Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa pored ovog ne treba plakati za E39 :D

Brutalno, svaka cast :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top topova   :unworthy:

Bilo bi vrhunski zadržati i e39 zato što vredi, ali valjda će neko prepoznati stanje i ulaganje u taj primerak i nastaviti gde si ti stao. 

 

Za 'vikend auto' ti je ova jurilica mnogo interesantnija opcija, možeš i na track day s' njom, a opet može da se kruzira onim vašim BG silikonskim dolinama...  Ima li beše neki  aftermarket auspuff? To treba čuti  :wub:

 

9 hours ago, dellas said:

... spojler gepeka o kome mozemo diskutovati vezano za izgled, krilca na braniku o kojima takodje treba diskutovati i prelepe cs lajsne na pragovima...

 

Ovo te ništa ne razumem, SVE mi je prelepo a krilca i ne vidim  :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidis kad ih nema :D 

 

vidis li sad?

 

p bmw 40.jpg p bmw 41.jpg

 

Sto se tice izduva ima od pocetka do kraja, shmidemann grana i srednji sektor + supersprint lonac , bice slika i klipova ;) 

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima u planu m3 ako se pojavi nesto u dogledno vreme, mada su mu majstori malo ogadili brend pa je na hladjenju....

 

Da se vratimo na CS-a.

Prvo je usledilo estetsko vracanje na fabriku (osim krilaca i spojlera :D ) 

Pronadjene su OEM style 71 felne, koje su fabricki isle na njega 8 i 8.5J et47 i et50,  u losijem stanju pa su full sredjene

 

p bmw 20.jpg p bmw 21.jpg p bmw 22.jpg

 

Na njih idu Michelin Pilot Super sport 225/40 i 255/35 18ice

 

p bmw 23.jpg

 

Zamenjeni su aliexpress bubrezi high gloss crni za fabricke hrom

 

p bmw 24.jpg

 

Vesanje kao sto sam vec spomenuo mozda, eibach pro kit + oem sport amorti umesto kineskih gewindi.

 

p bmw 25.jpg

 

Sedista su malo osvezena takodje, kupljena nova OEM rucica menjaca

 

p bmw 26.jpg

p bmw 27.jpg p bmw 28.jpg p bmw 29.jpg

 

U sledecem postu cemo malo o OEM+ stvarima koje su dosle naknadno :)

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je uživancija gledati preporod umorne mašine kako vraća svoj pun sjaj. Odlično ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, ISV_01 said:

Koja je uživancija gledati preporod umorne mašine kako vraća svoj pun sjaj. Odlično ! 

I onaj osecaj kad znas da radis pravu stvar, koliko je konja umrlo za 20 god? :D

 

p bmw 30.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisljao sam o 320 sedan 2.0 150 ili 170 konja lepo bi bilo da ima onaj ekran, mada i nemora, ali boja mi je najbitnija ljubicasto plavo metalik bas kao ovaj sa slike onako sa kristalima i ima jedan simpatican sa specificnim stop svetlima (sumnjam da prolazi tehnicki sa belim migavcima ) al kad citam sve ovo iskreno tezak je korak danas kupovati u srbiji, ima neko neki predlog , da li iz uvoza ? ili domace ?  mozda je off topic  izvinjavam se na tome pa ako treba prebaciti poruku al kontam da je slican kao e46 , kakvo im je odrzavanje recimo veliki servis cena otprilike delovi plus ruke , znam da u prvoj varijanti je jeftiniji zbog lanca sa prednje odnosno skuplje na n43 kome je sa zadnje strane do vozaca... na koliko riknjavaju gumice (kardana, i sve od ispod sto dodje, gumice ventila itd.) dakle cena tog modela 2005to je oko 4600 sto je po meni malo jako s ozbirom da je sve to danas kocka , na ocevom ford fiesti (2008) koji je preudoban i stvarno izgleda i ide top top iz uvoza kupljena pre manje od godinu dana pukla opruga amortizera a ko nova kad je covek izvadio samo se vidi da je pukla ... sta kupiti danas a da nije komplikovano a opet da je simpaticno , da li bi bilo ok kupiti tu 320ticu i kakve su generalno definitivno bi morao da mu spustim cenu zbog stopaljki ili da vrati fabriku - Svaka cast na trudu za ovakav auto vredi dati vise, perfektan je .

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo i tih OEM+ stvari o kojima sam pricao

 

Alcantara volan i kozica menjaca iz USA

 

330 01.jpg 330 02.jpg 330 03.jpg

 

schmiedmann Izduvna grana i srednji sektor

 

330 04.jpg 330 06.jpg 330 05.jpg

 

Na njega se nadovezuje supersprint zadnji lonac

 

330 07.jpg 330 08.jpg 330 09.jpg 330 10.jpg

 

Eibach opruge, savrseno idu na sport oem amortizere

 

330 11.jpg

 

i na kraju felne neko ce reci pa iste su, zapravo i jesu takodje style 71 ali potpuno razlicita specifikacija. Et20 i 24 (za razliku od fabrickog 47i 50) i 8 i 9J (za razliku od 8 i 8.5). Felne su naravno takodje original, ali su fabricki isle na e39. Rezultat je izbacenija felna i neuporedivo veci falc

 

330 12.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/23/2022 at 7:32 PM, Nikola JTD said:

Bombona. Mogao bi ako te ne mrzi da okacis zvuk pre i posle ugradnje ovog izduvnog sistema.

Bice uskoro, ali samo posle, od pre nemam…ali pun je net toga :)

 

Evo par slika trenutnog setupa

 

330 15.jpg 330 18.jpg

330 16.jpg 330_017.jpg

 

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate kakva vozilica....kakva jurilica/kruzerica  :wub:

 

Po mom skromnom mišljenju, ovo je meni mnogo veće ispunjenje vlažnih dečačkih snova od mnogih savremenih 'besnih' automobila. Ovo mi je mnogo više predmet želja od, recimo, onog 340 koji mi je do juče bio najbolji auto ovog dela podforuma.

 

Al' da se razumemo, nivo para i radova na ovom autu su vanserijski za naše podneblje. Ima, ali baš retko, ovakvih ulaganja u gušt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odlican auto i boja i apgrejdovi! bio je jedan u Krusevcu crni skoro ga videh u oglasima u Nisu je sad, bila neka cifra preko 20k eura ako se ne varam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ljudi, stvarno je decacki san, ne mozes mu zameriti tvrdocu neudobnost i slicne tehnikalije :D Daleko je on od m340i po brzini, za to vreme je bio ultra brz ali za danasnje vreme onako (u rangu nekih 3.0 dizela i sl) ali kad se spoji sa mogucnostima po krivinama onda je to neka potpuno druga prica. Naravno boze zdravlja i para zasto mu se jednog dana ne bi dodala oznaka T sa sve kovanim klipovima i svim pratecim (mora covek o necemu da masta…)

 

Sto se tice tog u krusevcu, ja sam jos tad hteo da ga uzmem, jer znam sta je clubsport i da ce vredeti, cena je bila 6500 pa cak 4500 jedno vreme , a onda ga je valjda Mitic company iz Nisa otkupio i sredio i sad trazi 18k. Po meni nerealna cifra jer je u pitanju 320 (2.2 170hp) ali svako ima pravo da ceni svoju robu. Ovaj auto je po mom misljenju vredniji , a placen je manje od tih 18k ali naravno opet puno vise nego sto bi 99% kupaca dalo za neki e46. Sto se mene tice nek mu raste vrednost ja se ne bunim ali prodaja nije cilj :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se e46 uvek svidjao, posebno kupe, drugar je kupio M3 cim su se pojavili, mislim 2003. god i mislim da je bio prvi u Srbiji, meni se taj auto uvek svidjao, lepo se cuo, izgledao i naravno isao mada ga nije dugo zadrzao prodao ga je drugaru u Loznici ako se ne varam a posle gde je zavrsio ne znam, silver sa plavom kozom je bio.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...