Jump to content
FAS Goran
krajo

Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet - sama se upali lampica start-stop

Recommended Posts

Pozdrav .

Samo se aktivira start-stop i upali se lampica od motora i žuti trokut.

Šta bi moglo biti, je li imao iko sličan ili isti problem?

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da jeste greška ali reko možda je imao neko isti problem.

Možda je do nekog senzora ili možda ne radi alternator kako treba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri akomulator, mozda je oslabio kapacitet pa nema za S&S 
Meni se to desilo  sve radi pali ali S&S lampica gori , zamenio za novi i sve nestalo cak sam primetio ali to je mozda i moj trip da hill holder bolje radi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjeriću akumulator.

I još ću provjeriti da li alternator radi kako treba.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjerio sa alternator.

Dobar napon pokazuje prilikom rada, 14 V.

Još da negdje odvezem gdje imaju aparat da provjere snagu akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krajo

Jel si rešio problem? Meni se malopre isto desilo kada sam se vraćao sa puta.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamijenuo sam akumulator i jedno vrijeme se nije pojavljivalo.

Poslije toga se povremeno pojavi da je start-stop sistem nedostupan.

Auto normalno ide i ja ga vozim.Ne obraćam više pažnju.

Negdje sam pročitao da ima nekakav senzor kod mjenjača koji kada se promijeni pa zna riješiti problem.

Nisam provjeravao gdje je taj senzor i da li uopšte postoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, krajo said:

Zamijenuo sam akumulator i jedno vrijeme se nije pojavljivalo.

Poslije toga se povremeno pojavi da je start-stop sistem nedostupan.

To je sasvim normalno. Da bi start stop bio aktivan potrebno je da su svi uvjeti ispunjeni. 

Naravno pored napunjenosti akumulatora uslova ima nekoliko npr temperatura motora, temperatura u kabini ,regeneracija DPFa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovežem na temu.....Juče kao što rekoh u vožnji upali lampicu na dugmetu start stop i upali chek i žuti trougao od kočnica. Tako dođoh kući ( 30 km ) i sve radi ok. Žena jutros otišla na posao i vratila se i dalje sve sija. Kad sam krenuo kod druga da ga stavimo na dijagnostiku sve se ugasilo i vratilo samo od sebe u normalu. Stavimo ga na dijagnostiku i izbaci četri greške. Ako uspem da stavim sliku ako ne napisaću.

IMG_20220225_163855.jpg

Naravno u ponudi ima 100 rešenja šta može da bude.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je pocelo to da se desava na mom twinair-u..Mislio sam da je samo kad je hladno ali evo i danas opet.Obicno se desava kada auto malo duze stoji.Upalim normalno i upali se zuti trougao, check engine lampica i start/stop unavailable.Onda malo trokira, kao da ne radi jedan cilindar,ugasim jednom ili dva puta i upalim i onda normalno dalje radi.Moracu da ga odvezem na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo.

 

Da ne otvaram novu temu.

Juče upalim auto i motor radi nemirno, poskakuje B) kao da rade tri klipa.

Na displeju ispiše  "check glow plugs" i svijetli lampica grejača.

Znalo se i prije dešavati da prilikom prvog paljenja motor radi malo nemirno ali se za par sekundi ustabili rad i nije ispisivalo ništa na displeju.

Da li ovo znači da ne radi jedna dizna kako treba?

Može li biti da je uzrok neispravan grejač samo?

Hvala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krajoGlow plug je svecica, da li si ih menjao skoro, proveravao? Ili konektore bobine ili slicno? Mogice da mu je to indikator za svecicu. 

 

Za dizele znam da imaju grejace za naftu, al za benzince ne znam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, ISV_01 said:

Glow plug je svecica, da li si ih menjao skoro, proveravao

Otkud na dizelu svecice :) ? Glow plug ti je grejac, a Spark plug svecica.

@krajo

Ako imas poruku za grejace, moguce da je riknuo neki ili da te zeza rele grejaca. Mozes sam da proveris i bez dijagnostike, na Stilu sam na konektoru sa relea ka svakom grejacu merio oko 1.2 Ohm kada su ispravni. Ako je otvoreno kolo - ili je rikavela ili je problem u instalaciji ka grejacu. Desavalo se kod drugara i da otpornost varira, pa da problem bude u konektoru na samom grejacu, dovoljno da prijavi gresku.

Mada, pogotovo na ovim temperaturama, ne bi trebalo da bude neki problem ako je grejac neispravan. Vrlo moguce da je vec "cuvena" problematika sa tim Euro 5 1.3 MultiJet. Pisalo se na forumu pa pogledaj (dizne, teze paljenje, nemiran rad, dim itd.).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Ivan said:

Otkud na dizelu svecice :) ? Glow plug ti je grejac, a Spark plug svecica

True true, nista bez kafe vidim ja... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

@krajoGlow plug je svecica, da li si ih menjao skoro, proveravao? Ili konektore bobine ili slicno? Mogice da mu je to indikator za svecicu. 

