Jump to content
FAS Euroauto Goran
Martin

2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

Recommended Posts

1 hour ago, moron said:

@Martin

Iskrene čestitke ! Da te dugo i lepo služi.

 

 

Što se grejača sedišta tiče, moje iskustvo je ovakvo - ako je napolju hladno, u pravilu si toplije odeven. A sa debljom garderobom (pa i na nogama) teže ćeš osetiti grejanje sedišta. Možda čak nećeš osetiti i nikako ( ako si u nekim baš toplim pantalonama ). Da bi ga bolje osetio, trebalo bi da si tanje odeven, ali, onda ima da se smrzneš napolju :) Tek, "svakog čuda tri dana dosta"  :)

 

 

 

Hvala na čestitkama :)

 

Pazi, kad sednem u hladan auto, bez dugih gaća i preko debelog Russel Athletic duksa, fino se oseti blagodet grejača. Posle par km smanjim jačinu grejača, da bi ih ugasio skroz kad se auto ugreje. 

Ali fino rade, kao i automatska klima koja funkcioniše bolje nego u Cromi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jedino koristio grejace sedista kada sam se vracao sa fizikalne terapije za ledja. Tada je bas prijalo, inace ih ne volim nesto dok zena kuka sto ih nema na novom autu. Na pasatu je malte ne bilo ukljuceno non stop kod suvozaca zimi :D 
Takodje nije lose kada vozis burek iz pekare, stavis na suvozacevo sediste da se ne hladi :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/31/2021 at 8:19 AM, Martin said:

Motor 1.0 sa fabričkim plinom je ono što me je oduševilo

Kako si se odlučio za TNG verziju? Baš si nju gadjao u startu, kraći rok isporuke ili nešto treće?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Martin said:

Prelazim 3000 km mesečno, a doplata za TNG uređaj bila je samo 700 evra.

Gaziš lepe kilometre, tako da razumem ekonomsku pobudu za TNG-om.

Neka te sreća prati !

p..s. i zimi vozi samo u šorcu, da bolje osetiš kada greju sedišta :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svidja mi se auto, posle pregledanih 10+ raznih preskupih krseva razmisljam i ja da kupim novu Daciu samo model Stepway i bez plina sa 1.0 motorom. 
Da li si mozda upoznat sa planom odrzavanja novih Dacia, koliko kostaju 1,2,3,4 servis i kada se radi veliki i koliko on iznosi?
Koliko vidim ovaj 1.0 motor je trocilindras, da li je to mozda problem, posto vecina majstora ima negativan stav o trocilindrasima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shell said:

Koliko vidim ovaj 1.0 motor je trocilindras, da li je to mozda problem, posto vecina majstora ima negativan stav o trocilindrasima?

Vozim povremeno službenu fobiju 1,0 TSI 95, takodje je sa 3 cilindra, ima na satu oko 117 hiljada km (u februaru će vozilo imati 4 godine). Motor nije ni štucnuo do sada. Ulje se ne dosipa izmedju dva redovna servisa (15 kkm).

Ne vidim zašto bi u vezi sa pitanjem sama 3 cilindra sa 1,0 TCe bilo drugačije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas vazi i dalje verovanje da sve ispod 2000 kubika nije motor.

Iako sam i sam donekle pristalica toga, nova vozila su pokazala da to nikako nije tacno. A u slucaju da krenes sa 0km i nisi taksista, i nasvirani 1.0 ima da ti predje vise nego sto ces imati zelje da vozis taj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servisi se rade na 30k km ili jednim godišnje. 

Prvi servis košta 22000 (ulje, filter ulja, svećice, servis TNG uređaja...kontrola vozila). Drugi servis košta oko 40000 (sve kao prvi + filteri vazduha i klime još neke stvari). Nije jeftino, ali opet manje nego neki polovnjak. 

 

Inače, 1.0 Tce se odlično pokazao za ovih 3000 km. Potrošnja plina je oko 6.8 litara na 100, a benzina troši oko 0.3 litre na 100 (benzin troši prilikom starta i nakon hladnog starta i 1500 m prebacuje na plin. 

Snage ima sasvim dovoljno. Ne oseti brdo. ;)

I pored visoke cene gasa, vožnja je opet jeftinija nego na dizel (u odnosu na Cromu, ušteda je oko 10000 dinara na mesečnom nivou). 

Share this post


Link to post
Share on other sites



Servisi se rade na 30k km ili jednim godišnje. 
Prvi servis košta 22000 (ulje, filter ulja, svećice, servis TNG uređaja...kontrola vozila). Drugi servis košta oko 40000 (sve kao prvi + filteri vazduha i klime još neke stvari). Nije jeftino, ali opet manje nego neki polovnjak. 
 




Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je 'drugi servis'? Misli se na veliki + mali servis (ili je veliki servis predvidjen za oko 100-120 hiljada?) ? 40 crvenih za veliki + mali servis... Pa ne znam, mozda za neki D segment ili zahebanije nemacke aute, ali za turbo kosilicu otkidaju po usima a filteri TNGa se mahom zna koliko kostaju, kao i dizne i isparivaci.. Istina, ovlasceni je pa zato i klepaju po usima. 

