Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Extra :thumbup: .

Nikada ne bih rekao da ce ove neobicne felne ovako dobro da cucnu na ovako neobican auto :) . Meni je super kombinacija, pogotovo ovako bez poklopaca.

@PremieRacing

Ako te ne bude mrzelo - okini iz blizine neku fotku ovog mehanizma za "lomljenja" vrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1702499626_arkeAvantime.thumb.jpg.43c4b97c061bb6d6a0041597ec135145.jpg

 

Totalna budalaština... kao i auto. 

Extra fora!

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

 

 

Baš tako, kontrola samo i jedino daljinskim! Pioneerski    :wallbash:

 

Odlepio sam u povratku iz HOL neznajući za taj zajeb, a i da sam znao - baterije u daljinskom su iscurele daleke 2014god odprilike...  Vrteo sam preset 6 holandskih stanica i molio Boga da u Nemačkoj, Austriji, Mađarskoj pa i kod nas ima neka stanica na podudarnim frekvencijama. 

Na kontrolama iza volana (pošto nisu NA volanu), ima ono osnovno ali nisam savladao kad je "seek", kad nije i kad je promena FM/MW/SW/LW...

 

A antenica je posebna priča... minijaturna zato što se gepek otvara preko nje  :X  Razmišljam o 'ajkuli' sa pojačivačem, ali nisam siguran kako će da mu stoji.

 

Mada:

IMG_20220430_235235.jpg

 

Lepo mu stoji!

 

:lol:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kakvom su stanju svi ti plastični sklopovi u kabini?

Da li je i dalje sve utegnuto, nema nekih insekata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, djunis82 said:

U kakvom su stanju svi ti plastični sklopovi u kabini?

Da li je i dalje sve utegnuto, nema nekih insekata?

 

Za 20god. star francuski auto - u iznenađujuće dobrom stanju. 

Pokazatelj kvaliteta izrade mi je volan posle 350hkm. Nigde, nigde ni blago izlizan. Konac na volanu debeo kao da će auto da vuče. 

 

Ima problem sva ona 'gumirana' plastika pošto se taj taaaanki površinski gumirani sloj lako grebe i izgleda grozno, ali jedna od sledećih stvari je upravo neki od onih likova koji rade 'reparaciju' takvih stvari... A možda i ja sam sve to odradim ako se edukujem i dobro pripremim. Ako nađem dobre tutorijale na net-u.

Dakle rukohvati, centralna konzola oko menjača, ručke za preklapanje sedišta... i to bi bilo to. 

 

Dalji planovi su: nebo i A i C stubovi u crnu alkantaru, sređivanje limarije, distanceri, čepovi za felne i novi sivi šrafovi za točkove, kraj auspuha koji je krajnje nesretno i nespretno urađen (ne mogu na reklamaciju pošto je 350km daleko pa moram opet da platim  :X), reparacija ruke brisača (gumice zamenjene) i sistema za prskanje šoferšajbne, i tako... sve i svašta čega se dohvatim i na šta mi prijatelji skrenu pažnju  :cheers:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je da je tako. Renoova plastika tog doba nije baš nešto slavna, slično Citroenovoj i Pežoovoj. 

Sreća je da je to auto koji svakako nije raubovan, niti maltretiran u nekim teškim uslovima, tako da nije ni stigao da doživi test opterećenja. A i ti ćeš ga voziti toliko KM, da ni tada neće doći u domen tog testa. 

 

Svojevremeno sam viđao jedan Avantime dok sam živeo na Čukaričkoj padini, pre nekih 10ak godina, tu negde oko BMW centra. 

I zaista privlači pažnju uživo. Doduše, nije mi delovalo da taj vlasnik obraća previše pažnje na sam auto. 

I vidiš, zanimljivo je kako se na Zapadu naglo povećala cena tom modelu. Od auta koji je već 2010 bio zaboravljen, do nekih neverovatnih cena sada 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, PremieRacing said:

Na kontrolama iza volana (pošto nisu NA volanu), ima ono osnovno ali nisam savladao kad je "seek", kad nije i kad je promena FM/MW/SW/LW...

Tako je kod mene na tvingu. Pojacavanje i smanjimanje muzike je ok, vuces ka sebi 2 dugmeta, odozgo nepotrebno dugme za menjanje AM-FM i iza valjak koji rotiranjem menja zapamcene stanice. Nema ili ja ne umem da nadjem opciju da pretrazujem stanice koje nisu memorisane. Srecom pa je kod mene radio ispred menjaca pa sam tu isao na pretragu kada smo putovali za GR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednji znak bih ostavio u fabrickoj boji tj. hromiran, taj auto je young timer i ne treba narusavati estetiku koja je sama po sebi dovoljno intrigantna...naravno, o ukusima ne vredi polemisati ali stvarno mislim da sam u pravu...

Gril u plastidipu mi je ok, ali potreban je kontrast sto se znaka tice...

 

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim, poštujem, ali je za moj ukus prevelik dijamant...i baš jako šljašteći. Poželeo sam da izazovem još veće čuđenje sad kad se znak ne vidi iz svemira. Iz bliza je jasno da je Rešo u pitanju...

 

Mada, baš zato je plastidip prava stvar - čim rešim, lako se skida. Ništa nije trajno narušeno, ništa šmirglano, samo presvučeno tankim slojem 'gume'. I osveženo. Rešetka je bila baš, baš, izbledela. 

 

 

IMG_20220511_161737.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ok i crno i onako kako je bilo iako mi generalno reno znak ruzan i uglavnom velik kod svih modela....moracu i ja da pastidipujem kod punta, srce znaka mi je karbon ali hrom okvir mi sad bode oci...koji plastidip si uzimao i posto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2022 at 5:40 PM, PremieRacing said:

Kao i na Delti, tako i na X5, a sada i na Amfibiji...maska i znak u plastidip. 

 

IMG_20220511_154834.jpg

 

Evo ga ovde na slici. Ne znam tačno koji je ali vidi se valjda dovoljno kad uveličaš...nešto "COLOR..."

 

Daaavno sam to kupio, kartonska kutija sa 2kom boce plastidipa, gumene rukavice i uputstvo. Mislim da je made in usa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeni izvodi letve volana, jedva. Levi je imao lufta i mesec dana sam vozao nov u gepeku dok majstor nije nabavio neki poseban alat da može to da uradi. Pošto je tako, ja sam onda kupio i desni pa su zamenjena oba kad se već radi. Idemo dalje... red je na estetiku  B)  napokon  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio na obaveznoj reglaži posle zamene izvoda letve i naravno da je drugi majstor našao 'nešto' iako je prvi majstor-drugar rekao da je sve tip-top. Ništa strašno, upornice su za zamenu, u stvari desna je za zamenu ali kupljene obe i čekaju termin. 

Odvratan kraj auspuffa će biti ovih dana sređen ostacima od B klase - mini, mini zadnji lonac i dupli završetak kao fabrički ali za nijansu veći.

DSC_1201.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...