bogdan13 0 Posted December 29, 2021 Desava mi se kada je u stilu (1.9 JTD) ukljucen protokomer on vuce kao mrcina a kada istaknem dzek vuce normalnije ali mi se i dalje ne cini da je to to. Da li vredi da pokusam da produvam filter vazduha ili mora nov protokomer? Inace stilo je od 80 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted December 29, 2021 @bogdan13 Malo nejasno, znaci kada je protokomer ukljucen vuce extra i kad je iskljucen je ok a opet ti se ne cini da je to ok? mislim 90ks na..Koliko, 1200-1300kg iskreno i ne ocekujem da auto leti.... Ako ne znas kada je radjen mali servis ili promena filtera, mozes da probas zamenu (nemam pojma i sto bi produvavao za ceh od tipa 500 kinti) ali pre bi dijagnostika otklonila sumnje i pokazala vise parametara od samog protoka vazduha ako nesto ne valja.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 29, 2021 Taj Stilo ide prilično lepo, ima kraći menjač i dosta lepo puni. Kada je prokomer uključen, on očitava sve parametre, gustina vazduha, vlažnost, temperatura, na osnovu toga komp daje gorivo, a kada je isključen onda je to neka univerzalna, default, fabrička mapa, tako da je normalno da ide bolje kada je sve uključeno. Otkačinješ protokomer samo ako je umro i počne da ide kao baba jer tada na fabričkoj mapi ide mnogo bolje. Sve ti je ispravno, ako baš želiš, promeni filter.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan13 0 Posted December 29, 2021 (edited) 19 hours ago, ISV_01 said: @bogdan13 Malo nejasno, znaci kada je protokomer ukljucen vuce extra i kad je iskljucen je ok a opet ti se ne cini da je to ok? mislim 90ks na..Koliko, 1200-1300kg iskreno i ne ocekujem da auto leti.... Ako ne znas kada je radjen mali servis ili promena filtera, mozes da probas zamenu (nemam pojma i sto bi produvavao za ceh od tipa 500 kinti) ali pre bi dijagnostika otklonila sumnje i pokazala vise parametara od samog protoka vazduha ako nesto ne valja.... Mislim da se nisam lepo izrazio, kada je iskljucen protokomer on ide normalno kad je ukljucen jedva 3 navucem do 90.. sve u svemu normalno radi, medjutim danas mi se u toku voznje desilo da i sa iskljucenim protokomerom auto isto jedva navuce do 90.. i tako je bilo nekih 10ak minuta i onda je auto opet krenuo da vuce ali pri 2000-3000 obrtaja se pojavilo neko glasno zvizdanje. Pomislio sam da je turbina ali fora je u tome sto kad auto stoji i dam gas u leru na 2000-3000 obrtaja tok zvizdanja nema ali dok se auto krece pri istim obrtajima zvizdanja ima.. Da se nije mozda otkacilo crevo turbine ili da je popustila selna i ako jeste kolko je lose voziti sa busnim crevom? Student sam i nemam bas para za novo crevo pa planiram da vozim opreznije dok ne skupim novac da zamenim crevo ako je ono u pitanju. Edited December 29, 2021 by bogdan13 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kruzni. 48 Posted November 13, 2022 Iskoristiću ovu temu za molbu.Treba mi pomoć-savet. Vozom Pezoa 307, matorog dizela 2.0 110 KS. Kako mi je anlaser otišao, radio sam remont i pošto je autoelektričar morao skidati i protokomer rekao mi je da ima ulja u crevu protokomera i da je turbina loša. Istina da u poslednje vreme slabije vuče, kao da ne uključuje turbinu. Nema zviždanja, dima na auspuhu, povećane potrošnje makar po bordu...Čistio sam protokomer. Ono što me brine je to da kada je završio da se pojavio dim koji izlazi baš iz tog dela gde je radio oko anlasera, skidao protokomer...Da li možda to ulje ako je iscurelo sagoreva i dimi ili može biti nešto ozbiljno i opasno. Da napomenem da nisam puno vozio od majstora, možda 3km i dalje je dimilo kada sam stigao kući.Hvala unapred na odgovorima ako neko ima predstavu o čemu može da se radi. Auto mi služi i za dodatni posao, tako da sam jezivo tanak sa vremenom. Stajao sam nad glavom danas dok je montirao anlaser. Pozdrav, živi bili. Послато са SM-A525F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2078 Posted November 14, 2022 (edited) 99% neko ulje koje je iscurelo dal na granu, auspuh ne znam tacno kako joe kod tog motora ali obicno hoce posle tako nekih intervencija da dimi ako majstor ne opere sve lepo... pusti ga u mestu da radi i otvori haubu pa omirisi taj dim jasno se oseti da li je od ulja ili nesto oko instalacije a moze i vizuelno da se proprati odakle dolazi dim i znaces tacno sta je Edited November 14, 2022 by OMP 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites