Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

On 5/20/2022 at 1:54 PM, oktopod said:

Nasao sam u ugovoru, 1360 kg je masa praznog vozila, uopste nije malo

Nije malo, 1255 kg je po specifikaciji, ne znam gde bi bila razlika, rez točak, još neka oprema... sve to usporava, zato moj Tipo nema ni dig. klimu :) a kad krenem uz bubanj potok izbacim točak :) šalu na stranu

 

Uporedio sam i sa Puntom sporting 1.2 80ks na ''automobile-catalog'' zanimljivi podaci. U globalu Punto i Tipo su tu negde s tim da punto ima dosta bolja međubrzanja u III i IV brzini, kraće su brzine rekao bih, tu ga dere 2 sec bez šaltanja, s tim da su sa šaltanjem u nižu ista ubrzanja, kao i od 0-100 znači da su drugačiji menjači koju su puntu ležali na srednjim brzina i ubrzanjima, verovanto odatle taj osećaj lakođe u vožnji i da ide kao metak, mada u osnosu na Tipa to je tu negde,  ja sam mislio da će biti veća raszlika s obzirom na težinu, punto je na 930kg... valjda su nešto i unapredili fire motor za 20 god :) pa malo ima i bolje performanse, ako je verovati ovim podacima. Tipo Punto egal 500l cross ispod. Tako da, ne smem reći da je Tipo ipak auto koji može da se vozi lepo kao nekad Punto sporting 1.2 80ks dok nismo svi imali turbo jer će me blokirati, ali da je 500l cross ipak tromiji i da oblik i veličina karoserije imaju svoju cenu to se vidi... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodao bih iskustvo voznje Grande Punta 1.4 8V ima cini mi se 80 nesto konja, drug se napio na Adi pa ja vozio nazad njegov auto... To je bukvalno neupotrebljivo, ja sam i dalje pod utiskom da njemu nesto ne valja sa autom, to ne ide nikako

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, oktopod said:

Nasao sam u ugovoru, 1360 kg je masa praznog vozila

Nisi ga valjda kupovao "na kilo"? :) 
Ne zameri, sala.

Vozio sam stari bravo 1.2 16v i ypsilon 1.4 16v i 1.4 8v sve u slicno vreme. Stari bravo i Ypsilon 2e generacije su slicne tezina. Mislim da je 1.4 16v mnogo bolji tj snazniji, samo je do tezine auta.  Ako budes imao prilke, probaj neki punto ili ypsilon sa istim motorom, videcas da je osecaj mnogo bolji nego sto si imao sa 1.2 16v. I meni je 1.2 16v ostao u odlicnom secanju jer sasvim lepo ide, a manje trosi i goriva i ulja od obe verzije novijih 1.4, jedino sto je za male automobile.
Nadam se da ces da ispeglas sve te lose strane 500L-a i da ces da budes vise zadovoljan u buducnosti ili dok ne predjes na nesto sto ti se vise svidja. 
Ako te interesuje sta mozes da ocekujes od skode 1.5 TSI, mozes da probas moj tiguan koji je slicne snage, samo stariji motor. Ako budes bio zadovoljan mojim 1.4 od 160KS, taj novi 1.5 samo moze da bude bolji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keks u kolima nisam odavno, omatorilo se poslednji put pre par godina me jedna lozila pa obustavljala radnju na zadnjem sedištu sat vremena, na kraju kad sam strcnuo bacih na vrata, nisam uspeo da operem sutradan i prodadoh ga tako...

 

Evo malo fotki specifikacija i ostalog što sam dobio, mozda se ne bude lepo videlo jer tapatalk resizuje fotke pa recite ako nekog bas zanima da uradim iz par komada bliže.

 

A da pitam i nesto jos sve zaboravim, posto videh da ovaj motor tacnije 1.4 postoji i sa turbom, da li je to isti motor i da li je gnjavaza ugraditi turbinu, garancija me mnogo ne zanima?

 

tz05.jpg tz06.jpg

tz07.jpg tz08.jpg tz09.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, djole81ar said:

Tako da, ne smem reći da je Tipo ipak auto koji može da se vozi lepo kao nekad Punto sporting 1.2 80ks dok nismo svi imali turbo, jer će me blokirati

Daleko bilo :D . Slobodno vi caskajte, sve je OK dok je u skladu sa pravilima foruma i na pravom mestu. Za razliku od nekih sektaskih, bar je ovaj forum poznat po tome da je liberalan sto se tice i odnosa prema brendu, a bogami i prema administraciji :) . Ne secam se kada je nekome nesto cak i modifikovano, a kamoli obrisano ili nesto vise od toga.

