Jump to content
FAS Goran
Pedjaa

P: Lancia Lybra SW 1.9 JTD 2001.

Recommended Posts

Unapred upozorenje, malo duži tekst :)

 

Lybra je u istoj porodici već 8 godina, kupljen ovde preko foruma, prvo bio moj 3 godine, onda preuzeo burazer. Održavan sve vreme i više nego adekvatno, čak i preventivno.

Dugačak je spisak stvari koje su urađene i zamenjene, sređen je i motor pre 2 godine, set kvačila, plivajući, sve potrošno više krugova, uvek "skuplji" delovi, original i sl. Rađeni pragovi pre 1 godine, sasvim pristojno izgleda.

 

U načinu održavanja govori dovoljno da su kupovane nove Michelin Crossclimate gume svake 2 do 3 godine, servisi i održavanje na vreme, nije se žalilo ni para ni truda. Promenjena i muzika, ubačen tempomat, zamenjeni priključci za upaljač - ubačen brzi USB punjač, izvučen AUX kabl i još sitnica. Kočnice nove, fenomenalno koči. Skinut naslon za ruke, ide sa autom kao i još neki delovi enterijera koji su menjani.

 

Lepo služio sve vreme, puno puta do Grčke (i Atine), Crne gore, Mađarske, Makedonije nikad nije izdao, ne vozi se samo zato što je kupljen novi. Stoji već više od 6 meseci kod mene u garaži, bio registrovan do februara, pali kao mina, lepo vuče itd. itd. Akumulator ok, svako dugme radi. Naravno, nije nov auto i ko traži naći će ponešto, jedna mala plastika nedostaje na prskalici za far, poneko oštećenje od gradske vožnje, jedna keder guma smaknuta 5mm...

 

O Libri ne treba da pričam na ovom forumu, i posle toliko godina i dalje onaj utisak luksuza i visoke klase, zvučna izolacija, stvari koje ja nemam ni u mnogo novijem Scenicu... ozvučenje Bose, putni računar, digitalni prikaz, 2-zonska klima, ABS, puni airbag-ova, tempomat, komande na volanu, 4 podizača, zatvaranje retrovizora, alkantra, kožni volan i menjač, senzori svetla, brisači, retrovizor, amb. osvetljenje, daljinsko centralno zaključavanje itd. itd. 115 konja, 1.9 jtd, odličan izdržljiv motor, puno snage i baš eksplozivan, potrošnja na otvorenom 4-5 litara, u gradu zavisi od vožnje, može 5 može 8 litara. Uvek registrovan bez problema.

 

Slike su posle stajanja, prašnjav je, srediću ga ovih dana pa fotkati opet.

 

Sve u svemu, pouzdan i komforan auto visoke klase sa malom potrošnjom i mnoštvom opreme, uz lako i jeftino održavanje.

 

Cena oko 800e, glupo je da stoji, kada može još dugo da se vozi i oduševljava budućeg vlasnika kao što je godinama nas (smiley)

 

Može se pogledati na Ledinama.

1.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-083.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-135.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-196.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-260.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-313.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-362.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-413.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-487.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-540.jpg

viber_image_2022-04-04_15-36-57-939.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je neko vreme odrzavan kod Vece dok je servis bio u Zemunu. Ja sam po preporuci vlasnika ove libre otisao takodje kod Vece da odrzavam svoju libru tada. "Mahagoni" lajsne su menjane bas tamo u servisu za ove od intense iz estetskih razloga. Secam se kada smo pricali kako te lajsne kvare utisak inace bas lepog enterijera pa sam i ja jurio da nadjem sive sa neke sa kraja produkcije. 
Preporuka za auto, ja sam ga provozao pre par meseci kada je vlasnik kupio nov auto da me zelja mine jer mi je libra ostala u secanju kao auto sa kojim sam sveobuhvatno najvise bio zadovoljan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...