Jump to content
FAS Goran
Dzimbo

Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120

Recommended Posts

@nnovakis to je to, Spider Auto se zove firma a URL im glasi auto oprema, kad se udje na sajt pise Spider Auto :)
2022-07-18_09h12_36.thumb.png.d8a7f52362292bc28efc5fa424e72d87.png

@ISV_01 precesljao sam sajt, ne nadjoh kontakt i ona poruka na homepage me navela da pomislim da ne radi. :lol: Hvala za kontakt, pozvacu da se raspitam kako i sta, ako je cenovnik isti, 60e nije mnogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove roletnice imaju jednu manu ako vlasnik istih zaboravi da su fiksirane sa donje strane, pa onda mahinalno spusti prozore na zadnjim vratima. Srecom sam uspeo da ih iscupam i bez posledica po prozor ili sam podizac, roletnice su se pokidale malo pri dnu dok sam ih cupao iz vrata.
viber_image_2022-07-27_21-31-26-766.thumb.jpg.bee762f51809d20ae12b1d6d77baf3fc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle nedelje sam bio na pregledu u AutoGarantu u okviru letnje Mopar akcije. Po zavrsetku pregleda sam dobio izvestaj da je akumulator pri kraju, da su zadnji diskovi za zamenu i metlica zadnjeg brisaca. Akumulator sam zamenio na licu mesta, posto je bio bas na izdisaju. Diskove i plocice sam zamenio u Goran servisu ove nedelje, izasli su mi u susret posto idem na put, pa su zamenili u terminu besplatnih pregleda. Sta reci o Goran servisu sto vece nije receno. :respect:

Sto se tice ceha, pa, recimo da ideja o zatamnjivanju stakala odlazi na odmor do sledece godine jer iako su ovo potrosne stvari, nisam "planirao" ove troskove. :)

Kad sam dosao kuci, shvatio sam da sam zaboravio da vidim za dopunu i dezinfekciju klime u Goran servisu, tako da ostaje jos to da zavrsim pre odlaska na primorje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čudno da ti odu zadnji diskovi i pločice na tako malim kilometarima ( i pre prednjih )?

Takođe čudno za akumulator. 

Koje kočnice i akumulator si stavio?

Naravno, nama "iz porodice" bila bi interesantna cena, ali, da si hteo, već bi je napisao :)

A svakako je lepo čuti to za "Gorana". O njemu svi lepo pišu, kao da je čovek, "Bože mi oprosti", pokojni :) A Bogu hvala, nije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron zadnji diskovi su korodirali skroz, kaze Goran, kao da mi je auto stajao dugo, a plocice valjda idu u paketu. 

Sto se tice akumulatora, kratke relacije su mu skratile vek, jer od oktobra do maja je 80% voznje bilo na kratke relacije, plus, auto je stajao neko vreme pre moje kupovine, koliko tacno ne znam, ali kontam da je i to imalo uticaja.

Akumulator je bio 16.400, a diskovi i plocice 22.300, koje su marke, to pojma nemam, nisam ni pitao. Akumulator ima samo godinu dana garancije..za akumulator nisam pitao jer sam cekao 2h 30m (zimski u AK Kompresor zavrsen za nekih 30-40 minuta) da zavrse pregled, a zurio sam na posao. Sto se tice plocica i diskova, to nisam pitao jer znam da sam u sigurnim rukama. 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dzimbo said:

@moron zadnji diskovi su korodirali skroz, kaze Goran, kao da mi je auto stajao dugo, a plocice valjda idu u paketu. 

Sto se tice akumulatora, kratke relacije su mu skratile vek, jer od oktobra do maja je 80% voznje bilo na kratke relacije, plus, auto je stajao neko vreme pre moje kupovine, koliko tacno ne znam, ali kontam da je i to imalo uticaja.

Akumulator je bio 16.400, a diskovi i plocice 22.300, koje su marke, to pojma nemam, nisam ni pitao. Akumulator ima samo godinu dana garancije..za akumulator nisam pitao jer sam cekao 2h 30m (zimski u AK Kompresor zavrsen za nekih 30-40 minuta) da zavrse pregled, a zurio sam na posao. Sto se tice plocica i diskova, to nisam pitao jer znam da sam u sigurnim rukama. 


 

Kada se tako opišu okolnosti, jasno je što je životni vek tih komponenti bio nešto kraći.