Bolje navratite na klupska druzenja - da se upoznamo (sa onima koji se jos uvek "kriju" iza nickova), ispricamo, ismejemo ;) , sve ovo o cemu caskamo uporedimo ili pogledamo uzivo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam tu ovaj vikend, idem do nekog sela kod Sjenice nas 4 u kolima taman da probam opterecenu brdsku voznju

 

Docicu kad bude neki malo veci skup da ne bude ono doslo nas trojica, iskreno me malo mrzi

 

A sad tek primetih oni su meni gratis opremu tipa patosnice, zimske gume i obaveznu opremu izgleda naplatili tj dodali na osnovnu cenu, nije tu samo informativno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Ivan said:

da se upoznamo (sa onima koji se jos uvek "kriju" iza nickova)

 

Nasmeja me ... :) 

Žena i bez prisustva tim fizičkim druženjima hoće da me bukvalno ubije kada vidi da mi je na računaru otvoren sajt Fiat ili Honda foruma ... :) 

Povremeno prodjemo kolima nedeljom uveče ulicom Vladimira Popovića (ili pored "Arene") i ona nekada baš ima teških komentara na razna okupljanja ljubitelja automobila. Sa jedne strane je razumem. Živeli smo (davno) godinama tačno u zgradi pored Arene, dok su nam deca bila baš mala. Onaj gornji parking je to vreme bio potpuno slobodan za pristup, svakome i uvek. Pa i noću. U to vreme nije bila retkost da ti u neko gluvo doba noći neko počne da driftuje po gornjem parkingu. I još tada je malo "zamrzela" i te auto "skupove" i slično.

Tek, ako dodjem na okupljanje, razapeće me  :) U najmanju ruku, ismejavaće me do besvesti oko toga. I to pred svim prijateljima. Šanse nema da propusti  :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskradi se bajsom, bolje nego da sam obilazis auto-salone vikendom, za to ti ne zvoca :P ? Ili pod ruku pa dodjite zajedno :) , ima i zenskog sveta.

Salu na stranu, nema tu nikakvog driftovanja, izivljavanja, kompleksasa i sl... Apsolutno prosecna grupa entuzijasta, sa prosecnim automobilima. Skupimo se nedeljom popodne, parkiramo, vidimo i ispricamo uzivo... Druzimo se, podelimo informacije, ismejemo... Ako nekome nesto treba oko kola, bude tu i alat, laptop, ELM, cacnemo i popravimo sto se moze na parkingu, odradi se dijagnostika, sredi navigacija, mape... Pre neku nedelju je mladi kolega sa MY21 Tipom ko zna koliko posle kupovine prvi put saznao da vozi zestoko prepumpane gume :) , premerili, nastelovali... Navrate ljudi koji su zainteresovani za neki model, pa tu mogu da pogledaju ili okrenu krug sa "forumskim" primercima, dobiju informacije o odrzavanju iz prve ruke, vide nove modele, itd... U principu, sve ono o cemu ovde kuckamo virtuelno, samo sadrzajnije, spakovano u sat-dva vremena druzenja uzivo.

Ne mogu da se pohvalim da sam nesto cest, navrati kad je ko dokon nedeljom popodne. Sada kada krene lepse vreme i sunce, bude i vise ljudi, fino za druzenje uz sokic, mozemo da cacnemo i razgledamo kola, uminula je i Corona... A uz par medjusobnih poruka kada se dogovorimo (ovaj zovne onoga :)), to lako moze da bude i veci skup.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigoh ja u Donje Goračiće kod Sjenice, beše dosta jakih uzbrdica, nas 4o odraslih u kolima i pun gepek uz povremena paljenja i klime.

Sveukupno nije strasno kao sto sam mislio po brdima, zna da bude frustrirajuce ali je i put bio los te sam retko vracao u drugu, a i kad vratim zna da bude dzaba... Lose je ko zeli da spici uzbrdicu ali ako nema potrebe za jakim ubrzanjem nije strasno.

Udobnost se pokazala sasvim dobro i to mi je vazno, put je bio los pokrpljen al bez udarnih rupa i bilo je sasvim dobro.

Imao sam i deo autoputa, 130 na sat je 3500 obrtaja i 8 litara potrosnja.

U gepek potrpasmo bas puno, to mi se dopalo, znaci ona daska dodatna.

 

zu01.jpg zu02.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da ok je al daleko od ljubavi, zna da bude bas naporno za voznju ti momenti, al nisam hteo da budem hejter vec realno napisah i sta je dobro.

