djomla 8386 Posted November 16, 2021 Neki ne nosimo termo pantalone nego farmeNke samo, tako da bi nam grejanje sedišta prijalo Sent from my 3310 using Tapatalk 3 1 Bingodalton, rkoma1986, moron and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 16, 2021 Sve u svemu grejaci sedista ne smetaju, a cim ne smetaju znaci da koriste 1 1 djomla and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 16, 2021 1 hour ago, moron said: @Martin Iskrene čestitke ! Da te dugo i lepo služi. Što se grejača sedišta tiče, moje iskustvo je ovakvo - ako je napolju hladno, u pravilu si toplije odeven. A sa debljom garderobom (pa i na nogama) teže ćeš osetiti grejanje sedišta. Možda čak nećeš osetiti i nikako ( ako si u nekim baš toplim pantalonama ). Da bi ga bolje osetio, trebalo bi da si tanje odeven, ali, onda ima da se smrzneš napolju Tek, "svakog čuda tri dana dosta" Hvala na čestitkama Pazi, kad sednem u hladan auto, bez dugih gaća i preko debelog Russel Athletic duksa, fino se oseti blagodet grejača. Posle par km smanjim jačinu grejača, da bi ih ugasio skroz kad se auto ugreje. Ali fino rade, kao i automatska klima koja funkcioniše bolje nego u Cromi. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 16, 2021 Ogromna je razlika u osećaju hladnoće kad na kožno sedište sedneš u farmerkama i somotarkama npr. Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 2 djomla, moron and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6786 Posted November 16, 2021 Ja sam jedino koristio grejace sedista kada sam se vracao sa fizikalne terapije za ledja. Tada je bas prijalo, inace ih ne volim nesto dok zena kuka sto ih nema na novom autu. Na pasatu je malte ne bilo ukljuceno non stop kod suvozaca zimi Takodje nije lose kada vozis burek iz pekare, stavis na suvozacevo sediste da se ne hladi 1 3 djomla, vagenovac, Dzimbo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 16, 2021 Grejac bureka 2 2 moron, djomla, Dzimbo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted November 16, 2021 On 10/31/2021 at 8:19 AM, Martin said: Motor 1.0 sa fabričkim plinom je ono što me je oduševilo Kako si se odlučio za TNG verziju? Baš si nju gadjao u startu, kraći rok isporuke ili nešto treće? 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 17, 2021 Prelazim 3000 km mesečno, a doplata za TNG uređaj bila je samo 700 evra. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22639 Posted November 17, 2021 TNG je ugradio diler ili fabrika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 17, 2021 Fabrička ugradnja. 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted November 17, 2021 5 hours ago, Martin said: Prelazim 3000 km mesečno, a doplata za TNG uređaj bila je samo 700 evra. Gaziš lepe kilometre, tako da razumem ekonomsku pobudu za TNG-om. Neka te sreća prati ! p..s. i zimi vozi samo u šorcu, da bolje osetiš kada greju sedišta 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 18, 2021 sa srecom i za bolji da promenis.Послато са MI 9 помоћу Тапатока 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shell 49 Posted November 19, 2021 Svidja mi se auto, posle pregledanih 10+ raznih preskupih krseva razmisljam i ja da kupim novu Daciu samo model Stepway i bez plina sa 1.0 motorom. Da li si mozda upoznat sa planom odrzavanja novih Dacia, koliko kostaju 1,2,3,4 servis i kada se radi veliki i koliko on iznosi? Koliko vidim ovaj 1.0 motor je trocilindras, da li je to mozda problem, posto vecina majstora ima negativan stav o trocilindrasima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted November 19, 2021 Ako je nov, tvoje je samo da ga vozis I ne razmisljas.Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted November 19, 2021 2 hours ago, shell said: Koliko vidim ovaj 1.0 motor je trocilindras, da li je to mozda problem, posto vecina majstora ima negativan stav o trocilindrasima? Vozim povremeno službenu fobiju 1,0 TSI 95, takodje je sa 3 cilindra, ima na satu oko 117 hiljada km (u februaru će vozilo imati 4 godine). Motor nije ni štucnuo do sada. Ulje se ne dosipa izmedju dva redovna servisa (15 kkm). Ne vidim zašto bi u vezi sa pitanjem sama 3 cilindra sa 1,0 TCe bilo drugačije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 19, 2021 Kod nas vazi i dalje verovanje da sve ispod 2000 kubika nije motor. Iako sam i sam donekle pristalica toga, nova vozila su pokazala da to nikako nije tacno. A u slucaju da krenes sa 0km i nisi taksista, i nasvirani 1.0 ima da ti predje vise nego sto ces imati zelje da vozis taj auto. 4 vagenovac, horvat, totti and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 20, 2021 Servisi se rade na 30k km ili jednim godišnje. Prvi servis košta 22000 (ulje, filter ulja, svećice, servis TNG uređaja...kontrola vozila). Drugi servis košta oko 40000 (sve kao prvi + filteri vazduha i klime još neke stvari). Nije jeftino, ali opet manje nego neki polovnjak. Inače, 1.0 Tce se odlično pokazao za ovih 3000 km. Potrošnja plina je oko 6.8 litara na 100, a benzina troši oko 0.3 litre na 100 (benzin troši prilikom starta i nakon hladnog starta i 1500 m prebacuje na plin. Snage ima sasvim dovoljno. Ne oseti brdo. I pored visoke cene gasa, vožnja je opet jeftinija nego na dizel (u odnosu na Cromu, ušteda je oko 10000 dinara na mesečnom nivou). Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 20, 2021 Servisi se rade na 30k km ili jednim godišnje. Prvi servis košta 22000 (ulje, filter ulja, svećice, servis TNG uređaja...kontrola vozila). Drugi servis košta oko 40000 (sve kao prvi + filteri vazduha i klime još neke stvari). Nije jeftino, ali opet manje nego neki polovnjak. Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted November 20, 2021 Sta je 'drugi servis'? Misli se na veliki + mali servis (ili je veliki servis predvidjen za oko 100-120 hiljada?) ? 40 crvenih za veliki + mali servis... Pa ne znam, mozda za neki D segment ili zahebanije nemacke aute, ali za turbo kosilicu otkidaju po usima a filteri TNGa se mahom zna koliko kostaju, kao i dizne i isparivaci.. Istina, ovlasceni je pa zato i klepaju po usima. Iskreno, neprijatno sam iznenadjen cenovnim odrzavanjem. Mislim da je prvi servis negde u rangu Tipa 1.4 mislim. Jedino da sacekamo kolegu knezevica da uradi prvi servis na Tipu 1.0T, cisto radi nekog finansijskog poredjenja jer su agregati slicni PS Da li imas mozda plan odrzavanja sa okvirnim ponudama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 20, 2021 (edited) Evo cenovnika pa sami procenite. Smatram da je ovo skupo. Samo servis tng uređaja je 7500 dinara, a menja se jedan filter (koji košta par stotina dinara). Garancija traje 5 godina. Razmišljao sam o održavanju u sopstvenoj režiji, ali opet smatram da je ipak isplativo ići u ovlašćeni servis tih pet godina. Jer, šta u slučaju otkaza nekog dela? Edited November 20, 2021 by Martin 3 ISV_01, PremieRacing and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 20, 2021 Ja sam za bojkot lopovluku 2 PremieRacing and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 20, 2021 Glavna razlika izmedju novog auta i polovnjaka je u garanciji, ako odbacis garanciju onda si se upucao u stopalo kupovinom novog auta. 5 djomla, Reacher Gilt, Ivan and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted November 20, 2021 (edited) 1 hour ago, ISV_01 said: Mislim da je prvi servis negde u rangu Tipa 1.4 mislim. Jedino da sacekamo kolegu knezevica da uradi prvi servis na Tipu 1.0T, cisto radi nekog finansijskog poredjenja jer su agregati