Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Australija 2022

Recommended Posts

Generalno dosadna trka sem nekih nebitnih borbi za slabije pozicije, Leclerc ocekivano laganica do pobede, ova prednost ferarija pocinje da bude kao dominacija mercedesa prethodnih godina, lagano se oslobodio Maxa i diktirao trku sa solidnom razlikom, ostali isto razvuceni bez neke drazi i trkanja.....Sainc klasicna grska prosecnog vozaca koji sa dominantnim bolidom i posle loseg starta hoce da se odmah probije sto vise ali ne ide to bas tako....Merc izvukao maximum opet sto je dobro da ostanu u igri dok se nesto ne desi i enetualno prikljuce vodecim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari dominantan, ali mi je drago da se mešaju karte iza, te RB ne deluje toliko dominantno, pre svega mislim na "moj" McLaren i Mercedes...

Generalno zanimljiva sezona, smanjila se razlika između ferariijevih i mercedesovih agregata (uz izuzetak Ferarija, koji je uboo i aerodinamiku za 10) i mislim da Max neće uspeti da odbrani titulu i čini mi se da mu se smeši karijera Fetela - koji je danas imao najgluplji potez trke.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu je Horvat i ja sam to isto pomislio... dosadna trka,ali su se bar karte malko izmešale...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sainz je vozač dana:D,a i vetel nista nije bolji

a uzrok Maksovog odustajanje je da je negde propisalo gorivo i da je dobio naredbu od tima da odmah stane

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahuhtava se biće sve bolje.Ferari se baš ljuškao ali na kraju odličan tempo u Australiji. Mora i Mercedes da proradi u sledećih par trka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neosporno je da je Scuderia usla najspremnije u sezonu, ali do kraja ima jos 20 trka i more bodova je u opticaju. Tako da licno nikada ne bih otpisivao Mercedes i oba njihova vozaca (a rekoh jos prosle godine da je Russell em bolji vozac, em nema sanse da bude beskicmenjak kao Bottas). I koji ce kao ekipa neosporno "proraditi" u nekom trenutku sezone, videli smo da su se prosle godine 2-3 puta vracali iz knock downa i zamalo uzeli i duplu krunu. A na ostalima je da iskoriste njihovu trenutnu slabost i sto vise odmaknu dok su ovako "grogi", sto Ferrari trenutno jedini odlicno radi. Poenta je da koliko god se neki spr*ali - Mercedes je trenutno na 2. mestu u poretku konstruktora :D i , recnikom s kraja prosle sezone, vrlo dobro ogranicavaju stetu. Na samo -40 bodova su trenutno.

A tek ne bih otpisivao RB, koji je poznat kao ekipa koja, na celu sa legendarnim Adrian Newey-om mozda i najbolje razvija bolid kroz samu sezonu. Ove godine ocigledno imaju problem sa pouzdanoscu, toliko da ce to verujem kasnije biti tesko "ponovljivo" kroz ostatak sezone. Ferrari neosporno ide jako (i drago mi je da je konacno tako), ali ne treba se uljuljkivati, trenutno su to dva kiksa razlike i konkurencija je tu. Poznato je i koliko je Leclerc bio tanak i koliko je problema imao na ulicnim stazama. Ali evo, to ove godine za sada uspesno demantuje. Iskreno uzivam u borbama Ferrarija i RB, tj. Maxa i Leclerca, apsolutno mi je svejedno ko ce od njih dvojice na kraju biti bolji (ali da Scuderia konacno osvoji titulu posle deceniju i po :D ).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstappenovi problemi počeli su nekoliko sati pre trke u Melburnu

 

Max_Verstappen_Red_Bull_RB18_VN_Australije_Pre_Trke.jpg.webp

 

Prema navodima pojedinih medija izgleda je jutro bilo problematično za tim iz Milton Kinsa.


Max Verstappen morao je da odustane sa VN Australije, jer je ponovo imao problema sa bolidom a ovoga puta je iscurilo gorivo iz rezervoara zbog čega je nastao požar. Ipak, prema navodima italijanskog lista Corriere.it, problemi za ovog Holanđanina počeli su već nekoliko sati pre početka trke.

Tokom jutra u Melburnu, kod bolida Maxa Verstappena otkriveno je curenje ulja na hidrauličnom sistemu u menjaču, zbog čega je nekoliko delova odmah zamenjeno kao što su kvaličlo i hladnjak koji je takođe zamenjen i kod Sergia Pereza. Ipak, kvar se nije desilo na ovim delovima, već kod sistema za dotok goriva zbog čega se izlila i određena količina pa je tako nastao požar.

Red Bull je posle trke poslao motor nazad u Japan na dalje preglede kako bi se utvrdilo njegovo stanje i šteta a veruje se da je možda u kvaru i MGU-K komponenta.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje šta se dešava,prošle godine najbolji i najpouzdaniji motor. Ajde da su izgubili malo snage zbog promene sastava goriva ovako otkazuju neke komponente koje su prošle godine radile savršeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...