Mijailović P. 3675 Posted September 13, 2023 @BaneAK74 Video sam na insta. servis turbobožec. Nisam pitao al' ne škodi da se i kod njih raspitaš. 1 BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted September 14, 2023 @Branislav Video sam na aliexpresuu, ali nema garancije Verujem da su i ovi kod nas kinezi, ali valjda daju neku garanciju. Kad sam radio mali servis skinem crevo koje ide na intercoooler i vidim da je malo masno, a ima i ulja na crevu koji ide na fiter vazduha. @Mijailović P. Hvala, probacu i kod njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted September 15, 2023 Pozdrav, spominjali su me pa čisto ispričam moje iskustvo vezano za masna creva usisa: Najčešći razlog za masna creva tj. Ulje kroz usis je PCV. Meni su sva creva bila masna i uvek sam imao lokvicu ulja u dnu i sa dobrim VL37 i sa novim VL36. Kada sam izlazno PCV crevo pre turba skinuo sve cevi su se pročistile i sada su suve sa istim turbom. Zaključak nije svo ulje samo do turba.. može biti i ne mora. Prvo treba preći 1000 km bez PCV pred turbo i ako je i onda masno i postoji knedla treba dalje sumljati u njega. I da, valja proveriti sve šelne i intercooler ,ako sistem ne zaptiva, preforsiran turbo može bacati ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted September 15, 2023 @Sem Pozz! Sto se tice PCV-a, njega sam ukinuo i sad je sve cisto. Jedino te selne da proverim, pa ako nije i to onda je turbe def. problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted September 16, 2023 Sada gledam slike, odstranjena je PCV kutija ali uljane pare sada preko OCC i dalje idu u usis, pred turbo. Nisam ubeđen da OCC odstranjuje 100% ulja. Ispusti to crevo iz OCC u atmosferu. A na usisnoj cevi zatvori ulaz. Vozi tako mesec dana i nakon toga proveri creva ponovo. 1 BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted January 29, 2024 Pozdrav ljudi ! Radilo se na Bravu i to lepo, pa ko velim da malo podelim sa vama. Primetim povecanu potrosnju ulja, ali to sam povezao sa time jer sam sa Eneosa presao na Shell, pa se razmisljam 1000 din razlika u ceni to je. Posle par km primetim ulje na usisnom delu turba. Skinem crevo od occ-a ka usisu, crevo suvo. U medjuvremenu kupim crevo od truba do intercoolera, jer sam ono staro krpio. I kad am skinuo crevo i tu zateknem ulje. I tad sam skapirao zasto auto gubi snagu na sta sam se zalio u poslednjim postovima. Vozio ja to tako do ovih prvih mrazeva gde na auspuhu osetih miris ulja i skapiram da je dosao kraja. Dovezem auto kod mene u grazu i krenem u rasklapanje. Skinem centralni sklop turba, on sam po sebi ima nekog lufta ali po meni nije to nista strasno, ali je propisao def. Ulja na sve strane. Skinem izduvni deo truba jer znam da puca i on se bukvalno rascvetao, toliko je naprsao da vratanca od wg ne mogu potpino da se otvore. Na savet @Branislav proverim i izduvnu granu. Koja je naravno pukla Pri skidanju izduvne pukne mi brezon u glavi. Do duse deluje mi da je pukao ko zna kad jer nikakvog otpora nije ima kad sam krenuo da ga odvrcem, taman izustim "pa ovaj nije ni stegnut" kad puf ispade brezon Pozovem zeta u pomoc da razbusimo brezon i da samo procistimo navoj(tj. da probamo to da odradimo), i setim se da sam sa alija davnih dana raucio nesto od alata za takve stvari kad puke sraf. I o cas posla izvucemo brezon. I sustini moze se reci da sam imao srece . Poskidam sve ovo i krenem u nabavku delova, na nekom ruskom sajtu nadjem koje sve izduvne pasu evo i neki brojevi da nekom sledecemo olaksam potragu: 55217497, 55221553, 55236503 Nadavim izduvnu od Delte 2010 + god. Centralni sklop tubine, Od turbo servis Radosavljevic I izduvni deo turba od nekog turbo servisa ne mogu da setim kog. Sama montaza je lagana nema neke velike razlike, sem par rupa za zastitni lim koje se ne gadjaju . Sve lepo sklopio , zamenio ulje i zameni antifriz. Presao sam nekih 500 km i u sustini Bravo ide za 20 % bolje nego pre, u nizim obrtajima je startniji , pre mi je nekao trebao za nijansu veci gas, dostaa tisi rad i sama cukica za boost u sport modu zakucava u max. sto pre nije bio slucaju. Cene : Centralni sklop - 17 500 din Izduvni deo turba -18 000 Izduvna grana - 6000 din ( krecu se od 6000 do 12 000 ). Crevo od turba do inter. - 4200 din Ulje - 4500 din Antifriz - 2500 din Za sad ne trosi ulje(pu pu pu, da ga ne ureknem). 12 Ivan, nobutado, Branislav and 9 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted January 29, 2024 (edited) Edited January 29, 2024 by BaneAK74 7 MiloshBg, knezevic76, Ivan-Topola and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 29, 2024 Bas mi je drago sto si me kontaktirao u momentu kada si rasturao auto i sto smo zajednickim snagama sve lepo skontali na autu i sto si zamenio sve kako treba. Vreme je da uzivas u 150ks koji su na broju. Svakako svaka cast za cimanje i za to sto si sve sam resio. 3 1 stex_pb, BaneAK74, frostysrb and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites