Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Renault Megane E-Tech Electric

Recommended Posts

Električni Renault Megane do kraja godine

 

Renault Megane ev 2.jpg

 

Renault je sredinom oktobra prošle godine na eWays događaju prikazao i novi električni koncept automobil nazvan Megane eVision. Kako je tada najavljeno, u pitanju je studija koja najavljuje budući serijski model ove marke koji stiže već krajem 2021 godine. Kako bi taj serijski model trebalo da izgleda pokazuju ovi nezvanični renderi iz britanskog magazina Auto Express.

 

renault megane ev.jpg

 

Serijski model će se bazirati na modularnoj CMF-EV platformi razvijenoj za električna vozila francusko-japanske alijanse, a radi se o kompaktnom vozilu kojim će Francuzi konkurisati Volkswagenovom električnom modelu ID.3. To električni Megane nagoveštava i svojim dimenzijama, budući da dužina iznosi 4.210 mm, širina 1.800 mm, visina 1.505 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.700 mm. Očekuje se elektromotor sa 217KS i 300 Nm, baterije od 60 kWh, pogon na prednje točkove i autonomija od oko 450 km. Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 8 sekundi. Takođe, moguće je da se kasnije pojavi i verzija sa baterijama većeg kapaciteta i sa dužom autonomijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Renault Megane E-Tech Electric

 

214016-renault megane 03.jpg

 

Renault je sredinom oktobra prošle godine na eWays događaju prikazao i novi električni koncept automobil nazvan Megane eVision. Kako je tada najavljeno, u pitanju je studija koja najavljuje budući serijski model ove marke koji stiže već krajem 2021. godine (s tim što se start prodaje očekuje početkom 2022. godine). Sada je francuski proizvođač objavio prve teaser slike koje najavljuju taj serijski model i koje između ostalog otkrivaju centralni ekran osetljiv na dodir i digitalni displej sa informacijama.

 

214017-renault megane 02.jpg

 

Serijski model će se bazirati na modularnoj CMF-EV platformi razvijenoj za električna vozila francusko-japanske alijanse, a radi se o kompaktnom vozilu kojim će Francuzi konkurisati Volkswagenovom električnom modelu ID.3. To električni Megane nagoveštava i svojim dimenzijama, budući da dužina koncepta iznosi 4.210 mm, širina 1.800 mm, visina 1.505 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.700 mm.

 

214018-renault megane 01.jpg

 

Očekuje se elektromotor sa 217KS i 300 Nm, baterije od 60 kWh, pogon na prednje točkove i autonomija od oko 450 km. Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 8 sekundi. Takođe, moguće je da se kasnije pojavi i verzija sa baterijama većeg kapaciteta i dužom autonomijom, kao i varijanta sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Proizvodnja bi trebalo da se odvija u Renaultovoj Douai fabrici u Francuskoj, zajedno sa električnim Renaultom 5 koji je još ranije predstavljen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane E-Tech Electric na novim najavnim slikama

 

215035-renault megane etech06.jpg

 

Renault je polovinom oktobra prošle godine na eWays događaju prikazao i novi električni koncept automobil nazvan Megane eVision.

 

215034-renault megane etech05.jpg

 

Kako je tada najavljeno, u pitanju je studija koja najavljuje budući serijski model ove marke koji stiže krajem 2021. godine (s tim što se start prodaje očekuje u prvoj polovini 2022. godine). U međuvremenu je francuski proizvođač nekoliko puta objavio slike koje najavljuju taj serijski model (u formi povišenog hatchbacka) i koje između ostalog otkrivaju centralni ekran osetljiv na dodir i digitalni displej sa informacijama.

 

214017-renault megane etech04.jpg

 

U saopštenju se ističe da unutrašnjost odlikuju najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani, kao i osvežene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.

 

214018-renault megane etech03.jpg

 

Osim toga, unutrašnjost nudi više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost.

 

215036-renault megane etech02.jpg

 

Serijski model će se bazirati na modularnoj CMF-EV platformi razvijenoj za električna vozila francusko-japanske alijanse, a radi se o kompaktnom vozilu kojim će Francuzi konkurisati Volkswagenovom električnom modelu ID.3. To električni Megane nagoveštava i svojim dimenzijama, budući da dužina koncepta iznosi 4.210 mm, širina 1.800 mm, visina 1.505 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.700 mm.

 

215037-renault megane etech01.jpg

 

Očekuje se elektromotor sa 217KS i 300 Nm, baterije od 60 kWh, pogon na prednje točkove i autonomija od oko 450 km. Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 8 sekundi. Moguće je da se kasnije pojavi i verzija sa baterijama većeg kapaciteta i dužom autonomijom, kao i varijanta sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Proizvodnja bi trebalo da se odvija u Renaultovoj Douai fabrici u Francuskoj, zajedno sa električnim Renaultom 5 koji je još ranije predstavljen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane E-Tech Electric zvanično

 

Renault Megane elect07.jpg

 

Renault je konačno i zvanično predstavio serijski model Megane E-Tech Electric.

 

Renault Megane elect06.jpg

 

Renault je sredinom oktobra prošle godine na eWays događaju već prikazao najavni koncept automobil nazvan Megane eVision.

 

Renault Megane elect05.jpg

 

Kako bilo, ovo je Megane E-Tech Electric (u formi povišenog hatchbacka), čiju unutrašnjost odlikuju najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani (12.0-inčni multimedia ekran i 12.3-inčni digitalni displej sa informacijama), kao i osvežene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.

 

Renault Megane elect04.jpg

 

Osim toga, unutrašnjost nudi više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost.

 

Renault Megane elect03.jpg

 

Ovde treba pomenuti i Active Driver Assist, u stvari sistem autonomne vožnje Nivoa 2.

 

Renault Megane elect02.jpg

 

Megane E-Tech Electric se bazira na modularnoj CMF-EV platformi razvijenoj za električna vozila francusko-japanske alijanse, a radi se o kompaktnom vozilu kojim će Francuzi konkurisati Volkswagenovom električnom modelu ID.3. To električni Megane nagoveštava i svojim dimenzijama, budući da njegova dužina iznosi 4.210 mm, širina 1.780 mm, visina 1.500 mm i međuosovinsko rastojanje 2.700 mm.

 

Renault Megane elect01.jpg

 

Što se prtljažnika tiče, njegova zapremina u osnovnoj konfiguraciji iznosi 440 litara. U ponudi će se naći dve verzije, pri čemu slabija ima 130KS i 250 Nm, a snažnija 218KS i 300 Nm. Baterije su od 40 kWh (domet iznosi 300 km) i od 60 kWh (uz domet sa jednim punjenjem koji iznosi 470 km). Snažnija varijanta je teška 1.624 kg, od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.4 sekunde i može do el. ograničenih 160 km/h. U gami će se naći šest boja za karoseriju (uz nekoliko kontrastnih opcija), alu točkovi od 18 do 20 inča, kao i automatske ručice na vratima. Proizvodnja će se odvijati u Renaultovoj Douai fabrici u Francuskoj, zajedno sa električnim Renaultom 5 koji je još ranije predstavljen.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Renault Megane E-Tech Electric

 

Zove se Megan, ali ide potpuno na struju i veze nema sa postojećim Meganom sa klasičnim motorima ispod haube, već je napravljen na istoj platformi kao i Nissan Ariya:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022 Renault Megane E-Tech Electric

 

Paralelno sa tradicionalnim Meganom, Renault će od sledeće godine prodavati i ovakav potpuno električni. Iako dele isto ime, ne dele ništa više jer je ovaj napravljen na potpuno novoj platformi namenski stvorenoj (Renault-Nissan) za električna vozila. Postojaće dve opcije za bateriju - kapacitet 40 ili 60 kWh, pa će i domet biti 300 kilometara sa manjom, odnosno do 470 kilometara sa većom baterijom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljene cene za Renault Megane E-Tech Electric u Francuskoj

 

Renault Megane e05.jpg

 

Renault je objavio cenovnik za Megane E-Tech Electric, jedan od najželjnije očekivanih modela francuske marke poslednjih godina. Ovaj električni model iz C segmenta će startovati sa cenom od 35.200 evra u Francuskoj za verziju sa 130 konja i baterijom od 40 kWh u osnovnom izdanju. Naravno, kada se oduzme lokalni ekološki bonus od 6.000 evra, cena pada na 29.200 evra. Sa druge strane palete je verzija sa 220 konja i baterijom od 60 kWh sa sposobnošću brzog punjenja, za koju u najskupljem izdanju treba izdvojiti 51.400 evra (bez zaračunatog lokalnog bonusa).

 

Renault Megane e04.jpg

 

Aktuelni konvencionalni Megane, dostupan sa dizel, benzinskim, i plug-in hibridnim pogonskim sklopovima, nastaviće da se prodaje nekoliko godina.

 

Renault Megane e03.jpg

 

Šef kompanije, Luka de Meo, nada se da će preokrenuti situaciju sa strategijom pod nazivom ''Vrednost a ne obim'', koncentrišući se na više pozicionirani C segment umesto na male automobile, a Megane E-Tech Electric je najbolji primer za to. Renault trenutno, što se kompaktnih modela tiče, u ponudi ima Megane hečbek i karavan, kao i Kadjar SUV, koji se na tržištu kotiraju slabije u odnosu na direktne konkurente.