Ta cena zadnjih diskova i pločica ( sa zamenom ) mi i ne deluje "divlje", a ako se ne ponovi gaf sa time da kola dugo "leže" ( a ne bi trebalo kod tebe ), to sada može da ti traje večno. A i akumulator može dugo ako se redovno dopunjava u vožnji ( ili bar povremeno na punjači ako se ne vozi ).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cifra je tolika, kolika je, da je bilo i 30k, ja bih platio bez reci. Evo i slike, cisto da ne bude da preuvelicavam.

IMG_20220820_211337.thumb.jpg.699003f4fc7bc4933d3f8361258ace18.jpg

@moron naisao takav period, trudnoca, pa zatim dok je beba malo porasla, samo do marketa/dm-a i kuci. Sada vec se vise prelazi, jos malo ce godinu dana kako sam uzeo auto a ja tek na 10kkm predjenih. Kontam i ja da ce duze sluziti posto ce auto manje sedeti na parkingu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ta usluga zamene zadnjih diskova i pločica kod "Gorana" košta tri puta manje nego sam poslednji put platio za ruke za zamenu samo prednjih pločica za poslovnog Yarisa  :) Istina, u ovlašćenom servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino što mi bode oči je cena pločica. 

Primera radi, skoro sam za svoju deltu gledao cene prednjih pločica i kretale su se 4-7000 rsd za komplet. 

 

Opšte je poznato kako Goran radi tako da verujem da su ugrađeni samo originalni ili odgovarajući zamenski delovi u odličnom kvalitetu.

A cenu zamene ne treba ni komentarisati, za takav servis korektna cena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Nadovezujem se na ovaj topic sa dva pitanja za isti auto kakav je Džimbo predstavio - Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120, 2018. godište.

Ukoliko postoji primereniji topic - izvinjavam se unapred:

 

1. auto ima Start&Stop sistem, ali nakon prevezenih par desetina km po gradu, nije se nijednom ugasio. Inače ne volim S&S, ali me zanima kako se ponaša na ovom modelu i koliko mu treba da se "aktivira". Nakon pritiska na taster kojim se S&S deaktivira, uredno se ispisuje info da je deaktiviran, a na isti način se ponovo aktivira i poruka se prikazuje, samo što se auto nijednom nije ugasio "sam od sebe"

 

2. u uputstvu postoji deo koji se odnosi na prikaz nivoa AdBlue aditiva (slika u prilogu), ali takav prikaz ne vidim na meniju na kontrolnoj tabli.

Takođe, ne vidim nigde mesto gde se sipa AdBlue... šalim se, ima ga, to je OK, samo ne vidim u menijima nikakvu info grafiku nalik ovoj u uputstvu.

Da li sam nešto prevideo?

 

Ako nekoga ne umara da prokomentariše - hvala unapred!

2022-09-23_231353.jpg

Edited by indzinir
slovne greške

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao @indzinir, kod mene S&S radi normalno, kad zaboravim da ga ugasim, ugasi mi auto cim stanem.

Je l si cistio DPF "prirodnim" putem? Moguce da se ne pali kada treba da se provoza radi ciscenja DPF filtera.

Ja sam isto trazio, ali nistam nasao nikakav grafik, ono sto znam iz iskustva je da kod 500La izadje check engine kada je pri kraju AdBlue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @Dzimbo!

 

Provozaću još neko vreme da proverim. Da ironija bude veća, baš nisam ljubitelj S&S, a sad kad ne radi, proveravam zašto :-)

 

Kad si se već oglasio, imam jedno totalno banalnog pitanje u vezi unutrašnjeg retrovizora koji je elektrohromatski (ti si to hvalio - slažem se!).

Pitanje je (molim bez smeha): da li se unutrašnji retrovizor pomera ručno, standardno, da li ima neku "zaključanu" poziciju?

