Jump to content
FAS Euroauto Goran
srdjan_as

Lancia Nuova Delta 1.4 TJet 120 - nemiran rad motora

Recommended Posts

Posted (edited)

Zdravo svim clanovima,

nikada nisam imao veci problem sa Fiatom kao sto sada imam sa Lanciom Deltom.

Sve do sada sam imao razne Fiat modele i nikada neki problem, a sada imam Lanciu i veliki problem.

Jeste Fiatov motor, ali kao da je neki baksuz sto sam prekinuo Fiat tradiciju :)

 

Problem je ovakav:

motor ima nemiran rad. Tako dok radi u mestu 3-4 min krene da mu se pali i gasi check engine lampica, i ako mu ne dam gas par puta onda ce se ukljuciti lampica stalno i ugasice mu 3. cilindar.

Onda radi kao traktor. Ugasim auto, upalim i nema lampice samo nemiran rad motora (ne kao traktor). U voznji motor ima manju snagu i nemiran rad u mestu. Dok cekam semafor na pola minuta ja njemu moram da dam gas da komp opet nebi upalio lampicu.

Inace problem traje vec tri nedelje i nikako da ga resim. Bio sam kod mog dugogodisnjeg majstora a on me poslao kod elektricara.

Elektricar kaze da je sve uredu sa strujom, menjao mesto svecicama, menjao mesto bombinama, gledao struju i kaze da je sve uredu i da misli da negde vuce fals vazduh.

Kaze moras kod mehanicara. Ja kod mog majstora ostavim kola u 8 ujutru i on me zove u 13h kaze da ne zna sta mu je i da nigde nije nasao da mozda vuce fals vazduh. Da odem kod plindziju.

Odem kod plindziju, covek iskljucio sistem za plin, motor i na bezninu isti rad. Covek kaze mozda je preskocio jedan zub pa ventili nisu usaglaseni.

Ja uradim kod negog boljeg majstora veliki servis, posto mu je i vreme, i objasnim da je mozda preskocio zub i da ga lepo uzube i da je mozda to problem.

Uradili veliki servis ali problem i dalje traje. Bolji majstor kaze da treba da skida glavu da proveri sve unutra i da nema vreme za te stvari.

Inace sam primetio da motor manje ima nemiran rad, skoro se i ne primecuje, i bolje vuce dok je hladan. To traje prvih 15min i ako se voda zagreje za to vreme na 90 stepeni za 5 min.

Kao da taj problem ne zavisi od toplote vode u sistemu, nego se ugreje od toplote motora.

 

Ocigledno da u Leskovcu ne postoji vise pravi majstor nego samo menjaci spoljnih delova.

Nisu sigurni sta mu je pa mozda ne smeju da se prihvate posla, ili je to poso na kome ce se zarobiti ceo dan ili dva.

 

Ako znate nekoga kod koga bi mogao da odem po vasoj preporuci u Leskovcu, Nisu ili gde god samo da vise resim ovu agoniju koja me pojede ove tri nedelje.

Hvala puno i pozdrav svima.

 

 

Edited by neshaoct
preciziran naslov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufff, znaci u svim gradovima ista muka. Menjaci delova i kraj price.
Sta kaze dijagnostika inace?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tolko pouzdanih ima u Le da ja moj auto teram kod Brane u Vranić... :lol:

Ovde teram kod majstora samo kad sam znam u čemu je problem i onda kažem zameni mi to i to...

Jedino da oteraš to do Niša (preciznije Gornji Matejevac) kod Saleta i Neše Auto Sportivo... 069606939

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

hvala na odgovorima. Celog dana neke obaveze pa tek sada stigoh da procitam i odgovorim.

Na dijagnostici kada upali check engine prijavljuje da na 3. cilindru nedostaje paljenje.

Ali lampica prvo treperi pa se onda upali kada komp registruje problem kada auto radi u mesto na leru 2-3 min. Inace je u voznji ne pali, niti treperi.

Probacu sutra da pozovem Auto Sportivo da vidim kada bi mogao da oteram auto kod njih.

Hvala Quadrifoglio Verde na preporuci za majstora.

Inace cisto informativno veliki servis me je kostao samo 15.000 din, i kazu da  su zamenili sve sto se menja na velikom servisu.

Ja sam ocekivao da ce biti preko 20.000, bas sam prijatno iznenadjen. Delovi 9.000 i ruke 6.000

Dobio sam racun i mirisljavu jelkicu :thumbsup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni samo set zupčastog (doduše za 1.8) koštao 10.000, a gde su tu roleri, španeri, pumpa vode... Ne znam šta da ti kažem... Gde si terao auto ako nije tajna, da se ne zajebem da odem i ja tamo. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, meni kad je auto crko u Vranje, Ford Kuga 2.0 dizel oterao sam ga prvo kod Milana Bibu.
Vidim da je skuplji i da ga svi hvale.
Menise nije svidelo jer je poceo da mi prica slicnu pricu o otvaranju motora a ocigledno je bilo da je crko termostat.

Po burazerovoj preporuci sam auto prebacio u Auto servis Pirke i zadovoljan sam ucinkom. Uradio veliki servis, zamenio termostat i jos jeke sitnice..

Eto, to su moja iskustva...mozda pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja svoja kola teram kod Pirketa. Dobar je čovek pre svega, a zatim i majstor. Na stranu to što mi je u komšiluku. Ali iskreno sa ovim motorom koji sam vozio ranije u Delti, a sada i u Breri, nema iskustva jer je vrlo redak. Kad je određeni problem počeo učestalo da mi se javlja gledao je auto par puta i na kraju sam morao da ga oteram u Vranić kod Brane. Kod Pirketa sam racimo radio 1.9 jtdm na 159-ki, to je motor koji svaki majstor poznaje. Opruge, amortizeri, crevo serva, set kvačila, skidanje i slanje menjača na reparaciju... to sam sve kod Pirketa radio. Sad se spremam da mu ostavim auto da mi sredi kočioni sistem pre tehničkog.

 

Inače ovaj problem koji kolega ima meni liči na neki senzor, najverovatnije senzor faze bregaste... Ali mi to možemo samo da nagađamo. Samo majstor sa iskustvom oko Fiatovih motora mu može dijagnostifikovati i otkloniti kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/9/2022 at 12:53 AM, srdjan_as said:

Pozdrav ljudi,

hvala na odgovorima. Celog dana neke obaveze pa tek sada stigoh da procitam i odgovorim.

Na dijagnostici kada upali check engine prijavljuje da na 3. cilindru nedostaje paljenje.

Ali lampica prvo treperi pa se onda upali kada komp registruje problem kada auto radi u mesto na leru 2-3 min. Inace je u voznji ne pali, niti treperi.

Probacu sutra da pozovem Auto Sportivo da vidim kada bi mogao da oteram auto kod njih.

Hvala Quadrifoglio Verde na preporuci za majstora.

Inace cisto informativno veliki servis me je kostao samo 15.000 din, i kazu da  su zamenili sve sto se menja na velikom servisu.

Ja sam ocekivao da ce biti preko 20.000, bas sam prijatno iznenadjen. Delovi 9.000 i ruke 6.000

Dobio sam racun i mirisljavu jelkicu :thumbsup:

 

Zameni 1 bobinu na 3. cilindru pa vidi ako se problem ponovo javi , takav sam i ja problem imao sa bobinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električar je menjao mesta svećicama i bombinama, i opet isti problem. 

3. cilindar miss fire 

Inače u vožnji ne secka, vuče bez prekida, ali sa malo manjom snagom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakazano mi je u sredu da oteram auto kod majstora sto mi je radio veliki servis.

Kaze majstor da mora da otvori motor da proveri ventile, hidro podizace...

Javicu vam sta je bilo da znaju i ostali clanovi ako uspe da sredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nisam odvezo auto kod majstora sto je hteo da otvara motor. Nagovorili me prijatelji da odvezem auto u ovlascenom servisu u Nisu, auto MIG.

Zvao sam ih i zakazali mi za sredu. Ne znam da li su skupi ali barem da nadju u cemu je problem, da se ne mlatim vise po raznim majstorima.

Jedan kolega, Alfista mi preporucuje audo delovi i servis Loran, ul. Gornjomatejevacka u Nisu. Ne znam da li uopste da idem tamo.

Posle 5 majstora do sada koliko sam promenio i vremena izgubio, ne znam da li da cekam sredu ili da odem do Loran autoservis.

Trazim ovde na forumu za tog Loran-a nisam uspeo nista da nadjem. Jel ima neko iskustva sa njim?

 

Edited by srdjan_as

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, ali... Das 100 eur za put i resis problem.

Ili ides od majstora do majstora das njima i onda das ovo od gore. 

Kad @Quadrifoglio Verde, covek koji vozi alfe i lancie godinama unazad nema nekog da preporuci u tom kraju, onda ti je sve jasno. 

Nazvao bih taj Loran, rekao im problem i pitao da li bi znali da ga rese. Ovlasceni, ne znam sta bih rekao. I Goran je ovlasceni servis Fiata (ili je bio), ali su tu ljudi koji znaju posao. Neka iskustva koja sam procitao ovde, a i cuo od drugara oko ovlascenih da se to svede na zamenili smo ovo, radi, probas ne radi, idemo menjamo sledece...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andreja mozda si upravu. Ali kada te zadesi tako neki problem koji traje vec tri nedelje i promenis 5 majstora koji ne znaju da rese vise nsi pametan sta sledece da uradis. Ja sam vec izgubio merak za taj auto a uzeo sam ga u Novembru. Do sada sam u njega ulozio vise od 500e, nekoliko dana od godisnjeg odmora (jer mi je posao udaljen 50km) plus ovaj problem koji ne znam jos koliko ce me kostati. A posle ce me registracija dotuci i mozda ostanem bez god odmora :(. Vise se on mene navozao nego ja njega :dizzy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A to je problem, nije do auta i motora vec do majstora i posle ispadne ne valja, kvari se, g*vno....

Vise puta smo rekli da je vecina njih menjaca delova, opet dosta njih bude dobro pa se pokvari (nacuo sam za jedan servis koji sam hvalio da su odlucili da nece da rade starije automobile) i shvati da su vece/brze pare na velikom i malom servisu nego na dijagnostikovanju kvara... I tako onda dodjes do par njih dobrih u Srbiji i koji su uglavnom tamo gde je najvece trziste. 

 

Licno, na tvom mestu, ja bih otisao do Lorena raspitao se sta i kako (bas da ne bude zamena delova u nedogled). I kad ti je tesko, imas Milutinovu temu (

) i pogledas par stranica sa pocetka i par sa kraja i shvatis da moze biti lepo na kraju

 

 

Tjet i plin rade lepo, ima ovde po forumu primera, al opet iza toga stoji dobar plinadzija i dobar mehanicar.

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu neke nauke kod benzinaca uglavnom se problem vrti oko bobina-svecica tako da ne odustaj , ne svidja mi se to sto vecina majstora menja mesta svecicama i bobinama kada se pojavi problem ako nesto od toga ne radi pa nece raditi ni na bilo kojem drugom cilindru.Mislio sam da zamenis-kupis novu bobinu i na 3. cilindru i da probas auto, to mozes i sam da uradis veoma je lagano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...