Problem jeste sto kad je jaca krivina i uzbrdica nisam mogao da prebacim od 30 do 60 bas nikako, vuci vuci i jbg, vadilo me sto su uslovi saobracaja takvi da ogranicenje i bude 40 a ovi iza su mahom lokalci bili po tablicama koji su imali razumevanja pa me sibnu dizelom kad naidje pogodno mesto, a bilo je jos mučenika sa benzincima...
Ne znam kako bi bilo da sam isao negde gde je bas prometno tipa crnogorska brda ka moru i ludaci koji jure, a i neprijatan je osecaj tog zvuka iz menjaca kao i kvacila pri promeni brzine, kao da ce se razleti nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo se uklapa u šumski ambijent i taj stil, škoda bi tu štrčala...

 

Ne znam, ja sam pregazio sa Tipom 30.000 do sad, i za grčku, i za cg preko žabljaka, i za trebinje, i uz rajac... Nisam neko ko vozi po jajima, pre toga vozio turbo dizela 10g... Ali opet nikad se nisam namučio niti bio toliko inferioran, kad pomenu žabljak sećam se i da sam popio kaznu za brzinu i to uzbrdo jer sam ga nagnao 4om uz solidan uspon oko 90... Uz zlatibor u povratku iz cg ako ga dobro i na vreme naložiš on će u 4oj da izleti i da obilazi samo tako, ali isto tako neko može da ti pomrsi konce i ako ne možeš da voziš u svom ritmu da usporiš i onda ne može da se vrati više, nema turba....Ali isto tako sam pisao da mnoge uspone može da pređe i na malom gasu u višem stepenu prenosa ako ti u tom trenutku tako odgovara.... Treba se prilagoditi, ne može se na pola uzbrdice setiti da se ubrza...Daj mu malo vremena, neka se i razradi, siguran sam da ima i dobrih strana, nisu ni drugi tako bajni, i ni najmanje povoljni...to sa menjačem i zvukovima ne znam na šta misliš. Ja sam na yugu odrastao i dugo ga vozao, svašta mu radio, tako da mi je taj stil vožnje malte ne urodjen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/21/2022 at 7:43 PM, oktopod said:

Imao sam i deo autoputa, 130 na sat je 3500 obrtaja i 8 litara potrosnja.

To je sasvim normalno za vozilo visine 165-166 sa Cw 0,31 ( Trekking/Cross je 0,32). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se normalno je nego sam se i ja odvikao, sreca imam dosta iskustva pa znam sta treba ali uslovi puta i jaka krivina ne dozvole da ga zadrzis u obrtajima...

Za zvukove sam pisao bio, zvizdi menjac i tandara kvacilo i zvuk kao da prokliza kad se menjaju brzine, zasigurno je da prokliza to i jeste namena lamele ali je nekako bas čujno, kao recimo kamen brusilice zvuk u momentu kad staje a jos uvek brusi.

Sve u svemu ok, samo iznosim utiske kakvi su nek zna ko čita mozda ga zanima, dalje nemam sta da dodam tj da se "natezem", tako je kako je i frustraciju sam izduvao ovde izvinjavam se ako je neko doziveo nesto licno.
Mogu dodati ako bas bude neko pitanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam probao nazovi offroad tj voznju putem ka Uvcu ako je neko bio, bare i kanali od kise, sljunak i blato, dovoljno je visok i udoban, putnici pozadi zadovoljni udobnošću i komforom

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identičan, nek je sa srećom cak i tablice imaju iste brojeve, lepo stoje te male cifre, moj je ER tj vazdusni djon ili emergency room ko kako voli a koji drugi, ja kad sam kupovao ostao je jedan zeleni u salonu u Rakovici, na Dorćolu ga nije bilo već sam boju video na 500X?

 

Vratih se sa puta, oko 300 km i 4.5 sati voznje, okvirno pola je novi autoput na kom sam tempomat setovao na 122 tek povremeno 130 a ponegde kroz tunele usporavao na 100 - potrosnja prosecna 7.5 litara, brzina prosecna 75 kmh, zadovoljan sam. To je ruta na fotki.

 

io01.jpg

 

I da pitam jel zna neko ovi osvezivaci vazduha kao čikica, kupih jedan fresh mint i stavih gde duva ventilacija, to se nista ne oseća, jel on treba da se topi da bi mirisao koja je priča? Jel probao neko, ne volim puno jelke jako mirišu iako ostavim delom kesu mada tada manje al brzo izlape i visi mi kesa neugledno, a tek one konzerve ubijaju glava zaboli. Slika 2

 

io02.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopod Da da, moja registracija je bila 23.03.2022 ;)

 

Što se tiče potrošnje i generalno utiska.

Prešao sam nekih 5100km za evo dva meseca. Bio sam u Makedoniji, Sloveniji i sega mega super zanimljiva dnevna vožnja beogradskim spicevima ujutru i popodne.

 

Za sada sam zadovoljan, nikakav problem nisam imao. Prosečna potrošnja po špicevima, po board-u, je 8.2L/100km.  A ovo kao malo van grada je smešno, 5-6L/100km. Autoput u proseku 7L/100km. po board-u. Retko prelazim 130km/h, lagano. Pijem kafu, pušim, dete i žena u kolima :)

Jeste trom uzbrdo ako na vreme ne daš gas, i ako klima radi može da bude sjeb. Ali sam vremom provalio da ustvari moram da naučim nov stil vožnje u odnosu na GP 1.2, posle 10 godina.

 

S'obzirom da sam prešao iz GP 1.2  u 500L osećaj mi je kao da sam u autobusu.  I trebalo mi je vremena da se naviknem na tempomat i  Start&Stop. S&S je po meni eureka i jako korisna stvar.

 

Kada sam se odlučivao za auto probao sam TIPO HB i onda sam skontao da se ceo život uvlačim u auto, i da dok vozim imam osećaj da sam u podmornici.

Nisam nešto spec. visok, 184cm. ali imam problem sa nogama jbg. dukačke. Onog momenta kad sam seo u 500L i skontao koliko prostora ima, kako ulazim/izlazim, u toku vožnje sedim kao car. Pregledan biiip sa svih strana. Klinac nazad trči sa levih na desna vrata. Brate jednostavno prostora koliko želiš.

 

P.S. Jebi ga, u SLO je trošio 4L/100km po lokalnim putevima :), nema ono kao ideš 90-100 kroz naselje, kao kod Sajma u BG-u ... važi ... limit batice 40, između mesta 60 i ćao.

 

P.S.S Eto mogu da kažem da sam zadovoljan autom. Ima tu stvari koje me nerviraju i to, al ajde, ne možeš sve jbg.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste ja sam imao 2 glavna uslova za kupovinu - da se u auto penjem a ne uvlacim i da je nov

Skoro sedoh u caletovu lagunu samo da je preparkiram, ne znam ni sam kako udjoh a kad sam izlazio pomislih bolje da se istovarim na patos pa ustanem

 

Uzbrdice nisu problem kad mozes da uletis sa obrtajima, a problem je i kad dugo traje tu polako gubi i gubi i gubi zalet i cao.

 

Koliko ti ulja trosi?

 

Kako si resio pitanje pepeljare?

 

P. S. Vozio sam na tempomat 120 i naidje uzbrdica, kad je pala brzina na 90 kmh tempomat se ladno isključi i izgubih to malo zaleta falilo mi jos 100 metara da prebacim brdo bas glupa fora.

 

Takodje kad sam se vracao krenem da preticem i prc nece u 4u iz 5e,pa na ler pa 4a pa ipak vec za trecu na kraju pretekoh pre krivine na levo, jako neprijatna situacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tema, ali

Kako se ponasa tempomat na duzim uzbrdicama, i nizbrdicama.

Vidim da na uzbrdicama kad izgubi dah, iskljucuje.. A nizbrdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak si kupio ovog zelenog, on je budjav te zato i ne mirise :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oktopod

Iskreno, ulje sam pogledao samo jednom :p. Kontam još je rano, ajd baš ću pogledati sutra.

A pepeljaru sam dobio od tasta iz neke praistorije dačije. i taman je. stane u onaj cupholder  bliže ručici menjača.

 

Hmm, vidiš nisam primetio to sa tempomatom, da toliko padne. Sećam se da sam stavio 105-110 kroz predajane, primer, i sve normalno. A kad idem BG-LJ tu ne smem puno da koristim, zajebano, uspavam se.

Kroz Makedoniju isto. do Prilepa sve ravno, tako da biće prilike za 10tak dana. Odoh na Lefkadu 1+3 putnika s sve krovnim koferom.

Sa GP 1.2 sam prešao 200.000 i išao više puta tim rutama, tako da relativno znam gde šta da očekujem.

 

p.s. za jelkice u obliku zvezde ... imam je i super miriše a traje. da me ubiješ koji je flejvor. ne puštam ventilator i to. u DM-u sam kupio nešto 250 din. koliko se sećam.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...