 

Iskreno, neprijatno sam iznenadjen cenovnim odrzavanjem. Mislim da je prvi servis negde u rangu Tipa 1.4 mislim. Jedino da sacekamo kolegu knezevica da uradi prvi servis na Tipu 1.0T, cisto radi nekog finansijskog poredjenja jer su agregati slicni 

PS 

Da li imas mozda plan odrzavanja  sa okvirnim ponudama? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo cenovnika pa sami procenite. Smatram da je ovo skupo. Samo servis tng uređaja je 7500 dinara, a menja se jedan filter (koji košta par stotina dinara).

Screenshot_20211105_105739_com.android.chrome.thumb.jpg.730936409a5a71679a319feec14b57d6.jpgScreenshot_20211105_105748_com.android.chrome.thumb.jpg.def04d73915d416ee3182d2d4873661d.jpg

 

Garancija traje 5 godina. Razmišljao sam o održavanju u sopstvenoj režiji, ali opet smatram da je ipak isplativo ići u ovlašćeni servis tih pet godina. Jer, šta u slučaju otkaza nekog dela?

Edited by Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

Mislim da je prvi servis negde u rangu Tipa 1.4 mislim. Jedino da sacekamo kolegu knezevica da uradi prvi servis na Tipu 1.0T, cisto radi nekog finansijskog poredjenja jer su agregati slicni 

FireFly je motor koji se ugradjuje vec 6. godinu ;) , a znam npr. aftermarket cene konkretno za 500X u koji taj motor ide vec godinama (samo u jacoj verziji 1.0 120 sa istim obrtnim i u verziji 1.3). Koliko konkretno razliku u ceni delova za redovno odrzavanje benzinca ocekujes u zavisnosti od toga da li je motor stariji ili noviji, atmo ili turbo? Sem sto trocilindras ima svecicu manje?

 

Za prethodnu verziju 1368 ccm bloka, (prvi) mali servis u ovlascenom ljudi sa Tipom 1.4 atmosfercem placaju u zadnje vreme uglavnom 13.000-14.000 dinara, u zavisnosti od toga sta koji servis menja. Isto to se menja na T-Jet, isto to menjam na MultiAir Turbo (jedino ide par dl vise ulja zbog MA), samo sto je cena npr. kod naseg Gorana nepunih 7.000 din. Prezvakana prica, da se ne ponavljamo, pa i ovde je par ljudi sa novim Tipom diskutovalo da razmisljaju da se u startu odreknu garancije i rade servise u samostalnoj reziji.

E sad, tu je glavna kvaka jer je FIRE stari, jednostavan, najobicniji atmosferski motor, na kome tesko nesto skupo moze da otkaze. Dok su ove moderne turbo kosacice daleko slozenije (konkretno FireFly ima MultiAir 3. generacije, direktno ubrizgavanje sa pritiskom od 200 Bar, integrisan IC hladjen vodom, potpuno elektricni Wastegate ventil turba, alu blok i glavu)... Kad uporedis cene iznad, stoji da odrzavanjem u ovlascenom deru - ali time placas "kasko" :) na skupe komponente bar za tih par godina i miran si po tom pitanju. A ovde covek jos ima verziju sa fabrickim gasom. Da sam vec uzeo novo sa garancijom, a komplikovanije - za toliko ne bih ni razmisljao na tu temu. Upravo ovo sto i moj imenjak u postu iznad kaze.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da su skočile i cene kod majstora - ušteda po servisu, da radim van ovlašćenog servisa, kreće se u proseku oko 60 evra. Za 5 godina, to je oko 300 evra. Ne isplati se izgubiti garanciju za toliko.

Edited by Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mozda i ja tripujem, nije to mnogo nego su nam plate male, Korona syebala uvoz delova i isporuku (kao i automobila), skocilo sve pa i vreme vadjenja jedne svecice i radni sat... 

Oket, ne bih poredio odrzavanje van ovlascenog i u garanciji sa bilo kojim neovlascenim servisom i/ili majstorom, a jos manje sa time ako neko ima svoj kanal u dvoristu i nesto od osnovnog alata, dovoljnog da zameni sam ulje. Nije realno poredjenje tog tipa i ne bih da se udaljavam i trujem coveku temu, valjda je dobio ponudu odrzavanja auta pre/posle kupovine. 

 

Nije dzabe ono, kroz servise u ovlascenom ti naplate bar 10-20% cene vozila dok je u garanciji. 

22 minutes ago, vagenovac said:

odbacis garanciju onda si se upucao u stopalo kupovinom novog auta.

Nesto kontam, kod auta sa starijom tehnologijom motora, posebno atmosferci kod Tipa, mislim da se isplati izaci iz garancije, ali ne i ako izaberes nekog proizvodjaca koji ne ume da sklopi auto da valja poput Opela... Tu ne bi smeo izaci iz garancije :D

7 minutes ago, Martin said:

S obzirom da su skočile i cene kod majstora - ušteda po servisu, da radim van ovlašćenog servisa, kreće se u proseku oko 60 evra. Za 5 godina, to je oko 300 evra. Ne isplati se izgubiti garanciju za toliko.

Pa da ali to je samo jedan od parametara koji gledas. Posto ces 5g cerati u zdravlju auto, rezevne delove ces tamo morati isto da kupis i da ti ugrade, nesto od potrosnog materijala jos da sredis... Nakupi se to, posebno diskove kada menjas (navedena cena za iste je verovatno samo cena dela, ne i ruke) i stosta nesto. Za 2-3 godine ako se bas prelazi i vozi, bude mnogo toga za zamenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...