Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
deda_bojan

Fiat Fiorino 1.3 mjet

Recommended Posts

Pozdrav svima

 

Nakon što je konačno došao u moj posed, da predstavim i ja svog Fiata. U pitanju je Fiorino 1.3 mjet iz 2013. godište, uzet za posao. Iako već imamo jednog Fiata u porodici, ovo je prvi pravi, s obzirom da je Scudo samo rebrendirani Peugeot Expert. Uzet iz uvoza direktno od gore za ok cenu, ali odmah po dolasku se vidi da to što su motor tamo upalili ništa ne znači - zagušen dpf, turbina, set kvačila, podloška na dizni. Radi se jedno po jedno, pa će se srediti. Izvlači ga najviše što ima ful opremu za taj model - start/stop, parking senzori, grejači sedišta, tempomat, MF volan. Za sada jedino nisam uspeo da pokrenem bluetooth povezivanje sa telefonom, ali videću šta kaže dijagnostika, možda taj modul zeza jer vidim da treba da se radi Proxy alignment. Nadam se da ćemo se što manje družiti oko problema, a više oko nekih zanimljivih stvari. :)

Slike kad je došao u Srbiju.

 

IMG-ed4021db00e9bc65abf4263b509b0d6b-V.jpg IMG-95ef114d3be6ea6873397c26e344444d-V.jpg IMG-3b00bc8db7b781636f56dbfa5d3337ef-V.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sređeno skoro sve na kolima, ostala još da se zameni opruga prednjeg amortizera. Dizne morale da se rastavljaju da bi se vadile kontra tegom, na dve menjani ulošci po preporuci bošiste. Set kvačila stavljen Valeo, bukvalno nikada nisam vozio kola sa tako mekanim kvačilom, a vozio sam dosta novih na NAVAK-u. Tako da sve preporuke za njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako da odvezem kod majstora na pregled jer mi auto treba svaki dan zbog posla. Usnimio sam dva klipa, na prvom je kako radi neravnomerno odmah nakon paljenja, na drugom nakon jedno minuta rada. Čim se ugreje bude mnogo tiši zvuk, mada opet i tada mi se ne sviđa zvuk. Ne razumem se dovoljno da bih mogao znati šta je, a opet se razumem dovoljno dobro da definitivno nije dobar zvuk, iako mi je ovo prvi mjet motor.

 

 

 

 

Edited by deda_bojan
dodat tekst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardan problem kod 1.3 motora... Dizna.

Remont NE POSTOJI i problem resava samo nova. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za odgovor.

Ovo što sam spomenuo da su na dve menjani ulošci mi je napomenuto da su polovni, pošto moji nisu prolazili testove nakon skpalanja, a svakako je motor tako radio i pre menjanja podloški, tj. menjanja uloška dizni, tako da sam ja više sumnjao na hidropodizačke, takav zvuk sam imao na jednim kolima ranije zbog njih. Vala ići će ovako i dalje, previše sam uložio u njega da bih još i dizne menjao, Po mojoj nekoj logic,i najgore što može da se desi je da razvodni ulje pa da preskoči lanac zbog lošeg španovanja?

Edited by deda_bojan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece postovani kolega, od Euro 5 verzije cuvenog 1.3 MultiJet malo su uke*ali motku. Pisalo se bas dosta u podforumu za kupovinu Punta Evo i MY12, posto u njih najvise idu. Dosta podataka je na toj temi, pa slobodno prelistaj (upravo problematicne dizne i nemogucnost remonta, nemiran rad, dim na auspuhu, DPF,...):

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/

 

Kao i ostale novije motore, od Euro 5 (85 i 95) su 1.3 ukanalili u odnosu na stare i cuvene peri-deri verzije Euro 4 od 75 i 90 KS. Slicno se desilo i sa naslednicima legendardnog 1910 ccm bloka (1.6 i 2.0).

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, deda_bojan said:

Hvala za odgovor.

Ovo što sam spomenuo da su na dve menjani ulošci mi je napomenuto da su polovni, pošto moji nisu prolazili testove nakon skpalanja, a svakako je motor tako radio i pre menjanja podloški, tj. menjanja uloška dizni, tako da sam ja više sumnjao na hidropodizačke, takav zvuk sam imao na jednim kolima ranije zbog njih. Vala ići će ovako i dalje, previše sam uložio u njega da bih još i dizne menjao, Po mojoj nekoj logic,i najgore što može da se desi je da razvodni ulje pa da preskoči lanac zbog lošeg španovanja?

 

Ne najgore sto moze da se desi je da dizna naliva i ispira cilindar i da dovede do trosenja istog, a to kad se desi sledi generalna ili kupovina drugog motora. 

