Jump to content
FAS Goran
BaneAK74

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

Recommended Posts

Prvenstveno zbog distanca mislim. Sa spustanjem ne bi trebalo da bude problema. Gde si nabavio adaptere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema kacenje. Predhodni vlasnik je to montirao. Cak imam neke papire da je radio neki atest za njih u CH.(meni bar deluje tako) . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem sa krckanjem, zaribao stabilizator. Nije imao lufta, nije pukla zastitna gumica nit je lupkalo preko neravnina na putu. Majstor malo naspricao ulja u njega i bomba:D Tako da u pon kupujem dva nova verovatno. TRW jer sam njih motirao i na Grandisu i dobro su se pokazali. U sustini dobro je. Mislio sam da je letva. 

Zanima me da li je neko ugradjivao oil catch can i kakva su vam misljenja o tome ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao u Giulietti 1.4 tjet, a imam i sada na 2.2 jts. Volim da to ne ode na usis, al ne mogu reci sad da ces ne znam sta dobiti s tim. Bice ti cistiji usis i to je to. Ventile spira gorivo al tamo oko turba, interkuler, map senzor, to ce sve biti malo cistije…
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat Pa to mi je bitno, da budu cistije.  Gledam po netu, bas dosta ljudi menja taj pcv za oil catch can i hvale da je odlicno resenje.  

Nesto razmisljam o ovom delete kit. Samo naravno sa crnim crevima da ne dupe upadljivo :D

 

delete-breather-tjet.jpg

 

@Mijailović P. Otvarao sam i cistio tu membranu i nije zalepila, okej je. Nego razmisljam, ako moze nesto bolje od PCV, sto da ne :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, delete kit je jos cistije resenje ali onda brze puni kanticu. Meni je zimi za oko 5-6 dana znao da napuni, dok leti ni za 2 meseca nije. Na moje iznenadjenje, 2.2 znacajno sporije puni, gotovo da je uopste i ne puni (leti)…
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, znaci zimi vise da se obrati paznja Ili da gledam veci catch can. Ti isto imas taj kit ili si na postojeci pcv kacio creva ? Posto vidim da i to rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na postojeci kacio. Tako da fabricki pcv vraca deo ulja nazad, ako sam ja dobro razumeo, a kantica pokupi samo ono sto ode na usis…
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenih stabilizatore i vise nema cudnih zvukova pri okretanju volana. Malo su me namucili pri demonazi jer su matice zapekle, pa je morala lisicarka da radi. Secam se da sam i na Grandisi morao da ih secem. Kupih TRW 1400din komad. 
Takodje sam odradio mali servis. 6k dinara delovi. 
Ovog puta sam uzeo Eneos ulje. Skuplje je, pa ko velim bolje je :D 
Od kad sam odradio menjac imam osecaj da su nosaci odradili svoje. Ko zna kako je motor visio nedelju dana dok se menjac remontovao....Pa sam rad da ih zamenim, sve u kompletu. Sta predlazete orginal ili neki swag,bilstein... ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si rad da das prilicnu svotu novca, onda original. Nista nece raditi i trajati kao original.

U suprotnom mozes neki febi/swag slobodno, sta nadjes, doduse ja imam dobra iskustva sa Impergom nosacima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uzimao za mog Impergon i sve pohvale za sada imam za njih, tako da mozes to da uzmes, mada ja sam nosac menjaca uzeo Akron i nemam problema ni sa njim. Sta znam iz originala je sigurno skuplje od ovih resenja pa se prekalkulisi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiloshBg

Gledam na netu desni nosac Febi 13k, levi 6500din, ne verujem da je iz originala nesto skuplje ili gresim ? :D Videcu sta cuu. Na Puntu sam stavljao swag(koliko se secam) i oni su se lepo pokazali.

@BranislavBas cu da pogledam te Impregon, i Milos mi je njih predlozio. 

Samo prvo da vidim cene iz originala, ako je razlika 2-3k verovatno cu uzeti original.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impergom nisam video ni jedan proizvod a da nije -Made in Italy-

...ima ih kod nas tek od pre par godina, i izgleda da je neki skroz ok srednji kvalitet, ako ne i malo preko toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutinac said:

Impergom nisam video ni jedan proizvod a da nije -Made in Italy-

...ima ih kod nas tek od pre par godina, i izgleda da je neki skroz ok srednji kvalitet, ako ne i malo preko toga...

U Italiji je ozbiljno razvijena mala privreda i nema sta ne proizvode :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po Eperu ne pise ti se dobro sto se cena iz originala tice, ja sam levi do cantre za antifriz platio oko 8500 Impergom ja mislim, menjac i motor oko 5000 akron i onaj donji tipa 2500din Akron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad bas gledam izgleda da je mana volana na bravu da pocne da se ljusti na oko 200k km, i moj se sav oljustio a bio je kao nov kad sam ga uzeo. Definitivno mora da se tapacira, sreca pa nije skupo cc 100e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedna od poznatih mana Brava pre restyle (isto kao i Puntici tih godista), koja je kasnije ispravljena.

