Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Katar 2021

Recommended Posts

treba RdB da namunji Hondin motor do maksimuma,a i Ferari treba da pusti vise konja da budu brzi,dobro je pobedili su Mclaren odlicni za trece mesto.I Alonsa bi voleo da vidim jos jednom na jedno od prva tri mesta na ovde dve zadnje trke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko: Možemo da se nosimo sa Mercedesom

 

marko red bull legalnost.jpg

 

Helmut Marko, jedan od glavnih ljudi u Red Bull-u ističe da je zadovoljan ishodom trke u Kataru u kojoj je Maks Ferstapen osvojio drugo mesto. Holanđanin je vraćen na sedmu poziciju na startu, ali je uspeo do kraja da završi iza glavnog rivala u borbi za titulu Luisa Hamiltona.

 

''Ovo je bio naš maksimum u ovom trenutku. Raduje me što smo imali bolji ritam, nego u kvalifikacijama. Naša maksimalna brzina je bila blizu Mercedesa, što u proteklih nekoliko nedelja nije bio slučaj. To je veliko ohrabrenje, jer pokazuje da možemo da se nosimo sa njima'', izjavio je Marko. Trenutno Ferstapen ima osam bodova više od Hamiltona, a do kraja šampionata su ostale dve trke u Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. ''U dobroj smo poziciji. Svesni smo da je Meredes u poslednje vreme mnogo stvari popravio, ali svi verujemo da će Ferstapen na kraju osvojiti titulu'', rekao je Marko.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U saudijskoj Arabiji verovatno Mercedes vraća motor iz Brazila ako bude potrebe. Ako se ne desi neko lupanje neverujem da Red Bull može da se odbrani. Mercedes je sada u prednosti,kazne za zamenu motora su nikakve,mislim na 4 motor i više

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na onakvoj konfiguraciji Dzede, koja izgleda kao razvucena glista :) - u trenutnoj situaciji, Red Bull i Max mogu da se nadaju samo da ce odraditi "damage limitation" (vidim, vrlo popularan izraz u F1 zadnjih godina :D ). Problem sa zadnjim RB krilom, izrazen na pravcima vec par trka, odvrnut Luisov agregat...

Sto kaze @dach@ , ako ne bude nekog odustajanja - moguce da ce vec tu biti dobrano prelomljeno pitanje sampiona u konkurenciji konstruktora, gde Mercedes ima odlicne sanse.

A da u zadnju rundu Luis i Max udju sa minimalnom razlikom, moguce cak i bodovno poravnati. Pa kom obojci, kom opanci na zadnjoj trci, na Yas Marini bi Red Bull imao kakve takve sanse za titulu u konkurenciji vozaca. Sada se tek vidi koliko su bile bitne i USA i pogotovo Brazil, gde su RB i Merc pomalo neocekivano zadali udarce jedni drugima...

Slazem se i sa ovim sto mladji Schumacher rece... Da Max nije imao par pehova - pucanje gume u Azerbejdzanu na 1. mestu, izbacivanje na Silverstonu sa 1. mesta, "zapucavanje" Bottasa u Madjarskoj sa 2. mesta, sampionat bi odavno bio resen... Setimo se i onog izletanja Hamiltona na Imoli i vracanja u rikverc na stazu, bilo je toga...

Koliko Max nije imao ni srece, dovoljno govori podatak da je i pored odnosa 9:5 u pobedama u jednom trenutku, Hamilton jos uvek bio blizu. Dobro je Helmut Marko odavno prognozirao da ce im za sigurnu vozacku titulu biti potrebno 10 pobeda (ili jos ta jedna u Abu Dhabiju). Ako se u bilo kojoj ekipi ne desi nesto nepredvidjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes objasnio zbog čega je Hamilton vozio sa starim motorom u Kataru

 

merc_ham_motro_katar.jpg.bd59a9c18ad20cd33067db4782a01b09.jpg

 

Britanski tim odlučio se da svom vozaču za prošlu trku stavi stariju pogonsku jedinicu.

 

Andrew Shovlin je u Mercedesovom videu objasnio zbog čega su se oni odlučili da Lewisu Hamiltonu stave stariju pogonsku jedinicu dok u Brazilu to nije bio slučaj. Tada je sedmostruki šampion sveta pored diskvalifikacije imao i kaznu pomeranjem za pet mesta zbog zamene jedinice za sagorevanje, ali se pokazalo da je njihov bolid imao neverovatnu brazinu što mu je omogućilo i pobedu.

“Ovoga puta nismo koristili svežiji motor koji smo stavli u Brazilu.” kazao je Shovlin posle trke u Kataru. “Koristili smo stariji motor i on kao takav proizvodio je manje snage. Od preostalih trka staza u Kataru je imala najmanju količinu pravaca i tu se zahtevalo manja vožnja sa punim gasom. Zbog toga razlika u snazi koju bi imali u Kataru u odnosu na preostale dve trke bila bi dosta manja. Mi već pokušavamo da balansiramo pređenu kilometražu kod naših agregata, pa smo ujedno želeli da izbegnemo kazne kao i da na poslednje dve trke imamo što jači agregat.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...