 

Renault Megane e02.jpg

 

Novajlija će se proizvoditi u Renaultovoj fabrici na severu Francuske, gde ovaj proizvođač postavlja ''ElectrCity'' kompleks proizvodnih pogona za sklapanje i proizvodnju komponenti, budući da pravi otklon od konvencionalnih motora.

 

Renault Megane e01.jpg

 

Megane E-Tech Electric će biti dostupan u Equilibre, Techno i Iconic nivoima opreme. Glavni faktor diferencijacije će biti paket baterija, dostupan u varijantama sa 40 kWh (300 kilometara dometa) i 60 kWh (450-470 kilometara). Kupci mogu da biraju između elektromotora snage 130 i 220 konja. Renault kaže da vreme punjenja iznosi 30 minuta za vožnju od 300 kilometara, na brzom punjaču od 130 kW. Kupci mogu da preciziraju kakvu vrstu kućnog punjača žele: Standard (AC do 7 kW), Boost (AC do 7 kW, DC do 85 kW), Super (AC do 7 kW, DC do 130 kW) ili Optimum (AC do 22 kW, DC do 130 kW).

 

Megane E-Tech Electric će se takmičiti sa rastućim brojem kompaktnih električnih automobila, uključujući VW ID.3 (od 39.900 evra u Francuskoj), Citroen C4 (od 35.600 evra u Francuskoj) i Nissan Leaf (34.400 evra u Francuskoj. Peugeot 308 i Opel Astra će električne verzije dobiti 2023. U višem cenovnom rangu, Renaultov pulen već ulazi na teritoriju Tesla Modela 3, najbolje prodavanog elektromobila u Evropi. Američka marka je skrojila cene za svoj model tako da bi profitirala na subvencijama u različitim zemljama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: 2022. Renault Megane E Tech Electric

 

Ovaj crossover sa nultom emisijom štetnih gasova težak je 1.624 kilograma, i napravljen je na istoj CMF-EV modularnoj električnoj platformi, koja je iskori['ena i kao osnova za Nissan Ariya. Za vozilo dugačko samo 4.21 metar, međuosovinsko rastojanje od 2.7 metara je prilično impresivno, omogućavajući inženjerima da stvore prostranu kabinu u odnosu na kompaktne spoljne dimenzije. Elektromotor isporučuje 130KS/250Nm obrtnog momenta u slabijim verzijama, i 215KS/300 Nm u jačim i skupljim konfiguracijama. Renault Megane E-Tech Electric sa jednim motorom (pozadi) ubrzava od 0 do 100 km/h za respektabilnih 7.4 sekunde pre nego što dostigne maksimalnih 160 km/h. Električni motori dobijaju struju iz baterija od 40 ili 60 kWh. Manja daje domet do 300 kilometara, sa većom se može do 470 kilometara pre nego se isprazni. Baterija je podržana osmogodišnjom garancijom, tj. u slučaju da joj u tom periodu kapacitet padne na ispod 70% projektovanog, Renault će je besplatno zameniti.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Renault Megane E-Tech Electric

 

Ovo je Megan, ali ne onakav kakvog ga već poznajete. Ovaj je radikalno drugačiji. I dalje je zamišljen da bude porodični auto, ali je komplet na struju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Renault Megane E-Tech Electric

 

Prve kilometre u potpuno električnom Renault Meganeu E-Tech electric napravio je Neven Novak u okolini Marbelle :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Renault Megane E-Tech Electric

 

Peta generacija Renault Megane neće imati klasične motore i neće biti dostupna širokom krugu kupaca kao što je to do sada Megane uvek bio. Samo električna energija i samo vrhunska rešenja.

Ali, ovo nije samo još jedan električni automobil u nizu pokušaja proizvođača da na silu ispune stroge norme...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Renault Megane E-tech

 

Jura je testirao najnoviji Megane na struju. Auto je velik korak unapred. Govori, sluša, autonoman je u dosta stvari i ima sportski osećaj na volanu. Nije loše? :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Renault Megane E-Tech EV60

 

Električni Megan je kraći od običnog Megana. pa čak i od pretodne generacije Megana. Ima duže međuosovinsko rastojanje, viši je, ali uži.

Čudno, ali opet kad se ima u vidu da je u pitanju potpuno električni auto na novoj platformi onda je to sve i logično. Električni Megane E-Tech dolazi u varijanti EV40 i EV60, što je upravo ono što mislite - veličina baterije izražena u kWh. Izlazna snaga elektromotora je 130 i 218 konja, a domet je do 300 odnosno do 450 kilometara.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Renault Megane E-Tech Electric

 

Napravljen na posebnoj platformi samo za potpuno električne automobile, tj. deli platformu sa Nissanom Ariya, iako je pomenuti Nissan nekih pola metra duži auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Renault Megane E-Tech

 

Megan sada posotji samo kao potpuno električni auto - ima bateriju kapaciteta 60 kWh i jedan električni motor koji mu daje 217KS/300Nm. Renault kaže da mu je domet 450 kilometara. Maksimalna brzina mu je limitirana na 160 km/h.

Najmanji točak mu je 18-ca, prvi sledeći je 20-ca (kao na ovom autu), nema 19-ca u ponudi. Košta od malo preko 40.000 evra...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Renault Megane E-Tech

 

Već skoro 30 godina (od 1995.) bilo nam je lako da kažemo šta je Megan - to je auto C segmenta, rival Golfu, Focusu, Astri i ostalima...

Ali, sada je stvar postala dosta komplikovanija jer ovaj novi Megane E-Tech je mešavina crossovera i hatchback-a, ide samo na struju, kraći je malo od Megana i ima povećan klirens, ali ga Renault nigde ne zove SUV-om iako najviše liči na takve modele:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop: Renault Megane E-Tech Electric

 

Isto je ime kao pre, ali je mnogo drugačiji auto i više premium nego ikada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Renault Megane E-Tech

 

Na potpuno novoj namenskoj platformi za EV, na kojoj će Renault napraviti još modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Renault Megane E-Tech Electric

 

Renault Megane E-Tech Electric prvi je električni automobil druge generacije, ali i jedan od najboljih vozačkih električnih automobila :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault snizio cenu električnog Megana E-Tech

 

Renault Megane etech01.jpg

 

Električni kompaktni hatchback francuske marke ima novu cenu koja počinje od 34.000 evra u Francuskoj ili 29.000 evra uz državni podsticaj. Evropljani više nemaju izgovor u borbi protiv povoljnijih uvoznih automobila iz Kine, a Renault nastoji da povrati vodeću poziciju u prodaji električnih vozila.

 

Renault se oslanja na nove modele sa sniženom cenom u borbi za povratak na tron. U tome će im pomoći potpuno električni kompaktni hatchaback Megane E-Tech koji će se s konkurentnijom cenom boriti protiv Tesle na domaćem terenu, rekao je izvršni direktor prodaje. ''Glavni fokus marke Renault u 2024. je da se vrati u ofanzivu u segmentu električnih vozila, budući da smo trenutno drugi'', rekao je Ivan Segal, direktor prodaje marke Renault za Francusku. Kao pionira i nekadašnjeg lidera električnih vozila u Evropi, Renault su u međuvremenu preskočili neki novi igrači na tržištu. Dok je francuski proizvođač automobila prodao skoro 18.000 električnih Megana prošle godine na svom domaćem tržištu, Tesla je prodao 25.000 Modela 3 i više od 37.000 Modela Y, koji je vodeći na francuskom tržištu električnih vozila, prema podacima kompanije AAA Data.

 

Kineski MG prodao je takođe više od domaćeg Renaulta. Sa 20.000 isporučenih jedinica kompaktnog hatchback modela MG4 u svojoj prvoj punoj godini na francuskom tržištu, MG je visoko rangiran na prodajnoj lestvici EV modela. Renaultov kontranapad uključuje lansiranje novog električnog Scenica - kompaktnog SUV-a, i dolaska električne Petice u drugoj polovini godine, koja će zameniti zastareli Zoe. Renault, koji se prošle godine uzdržao od praćenja Teslinog spuštanja cena, odlučio je da ipak smanji početnu cenu Megana (sa osnovnom baterijom od 40 kWh) za 10 posto u januaru, čija cena je sa 38.000 redukovana na 34.000 evra pre podsticaja. Uzimajući u obzir državni EV bonus od 5.000 evra, koji se ne odnosi na kupce modela 3 i MG4, jer su proizvedeni u Kini, Megane povećava razliku u odnosu na Teslu i čak je nešto jeftiniji od MG4. Megane se istovremeno takmiči i sa kompaktnim električnim vozilima iz Stellantisa, Peugeotom 308 i Opel Astrom, koji su lansirani prošle godine, iako su nešto skuplji.

 

Megane E-Tech je lansiran početkom 2022. po ceni od 35.200 evra za osnovni model sa baterijom od 40 kWh (dostupna je i baterija od 60 kWh) i u međuvremenu, u talasu inflacije, digao cenu. Od tada, Renault je revidirao verziju sa manjom baterijom sa više standardne opreme, a sada spustio i samu cenu. Talas spuštanja cena nedavno je zahvatio i Volkswagen, koji je takođe snizio cene u mnogim evropskim zemljama za svoju liniju električnih vozila. Evropljani više nemaju izgovor u borbi protiv povoljnijih kineskih uvoznih automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...