Jump to content
FAS Goran
BaneAK74

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

Recommended Posts

I meni deluje da je moguce da je do toga. Vidis da kada se to desi, obrtaji maltene momentalno polete 500-700 rpm uvis, a u tom trenutku ti pada i boost.

A druga stvar koju vidim, kada ti i prodje taj "udar" - bar meni je na jacem gasu cukica pritiska turba bila konstantno zakucana na maximumu.

E sad, i ja sam zaludjenik, pa sam po kupovini turbo vratio "na nulu" u TS Uzice... Zato onaj Knezevic sada moze da divlja i da se na svojoj temi hvali kako brzo stize do 200 km/h :D .

Mozda najbolje zakaci i provozaj sa dijagnostikom. Pa na grafiku prati postoji li razlika izmedju trazenog i ostvarenog pritiska turbine. Kako se ponasa u Sport modu, je li problem izrazeniji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je sto sam snimio. U voznji ne mozes na sve da obratis paznju :D Ali sve sto vise gledam, deluje mi da kvacilo pravi problem, a nisam sa njim presao ni 20 k :dizzy: 

@IvanPa pazi,  kod mene zakuca na max . pa polako opada kako auto ide vise u obrtaje. Ovde sam pusta gas cim prodje taj udar. U Sport modu je izrazenije.

Kolike sam srece, verovatno imam problem i sa lamelom i sa turbom. Jako zanimljivo :D Kod mene u kraju decko ima valjke, radi chip i mehaniku, tako da cu kod njega zakazati neki termin. 

Upravo poslao ovom decku snimak. Kaze lamela 100%. Cim prokliza, opada boost. Bem ti valeo mrtvo, od samog pocetka sam znao da nesto nije kako treba sa njim. 

Edited by BaneAK74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo ne stavljam ni da mi je zadnja opcija, samo Luk ili Sasch. Jeste valeo mekan ko dusa ali toliko i traje, secam se drugaru nov valeo proklizavao na Stilu JTD 116ks... Sta reci dalje... Ne znam ne pada mi nista na pamet osim lamele ili da ti je negde crevo spalo ili puklo na putu usis-turbo mada ne verujem da je to cuo bi.

 

Edit: Vidim sad da si prosle godine radio kvacilo i ocigledno te je zacekala ista sudbina kao mog drugara a to je da Valeo proklizava do bola. Bacene pare ali dobro na greskama se uci. 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa valeom je dobro. 

Na Stilu sam zamenio fabricki set zbog druk lezaja, stavio sam nov valeo set, presao 72.000km i tako ga prodao, a kvacilo bilo kao prvog dana. 

Evo sad i na Bravu, stavio Valeo set kvacila i zamajac, vreme ce pokazati, ali za sad sve super. 

Savet majstora jednog je da uzmem Valeo iz Francuske, to sam i zahtevao pri porudzbini, na deklaraciji stoji Fr. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BranislavNije crevo, nista ne sisti-pisti:D Nisam ja te srece ..

@Ivan-Topola Kazu da Valeo prave francuzi i kinezi. I taj kinez je uzas. Drugar je uze za Alfu 147 Valeo. I isto ga je majstor savetao da ganja fr. I evo, 50k je presao +Alfa cipovana.  A ja kad sam uzeo set nisam proveravao, jer nisam ni znao .. Sta da se radi, popravice se i to. Zato ovaj forum postoji za pametne, da procitaju i da se ne zeznu. Sad cu uzeti Sach set kvacila 18k i LuK zamajac 26k.

Vec sam se raspitao za cene , a i @Branislav vec ima to kombinaciju ako se dobro secam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio Sasch set kvacila i Luk zamajac i Trw druk, presao sam skoro 30k nemam problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice job, nisam znao da ces stavljati OCC varijantu super izgleda, samo napravi cep za crevo od turba ako vec nisi nabavio. Mozes i da skines crevo sa Blow-off i da nakacis mrezicu i da je stegnes i to je to resen problem i estetski je lepse

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovo je samo za slikanje. Vratio sam sva creva i plastike :D

Screenshot_20230430_143940.thumb.jpg.906dd1cfd1ff39c9efc3a4a9d8ebb133.jpg

A za Blow-off sam narucio ovaj alu filter :D Malo radi fore,hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebote sta se nakupi za tako malo kilometara.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Branislav Vrhunksa stvar je to, sto nece vise da mi prlja usis, turbo, filter vazduha...  :D Zimi kazu da se brze puni, tako da cu vise povesti racuna, a i sam oil catch sam postavio nize.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije bila prica da se oil catch can ne moze postaviti na 150hp verziju kao na 120hp verziju? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam. Ja prvi put cujem za to. Sve je to isto, samo je na 150hp Vl36 turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gde si nabavio occ i ove delove i creva za premoscavanje?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/27/2023 at 5:12 PM, BaneAK74 said:

IMG_20230427_162736.thumb.jpg.12bd06700841409c805a73789f619f43.jpg

Uklonjen pcv :D

Pozdrav Bane!

Upravo sam narucio istu stvar, samo sto sada nisu hteli da spuste cenu ispod 4500 haha

Jedno me zanima...

Fabricki oil separator bi trebao imati pcv ventil koji dopusta protok vazduhu samo u jednom smeru, zar ne?

Ovaj aftermatker occ nema to?

Da li moze to napraviti probleme neke?

 

I jos jedno pitanje: 

Dok cekam sve ovo da stigne sa alia, moram zameniti gumicu na uljnom separatoru posto curi uljna para odatle.

Izmerih 25x2.6 , uzeo bih tu a i 25x3 , samo ne znam kakve tacno gumice mogu ici tu.

Moraju li biti otporne na ulje i moraju li biti od nbr ili fpm materijala? Verujem da neko zna ovde to :)

Hvala puno!

 

edit: verujem da bez tog pcv ventila auto moze imati propust vakuma..?

Edited by radakbre

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20230903_180645.thumb.jpg.82547f73dd410ab163b48745d8a157da.jpg

Zamenjene svecice , cena novih 6400rsd (osetno bolje vuce sa novim, stare su bile uzas, ko zna kad su menjanje).

Uradjen auspuh kod Vlaste 12 000 din 

Vlasta jako prijatan lik, svaka cas coveku. 

Odradjen mali servis: Ulje, fiteri oko 6000din 

Sledeci trosak je turbinaa, pocela je da pusta ulje i verovatno zbog nje imam gubitak snage pri dodavanju naglog gasa na sta sam se zalio. Ja sam za opciju da kupim centralni sklop turbine i sam je zamenim. Da li je neko imao iskustva sa time i koje marke tih zamenskih da jurim ?  

     

Edited by BaneAK74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega iz Leskovca je tako radio na nekoliko turbina koliko znam, ne mogu da se setim nik-a sada, breru vozi :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam po netu, taj centralni sklop dodje balansiran. Na Bravu je turbina pristupacna, imam o cas posla da je skinem :DSto da dam(lupam sad) 300e, kad mogu to sam, a pritom i volim da petljam oko kola :D Nasao sam turbo servis Radosavljevic, njih cu kontaktirati. Da vidim cenu, koliko bi to kostalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde ti curi turbo? Realno lako se skine turbo a srce dolazi balansirano mozes sam da ga uradis. Kolega @Sem je sam sebi radio turbo, i nema problema, imas na aliexpresu srca da biras, obicno su billet srca u pitanju. 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...