Sasa_Komatina 0 Posted January 22, 2022 Zanima me jel odgovara neki drugi menjac, po mogucnosti duzi ili eventualno sa 6 brzina na ovaj auto, mozda je neko probao, budzio, iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 22, 2022 (edited) @Sasa_Komatina Na benzinca 1.6 su ljudi prebacivali menjač od JTD-a, odnosno samo zupčanik pete brzine...klik OVDE za detalje. Ima na Forumu i priča kad se htelo na JTD staviti duži/drugi menjač (sa MJet-a)...ali je problem uvek isti u toj situaciji - premalo KS/Nm kod tvog auta. Kao što je pisano OVDE, menjač (sa 6 brzina) koji se ugrađivao na 140/150 konja ima dugačak prenos, pa bi sa dosta manje KS/Nm em dobio lošije performanse, em verovatno i veću potrošnju. Ipak Stilo 1.9 JTD ima 115KS/255Nm u odnosu na 100KS/200Nm kod tvog Brava... Ako je zbog performansi, tj. želje za živahnijim autom - možda bolje razmisliti o čipovanju, ali imati na umu da je to ipak dosta star auto za takva naprezanja. Ako je zbog želje za manjom potrošnjom - do nje verovatno ne bi došlo jer je menjač sa 6 (ili uopšte duži menjač) koncipiran za aute sa dosta više KS/Nm od tvog auta (140/150KS i 305/320Nm). Edited January 22, 2022 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_Komatina 0 Posted January 25, 2022 (edited) @neshaoct Auto je vec cipovan, uradjen straight pipe, uradjen komplet motor, i stavljena veca turbina, auto pokazuje 160ks kad je bio na cipovanju, zato bi hteo duzi menjac, jel auto vec ima snage za to Edited January 25, 2022 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted January 25, 2022 @Sasa_Komatina Kako si ispratio ostale delove prilikom cipovanja (kocnice, lamela, zamajac)? Mozda bi trebalo da pogledas neki menjac sa stila Quote Share this post Link to post Share on other sites