Ako hoces, javi se da te preporucim, moze da se odradi za vise nego duplo jeftinije. Ja sam kod sebe odradio cisto radi sminke, iako je volan bio dobar. Odnecu verovatno i vecu kozu menjaca da mi umesto fabrickog crnog, prostepa sa crvenim koncem (kao sto je kugla menjaca i rucna vec fabricki). Radio sam volan prosle godine, nije se ni mrdnulo, decko izuva:

On 11/30/2021 at 4:15 PM, Ivan said:

Autic, da ne ureknem, vec 4. godinu vrhunski sluzi, a kako me je ova suluda situacija sa ponudom vozila bar trenutno o'ladila od zamene - iako je volan bio prilicno ocuvan, resih da bacim neki dinar na sminku :D ...

Mozda i ne bih nista cackao, da nedavno nisam naisao na preporuku za Stevana u Mazuranicevoj, BG. Videh radjeno izuzetno pedantno, materijali odlicni... A takodje mi se svidelo, sto se ne vidi "sa kilometar" da je volan radjen, boja koze je bila vrlo blizu fabrickim nijansama (a ne da airbag strci u odnosu na novu kozu), lep i krupniji dezen perforirane koze. Dogovorimo se i tu krece umetnost :) ... Poslao mi je par slika koje je napravio tokom rada:

 

IMG-1afe47922e5e1e1753b7112555f9b8fa-V.thumb.jpg.2191d4b0f06b46655227d15bfe10483a.jpg IMG-d8e224c986e316a3c1542534946f7f09-V.thumb.jpg.14cf82f57a9f1dba8fb94ba246877781.jpg IMG-f9670a7ad50e009b9d321396fdbf2713-V.thumb.jpg.ab13e70d3c04b005a15c417fe9b8aedb.jpg IMG-89b332fbc76b10909c89c963ec104790-V.thumb.jpg.2eceb6096f4a3fd57b92d533cdceb5c1.jpg IMG-e8d1717b9a7c48e0b13f8ca77ec9fafe-V.thumb.jpg.9640a9ab0e4cad728f50b717c20567d1.jpg

 

A evo i par fotki konacnog rezultata, montirano kod mene na Sportu:

 

IMG_20211130_133827.thumb.jpg.c3769159bf5d6703729fbb49811cdaf8.jpg IMG_20211130_134409.thumb.jpg.c33624beffcdf413be67d1fcaa972ca3.jpg IMG_20211130_134448.thumb.jpg.d776045d6c6880428e85a011623e1987.jpg IMG_20211130_134756.thumb.jpg.cb82e8030281a1b94229e8cba44d497c.jpg IMG_20211130_134515.thumb.jpg.64b6d48295f9745f882b723d711f5a1b.jpg IMG_20211130_134942.thumb.jpg.d23d848940cf90b8d30bb922cf0644fb.jpg 

 

Da stvar bude jos bolja, moguce su i raznorazne modifikacije, sta vam padne na pamet - zasecanje odozdo, profilisanje rukohvata, itd... Iskreno sam se u jednom trenutku razmisljao da samo zasecem volan (posto je vec profilisan), ali sam na kraju odustao - prvenstveno zato sto to nije islo na model fabricki.

 

Ako neko bude zainteresovan, kontakt telefon je 064/4111211, Stevan. Pored pedantnosti, moram da pohvalim i neverovatno ljudski i drugarski odnos, volju za predlozima i mogucim resenjima, teznju da se ispostuju zelje i musterija bude zadovoljna... Covek je bas pravi entuzijasta. Gomilu drugih radova mozete pronaci i na njegovom Instagram profilu "TPC volana".

Sto se cena tice, presvlacenje volana je 60 EUR, kugla i kozica menjaca 20 EUR. Ali sam popricao sa njim, voljan je i za klupsku saradnju, tako da ce pretpostavljam ubrzo biti i pogodnosti za forumase ;) .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih odradio fabriku totalnu osim mozda prstena, kod tvog mi se ne svidja sto nije crna boja, ja bih ga uradio apsolutno da bude kao fabricki sto se boje tice 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde nadje to presvlacenje volana, nesto mi to skupo zvuci za fabricki izgled? :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Rasta said:

verovatno misli na paoke volana ispod komandi. Koji jesu fabrički ne-crni na @Ivan ovom Bravo-u ... :D

I jesu (bili) crni :D , tako je na Sportovima. Pa su "pretrcali" u mat sivu, cisto malo da promenim i razbijem monotoniju crnila :) .

A Steva je apsolutni car, ne sto covek pedantno radi i pi*ajzla je, nego je i teski auto entuzijasta. Sa gomilom predloga i ideja, ispricas se uvek slatko sa njim. Rade i zasecanje volana sa donje strane, profilisanje rukohvata, sredjivanje i reparaciju sedista, naslona za ruke, tapacira...

Dogovorili smo i klupsku saradnju, tako da imamo i popust za sve clanove. Ima i ovde svoju temu u "Clanskim pogodnostima", a mozete pogledati mnogo vise slika i radova na Instagramu,  "TPC volana".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...