Jump to content
FAS Goran
kockica

Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI

Recommended Posts

Gril popravljen JEEEA 
cekao sam od decembra na deo i na kraju me je izdalo strpljenje ...
na nagovor drugara sam otisao u Lucas , porucio juce deo ( zamenski nije oridjidji ali aj ) cena je bila skoro pa duplo jeftinija nego u Opelu , na to mi je covek u radnji kad je video koliko kosta reko e ovo je skupo daj da ti napravimo popust i izasao me je duplo jeftinije 12510 din . Danas sam pokupio deo i svratio kod komsije limara da pitam koliko to kosta da se stavi i kad moze , posle 2h sam izasao iz radionice sa svim namontiranim , i gle cuda opet vidim na prednju kameru 
Me happy :)
Sad jos da odem da sredim zadnju kocnicu na Puntu ( rucnu i noznu , ali sam prosao tex ) mada je to prica za drugu rubriku 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa... iskreno za ono sto nam je trebalo je taj auto overkill u smislu dimenzija ali opet ne mogu da kazem da se kajem ( voleo bi da je malo manji ) 
Potrosnja mi je ok , naravno auto je veliki i ne mogu da ocekujem da trosi ko upaljac ali nije ni nesto preterano strasna 
sto se tice odrzavanja bio je jedan senzor haube , glupost ... auto ima aktivnu haubu i kao neka dva da kazem air bag kod makaza haube da u slucaju udara pesaka oni zbace haubu u vis da ga doceka i senzor u braniku . To je zamenjeno u garanciji 
Primetno je tisi sa letnjim Pirelli gumama 
upravljivost je super i naucio sam da se parkiram tamo gde nisam ni zamisljao da moze 
Sedista su top pogotovu je lepo kad udjes u kola a on odmah pali na max i polako smanjuje pa na to grejanje volana a ako je duzi put i neka masaza padne 
Ono sto sam primetio je da sva ta oprema vodi ka zagljupljivanju vozaca ( ja ljudi sad ponekad Punta ne mogu da uarkiram ko covek , sve trazim kameru ) 
za parkiranje mi se svidelo to sto ima dugme za parkiranje ( ides polako aktiviras ga i on skenira prostor , naravno zadas mu paralelni ili rikverc ) i samo izbaci stop na ekranu i da ubacim u rikverc i posle toga sam mota volan 
i eto mene parkiran ko pro 
Sve u svemu sam zadovoljan 
 

E da jednom je ostavio na cedilu 
TV nam se pokvario i odemo da kupimo drugi jer je kao popravka ne isplativa 
Pun sebe ja govorim prodavcu ma staje to u kola no worries 
I pola sata kasnije eto nas na parkingu a ono storry of my life , fali mi dva santima 
Kum me je spasio ali i posle odvalio od zajebavanja 
evo ovako je to izgledalo 
 

TV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto sta ima da se kaze o njemu , voleo bi da odradim updt mutimedije ali jedino sto sam nasao je na stranim sajtovima i nije ni jeftino , kod nas to niko ne radi bar ne da sam ja video . 
Ali ljudi bio sam na par druzenja kod Intera , sto je dobra Alfa Giulia , dao bi Opela i bubreg . Ima nesto u tom dizajnu predobro 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ko da me je pravio americki pirocanac , samo da je golemo a sto jeftinije , za malo da bude i veci TV nego nisu imali u kutiji . A na price pa tek smo ga juce otpakovali i samo dan radi u radnji sam alergican 
Sva sreca da me je kum spasio ali posle zajebavao do maksimuma , jbg nema auta bez Fiata 
Gola voda sam bio dok sam vozio iza njega sve se mislim evo danas je dan kad smo sjebali 2 TV :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad se lakse dise, nisam vise onaj cikica sa parkiranjem kroz prozor 
Uskoro idem na 6to mesecni pregled pa da vidimo kakvi su u servisu 

