Jump to content
FAS Goran
kockica

Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI

Recommended Posts

Lanac ako preporucuju samo OE, taj OE moze biti samo IWIS. Iwis lance najcesce mozes naci u FEBI/Swag i mozda u INA setovima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koristan info, hvala, 

 

Dash, Kad sam pominjao provereni sistem zupcenja nisam ni mislio na egzibicije na novim puretech, ecoboost isl. motorima sa kaisevima u motornom ulju. To je cak idiotskiji sistem od bilo kog lanca. Mislio sam na stari provereni TDI, HDI, MJTD, DCI koji te ne izuvaju iz gaca za zamenu kaiseva i prateceg. 

Lanac je sigurno dobar i proveren sistem, jos stariji od kaisa, ako se projektuje kako treba. Na zalost, svedoci smo da u vecini slucajeva vise nije tako. Ociti primeri su cak i premium marke kao Merc i BMW. 

Jedno pitanje: Da li se te vodjice lanca izradjuju od neke specijalne plastike, mslm. jel neko video uzivo kako izgledaju? Malo mi je cudno da tako krucijalni delovi zupcenja ne budu od nekog cvrstog materijala i da se lome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da su kolege vec odgovorilile , a i ja ne bi znao sta da kazem jer jos nisam dosao ni od 90kkm na satu . mada cu preventivno da uradim tu podlosku spanera . Za sad samo mali servisi , menjao sam zadnje plocice i to je to . 
Malo se vozimo jer em radim od kuce a uporedo vozim i Punta i motor pa pocinje Insignia sve vise pocinje da bude auto za put . Pre neki dan sam seo u Punta i opet se odusevio koliko je dobar za grad . Koga god da sam pitao za updt navigacije na rec Opel ko da se najeze ali opet imam apple car play pa kad zatreba resim sve . Jedna glupost koja mi se desila a resio sam je u roku od 5 min jer da mi se ispraznila baterija na daljincu i onda je auto poceo da luduje ( multimedija , i sto sta drugo ) , posto sam nenormalan i uvek imam rezervne bat resio sam to za minut plus 4 min otvaranja baterije , zapakovali su je ko da je niko nikada nece otvoriti . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/7/2024 at 8:20 AM, Dash said:

Ogadila se svima prva generacija, pa su skepticni i za drugu. Dobar je auto bas.
1.6 ima taj glupi razvod, ali resava se to vec par godina sa podloskom uljnog spanera. Ventil turbine je odlazio takodje, pa postoji novi apdejtovan deo sada.
Na 2.0 adblue pumpa zna da crkava.

@Dash

kako da se sazna do kog perioda ili datuma se ugrađivala prva generacija i otkad je počela ugradnja druge generacije tog 1.6 cdti u Astru K i Insigniju?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, srdjos said:

@Dash

kako da se sazna do kog perioda ili datuma se ugrađivala prva generacija i otkad je počela ugradnja druge generacije tog 1.6 cdti u Astru K i Insigniju?

Mislio sam na prvu i drugu generaciju Insignije. 1.6 kao 1.6 cdti nije postojao u vise verzija, jedna jedina od 2013. do 2020. tj. jedan motor, 4 nivo snage, od toga jedna verzija biturbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, ubacuje se podloska pod uljni spaner i ako je opruga oslabila, menja se i spaner. Kod mene je tako uradjeno i vise nikakvih problema sa lancem, da kucnem u drvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...