 

Za dizele znam da imaju grejace za naftu, al za benzince ne znam. 

Dizel je u pitanju 1.3 MJet.

2 hours ago, Ivan said:

Otkud na dizelu svecice :) ? Glow plug ti je grejac, a Spark plug svecica.

@krajo

Ako imas poruku za grejace, moguce da je riknuo neki ili da te zeza rele grejaca. Mozes sam da proveris i bez dijagnostike, na Stilu sam na konektoru sa relea ka svakom grejacu merio oko 1.2 Ohm kada su ispravni. Ako je otvoreno kolo - ili je rikavela ili je problem u instalaciji ka grejacu. Desavalo se kod drugara i da otpornost varira, pa da problem bude u konektoru na samom grejacu, dovoljno da prijavi gresku.

Mada, pogotovo na ovim temperaturama, ne bi trebalo da bude neki problem ako je grejac neispravan. Vrlo moguce da je vec "cuvena" problematika sa tim Euro 5 1.3 MultiJet. Pisalo se na forumu pa pogledaj (dizne, teze paljenje, nemiran rad, dim itd.).

 

Jedan grejač je bio neispravan i njega sam promijenuo.Sad kada upalim auto,  motor radi mirnije dosta.Samo odjednom se pojavi dim iz auspuha i tako dimi jedno 5-10(najviše) minuta i onda opet prestane dimiti.Da li je možda regeneracija DPF filtera ili je taj isti filter dosta prljav?

Išao sam na dijagnostiku i pobrisao greške koje je očitavao za dizne, grijače i protokomjer zraka što je normalno pošto sam isključivao dizne sa napajanja i same grijače i protokomjer zraka, a sve to da provjerim stanje istih.

Jedino što je na dijagnostici pokazao grešku senzora hlađenja motora, a taj senzor nisam dirao.

Sve te greške sam izbrisao dijagnostikom.

Da napomenem auto vuče i ide normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/19/2022 at 5:21 PM, Ivan said:

Otkud na dizelu svecice :) ? Glow plug ti je grejac, a Spark plug svecica.

@krajo

Ako imas poruku za grejace, moguce da je riknuo neki ili da te zeza rele grejaca. Mozes sam da proveris i bez dijagnostike, na Stilu sam na konektoru sa relea ka svakom grejacu merio oko 1.2 Ohm kada su ispravni. Ako je otvoreno kolo - ili je rikavela ili je problem u instalaciji ka grejacu. Desavalo se kod drugara i da otpornost varira, pa da problem bude u konektoru na samom grejacu, dovoljno da prijavi gresku.

Mada, pogotovo na ovim temperaturama, ne bi trebalo da bude neki problem ako je grejac neispravan. Vrlo moguce da je vec "cuvena" problematika sa tim Euro 5 1.3 MultiJet. Pisalo se na forumu pa pogledaj (dizne, teze paljenje, nemiran rad, dim itd.).

 

Da li si upoznat da možda sada ima opcija reparacije tih "problematičnih" dizni za 1.3 mjet od 62kw?

I da li se u motor od 62kw može staviti dizna recimo od 55 ili 70kw?

Ako nije problem da mi malo pobliže objasniš ako si upoznat sa tematikom.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presaltao sam se pre par godina na turbo benzinca, pa ne pratim bas detaljno kao ranije. Ali ovo koliko pratim, za njih i dalje ne postoji opcija reparacije, a set polovnih "kao novih" dizni se krece 400-500 EUR. Pisali smo na temema o Punticu i 1.3 MultiJet prilicno oko problematike sa Euro 5 pa pogledaj da se ne ponavljamo.

Evo bas juce smo caskali na tu temu i o opstoj temi o kupovini, pa pogledaj odavde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64016-kupovina-automobila-do-xxxxx-eura/&do=findComment&comment=1645340

On 4/20/2022 at 11:03 AM, Vule said:

Euro4 verzija sa 90KS nosi 0445110183 dizne koje mogu da se nađu na svakoj trafici za 20-25e testirane, dok euro5 sa 85 i 95KS nose 0445110351, koje navodno ne mogu da se repariraju a nove naravno skupe kao da su od zlata.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, zanima me da li je neko mozda imao slicno iskustvo:

Naime, desava se da kad mi je ukljucen Start&Stop, on na semaforu ugasi auto normalno, medjutim sam ga upali posle nekih 4-5 sekundi.

Dakle pali se sam od sebe, bez da sam pritisnuo kvacilo.

Moje sumnje idu prema akumulatoru, ali nisam siguran sta bi jos mogao da bude razlog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada je i meni nelogično ,negde sam pročitao  da start stop sistem počne sam da pali auto bez pritiska na kvačilo upravo kad je nedovoljno pun akumulator.Pomislim  ajd, možda baš zato nisu isti akumulatori za SS i obične sisteme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...