Parking pre.jpg

Parking posle.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko u kinesku glasacku kutiju :)
Vec barim zenu da taman umesto rente za garazu mogu neku ratu za motor , tako da ako znate da neko prodaje povoljno sator , glupo da spavam u kolima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se parkiras na onom uskom delu ispred punta, i ne isplati ti se da izlazis(pretpostavljam kroz gepek jer nemas siber)... Bolje ostani da spavas u kolima :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam uradio 2x i skapirao da cu da opicim ili ogradu ili kucu sigurno , pa sam nasao garazu a sad sirina . Moze kolo da se odigra 
Znam da nije uporedivo ali kako sam malo u puntu malo u insigniji , svaki put kad predjem iz jednog u drugi se pozitivno iznenadim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari da li znate gde bi mogao da uradim update navigacije ili cele multimedije 
Isli smo na Rajac za vikend i skapirao sam da nema recimo Milos Veliki ucrtan u navigaciju ? 
Sutra se ide na kontrolni servis pa javljam sta su i oni rekli ...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala , pogledacu . Nesto mi se ne mili da idem preko oglasa jer opet je sve povezano preko multimedije pa ne bi da nesto zestoko zeznem . Ono sto sam nasao je da se poruci flesh i u usb port ali to je u evropi i kosta ... 
Procackacu sve opcije ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sebi za Citroen skidao odatle mape, kamere i firmware, kapiram da ćeš naći i za Opela.


Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolni servis bio super , usao u 9 izasao u 11, zamenili su mi senzor papucice gasa jer mi se upalila greska pa nestala . To je  neki deo sto Opel priznaje ( kao izgubi kontakt) 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradjen prvi mali servis , prijatno sam se iznenadio cenom .. Ali kad mi je posle 2 dana pozvonio fon i prijatni glasic me pita da li sam zadovoljan uslugom u servisu , e tu sam ostao u soku . Nisam ja navikao na to 
Uskoro krecemo na more pa cu bas da vidim potrosnju na otvorenom u full natovarenom autu . Za sad je bila proba pakovanja kofera jer je mana to sto je gepek nekako plitak pa kad stavim kofer na bok gepek ne moze da se zatvori zbog duzine kofera ... slikacu kad se budemo pakovali pa ce biti jasnije 

Inkedmali servis.jpg

E da dobra stvar je i to sto postoji 'my opel' stranica gde se napravi nalog ubace podatci o vozilu i tu se vidi sve , tipa opozivi , akcije , ako izadje neki novi updt ... cak su me za zamenu ulja pozvali mailom , tu je i servisna knjizica 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, druze, 

 

Da li jos uvek vozis Insigniu grandsport 1.6 cdti? 

Ako da, kako ti se pokazala na duze staze, mislim na odrzavanje? Jesi li imao nekih vanrednih problema? 

Meni je u planu nesto tako do kraja ove godine, pa pokusavam da skupim iskustva, ali ima malo informacija, cak i na stanim forumima. 

Uglavnom se problemi svode na lose dizajniran razvod sa lancem koji se isteze, njegovim uljnim spanerom i plasticnim vodilicama koje naravno pucaju i sj..... sve ostalo. Skupa igranka koja je malo koga mimoisla.

Serviseri koje znam preporucuju da se treba maniti corava posla i zaboraviti Insigniu u bilo kojoj reinkarnaciji.  Moj sin je uzeo skoro jednu matoru, 2.0cdti 160ks 2011. Njemu je za sada ok. Jbg, trebao mu auto sa tri isofixa pozadi.:)

Pored svega toga, vozio sam nekoliko automobila s ovim 1.6cdti motorom, i mogu reci da je prilicno prgav i odlicno povlaci za svoju kubikazu, a nije veliki potrosac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogadila se svima prva generacija, pa su skepticni i za drugu. Dobar je auto bas.
1.6 ima taj glupi razvod, ali resava se to vec par godina sa podloskom uljnog spanera. Ventil turbine je odlazio takodje, pa postoji novi apdejtovan deo sada.
Na 2.0 adblue pumpa zna da crkava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru, nisam znao za ventil turbine. 

 

Svi novi dizeli su alergicni na adblue sistem, i u prvom planu zelim da ga izbegnem, a od 2019 ide bas u sve motore.

Ima nekih ljudi koji se kunu u Insigniu, a opet je mnogo njih koje je zavila u crno. Steta za tako lepo dizajniran i kvalitetno odradjen auto (da me neko pogresno ne razume, mislim na enterijer iste, mehanika je druga prica) 

Nazalost, Opel kao da je u inzenjerskom odseku zaposljavao samo debile i sabotere. Svaki motor idealnog dizajna i pouzdanosti koga su se dohvatili su nesto samo njima znano doradjivali i uspeli kompletno da ga sjebu. To se desilo i sa obe inkarnacije Multijeta koje su preuzeli od Fiata. 

Jednostavnost i pouzdanost kao da su im potpuno strani pojmovi.  

To za dihtung spanera znam, neki kazu da su resili problem, za koliko dugo, ne znam. Mislim da je veci problem dizajn sa plasticnim vodjicama koje lanac neminovno tare i dere, a tako nesto ne moze da traje u nedogled.

Koliko sam negde video, ovaj 1.6cdti bi trebalo da ima i swirl flaps? Jel se zna da li zaglavljuju ili otpadaju? 

 

Jos neke druge znane boljke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj 1.6 CDTi ima 198000 na satu i fabricki lanac, sto je pravo cudo za ovaj motor.
Vodjice nisu problem dizajna, nego od tog drljanja lanca zbog toga sto spaner ne moze da ga zategne puknu vodjice i nekada se desi da se zaglave u uljnoj pumpi i onda nema dovoljnog pritiska ulja.
E da se to ne bi desilo, 5000 dinara za podlosku, 50-100e za ruke i onda nema tog drljanja lanca na startu.

Za klapne do sada nisam cuo da je neko imao problem sa njima, a motor je na trzistu 10 godina vec :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za odgovor, Dash,

 

5000 za podlosku spanera?:shock: To mora da je kod nasih distributera. Vidim da je napolju od 18 do 30E. boze me sacuvaj...

U najgorem slucaju znas li mozda koji set lanca je najbolji? Obicno kazu OEM, ali vidim da se ni ovaj Oem nije proslavio. Ko zna sta su stavljali u OEM set. 

Tvoja astra je 110 ks? 

Inace kad sam pomenuo dizajn razvoda mislio sam na sisteme gde nisu svi delovi pokretni, a uz to su od ko zna kakve plastike kao te vodjice. Nista bolji nisu bili ni prvi TSI kao ni BMW n47. Lanac kao od bicikla plus plasticne vodjice= recept za katastrofu u najavi. Niko vise nema mozga da napravi dvoredni ili troredni lanac kao na starim meckama, ili bolje nece. Na kiji Ceed 340000km, lanac nikad menjan i ne zveci. na drugoj isto tako 550000 jedva da se cuje pri paljenju. Pa ko je ovde lud?  

PSA, VW, Skoda, Renault, pa cak Ford su izgjeda pametniji od Opela jer se drze proverene tehnologije sa kaisevima koji duze izdrze od novopravljenih lanaca...

 

Opcije su svakako uvek otvorene. Ja naginjem Insigniji u ovoj kombinaciji jer otprilike zadovoljava sve moje zahteve, a za te pare se ne moze dobiti nista sto je do 5-6 godina i nije preslo 400000-500000. S druge stane, obicno postoje razlozi za to... skup servis, delovi, plus svakojake konstrukcijske falinke po kojima je nazalost Opel poznat.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventil turbine je kod nas 100 evra, u EU kosta 60 evra:D
Za set lanca svi preporucuju fabricki GM set, a ko ga proizvodi, to vec ne znam. Astra moja jeste 110ks i lepo je nosi. Insigniji ipak treba bar 136 u jacoj verziji.

Ne bih se slozio sa "proverenim" inzenjerskim potezima ovih kompanija, a pogotovo ne PSA sa kaisem u ulju i smece puretech motorima. Ovde se lanac odradi jednom i miran si, a motor kao motor je odlican.
Kada pogledas da veliki servis za ovaj motor kosta oko 800 evra, a Insignia kosta 15k, dok je za 1.9 mjet veliki oko 350, a vecina automobila sa tim motorom kosta 2-3k evra, onda dodjes da ti se ovde i vise isplati ceo zahvat.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...