Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

U zdravlju te sluzio, bas lep Grande!
Nego me buni pa moram da pitam, u cemu je razlika sto se troskova tice izmedju turbo dizela i turbo benzinca? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map, protokomer, plivajuci, dizne, dpf skuplji servisi?

U zdravlju se navozao.

Sent from my M2103K19G using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima.
Pa sve je jeftinije na ovom modelu, od malog servisa, remonta dizni, seta kvačila, pumpe visokog pritiska.

Ima manje njutna od 16multijeta ali sasvim mirna uglađena vožnja.

5 brzina menjač ali baš lepo ima usklađene obrtaje, 120kmh 3000rpm, 160kmh 4000rpm.

Uskoro ću raditi mali servis i zamenu ulja u menjaču, pa imam par pitanja :

-Koje ulje ide u menjač?

-Koje svećice idu u ovaj motor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas srece da u GP sa T-Jet nije isao onaj nesrecni M32 iz saradnje sa GM. Nego FPT-ov C510.5. S druge strane, naravno njegova mana je nedostatak 6. brzine koja bi ga rasteretila na visim brzinama (prenos poprilicnih 0.83 u najvisoj brzini). Tako da se ne bih bas slozio sa ovim:

3 hours ago, AleksaGP said:

5 brzina menjač ali baš lepo ima usklađene obrtaje, 120kmh 3000rpm

Cisto poredjenja radi, kod mene je tezi Bravo Sport (sa C635 menjacem) na tih 3000 rpm vec na trunku preko 140 km/h. Pri cemu ne gadjam naravno na krajnju brzinu - nego da je voznja ugodnija, tisa, na manjim obrtajima, manja potrosnja... Krstarenje autoputem je na nesto preko laganih 2500 rpm.

Sto se menjackog ulja tice, ako ces po katalogu, to je Tutelino Car Technyx, gradacije 75W-85. Kupujes standardno dve flasice od po 1l, ide nesto manje, oko 1.7 l. Cena je oko 10 EUR/l. Slobodno mozes i neki MOS2 aditiv (Liqui Moly i sl.).

Svecice za turbake (T-Jet i MultiAir) idu one skuplje, iridijumske. Licno stavljam po katalogu NGK, model je IKR9J8 (menjaju stare IKR9F8). Komplet je oko 50 evrica.

3 hours ago, MS PK said:

Nego me buni pa moram da pitam, u cemu je razlika sto se troskova tice izmedju turbo dizela i turbo benzinca? :D

Iz licnog iskustva, turbo benzinac svakako jeste jeftiniji za redovno odrzavanje i registraciju, uz naravno vecu potrosnju goriva. Pogotovo kada hoces da sebi malo das oduska :) . Prednosti i mane imaju i jedan i drugi, pa kome sta vise lezi. A konacni troskovi ce najvise zavisiti od toga koliko se odrzavan primerak "zabode".

 

Dobrodosao na FLCS forum, da te lepo sluzi Grandisa, polako ce i lepse vreme pa se vidimo na klupskim druzenjima ;)

PS: Ista nijansa crne kao i kod mene :) - 891/B ili Nero Provocatore. Za moj ukus, tamna stakla ce leci kao du*e na nosu, obicno u Sport verzijama sa njima idu fabricki.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane na informacijama :)

Sto se tice menjaca, skladan je u smislu za menjac sa 5 brzina i agilnost cak i u petoj. 6ta jeste bolja za otvoren put ali to imam 2 puta godisnje tako da mi nije predstavljalo neku prepreku u odabiru. 

Sto se tice cene odrzavanja, mislio sam na to da ce se cesce naleteti na dizela sa vecim ulaganjima nego auto sa benzinskim motorom.

Tamna stakla su mi lepa. Pokusacu preko dobavljaca(radim u firmi vezano za autostakla) da vidim da li mogu da nadjem tonirana za model sa 5 vrata, za 3vrata ima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep Punto, sviđa mi se što je benzinac , korektno održavanje i sigurno će da ti vrati pouzdanošću a i vratiće ti se osmeh na lice jer je zabavan za vožnju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za Z10 kupio ovo ulje. Koliko je kvalitetno... Ne znam.
Ali ispunjava tražene specifikacije 75W 85.

I cena je 650din L. Duplo jeftinije od ostalih..

IMG_20220314_105657.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti ko moj samo je moj na 16" felnama....koju masku nosaca motora si stavio posto je i kod mene blago stradao pa treba da ga menjam a ne znam sta da uzmem posto situacija moze biti i gora sa novim nosacem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima taj Akron i za 2000din nego mi se ne stavlja, svi se zale na njega a ti verovatno ne primecujes da je gore nego sto je bilo jer ti je stari verovatno skroz propao, a kod mene nije toliko los ali postoje neki momenti koji me nerviraju i zbog kojih bi ga zamenio ali se bojim da ne bude gore, mada jebes 2k din mozda uzmem pa kako bude, lako vratim stari ako ovaj bude losiji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam mnogo primera od toga su i neki drugari mehanicari koji su probali razne varijante tih nosaca i nisu bili zadovoljni, posebno ne akronom ni kod dizela ni kod benzinaca ali dobro probacu i taj akron kao najlakse dostupnu varijantu pa cu videti posto nemam mnogo opcija da biram po radnjama. Trazim po netu da vidim da li ima negde neki lemforder ali ne vidim da moze da se nadje, original ricambi verovatno amo preko fiata ali to je neka paprena cena pa ni ne razmisljam o tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemforder je dobar brend. Vredelo bi uzeti ga.

 

 

Sećam se kada mi je majstor na fabiji menjao spone, a ja vidim zamenski deo da je Lemforder, ima neki simbol kao Sova. Kaže majstor, sad ćeš da vidiš kako na fabrikom delu ima velik znak VWa, i mali simbol Sove. Tako je i bilo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...