Dizne su SRCE svih dizel motora. Ono sto ona moze da napravi, nije ni prici kao kad dodje do toga da motor prezubci... 
U prevodu, nije za igranje. Polovna dizna je macka u dzaku a i ako je ispravna, upitno je koliko ce trajati. Goran Fiat ima najbolje resenje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MiloshBg said:

 

Ne najgore sto moze da se desi je da dizna naliva i ispira cilindar i da dovede do trosenja istog, a to kad se desi sledi generalna ili kupovina drugog motora. 

Dizne su SRCE svih dizel motora. Ono sto ona moze da napravi, nije ni prici kao kad dodje do toga da motor prezubci... 
U prevodu, nije za igranje. Polovna dizna je macka u dzaku a i ako je ispravna, upitno je koliko ce trajati. Goran Fiat ima najbolje resenje. 

Kada stavim na papir, jeftinije me izađe da zamenim motor nego da kupim ove dizne nove jer koliko vidim trebaće mi preko 1000 evra za njih. Svi se uvek plašili dizni, a ja se navozao dizela do sada i nikada nisam imao problema, sada mi je jasno kako je to kada te potrefi ovakav maler. A koje je Goranovo rešenje? Pošto mi nije baš zgodno voziti auto za Zemun i ostaviti ga tamo dok ga odrade.

3 hours ago, Ivan said:

Sto rece postovani kolega, od Euro 5 verzije cuvenog 1.3 MultiJet malo su uke*ali motku. Pisalo se bas dosta u podforumu za kupovinu Punta Evo i MY12, posto u njih najvise idu. Dosta podataka je na toj temi, pa slobodno prelistaj (upravo problematicne dizne i nemogucnost remonta, nemiran rad, dim na auspuhu, DPF,...):

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/

 

Kao i ostale novije motore, od Euro 5 (85 i 95) su 1.3 ukanalili u odnosu na stare i cuvene peri-deri verzije Euro 4 od 75 i 90 KS. Slicno se desilo i sa naslednicima legendardnog 1910 ccm bloka (1.6 i 2.0).

Čitao sam od jutros dve kratke teme na forumu o nemirnom radu na leru i kolegi koji je kupio nove dizne iz Italije, pregledaću i ovu temu malo.

Ako bude trebala stvarno veća investicija, bolje mi prodati auto i uzeti drugi, već sada me je izašao oko 800 evra nakon kupovine, a tek je dva meseca prošlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ako kupiš drugi polovan motor, dobijaš ga bez dizni i opet stavljaš svoje.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goran ima nove dizne i cena je daleko od 1000e za 4 komada. Uostalom, covek je izuzetan strucnjak i na forumu je, kontaktirajte ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, MiloshBg said:

Goran ima nove dizne i cena je daleko od 1000e za 4 komada. Uostalom, covek je izuzetan strucnjak i na forumu je, kontaktirajte ga.

Hvala i za ovu informaciju, kontaktiraću ga pa da vidim šta ću, ako bude ok cena da uradim u budućnosti, ukoliko ću njihovom promenom rešiti sve probleme sa motorom.

9 minutes ago, totti said:

Pa i ako kupiš drugi polovan motor, dobijaš ga bez dizni i opet stavljaš svoje.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

To nisam znao, ovo prilično menja situaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro znao sam da se ne dobija ništa oko motora, nisam znao za dizne. Kontaktirao sam Gorana pa ću se nekako iscimati do Zemuna za pregled, makar da znam na čemu sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

nov sam na forumu i hteo bih da podelim iskustvo i problematiku oko mog Fiorina 1.3 multijet Euro 5 ,dizne 351.

Naime imam isti - slican problem kao deda_bojan sa svojim a to je: Neravnomeran i bucan rad motora na leru dok je hladan,pojava plavicastog dima nakon 5 min rada uz izrazito variranje lera 800 rpm do skoro 1000rpm .

Nakon toga cim ga provozam 500 metara nestaje dim i sve se unormali i dobijam meksi i mirniji rad bez dima.

Bio sam u servisu na pregled i preporuceno mi je da ga tako vozim ili generalnu da radim.Rekli su jos da na jednom cilindru je malo manja kompresija.

 

Radjen set lanca,set kvacila,grejaci novi,nov DPF,dizne vec tri puta skidane i testirane-ciscene.Turbina dobra bez lufta...

Takodje menjan ceo drugi ECU jer su po predhodnom mnogo sto sta brljavili(kupljen drugi u UK gde nije nista dirano oko DPF-a i EGR-a...) 

plan je jos da stavim nove senzore MAF,MAP i nov separator uljnih para.

Da li mozda neko moze da prekomentarise - savetuje jos nesto.

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...