Ovaj je ili "zapekao" ili ima neki trik za oktljučavanje, pa pre nego što nešto odlomim... možda sam samo previše oprezan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu, pitaj sta god te zanima, mada je auto tek godinu dana kod mene i nije bas mnogo vozen, jedva 12kkm. Unutrasnji retrovizor je malo tvrdji, da prostis (znam ko ce da se javi - @Ivan :P). Ne znam koliko si jako pokusao da ga pomeris, ali ja sam uz malo jaci stisak uspeo da ga namestim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dzimbo said:

znam ko ce da se javi - @Ivan :P

Neko je pomenuo cascavanje :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@indzinir

Pogledaj u Upustvu, opisano je 10-ak slučajeva kada i pored potpune ispravnosti "uključeni" S&S neće privremeno biti u funkciji. Svašta može da ga privremeno "izbaci iz takta". Od stanja napunjenosti akumulatora ( mora biti iznad 80% ), statusa DPF-a o svetlu očekivane predstojeće regeneracije, regeneracije u toku, tek okončane regeneracije, spoljne temperature, trenutne potrošnje struje ... I još svašta nešto" :) 

Moj je utisak i da ako duže vreme nisi vozio kola, da i tada "ispadne iz takta" i da mu treba stotinjak km da "počne da radi".

A i kada su kola potpuno nova, čak ni tada neće odmah da proradi.

Jako ćudljiv sistem - bar kod Fiata. Zajebaniji S&S nisam sreo :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc usao da osvezim temu i zaboravio da napisem sta sam hteo. :whistle:

Elem, pocetkom meseca sam bio do CG, tacnije Becici, more je bilo uglavnom cisto, i toplo taman za kupanje. Nisam se vozio po primorju jer je gradska plaza bila blizu, a Kamenovo taman za jutarnju setnju. Jedina mana sto na gradskoj plazi ima 500 pikavaca na kvadratnom metru.
viber_image_2022-09-24_18-17-55-683.thumb.jpg.235e415c9b211ee1a6307ebf31a307ce.jpg
viber_image_2022-09-24_18-17-55-798.thumb.jpg.a942d9961716184822b9c189e87a2b58.jpg

500L je odlicno posluzio, jedan rezervoar je bio dovoljan do tamo i nazad, krovni kofer, 4 odrasle osobe i bebac, dupke puni. Nazalost imam samo sliku strokavca pre polaska.
viber_image_2022-09-24_18-19-18-295.thumb.jpg.f0a1b8b429dc504e1cbe4952949db756.jpg

U petak je pala i druga registracija, sve ukupno 34.020 din, tehnicki je bio 6.020din. Generalno sam zadovoljan 500Lom, presao sam nekih 12kkm za ovih godinu dana i mogu reci da je dobro posluzio u svakom smislu.

Jedina mana koju mogu da istaknem kod njega je sto nema izlaz za ventilaciju pozadi, hladjenje malo teze stigne do putnika pozadi. Mislio sam da ce mi sediste biti neudobno na duzem putu, medjutim ledja me nisu zabolela ni odlasku ni u povratku. Naslon za ruku je pun pogodak, a zatamnjenje stakala ostaje kao zelja za sledecu sezonu.

Od ulaganja sam imao dve nove gume Kleber Q2, senzor DPF-a na auspuhu, mali servis, zadnji diskovi i plocice. Mali servis je uradjen u AutoGarantu o njihovom trosku kao kompenzacija za senzor DPF-a koji je crkao dve nedelje po kupovini auta.

Edited by Dzimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Dzimbo said:

U petak je pala i druga registracija, sve ukupno 34.020 din, tehnicki je bio 6.020din.

Pretpostavljam da ni ti nisi prebacio premijski stepen sa bivseg vozila?

U prvom stepenu, celokupna papirologija bi trebalo da ti izadje oko 23.000 din. Plus tehnicki, to vec kako nadjes.

36 minutes ago, Dzimbo said:

Naslon za ruku je pun pogodak, a zatamnjenje stakala ostaje kao zelja za sledecu sezonu.

PS: Ako se vec bakces sa tim, iz licnog iskustva apsolutna preporuka za zatamnjivanje nekom kvalitetnom folijom (umesto kacenja kojekakvih aftermarket zavesica).

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Ivan said:

Pretpostavljam da ni ti nisi prebacio premijski stepen sa bivseg vozila?

I dalje se vodi na mene :( sure je "malo" lenj i studentskog dzepa, pa mu lepo da se vodi na mene (prvi stepen, ne mora da plati porez, nove table, nova saobracajna i tako dalje).

Sto se tice zatamnjenja, bice to nano-keramikom, nista drugo ne dolazi u obzir, ove zavesice sam bacio odmah posle mora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...