slicni FireFly je motor koji se ugradjuje vec 6. godinu , a znam npr. aftermarket cene konkretno za 500X u koji taj motor ide vec godinama (samo u jacoj verziji 1.0 120 sa istim obrtnim i u verziji 1.3). Koliko konkretno razliku u ceni delova za redovno odrzavanje benzinca ocekujes u zavisnosti od toga da li je motor stariji ili noviji, atmo ili turbo? Sem sto trocilindras ima svecicu manje? Za prethodnu verziju 1368 ccm bloka, (prvi) mali servis u ovlascenom ljudi sa Tipom 1.4 atmosfercem placaju u zadnje vreme uglavnom 13.000-14.000 dinara, u zavisnosti od toga sta koji servis menja. Isto to se menja na T-Jet, isto to menjam na MultiAir Turbo (jedino ide par dl vise ulja zbog MA), samo sto je cena npr. kod naseg Gorana nepunih 7.000 din. Prezvakana prica, da se ne ponavljamo, pa i ovde je par ljudi sa novim Tipom diskutovalo da razmisljaju da se u startu odreknu garancije i rade servise u samostalnoj reziji. E sad, tu je glavna kvaka jer je FIRE stari, jednostavan, najobicniji atmosferski motor, na kome tesko nesto skupo moze da otkaze. Dok su ove moderne turbo kosacice daleko slozenije (konkretno FireFly ima MultiAir 3. generacije, direktno ubrizgavanje sa pritiskom od 200 Bar, integrisan IC hladjen vodom, potpuno elektricni Wastegate ventil turba, alu blok i glavu)... Kad uporedis cene iznad, stoji da odrzavanjem u ovlascenom deru - ali time placas "kasko" na skupe komponente bar za tih par godina i miran si po tom pitanju. A ovde covek jos ima verziju sa fabrickim gasom. Da sam vec uzeo novo sa garancijom, a komplikovanije - za toliko ne bih ni razmisljao na tu temu. Upravo ovo sto i moj imenjak u postu iznad kaze. Edited November 20, 2021 by Ivan 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 20, 2021 (edited) S obzirom da su skočile i cene kod majstora - ušteda po servisu, da radim van ovlašćenog servisa, kreće se u proseku oko 60 evra. Za 5 godina, to je oko 300 evra. Ne isplati se izgubiti garanciju za toliko. Edited November 20, 2021 by Martin Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted November 20, 2021 Ma mozda i ja tripujem, nije to mnogo nego su nam plate male, Korona syebala uvoz delova i isporuku (kao i automobila), skocilo sve pa i vreme vadjenja jedne svecice i radni sat... Oket, ne bih poredio odrzavanje van ovlascenog i u garanciji sa bilo kojim neovlascenim servisom i/ili majstorom, a jos manje sa time ako neko ima svoj kanal u dvoristu i nesto od osnovnog alata, dovoljnog da zameni sam ulje. Nije realno poredjenje tog tipa i ne bih da se udaljavam i trujem coveku temu, valjda je dobio ponudu odrzavanja auta pre/posle kupovine. Nije dzabe ono, kroz servise u ovlascenom ti naplate bar 10-20% cene vozila dok je u garanciji. 22 minutes ago, vagenovac said: odbacis garanciju onda si se upucao u stopalo kupovinom novog auta. Nesto kontam, kod auta sa starijom tehnologijom motora, posebno atmosferci kod Tipa, mislim da se isplati izaci iz garancije, ali ne i ako izaberes nekog proizvodjaca koji ne ume da sklopi auto da valja poput Opela... Tu ne bi smeo izaci iz garancije 7 minutes ago, Martin said: S obzirom da su skočile i cene kod majstora - ušteda po servisu, da radim van ovlašćenog servisa, kreće se u proseku oko 60 evra. Za 5 godina, to je oko 300 evra. Ne isplati se izgubiti garanciju za toliko. Pa da ali to je samo jedan od parametara koji gledas. Posto ces 5g cerati u zdravlju auto, rezevne delove ces tamo morati isto da kupis i da ti ugrade, nesto od potrosnog materijala jos da sredis... Nakupi se to, posebno diskove kada menjas (navedena cena za iste je verovatno samo cena dela, ne i ruke) i stosta nesto. Za 2-3 godine ako se bas prelazi i vozi, bude mnogo toga za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites