Kad se pretice uzbrdo sleper iz druge,iskljicis klimu tih xx sekundi.Tako je kako je.

Savladjuje dobro brda do Crne Gore.

3 brzina i vrti na 4000.

Ide i uz vas famozni Bubanj Potok.

 

Nekad je i do vozaca.

 

Naravoucenije- sledeci auto mora imati turbo benzin.Zajebi opremu i veci ekran.

 

Pri izboru automobila svi samo unapred odredjujemo „faze kvalifikacije“ i šta su „kvalifikacioni pragovi“.
Ja najpre gledam da mi vozilo odgovara (unutrašnjom ) veličinom. Jer, ako ne mogu lepo sesti, džaba mu sve ostalo. Ako meni odgovara, pokažem ga i porodici.
Onaj kod prodje tu prvu fazu, dolazi do sledećih kategorija - motor ( i menjač ). Tu od ukućana nikoga ne konsultujem.
Pa oprema. Eventualno upitam ukućane za neku „muzičku želju“ (ako ja u glavi prethodno stavim nešto na listu mogućih opcija što mislim da bi njima možda značilo ).
Boja je kraj i totalno meni nevažna. To uvek prepustim supruzi. To zaista samo ona bira. Baš me briga koje je boje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeste, turbo benzin ili turbo dizel ovo zna da bude mucenje.
 
Eto nisam imao izbor a opet mi nije zao sto nisam uzeo 1.3 mjet zbog boje, lepa je ova, a crvena mi kao dostavno vozilo i pun ih je grad.
 
Ja sam do sad izbegavao tj omrzao dizel ali zbog toga sto sam kupovao polovna pa tu bude velikih troskova, kad uzimas nov koji planiras nekoliko godina pa zamena dizel mi je bolja opcija. Takodje imam filozofiju da teži, veći auto mora biti dizel
 
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
 
 
 
1.3 mjet je celu sekundu sporiji do stotke od tvog 1.4. osetio bi samo razliku u obrtnom momentu uzbrdo.
Mesec dana sam vozio 1.3 u Tipo HB, mislio sam da to ide bolje i od mog 1.0 t, kao 4 cilindra, dizel, ovo ono, al ništa, jedino što manje troši. Dere se, trese se, ide sporije i subjektivno i objektivno.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zaboravi da trebi treba snaga motora, a da je snaga motora u svakom trenutku, na bilo kojim obrtajima, jednaka proizvodu broja obrtaja i obrtnog momenta koji motor na tim obrtajima ostvaruje.

Toliko o tome koliko je nebitan obrtni moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim i ja da ne bih dobio na ubrzanju i maksimalnoj brzini, ali kako mi je stil voznje postao penzos nedostaje mi taj nizi obrtni moment zbog uzbrdica, sem toga nigde ne zurim, a bilo bi lepo da sam imao prilike da probam mada je sad i kasno.

Hvala za info za natpis, probacu posle vikenda da čapnem pa se javim.

A sto se boje tice, nije ona meni presudila da uzmem 500L, vec da izmedju crvenog dizel i zelenog benzin odaberem benzin, mozda zvuci glupo razmisljanje al ipak prvi nov auto pa zelis i na oko da je tebi (meni) dopadljiv, ne sta ce reci drugi vec onaj momenat kad mu prilazis na parkingu i odlazis pa se okrenes da ti bude lepo.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dobro, ja sam do sad dolio 6 dl za oko 2400 km, kod tebe fali nesto manje od 5 dl tj pola litre, to smatram prihvatljivim i manje vise očekivanim

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Radnik2 said:

evo šta je ostalo ulja posle prvih 5.555km

Imenjace, Selenia K PureEnergy 5-40 u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Imenjace, Selenia K PureEnergy 5-40 u pitanjum

 

ime,

iskreno ne znam šta su sipali u kompresoru kad sam ga preuzeo, i koliko. samo sam jednom izvadio štap od tada, i ne sećam se koliko je bilo.


Sada sam dodao litar SELENIA K PURE Energy SAE 5W-40 FIAT 955535-S2.

Pokazuje nešto malo više od maksimuma, ali spustiće se kontam.

 

Sutra krećem na >2K km put pa kad se vratim, javiću utiske...

Krovni kofer, zena,tasta jbg, dete i stvari...
 
pozdrav

 

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...