Jump to content
FAS Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

1 hour ago, oktopod said:

i kad sam skupio 25 soma eur za Karoq, postalo mi suludo da tolike novce dam za auto

:D :thumbsup:
Castitam na kupovini, neka te sluzi super! A kada se unormale cene, nakada mozda, predjes na neki Karoq ili sl. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka te dobro služi, i da ga promeniš kad ti prodje volja.

Lepotan je, boja odlična, a i sedišta mi se baš sviđaju.

Koliko je drugačija vožnja 500L i Karoka... Mislim na vozačku poziciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika nije velika osim sto (a ne navedoh gore) mi kod 500L smeta retrovizor strasno, ja volim da podignem i uspravim sediste i tacno smeta... Smeta i kod Kamiq i kod C4, i kod 2008, kod Kadjara i Karoq i ne bas.
Generalno je kod Karoq utisak da sedis vislje od zemlje
Takodje Karoq mi se cini unutra jos komfornije ali se ne secam bas tacno, ima 6 meseci kako sam ga probao

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

500L mi se uvek svidjao, ali su cene polovnjaka bile vislje od cifre koje bih dao za auto.

Skoro sam primetio C3 Picasso, koji je nekih 7cm kraći od 500L. Bas mi se svideo. Pogledao sam par komada. Zadnja klupa pomična. Gepek 385 do 500L. 175mm klirens, mislim Škoda Yeti ima 180mm klirens.
A ima ih od 4K €, pa na više.

Blesav look.... Citroenski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroeni su i meni zanimljivi i mislim da polovnjak nije los izbor jer mu brzo padne cena puno, samo me brine sta je razlog za to, moje misljenje je sto je plastikaner i nema nesto servisa, takodje biti oprezan bas za C3 ima ih ko pleve, valjda dostavna i sluzbena vozila

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

18 hours ago, oktopod said:

- kad uključim tempomat ne vidim nigde jasno informaciju na koliko kmh sam ga podesio

Ovo ni nećeš videti, samo indikator :) Moraćeš da pamtiš :) 

 

Inače, što mu motor kao isprskan od npr puškiranja ili kiše ? 

 

A za lenjost se obrati još nerazrađenom motoru :D 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije stvar razradjivanja motora i da nema tu sta puno da se razradi, ubedjen sam da je menjac lose dimenzionisan ali videcemo...

 

Prljav je ispod haube bio takvog sam dobio, dan pre kupovine je pala ona kisa sa peskom iz Sahare pa se videlo da su ga oprali nedovoljno tj tragovi žutih ostataka od peska, kako je dospelo na kuciste motora ne znam, mozda su vlaznom necistom krpom samo prebrisali

 

Sto se informacije tempomata tice, to pre svega nije bas ni bezbedno i cudi me da nema bar na momenat da umesto trenutne brzine prikaze zadatu, barem na kratko kad je zadas i ili kad je menjas na manje ili vise da na blic pokaze. Meni je to korisno jer kad vozim na tempomat cesto mi je lakse da usporim pa ubrzam na plus minus nego da kocim, ovako ne znam na koliko sam spustio / povecao

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocelo je da mi smeta sto vrata nemaju one pozicije kad stoje otvorena, cuveni klik koji postane pucanje sa godinama, parkiram mahom na bocno nagnutom parkingu i ne mogu da proluftiram auto pre voznje a da ne stojim i drzim rukama vrata kao debil, jos gore je kad ne mogu da se otvore skroz vrata jer je neko pored parkiran.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, oktopod said:

Pocelo je da mi smeta sto vrata nemaju one pozicije kad stoje otvorena, cuveni klik koji postane pucanje sa godinama...

To što nemaju unapred definisane pozicije ne znači da vrata ne mogu da stoje u mestu na poziciji gde ih ostaviš otvorenim. Sam kreiraš te pozicije, tj. zastareo je metod sa tri klika (koji posebno na Puntu dosta kasnije postanu ''pucanje''). :D

Probaj... :thumbup: 

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta da probam kad se vrata sama zatvaraju, da kazem onda da sam probao.
Takodje mi smeta u momentima kada ubacujem ranac iza vozacevog sedista ili nesto dohvatam od iza suvozaca, sto moram telom da pridrzavam vrata koja nisu bas lagana i imaju izrazene ćoškove za nabod.
Onda se setim i jaknu da skinem, za to moram da pustim vrata jer nemam slobodnu ruku i ona se naravno zalupe

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, oktopod said:

Ne znam sta da probam kad se vrata sama zatvaraju, da kazem onda da sam probao...

Nema ni Giulia nikakve klikove, tj. unapred definisane pozicije vrata... pa ona stoje gde god da ih ostaviš otvorenim. To iskusim svaki dan, pa sam zato rekao da vidiš da nije tako i kod 500L. Bilo bi mi čudno da nije isto kad već kažeš da takođe nema unapred definisanih pozicija ni kod 500L-a.

Al', ok... javiće se već i drugi vlasnici 500L-а i reći kako je kod njih. :thumbup: Možda treba/može nešto naknadno da se dotegne kod ovlašćenog...

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jedino to, mozda je premali otpor tj trenje osovine, a razumem zasto je tako donekle...inace kod punta puca kad pukne granicnik na strani A stuba gde kroz njega prolazi fiksni deo nalik na valjak.

Isto i kad izlazim iz auta moram da pridrzavam vrata, ako minpak zatreba da dohvatim nesto jer zaboravih moram da ih zatvorim da me ne pricepe pa onda da dohvatim, ili kroz vozaceva vrata da dohvatis nesto sa suvozacevih, ima x tih situacija o kojima ni ne razmisljas dok nemas tako neki "problem"

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 L je jedan dobro konstruisan auto, imali sluzbeni zenin, ona ke to terala kao djavola, 160000 km nije mrdno.1.6 mjet. Jedina moja zamerka je bila kratak sedalni deo Koliko čujem to su u ovom reditajniranom popravili.
Na auto putu je bio bučan preko 120 km/h sto ke i logično. Cvrčaka nije bilo.


Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, oktopod said:

Pa jedino to, mozda je premali otpor tj trenje osovine, a razumem zasto je tako donekle...inace kod punta puca kad pukne granicnik na strani A stuba gde kroz njega prolazi fiksni deo nalik na valjak.

Isto i kad izlazim iz auta moram da pridrzavam vrata, ako minpak zatreba da dohvatim nesto jer zaboravih moram da ih zatvorim da me ne pricepe pa onda da dohvatim, ili kroz vozaceva vrata da dohvatis nesto sa suvozacevih, ima x tih situacija o kojima ni ne razmisljas dok nemas tako neki "problem"

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

Ja problem  sličan tvom problemu sa  vratima  lako rešim, Čim mi se pojavi novi roblem, bilo kog tipa ,stari  problem odlazi  u drugi plan i postaje manje bitan ,a  energiju koncentrišem na nov problem.I tako redom...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, zunto said:

500 L je jedan dobro konstruisan auto, imali sluzbeni zenin, ona ke to terala kao djavola, 160000 km nije mrdno.1.6 mjet. Jedina moja zamerka je bila kratak sedalni deo Koliko čujem to su u ovom reditajniranom popravili.
Na auto putu je bio bučan preko 120 km/h sto ke i logično. Cvrčaka nije bilo.


Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 

 

Ja taj "problem" sa graničnikom vrata kod 500L i ne primećujem (a za njega sam prvi put čuo kada sam to ovde pročitao kao primedbu). To, dakle, ne vidim kao bilo kakav problem.

 

Čak mi ni to sa sedalnim delom ne smeta. Zaista nemam tegobu.

 

No, pošto sam visok, a malo dužeg trupa, ona lumbalna podrška svojim položajem nije na meni idealnom mestu. Meni bi valjalo da je samo malo više pozicionirana, a kod 500L možeš da podešavaš koliko će biti "izvučena" ili "uvučena", ali, ne i koliko će biti "visoko" ili "nisko". Mom sinu je ok (iste je visine kao ja).

 

Sa istog razloga mi je "na pogrešnoj visini" središnji naslon za ruke, koji se kod 500L takodje ne podešava po visini.

 

Isti problem i sa osloncem na vozačkim vratima. Tako je to kada si degenerik :)

 

Ali, veoma dugonogi ljudi ( preko 190 cm visine ) mogu možda imati problem sa levim kolenom na mestu suvozača, jer je "ram" one centralne konzole blago pomeren u desno i dešava se da ga levo koleno (dugonogih) dodiruje. Dakle, šteta je što se desno sedište ne može više pomeriti unazad.

 

Sedište vozača, pak, neka taj problem i kada ga gurnem do kraja, ja sa 192 cm maltene ne mogu da stisnem kvačilo do kraja kako treba.

 

I tako bi to moglo do sutra da se "maniše" :) 

 

No, kada sve saberem, meni je 500L baš FANTASTIČNO vozilo. Ima on nekih svojih mana, ali, i dosta vrlina, a vrline prevladavaju ( po mom vidjenju i za moj sistem vrednosti ).

 

p.s. Izvinjavam se autoru :) A i nadam se da će i on vremenom spoznati mnoge vrline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne shvatite me pogresno, ja sam u principu prezadovoljan, dobio sam vise od ocekivanog

Sto se vrata tice aj snimicu video, evo sad sam stao desnom stranom na trotoar levom na ulicu i vrata se sama otvaraju sto zna da smara ako je neko bocno do tebe parkiran na nagnutom parkingu, izlazim a pridrzavam vrata da ne pobegnu jako nezgodan momenat.

Takodje mi se ne svidja sto mi se dlanovi znoje od volana, desavalo se i kad je napolju bilo hladno.

A sve zaboravim da pitam, desava mi se da na uzbrdici kao da imam hill assist tj stanem, ubacim u prvu drzim kvacilo i kocnicu i kad hocu da krenem auto ne mrda unazad? Probao sam juce u tom momentu da drmam dupetom i odlepi tj krenu unazad, ja kocnicu pa pustim kocnicu on opet ne mrda u nazad
Al ne radi to svaki put, nema pravila osim na jednoj uzbrdici uvek.
Da mi mozda kocnice ne odvajaju dobro tj zalepe?

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...