Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Meksiko 2021

Recommended Posts

Na jos jednu u nizu legendarnih staza, Hermanos Rodriguez, Max stize sa 12 poena prednosti u poretku vozaca. Teoretski bi na ovoj stazi i iducem Interlagosu Red Bull trebalo da ima prednost. Ali vidimo da je ove sezone pravilo da nema pravila. Mercedes je isto tako unapred vidjen na najvisem postolju u Austinu, a videli smo sta se desilo...

Staza cuvena po svojoj istoriji i po tome sto se vozi na izuzetno velikoj nadmorskoj visini od oko 2200 mnm, sto je jos jedan izazov za motore. Bila je cuvena i po jednoj od najpoznatijih i najopasnijih F1 krivina, "La Peraltada" - duga, brza, desna krivina (pandan takodje cuvenoj Parabolici u Monzi). Koja je bila popriste brojnih nezaboravnih duela, a mozda i najbolji koji pamtim je sa trke iz 1990., ulaz u poslednji krug, borba za 2. mesto i preticanje "il Leonea" (Mansella). Koji je posle par njegovih poznatih "laznjaka" sa V12 641 Ferrarijem, spoljnom stranom Peraltade u punoj brzini protutnjao pored Bergera (u te godine sampionskom McLarenu, sa Hondinim V10 RA109E).

Ali je Peraltada isto tako bila i mesto brojnih nesreca, pa je uradjena potpuna rekonfiguracija tog dela staze. Savremena F1 je umesto pravog trkanja napravila ustupak ali i ugodjaj za gledaoce i neposredno ispred pravi se sikana. Opet sa cuvenim "stadionom" u koji vozaci ulaze i koji je jedinstven u danasnjem kalendaru:

 

B0FapDbIIAASfzm.thumb.jpg.42e5396661bfdd5a842fa7726315f3f5.jpg autodromo-hermanos-rodriguez-1.thumb.jpg.62a46e289dde59a6f6de1b4dcfc8ad9f.jpg 33383-F1_Experiences_Mexico_2018_Friday_051-40a2dae060ddfae2559a0a763961ea3a.thumb.jpg.d7cdcde7da020bcdd1061f3aa0819a49.jpg mexican_gp_stadium_section_2016.thumb.jpeg.e4b716f27b8b3a5156e721dff2c0c904.jpeg 

 

 

 

Zvanično ime: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE LA CIUDAD DE MÉXICO 2021

Lokacija: Autódromo Hermanos Rodríguez, Meksiko, Meksiko Siti

Datum: 05.-07. oktobar 2021.

 

Petak 05.11.2021.

Prvi trening: 18:30h – 19:30h

Drugi trening: 22:00h – 23:00h

Subota 06.11.2021.

Treći trening: 18:00h – 19:00h

Kvalifikacije: 21:00h – 22:00h

Nedelja 07.11.2021.

Trka: 20:00h

 

VN-Meksika-e1579431328555.png.43d1af32e04142c6fc9a722a67723d52.png

 

Broj krugova:      71

Dužina staze:      4.304 km

Dužina trke:        305.354 km

Broj trka:             20

Prva trka:            1963.

Najviše pobeda: Jim Clark - 2

                           Lotus - 3

 

Prva Velika Nagrada Meksika je održana 4. novembra 1962. godine (deo šampionata je postala tek godinu dana kasnije) na stazi Magdalena Mixhuca. To je ujedno bila i prva internacionalna staza u Meksiku i izgrađena je u okviru parka u centru Meksiko Sitija. Trka je pružila neke veoma retke izazove kao što su visoka nadmorska visina, neravna površina i uska, brza i nagnuta Peraltada krivina od 180 stepeni koja je ujedno bila i poslednja pred startno ciljni pravac. Na prvoj trci je slavio Jim Clark u Team Lotusu i organizacija je nastavljena sve od 1970. kada je izgubila mesto na kalendaru.
 

mexican_gp_1967.jpeg.b6b2b2694d9280f215f67829f0288b9d.jpeg

 

Staza je 1986. preimenovana u Autodromo Hermanos Rodriguez u čast dvojce legendarnih trkača iz ove zemlje. Staza je bila potpuno renovirana, izgrađeni su novi prateći objekti i poboljšana je organizacija. Konfiguracija staze je bila nešto skraćenija od originala, ali je zato postala znatno bezbednija. Trka se uspešno održavala od 1986. do početka devedesetih kada su krenuli novi problemi. Prvo su neki Evropski mediji tokom 1991. preneli da su promoteri te godine jedva povratili novac od organizacije, a od organizatora je i zatraženo da se staza poboljša za 1992. godinu. U februaru 1992. mesec dana pre trke, nivo zagađenja vazduha u Meksiko Sitiju je dostigao rekordan nivo. Gradska uprava je zbog toga sa ulica sklonila sve vladine automobile kao i drugu opremu koja je pravila problem. Staza je delimično modifikovana u cilju postizanja veće bezbednosti, a trkom su dominirali Nigel Mansell i Ricardo Patrese u Williamsu.

 

Autodromo_Hermanos_Rodriguez_-_panoramio-300x217.jpg.0a1da08c1b2515f93c35c7f041bd02cf.jpg Perez_Sainz_Mexico_2015-300x217.jpg.1edf0b93a715e96075be5f29f2dda63b.jpg

 

Trka je nakon ovoga ponovo izgubila mesto na kalendaru i pauza je trajala čitavu 21 godinu. Prve glasine o povratku Meksika su se pojavile još 2003. sa idejom da se trka vozi na potpuno novoj stazi Manatarraya blizu Kankuna. 2005. se pojavila informacija od zvaničnika države Kvintana Ro da će trka biti održana kod njih već 2006. ali je plan propao zbog problema sa uređenjem vlasništva zemljišta na kojoj je trebala da se gradi staza. Nakon toga je bila još jedna priča da će se trka vratiti 2009. ali se to nije dogodilo.

 

mexican_gp_stadium_section_2016.jpeg.7444e9385cde808cef3c786fa2938b12.jpeg

 

2011. godine je Meksički milijarder Carlos Slim objavio svoje planove da vrati trku u Meksiko. Dve godine kasnije je javljeno da bi staza mogla da se nađe na provizornom kalendaru za 2014.. To se i dogodilo, ali u zvaničnom izveštaju nije bilo navedeno na kojoj stazi će se voziti i dodato je da trka tek treba da bude potvrđena. Meksika na kraju nije bilo na konačnom kalendaru za 2014, pa je trka pomerena za 2015. Sredinom 2014. je potvrđeno da je potpisan ugovor sa organizatorima u Meksiku i da će se Formula 1 vratiti na stazu Hermanos Rodriguez. FIA je ovo i potvrdila kada je izdala zvaničan kalendar za 2015, pa je 17. Velika Nagrada Meksika održana 1. novembra 2015. a pobednik je bio Nico Rosberg.

Od povratka na kalendar, na trci u Meksiku su pobeđivali samo Mercedes i Red Bull. Nemački tim je pobedio tri puta, čime se izjednačio sa Lotusom računajući trke vožene u okviru šampionata, dok je Red Bull slavio dva puta.

VN Meksika je bila jedna od staza na kojoj se nije vozilo u 2020. zbog problema sa koronavirusom, ali se već naredne sezone ponovo našla na kalendaru.

 

1461456860_image(4).png.1d6d871575bd0c8ccc184947447552f3.png

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto :D

 

Meksiko, Interlagos i Abu Dabi mislim da Max uzima, prethodnih par godina su im ležale ove staze, ne vidim zašto ne bi i sada, a to će nadam se biti dovoljno za šampionat. Naravno, ako ne bude nekih nepredviđenih okolnosti, kiše, udesa, Botasa... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Vule said:

Meksiko, Interlagos i Abu Dabi mislim da Max uzima, prethodnih par godina su im ležale ove staze, ne vidim zašto ne bi i sada, a to će nadam se biti dovoljno za šampionat.

Helmut Marko je jos na startu sezone izneo racunicu da ce im za titulu u poretku vozaca trebati 10 pobeda, a da ne zavise od konkurencije (naravno uz pratece dobre ili solidne rezultate).

Trenutno Max ima 8 pobeda, Lewis je na 5.

 

7 hours ago, Ivan said:

a mozda i najbolji koji pamtim je sa trke iz 1990., ulaz u poslednji krug, borba za 2. mesto i preticanje "il Leonea" (Mansella). Koji je posle par njegovih poznatih "laznjaka" sa V12 641 Ferrarijem, spoljnom stranom Peraltade u punoj brzini protutnjao pored Bergera (u te godine sampionskom McLarenu, sa Hondinim V10 RA109E).

Kacio sam vec negde ranije, ali nije zgoreg da mozda ponovim, za mladje ljubitelje F1 i pravog trkanja. Nesto sto se danas vise maltene ne moze videti - 1990., Mexico, 6. trka sezone, ulaz u poslednji krug... Vecina danasnjih vozaca bi u 1. trecini sezone privela lagano trku kraju i stavila (sada) 15 sigurnih bodova za trece mesto i podijum u dzep. Ali tako nikada nije razmisljao legendarni "il Leone" (nadimak koji je dobio od Tifoza, vozeci za Ferrari).

Njegovi cuveni "laznjaci", Senna je svojevremeno rekao da je Mansell jedini vozac koga u isto vreme mozete videti u oba retrovizora :lol: . Nema DRS-a, elektronskih pomagala i automatike, nema kukanja za svaku sitnicu... Samo 00 do poda, preticanje sampionskog bolida McLarena, spoljnom stranom Peraltade, jedne od najopasnijih i najpoznatijih F1 krivina. Zacinjeno naravno komentarom legendarnog Murray Walkera, uzivajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozače čeka lepo vreme u Meksiku, satnica i prenos

 

meksiko_satnica.jpg.13699f727942c910e4f98a4d648fb737.jpg

 

Karavan Formule 1 se posle dve godine varaća u ovu zemlju.

Ovoga puta vozače Formule 1 u Meksiku prema najavama meterologa čeka lepo vreme. Sunčani i topli uslovi dočekaće vozače već u petak, gde će temperatura biti oko 23 stepeni bez izgleda za kišu.

 

meksiko_vreme_petak.jpg.9e4068eaf475ed105c3c24aea7733809.jpg

 

Takođe, slični ako ne i isti vremenski uslovi nas očekuju i u subotu.

 

meksiko_vreme_subota.jpg.a2c21876b7fcf69c8b1ad3c1071073ef.jpg

 

A i u nedelju vremenski uslovi biće slični kao i na ostatku vikenda, biće sunačno sa vremenskim temperaturama oko 23 stepeni.

 

meksiko_vreme_nedelja.jpg.dbd7da621ca817f818fc7254faaa67f2.jpg

 

Kao i VN SAD tako i VN Meksika se vozi u popodnevnim terminima po našem vremenu. Tako u petak prvi trening počinje u 18.30h dok je drugi zakazan za 22h. U subotu, treći trening je na rasporedu od 18h a kvalifikacije su planirane da krenu od 21h. Trka je zakazana za nedelju od 22h. Svi prenosi su na SKHD.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dominantan utisak je da staza u poprilicno losem stanju, prljava i puna prasine.

Vec u prvih 15 min prvog treninga, Checo i Leclerc su zavrsili sa zadnjim krajem u barijerama. I to u sporom delu staze, kod stadiona, deluje bez posledica.

Proklizavanja na kocenju kod vecine, Hamilton je takodje produzavao krivinu preko trave.

 

FDcpbkQWUAQ679N.thumb.jpg.c35081ed511f6b3028e12e483879dee4.jpg FDcpblVWYAYzjZK.thumb.jpg.7879eefbbf8f827b3fcce3760da649ac.jpg FDcveOoX0A4pTgK.thumb.jpg.30ac82c0d2b61656bf35890e2edd09ce.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista dok se staza ne rascisti, ovo je vise bilo umetnicko klizanje :D .

Inace, tokom prenosa natrcah na frapantan podatak. Ove sezone Max je vodio u 504 kruga, Hamilton na samo 154.

Takodje, Max do sada ima 8 pobeda (Helmut Marko je odavno tvrdio da im je za titulu neophodno 10), Hamilton 5. A to trenutno rezultira sa samo 12 bodova prednosti.

 

Prvi trening:

 

FDc1cHwXsAIC93u.jpg.b27627a1e181a5e0ae808f2ca03866ab.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igrice na svim nivoima :D , videcemo pravo stanje stvari veceras od 21h u kvalifikacijama. U Austinu su oba prvoplasirana tima krili tempo kao zmija noge na svim treninzima, pa u kvalifikacijama popravljali ta vremena za po 2+ sekunde...

 

Hamilton: Jednostavno su brži od nas u ovom trenutku

 

hamilton_mexican_gp_2021_practice.jpg.6bfe60026f5e5c7469fc63cb9ef48672.jpg

 

Svetskog šampiona čeka mnogo posla ako želi da ukroti Red Bull i Verstappena ovog vikenda.


„Danas nismo imali nikakvih veći problema sa bolidom. Mislim da smo dali maksimum na treninzima. Oni su prosto brži u ovom trenutku, ali nemamo većih briga. Sve se svodi na poboljšanje podešavanja bolida, međutim fali nam prijanjanje i to je glavni razlog za ovoliki zaostatak“, izjavio je Hamilton.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perez najbrži na trećem treningu na svojoj domaćoj stazi

 

perez_fp3_mek.jpg.2c2cff9ea27ad2c1a7b040a19d4bed37.jpg (1100×700)

 

Vozači Red Bulla zauzeli su prve dve pozicije.

 

Vremenski uslovi pred početak drugog treninga bili su slični kao oni od juče. Temperatura vazduha bila je 17 stepeni a staze čak 35 stepena. Pre početka treninga stigla je informacija da će i Norris promeniti motor pa će se tako on pridružiti Tsunodi i Strollu na začelju.

Tsunoda je bio prvi vozač koji je pet minuta posle starta treninga izašao na stazu a njemu se posle par minuta priključio Stroll. Vozač AlphaTurija bio je prvi koji je postavio vreme od 1m20.922s sa mekim gumama dok je vozač Williamsa vozio dosta sporije. Japanac je ubrzao ritam pa je tako poboljšao svoj učinak na 1m19.744s.

Posle 15 minuta sve više se vozača pojavljivalo na stazi a dosta njih je imalo meke pneumatike. Raikkonen je iskoristio praznu stazu da izađe na prvu pozicju ali ga ubrazo sa tog mesta skinuo Norris – 1m19.244s.

Na 35 minuta do kraja na stazi se pojavio i Hamilton koji je odmah izbio na vodeću poziciju sa svojim vremenom mod 1m18.770s ali je Bottas bio brži sa nešto više od jedne desetinke – 1m19.661s. Staza je bila u dosta bolje stanju nego juče pa su se tako vremena lako poboljšavala što je i Pereza dovelo na čelo – 1m18.625s. Leclerc je takođe sastavio dobar krug pa je on bio naredni koji se našao na prvo mesto (1m18.213s) dok je Hamilton opet imao problema da pogodi kočenje za prvu krivinu.

Na polovini sesije na stazi se pojavio i Verstappen koji se odmah pozicionirao na sam vrh – 1m17.537s dok je 3 desetinke zaoatatka imao njegov timski kolega. Holanđanin je u narednom pokušaju uspeo da se poboljša, pa je tako njegovo vreme bilo 1m17.217s dok je drugoplasirani Bottas imao više od 4 desetinke zaostatka.

Leclerc je zabeležio i jedno okretanje na prilazu za treću krivinu ali je uspeo da nastavi trening. Perez je uspeo da smanji zaostatak za svojim timskim kolegom na samo 55 hiljaditinki ali su se oba bolida Red Bulla nalazila ispred Merecdesa. Meksikanac je u samom finišu treninga izbio na čelo karavana (1m17.024s) što je domaća publika znala da pozdravi. Verstappen nije uspeo da odgovori Perezu, jer je njegov krug bio sporiji za pola sekunde.

Do kraja vremena se nisu menjala, pa je Perez zadržao prvo mesto ispred Verstappena, Hamiltona i Bottasa. Sainz je bio peti, Tsunoda je šesti, Ricciardo sedmi a u prvih deset našli su se Ricciardo, Gasly i Leclerc.

 

Rezultati sa trećeg treninga za VN Meksika:

 

mek_fp3_rez_1.jpg.12c0ea366161c684e368b6b4b9b91633.jpg

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne citiram sam sebe, kada je Hamilton izjavio da je RB "jednostavno brzi" i da nemaju resenje... Igrice na svim nivoima :) . Zato i gledamo odlican sampionat, sto se mene tice neka ovako bude do poslednje trke. Mercedes je za sada sjajno odgovorio na Austin, videcemo sutra i u trci.

Iako je Merc bio neosporno brz - ironija je da je kompletnom prvom timu Honde kvalifikacije upropastio cetvrti vozac Tsunoda. Em je neocekivano upao u Q3, em ce startovati sa kraja, em je u Q3 bio samo zavetrina za Gaslyja (koji ce zato sutra biti odlican 5.). A uspeo je da izleti kada je najmanje trebalo i upropasti krug i Perezu, a onda i Maxu koji je bio vrlo blizu Bottasu. Ne shvatam ni njih da se oslone na pokusaj u guzvi na stazi, u poslednjim trenucima Q3. Uvek mi je u glavi Monza od pre neku godinu kada je Leclerc ni kriv ni duzan uzeo pol, jer vecina njih nije ni pocela brzi krug.

 

Mercedes iznenadio Red Bull i obezbedio prvi startni red

 

bottas_mexican_gp_2021_q.jpg.db49ebca671cd8a5210a8037fd4b7611.jpg

 

Bottas je osvojio još jednu pol-poziciju nakon što je objavljeno da napušta Mercedes, a pratili su ga Hamilton i Verstappen koji je potpuno podbacio.


Nakon osam minuta Q1 smo imali ozbiljan incident kada je Stroll izgubio kontrolu na izlasku iz Parabolike i udarcem u zaštitni zid demolirao zadnje krilo i prednji levi kraj svog bolida.

Odmah je istaknuta crvena zastava, a prekid je potrajao dobrih 25 minuta pošto je bilo neophodno popraviti i delove zaštitne ograde.

U preostalih 11 minuta je Bottas postavio najbolje vreme od 1m16.727s, dve stotinke ispred Leclerca i nešto više od pola desetinke ispred Verstappena, koji je ranije od svih postavio vreme.

Najveće razočaranje u Q1 je bio Alonso koji je ispao nakon što ga je u samom finišu nekoliko vozača izguralo u zonu ispadanja. Pored njega su očekivano ispali još Latifi, Schumacher i Mazepin i naravno Stroll, koji praktično nije ni vozio pravi brzi krug.

Prvi izbor vozača u Q2 je bila srednje-tvrda komponenta i na kraju je većina upravo na žutim gumama prošla u Q3.

Hamilton je bio najbrži sa 1m16.474s, 9 hiljaditinki ispred Verstappena, dok je trećeplasirani Tsunoda jedini prišao dalje na mekim pneumaticima.

Interesantno je da su i pored kazni koje im slede do Q3 stigli i on i Norris. Izvan prvih deset su ostali Vettel, Raikkonen, Russell, Giovinazzi i Ocon, koji ni na mekim gumama nisu mogli da se nađu u konkurenciji za Q3. Ipak, zbog već pomenutih kazni za vozače ispred njih, oni će se svi sutra pomeriti dva mesta napred. To će biti posebno pozitivno za Vettela i Raikkonena, koji će startovati unutar prvih deset i sa slobodnim izborom guma.

Verstappen je imao dosta grešaka u svom prvom krugu u Q3, pa je prvu poziciju držao Bottas sa 1m15.875s, desetinku i po ispred Hamiltona i čak tri i po desetinke ispred Verstappena.

U drugom izlasku na stazu nije bilo promena najviše zbog greške Tsunode u drugom sektoru kojom je malo poremetio Pereza, a potom i Verstappena koji je bio iza.

Tako je Mercedes potpuno preokrenuo situaciju i došao do neočekivane prve dve pozicije u Meksiku ispred dva Red Bulla.

Gasly je u Q3 koristio zavetrinu Tsunode, što mu je omogućilo da bude peti ispred Sainza, koji je u samom finišu na predavao na šesto mesto.

Iza njega je bio Ricciardo, koji je koristio zavetrinu iza Norrisa i to mu je omogućilo da u finišu preskoči Leclerca.

Pomenuti Tsunoda i Norris su bili samo pomoćnici u Q3 i oni su ostali zakucani za deveto i deseto mesto.

 

meks_kval_rez.jpg.96d3aac36155df939638502f3b82e52a.jpg (461×480)

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

 

Od 20:00, imaš kompletnu satnicu vikenda već postavljenu gore. :thumbup: 

 

@Ivan

 

Zbog one čudne situacije kada su Perez i Max puštali za trenutak gas, na par sekundi pre kraja Q3 (Perez je ustvari i izašao van staze zbog Tsunode) - mislim da su im zato (pre svega Maxu jer je Perez ionako izleteo) ostala nerealno lošija vremena na kraju kvalifikacija. Videćemo sutra, Realno će teško biti Hamiltonu da odmah na početku prođe Botasa ako ovaj iole normalno startuje. Zato sutra Hamilton treba prvo da se bori da sačuva drugo mesto na startu, a posle će mu se Botas na ovaj (puštanje), ili onaj (kroz boks) način svakako skloniti.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno ovo za Japanca da mu nisu javili iz boksa da nailazi 2 bolida Red Bull-a , realno možda bi Max bio bolji samo od Hamiltona ali bolje ovako bar je na čistijem delu staze. Poredak na startu nakon svih kazni

IMG-3f7e9a6bdb45c49252e41ae0dfd6e5f6-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horner i Marko poludeli zbog Tsunode (VIDEO)

 

marko_horner_garage_2021.jpeg.9c93a9edd7b4dda99e25c345e7bd7f89.jpeg

 

Japanac je potpuno poremetio oba vozača Red Bulla u trenutku kada su bili u svojim finalnim pokušajima u Q3.


Tsunodu sutra čeka kazna zbog promene motora, a AlphaTauri ga je pametno koristio tokom kvalifikacija. Prvo su osigurali prolaz Japanca u Q3 tako što su ga stalno slali na stazu sa mekim gumama i malo goriva, a onda su ga u poslednjih 12 minuta koristili kao pomoćnika Gaslyju stvaranjem zavetrine na dugom glavnom pravcu.

 

tsunoda_mexican_gp_2021_q.jpg.jpg.33ef150fb714f657e83c76a5e0c541a7.jpg

 

Yuki Tsunoda je upropastio vozačima Red Bulla poslednji pokušaj na kvalifikacijama


Tsunoda nije imao ni jedan konkurentan krug u Q3 i nije ni pokušavao da vozi. U poslednjem izlasku na stazu u Q3 su oba vozača Red Bulla su u svojim brzim krugovima naletela na njega u trenutku kada se on polako vraćao prema boksu, nakon što je još jednom pružio zavetrinu svom timskom kolegi.

Japanac je u krivudavom srednjem sektoru izleteo, ili skratio jednu krivinu (?), zbog čega su na trenutak bile istaknute žute zastave. To je koštalo Verstappena i Pereza boljih krugova, pa su Vozači Red Bulla ostali u drugom startnom redu iza oba Mercedesa.

 

verstappen_mexican_gp_2021_q.jpg.jpg.821da5f89cafe86511bc690ff2bcdea7.jpg (1100×700)

 

Novinari su nakon kvalifikacija pitali šefa Red Bulla Christiana Hornera zašto su doživeli poraz u kvalifikacijama na šta je on odgovorio: „Mislim da smo „Tsunodovani“. Oba naša vozača su bila na dobrim krugovima. Max je bio dve desetinke bolji od prethodnog pokušaja, Chhecko nešto manje, Ne razumem zašto je Tsunoda išao tako sporo na onom delu staze. Razočarani smo jer je to uticalo na oba vozača. Obojica su iznervirani, ali bar smo u drugom redu na startu i možemo da vozimo dobru trku sa tih pozicija“, izjavio je Horner.

Što se Mercedesovih performansi tiče, on nije bio preterano iznenađen.

 

perez_mexican_gp_2021_q.jpg.jpg.5de73b9c402faea1e7e7790b86a05a64.jpg

 

„Jako su brzi. Još juče smo primetili da im motor radi mnogo bolje nego prethodnih sezona na ovoj stazi. Mi smo podbacili u Q3, ali bilo je blizu. Oni imaju jako dobru maksimalnu brzinu i neće biti lako sutra“, rekao je Horner.

Povodom situacije sa Tsunodom se oglasio i Red Bullov savetnik Helmut Marko, koji smatra da njegov tim zbog ovog podbačaja čeka veoma teška trka.

„Mercedes je odlično blefirao ovog vikenda. Mi nismo uspeli da dovedemo gume do optimalne radne temperature, a onda smo imali i incident sa Tsunodom, koji nas je potpuno izbacio iz trke za prvi startni red. Mislim da bi bili bliži Mercedesu ili bi ih bar razdvojili, ali superiornost koju smo imali je nestala. Sutra nas čeka jako teška trka“, izjavio je Marko.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da proverim jesmo li svi na broju, poredjani u startni poredak? Meze, grickalice, pice, sve spremno :D ?

Ne znam za vasu taktiku - ali u mom slucaju, Soko Stark predvidja prelazak na srednje slatku komponentu negde oko 40. kruga, od 71.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...