Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 4/5/2023 at 4:27 PM, dellas said:

Daleko od toga da je samo za pravac ali je fwd pa ima svoje limite :) Mali teaser 

 

eewq01.jpg

 

 

Da nije mozda iz kg-a ovaj seat ili tako nesto ima dobru felnu ?  2.0 tfsi 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho , dobar , meni jedini sluzbeni auto bio noviji sledeci model , lep autic mada bio 1.4 tsi menjac perfekt i kad zatvoris prozore od spolja , nista ali bukvalno nista se ne cuje i ima lepu ostrinu sa bocnog prozora ka soferci, kul autic skroz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuuu, top! 350 ponija, 450 Njutnovih i, najbitnije od svega 7100 rpm!!!

 

Sad će Yugisha to da isproverava i da ti smanji za 30 al' lepo je imati papir na 350  :thumbsup:

 

Daj sad fotke auta i ispričaj odakle, šta, kako, koliko, da vidimo o čem' se radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je mapa u tom trenutku radjena, imam i jednu jacu ali nismo jos stigli da izmerimo. 

Turbo konji i atmo konji jesu druga stvar, mapa na 330ci je takva da on non stop ima snagu i uz vrhunski start koji ima sa sperom, ne zaostaje puno na 402 kad se mere, a na stazi je tek upotrebljivost drugacija. Ali ovo instant zabada u sediste i ne popusta u svakoj brzini, svaki zanimljiv na svoj nacin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti stage-ovi , svako ih krsti kako misli da treba :) Ja mislim da je to neki stage 2+, manje vise od hardware-a auto ima carbon usis, downpipe, IC veliki, oil catch can, za turbo nisam siguran da li je hibrid ili ne. To je neki 2+, 3 je vec kovan motor, turbo veci i sl, bar ja tako gledam....

Trebalo bi, ako resim gume jer ovako nema dobra vremena, jer nema nikakav start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, svi to malo drugacije gledamo izgleda.

Za mene:

stage 1 bi bio samo mapa
stage 1+ filter recimo i usisno crevo, koleno na turbini, ili interkuler,... 
stage 2 je sa Downpipe-om (e sad, moze bez interkulera, ali bi se na track day-u bas osetilo), mora nova mapa da se radi svakako
stage 3 hibridni turbo i slicno, sta god vezano za turbo, a mora nova mapa da se radi. Ide tu nekad i pumpa i slicno...

stage 4 otvaranje motora, druge dizne, dodatno podizanje snage

Zato pitam, verujem da je tu vec drugi turbo kod tebe, da nije samo downpipe, interkuler i mapa.

Mozda se vidimo onda tamo, ako ides :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par utisaka posle kratkog Osijeka za mene (samo subota) , auto je radio savrseno...pu pu da ne ureknem. Najbolje vreme 13.3 , bolje nego sto sam ocekivao ali i dalje uz dosta klizanja, ima prostora da to jednog dana bude i bolje.

 

@Bingodalton Kako si ti prosao, ako si bio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedelju nisam vozio, samo subotu. Sad vidim i ti si subotu, a mislio sam da ces nedelju. Nisam ni obracao paznju na Leon. :on2long: Ti si vozio klasu 14 onda? Vreme auta je 13.3 ili ukupno?

 

Videcu da li cu ici u Zivinice sada u nedelju, ali moram bas poraniti da u pola 8 budem tamo :( 

 

Od 42 takmicara u klasi 13, imao sam srece u prvom krugu jer je moj suparnik odustao, tako da sam se provukao u sledeci krug vozeci samo da potvrdim vreme.
Sledeci krug sam dobio nekog sa prednjom vucom, zaboravih tacno koji auto je u pitanju.

Krug nakon toga se susrecem sa valjda 324td + Nitro iz Overboost tima i dobija me knap sa 13.011, napsram mojih 13.066 :( Kako vidim taj BMW ide lagodno ispod 13, tako da ga bas lepo dozira i trunka je falila da probije klasu. Kocio je, a i ja sam kad me je vec prosao pred cilj u nadi da ce on probiti, a ja ne. I da nisam, verovatno bih imao ~13.030. To je tu sve na 1-2m duzine.
Na kraju je BMW zavrsio treci, a ja ne znam koji sam tacno, ako uopste postoji lista. Sasvim moguce 6. mesto po postignutom vremenu ili ako je neko ispao iz prvih 5 mozda i nize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako lep plasman u jakoj konkurenciji ;)

Da da 14, 13.3 je vreme auta… ne volim kocenje i kalkulacije na reakciji ali dok se jos malo ne ubrza tako je :)

p.s. Nesin 324td je daleko od 324 :D 

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezgodno je da auto bas ide toliko. Moj u sustini ide, na SR sam taman uz dobar start, ali eto vidis, 55 hiljaditih. Uz bolju reakciju probijem, uz losiju idem 0.1-0.3 iznad. I na to jos dodati podlogu i koliko klizne...nije lako.

A bmw ne znam sta je tacno unutra, ali vidim da ga dobro steluje i startom i kocenjem.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...