MiloshBg 1020 Posted March 12 Lanac ako preporucuju samo OE, taj OE moze biti samo IWIS. Iwis lance najcesce mozes naci u FEBI/Swag i mozda u INA setovima. 1 Dash reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted March 12 Koristan info, hvala, Dash, Kad sam pominjao provereni sistem zupcenja nisam ni mislio na egzibicije na novim puretech, ecoboost isl. motorima sa kaisevima u motornom ulju. To je cak idiotskiji sistem od bilo kog lanca. Mislio sam na stari provereni TDI, HDI, MJTD, DCI koji te ne izuvaju iz gaca za zamenu kaiseva i prateceg. Lanac je sigurno dobar i proveren sistem, jos stariji od kaisa, ako se projektuje kako treba. Na zalost, svedoci smo da u vecini slucajeva vise nije tako. Ociti primeri su cak i premium marke kao Merc i BMW. Jedno pitanje: Da li se te vodjice lanca izradjuju od neke specijalne plastike, mslm. jel neko video uzivo kako izgledaju? Malo mi je cudno da tako krucijalni delovi zupcenja ne budu od nekog cvrstog materijala i da se lome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kockica 62 Posted March 12 Vidim da su kolege vec odgovorilile , a i ja ne bi znao sta da kazem jer jos nisam dosao ni od 90kkm na satu . mada cu preventivno da uradim tu podlosku spanera . Za sad samo mali servisi , menjao sam zadnje plocice i to je to . Malo se vozimo jer em radim od kuce a uporedo vozim i Punta i motor pa pocinje Insignia sve vise pocinje da bude auto za put . Pre neki dan sam seo u Punta i opet se odusevio koliko je dobar za grad . Koga god da sam pitao za updt navigacije na rec Opel ko da se najeze ali opet imam apple car play pa kad zatreba resim sve . Jedna glupost koja mi se desila a resio sam je u roku od 5 min jer da mi se ispraznila baterija na daljincu i onda je auto poceo da luduje ( multimedija , i sto sta drugo ) , posto sam nenormalan i uvek imam rezervne bat resio sam to za minut plus 4 min otvaranja baterije , zapakovali su je ko da je niko nikada nece otvoriti . Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted March 21 (edited) On 3/7/2024 at 8:20 AM, Dash said: Ogadila se svima prva generacija, pa su skepticni i za drugu. Dobar je auto bas. 1.6 ima taj glupi razvod, ali resava se to vec par godina sa podloskom uljnog spanera. Ventil turbine je odlazio takodje, pa postoji novi apdejtovan deo sada. Na 2.0 adblue pumpa zna da crkava. @Dash kako da se sazna do kog perioda ili datuma se ugrađivala prva generacija i otkad je počela ugradnja druge generacije tog 1.6 cdti u Astru K i Insigniju? Edited March 21 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted March 21 https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Medium_Diesel_engine hm, varijanti koliko hoćeš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dash 24 Posted March 22 16 hours ago, srdjos said: @Dash kako da se sazna do kog perioda ili datuma se ugrađivala prva generacija i otkad je počela ugradnja druge generacije tog 1.6 cdti u Astru K i Insigniju? Mislio sam na prvu i drugu generaciju Insignije. 1.6 kao 1.6 cdti nije postojao u vise verzija, jedna jedina od 2013. do 2020. tj. jedan motor, 4 nivo snage, od toga jedna verzija biturbo. 1 srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted March 22 @Dash evo i post sa drugog foruma, ali španer i sve oko njega treba zameniti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dash 24 Posted March 22 Tako je, ubacuje se podloska pod uljni spaner i ako je opruga oslabila, menja se i spaner. Kod mene je tako uradjeno i vise nikakvih problema sa lancem, da kucnem u drvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites