Jump to content
FAS Goran
BaneAK74

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

Recommended Posts

41 minutes ago, BaneAK74 said:

na gasu jakoo dobarr. Imam osecaj kao da sam seo u raketu posle atmosferca :D 

Bas cudno... Posto se ovde moze procitati da vlasnici iste te motorizacije (cak na novim i jos tezim vozilima) kazu da leti. Ali samo treba saltati, verovatno si ti tu nesto radio pogresno :D .

Salu na stranu, neka je sa srecom. Uz mali servis obavezno zamena menjackog ulja odgovarajuce gradacije, mozes komotno i neki MOS2 aditiv. Za M32 cak preporucuju da se "nakoka" i vise od specifikacije, upravo zbog Opelovog fabricki lose resenog podmazivanja lezajeva visih brzina na M20 i M32 menjacima (Fiatova oznaka C544).

Sto se volana tice, na preporuku sam dosao do coveka koji vrlo lepo radi i tapacira sve zivo - volani, kugle menjaca, nasloni za ruku, sedista, tapaciri... Cak sam (jer mi je auto bas dosadan :D) upravo ostavio nesto da pokusa da se poigra i ulepsa, pa javljam rezultate u odgovarajucoj temi. Zove se Stevan, u Mazurnicevoj je u BG:

https://www.instagram.com/tpcvolana/

https://www.facebook.com/pg/tpcvolana/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se vec srafilo malo. Crkao mikro prekidac u bravi gepeka i pokazuje da je otvoren. Kad sam menjao na Puntisi, kupio sam dvaa, pa sam tamn imao da zamenim :D Vidi se da je neko vec otvarao, ali verovatno nije znao kako da resi problem .

 

IMG_20211106_091424.jpg IMG_20211106_091528.jpg IMG_20211106_091721.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Ivan said:

Bas cudno... Posto se ovde moze procitati da vlasnici iste te motorizacije (cak na novim i jos tezim vozilima) kazu da leti. Ali samo treba saltati, verovatno si ti tu nesto radio pogresno :D .

Salu na stranu, neka je sa srecom. Uz mali servis obavezno zamena menjackog ulja odgovarajuce gradacije, mozes komotno i neki MOS2 aditiv. Za M32 cak preporucuju da se "nakoka" i vise od specifikacije, upravo zbog Opelovog fabricki lose resenog podmazivanja lezajeva visih brzina na M20 i M32 menjacima (Fiatova oznaka C544).

Sto se volana tice, na preporuku sam dosao do coveka koji vrlo lepo radi i tapacira sve zivo - volani, kugle menjaca, nasloni za ruku, sedista, tapaciri... Cak sam (jer mi je auto bas dosadan :D) upravo ostavio nesto da pokusa da se poigra i ulepsa, pa javljam rezultate u odgovarajucoj temi. Zove se Stevan, u Mazurnicevoj je u BG:

https://www.instagram.com/tpcvolana/

https://www.facebook.com/pg/tpcvolana/

Hahaha, verovatno. nisu probali nista jacee :D

Ako treba da ga teram u 5-6 k obrtaja i da jeci,  grebo auto, a i zao mi je to da radim,hahah :D Meni je Bubanj potok test za svaki auto. Sa puntom petom zaletim ga 130, do kraja brda 90-100. Gorim da probam Bravisu! :D

Citao sam po forumu dosta o tomee. Tako da ce def. pasti neki aditiv i neko kvalitetno uljee. Bitno je samo da ne rikne za mesec dana, jer sam finansiski iscedjen, ahhaha 

Znam za deckaa, svi ga hvalee. Tebi takodje hvala na informacijama :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

Cestitke na Bravisi, a posebno na izboru motorizacije :thumbsup: 

 

Sto se tice aditiva, ja sam sipao ovo: 

 

Gear-Oil Additive (liqui-moly.com)

 

Naravno u kombinaciji sa propisanim uljem istog proizvodjaca :) 

Hvala, hvalaa ! Da li pratiti gradaciju koja je u knjizici ili ? 

43 minutes ago, neshtry said:

Čestitke za brava!

Koja je oprema u njemu?

 

Hvala ! :D Parking senzori, tempomat... Veruj mi da mi je samo bilo bitno da ima sportska sedista i komade na volanu :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, neshtry said:

Koja je oprema u njemu?

Cim spolja vidis pragove, kacket, hrom lajsnu ispod prozora+kvake u boji (spusten i duple cevke izduva na jacim) - Sport verzija Brava, nema greske ;) .

Unutra to moze pomalo da varira u zavisnosti od zelja prvog vlasnika, ali uglavnom su vrlo lepo opremljeni (profilisana sedista, alu papucice, Sport mode, Matrix konfigurabilna tabla, digitalna klima, Blue&Me, tempomat, opciono ConnectNav/InstantNav, panorama, grejaci sedista...).

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, BaneAK74 said:

Da li pratiti gradaciju koja je u knjizici ili ? 

Obavezno. 

 

Nisam siguran za M32, ali za C635 je ona Fiatova specifikacija sto se zavrsava na MZ6, cini mi se. I to je 75w jednogradno. Samo teraj sta pise u knjizici (gradacija i specifikacija) i dodaj taj aditiv i nema greske :)

 

Takodje, oko M32 postoji neka problematika da zapravo ide vise ulja nego sto pise, pa mozda nije zgoreg da se informises prvo malo o tome, ja ne znam bas detalje, ali ima sigurno po netu a verovatno i kod nas na forumu :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, horvat said:

Nisam siguran za M32, ali za C635 je ona Fiatova specifikacija sto se zavrsava na MZ6, cini mi se. I to je 75w jednogradno.

C635 je noviji menjac (u Bravu je isao tek od restyle), postojao je i u DDCT verziji i za njega je iz tog razloga FPT "strogo" :) propisao upravo to 75W (Tutela GearForce). Isto sam i ja sipao za svoj C635:

On 8/3/2019 at 10:25 PM, Ivan said:

Ko hoce da obraduje C635 :) - cena u Slodesu je 1100 dinara za litar "Tutela Transmission GearForce" 75W. Ulje je API GL-4.

Posto znam da su se neki ljudi zalili da ga nema po maloprodajama, a cena i ako ga bude je oko 1300 din.

I da, Petronas je malo "modernizovao" nalepnice, tako da vise nije ona plava sa zupcanicima :) :

 

030820196696.thumb.jpg.8146efb85c9b25d9c432f13dd9ab5ce5.jpg

 

Dok je za Opelov M32 bilo predvidjeno 75-85, Tutela Car Technyx. Pun sadrzaj 2.16 l (a sipa se i vise), za "partial operations" kaze 1.6 l.

Ima sve detaljno na forumu, pisalo se X puta, pa prelistaj:

 

image.thumb.png.cf9d783f8e3b5fe2bdb786cf494220b7.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, horvat said:

Obavezno. 

 

Nisam siguran za M32, ali za C635 je ona Fiatova specifikacija sto se zavrsava na MZ6, cini mi se. I to je 75w jednogradno. Samo teraj sta pise u knjizici (gradacija i specifikacija) i dodaj taj aditiv i nema greske :)

 

Takodje, oko M32 postoji neka problematika da zapravo ide vise ulja nego sto pise, pa mozda nije zgoreg da se informises prvo malo o tome, ja ne znam bas detalje, ali ima sigurno po netu a verovatno i kod nas na forumu :)  

Hvala jos jednom! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravisa registrovan 35 500 sa novim tablama, saobracajnom i tehnickim. Sad moram da ganjam za premijski stepen, trebalo bi da mi vrate 4k din. Sto nije malo.. Inacee, auto je brukaa kakoo ide :D Obozavam ga ,hahaha

Kupljeni delovi za mali servis:

Uljee 4l 3520din

Filter vazduha 950

Filter ulja 450 

I kupljeno ulje za menjac uz aditiv MOS2( na preporuku @Ivan.

3 l ulja 4200 din

Dve tubice Mos-a 1600 din

Planiram da krknem 2.5 l ulja, tako sam bar gledao po netu da sipajuu. Strucna misljenja pozeljna :D

 

IMG_20211112_155622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjen mali servis i zamena ulja u menjacu. Mali servis zadnji put odradjen pre 20km i motor sad osetno mirnije radi...Merenaa potrosnja, okrugloo 8l komb. voznje. Moze se reci da sam zadovoljan, s obzirom da mi je Puntilak trosio 7l. :D Prslo crevo koje izlazi iz turbine do intercoolera, pa malo zapisti kad se predje preko 3-4 k obrtaja. Sledece se radi veliki sevis i moram da sredim klapne za grejanje, samo desna strana radi :D Smrzavam seee! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep Bravo, oprema identicna mojoj, ja sam isto menjao ulje u menjacu i sipao aditiv nema problema za sad posle 10k km, menjacup ulje i aditiv na 30k cisto radi sigurnosti. Super izbor auta, potrosnja ce ti ici gore u ovim hladnim danima tako da se spremi na to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Branislav said:

Lep Bravo, oprema identicna mojoj, ja sam isto menjao ulje u menjacu i sipao aditiv nema problema za sad posle 10k km, menjacup ulje i aditiv na 30k cisto radi sigurnosti. Super izbor auta, potrosnja ce ti ici gore u ovim hladnim danima tako da se spremi na to. 

Hvala . Pa i ja sam tako nesto planiraoo, a i ako se desi da mora remont, jbg sta da se radi. Nije 1000e :D Videcemo, opet sam sipao pun rezervoar, pa pratim :D Inace nisam tip koji nesto brzo vozi, samo kad zatrebaa, tako da se nadam da nece vise od 8l . E sad videcemo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se menjaca tice ja sam placao 50e skidanje i vracanje nazad, i 220e remont u sapcu i prezadovoljan sam kako su momci uradili. A kad je bio skinut menjac imao sam lufta i da uradim zamajac i kvacilo komplet iako realno zamajac nije morao ali eto... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijee to punoo. Akoo mozes posalji ti meni br. od tih momaka iz Sabca, zlu ne trebalo:D Koliko je kostao set ?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luk zamajac 22000

Sasch set kvacila 17000

Druk lezaj Trw 11000

 

To su cene bile pre godinu dana, druk imas i jeftiniji ali ja sam hteo skuplji cisto kad vec uzimam onda da uzimam full, sto se Sasch lamele i korpe tice preporuka ogromna, na skupu u BG kad sam bio kolege mislile da nemam kvacilo koliko je mekano hahahaha

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljeni delovi za veliki servis. 

Set zupcenja INA - 8250din

Spaner PK kaisa 2990din

PK kais 950 din

Samo da nahvatam majstora da mi zameni to. Inace trazi 5000din za rukee.

Cena velikog, koliko se secam 2k veca nego za punta, sto je ok .

Takodje sam preneo premijski stepen sa stare polise. 3k sam dobio nazad sl. godine jeftinija registracijaa. :D

IMG_20211217_200351.jpg

Inacee, resio sam problem sa crevom od turbine do interaculera sa termo buzirom :D. Vise nema sistanja, videcemo koliko ce izdrzati ova budzevina. U topspideru novo crevo 4800din, ali trenutno nije prioritet :D

IMG_20211201_140813.jpg

Edited by BaneAK74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi! Da uradim mali update :D

Posle uradjenog velikog servisa kupljene dve letnje gume Sava Intesa UHP za letnji set. Trenutno sam presao nekih 7k kilometara sa Bravisom i u poslednjih 2-3k pojavljuju se cudni zvukovi iz menjaca isti oni koje sam slusao na yt pre nego sto sam kupovao auto :D Pocela rucica da se pomera pri polasku i kad se vozi u petoj i sestoj postaje jako bucan .Takoo da je pala zamena lezajeva. A kada je vec sve skinuto zamenjen set kvacila i druk lezej. Zamajac je u top stanju, nema lufra. Tako bar kaze majstor :D 

Remont menjaca - 38 000

Set kvacila Valeo - 12 500

Druk TRW - 10 500

Ruke - 8000

 

IMG_20220126_152412.jpg

 

Posle zamene seta, kvacilo mi hvata jako visokoo . I to me jakoo, jakoo iritiraa... Majstor kaze moraa tako. A sa starim setom, kvacilo je hvatalo nisko. Taj set koji sam skinuo je bio LuK i sad se pojedoh sto nisam uzeo LuK. 

Najjace je, sluzbeni auto mi je Doblo i na njemu kvacilo hvata nisko, a na Bravisi visoko :D Takoo da , taman se naviknem na jednoo, onda ponovo ucima da vozim drugi  :D Prava je borba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah, upravooo :D Treba jos dve da kupimm, samo prvo da se oporavim finansijski do plate :D

Edited by BaneAK74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...