Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

15 minutes ago, BaneAK74 said:

Za prebacivanje premijskog stepena potrebno ti je , stara polisa, nova polisa i broj racuna.

Potreban je i kupoprodajni ugovor za stari auto, bar su meni i ljudima koje znam trazili.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Dale said:

Na tehnicki sam i mislio. Mozes li da odustanes od komplet usluge. Ne treba mi nikakva potvrda od vas i ne placam vam nista. To sto su oni zavrsili tehnicki, nije takodje moj problem. Ne treba mi potvrda, vrati mi kljuceve, odoh na drugo mesto. 

Mozes sigurno, ali ja sam sad svakako radio odvojeno. Znaci sve to sto sam opisao sam doziveo u DDOR filijali u Subotici, a ne na nekom bzv prodajnom mestu njihovih polisa... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat a da šibneš neki mail recimo zaštita potrošača, agencija za bezbednost saobraćaja, SAT itd da vidiš da li će neko izaću u susret, objaviti i možda negde javno objaviti za problem sa tom krađom na finjaka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, horvat said:

Jedina "pravda" u celoj prici je sto (navodno?) ako napravis udes, odes na neki od visih premijskih stepena, prodas taj auto, kupis novi - opet kreces od 4. 

 

Da, može tako, ali da u tom slučaju tražiš prenos stepena na novu polisu vrlo rado i bez problema bi ti preneli sa malusom! Nikakav problem tu ne bi pravili, možda im ni papirologija ne bi trebala, samo da kažeš "majke mi prodao sam taj auto koji sam slupao mojom krivicom i evo sad želim da registrujem drugi!"   :lol:

 

 

btw, ja mislim da ništa ne možeš da uradiš... Mislim da stvarno prenos stepena polise možeš da uradiš samo i jedino na prvoj registraciji novog vozila na svoje ime. Ti si taj auto registrovao prošle godine i ispustio si da preneseš bonus sa Guliette i to ti je to. Krenuo si već od nule tj. od stepena 4 i kraj. Mislim da stvarno po pravilniku ne možeš na drugoj, trećoj ili bilo kojoj sledećoj registraciji da zahtevaš prenos bonusa.

 

Neki kolega je gore pisao da je preneo na drugoj registraciji vozila u Srbiji, da naravno da može, ali samo ako je to prva registracija na tvoje ime tj. tebe kao vlasnika i prenosiš sa prethodnog auta koji si posedovao a prodao. 

 

Jbmlg, raspitaj se kod nekoga ko poznaje materiju pre nego kreneš da gubiš živce i vreme na vetrenjače...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, PremieRacing said:

Neki kolega je gore pisao da je preneo na drugoj registraciji vozila u Srbiji, da naravno da može, ali samo ako je to prva registracija na tvoje ime tj. tebe kao vlasnika i prenosiš sa prethodnog auta koji si posedovao a prodao. 

 

Zaboravih da napomenem, takodje je i druga registracija na moje ime, posto sam prvi vlasnik auta u SRB. Evo i slika polisa:

 

1905303212_IMG_20230127_1418044032.thumb.jpg.c91611844e1a67fc24917a992f983055.jpg

 

351187469_IMG_20230127_1418223512.thumb.jpg.32d248ef19fbeeea3bebb9e9f80b7218.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sad ne odgovaram svima.

Premijski stepen moze da se prebaci pri bilo kojoj registraciji, ne samo pri prvoj "novog" auta na svoje ime.

To nece da rade na tehnickim pregledima jer nece sebi da umanjuju zaradu (% od prodate polise AO), a i nece da gube vreme, pa stranke salju u centralu kuce ciju ste polisu kupili. npr. Dunav Osiguranje (tu ja radim) to radi lagano, ali na bas svojim prodajnim mestima (ne na tehnickim pregledima koji prodaju nasu polisu).

Od dokumenata treba overen KP ugovor od strane notara (dokaz da je auto otudjen), a polisa AO ne mora da bude skenirana, dovoljno je samo slika iste, i to zbog broja polise, da bi se nasla u sistemu, sva osiguranja su povezana.

Polisa AO, se vezuje za vlasnika (jmbg) i auto (br. sasije), kad se raspare ta dva ( npr. auto promeni vlasnika) brise se malus i taj auto krece sa premijskog stepena br. 4.

A vlasik drugi auto registruje normalno, pr. stepen 4 (napisao je vec to neko iznad).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je ST XA. To je brend u okviru "KW grupacije", da tako kazem, ali jeftinija izvedba. Navodno je mehanizam funkcionisanja isti, ali kuciste je od galvanizovanog celika umesto od inoxa, kao sto je kod KW. 

 

Odlucio sam se jer sam vozio Breru i 159 sa KW v3 i odusevio se. E sad, ovo moje nije v3 varijanta, nema stelovanje na sabijanje, niti eksterni rezervoar i jos neke stavke koje ima v3, ali je isti brend i ima stelovanje na izvlacenje (svakako i visinu), pa se nadam da cu moci da namestim odgovarajuc odnos udobnosti i upravljivosti. 

 

Od kad sam kupio 159, nisam bio zadovoljan bas upravljivoscu, a posto sam vozio druge primerke, znam kako moze da bude dobra kada se podesi pravo. To mi je glavni pokretac odluke. Osim toga, primeceno je da su mi na prednjim amortima malo masni/vlazni semerinzi, nista kriticno, ali postoji mogucnost da su popustili. A drugar sa istom ovakvom bankarkom 2.2 je radio test amorta na treskalici i dobio rezultat od oko 70%, sto nije strasno, al nije ni bajno. Tako da bi novi amorti svakako prijali u nekom doglednom momentu, al sam onda resio da presecem i stavim gewinde. 

 

Na sajtu stoji da je minimalno spustanje 20/25mm, ali u uputstvu stoji drugacije, ispada da je minimalno spustanje 10/10mm. Posto mi generalno nije zelja da spustam auto, verovatno cu krenuti od maksimalne visine, pa podesavati tvrdocu, ali videcu, mozda ga malo i podbodem napred ako ne uspem onako da nadjem odgovarajuci balans. 

 

Kostaju tacno toliko koliko pise na sajtu, 1150e. Porucio sam direkt sa ofisl sajta... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, horvat said:

Kostaju tacno toliko koliko pise na sajtu, 1150e. Porucio sam direkt sa ofisl sajta... 

I jos te zena nije ostavila???
Ja moram makar za zadnju nulu da skratim... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih ja toliko isao 159-ka je vec prilicno niska al dobro kad nije metropola siguran sam da moze i f1 specifikacija , cim je metropola ult 150 ce da cese patos na nekim mestima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni toliko niska, koliko ima dugacak prepust napred. Cini mi se pun metar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sad nikad nista nisam zakacio, cak sam sa Giuliettom vise kacio... ima prostora za spustanje lagano, mada opet kazem, skladno mi izgleda i vizuelno gledano, ne trazi mi spustanje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno ona izgleda sve to stoji i tu se slazem upotpunosti i ja sam probao jednu na placu bas dobar auto iako je 2.2 ima komande na volanu lepo drzi u krivini, ali ulice, pregibi nagibi, vodurina curi na sve strane , trotoari visina bankine, minska polja rupetine , redovni kacise na parkingu ... mesta znaci nigde , to kao da si pustio ne znam sta da gamize, upravlja  onako tupavo nesigurno , meni samo ult 150tka pomaze pa da metlam sve to u slast , da smanjim nivoe secera :D niska je ona dovoljno fabricki samo amorti i opruge da su sport a visina ista mozda nijansa na gore 1cm 2cm da upotpuni vremenski pad ;) 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...