Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pink Car - Pinkmobil :)

Recommended Posts

Mitrović objavio: Pink Car je gotov, ima 504KS i na gasni pogon, premijera u Padovi 23. Oktobra

 

pink car01.jpg

 

Iako je konstruisan na pogon zelenom energijom, ima čak 504 konjske snage, a razvija brzinu od 340 km/h. Ovo je na svom Instagram nalogu objavio vlasnik Pink Media Grupe Željko Mitrović.

Željko Mitrović sa ekipom pinkovog razvojno-istraživačkog centra i Monte Carlo Motorsom se sprema za premijerno prikazivanje svog Pinkmobila na gasni pogon i bioetanol. S obzirom na to da je automobil konstruisan na pogon zelenom energijom, impresivno je da mu je snaga čak 504 konjske snage, a razvija brzinu od 340 km/h. Ubrzanje do 100 km/h ostvaruje za samo 1.9 sekundi.

 

Mitrović najavljuje i prve trke na kojima će učestvovati Pinkmobil, i to Valelunga 28. novembra, i to sa veoma prestižnim timom pilota koji sačinjavaju tri žene - simboli i svojevrsne ikone u svetu automobilizma i automobilskih trka različitih kategorija. Reč je o Tamari Vidali, Vanini Icehaiks i Aleksandri Galo. Pinkova poruka na ovim trkama će svakako biti: Pink zna da žene vladaju svetom, a vi?

 

izvor

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomla

 

Zar nemaš poverenja u PRC?*  :D :D 

Mene samo zanima koliko će da ubrzaju snimak, znajući kako su to već radili sa drugim produktima njegovog genija...zato sam i stavio u Off i lupio smajli gore u naslovu :D

 

* Pink Research Center mu je ono PRC 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman nek se skuca u prvu banderu, malo vatrometa nije na odmet, mislim na doticnog ponosnog M. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salu na stranu ali ljudi koji rade na svim njegovim projektima su uglavnom moje kolege sa fakulteta koje poseduju i znanje i iskustvo u svim tim oblastima. Najvise mi je drago da im se ukazala prilika da pokazu svoje mogucnosti ma ko god da to finansirao...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošao 23.10. i ''premijera'' je bila. :D Nema snimaka, nema klipova sa testiranja, nema ništa...ali sam pronašao izjavu koju je dao Fulvio Ballabio.

 

Italijan, rođen 1954. godine koji je tokom 80-tih vozio Formulu 2, Formulu 3000, a imao je i 6 startova u CART seriji u periodu 1987-1989. godine. Sa završetkom svoje vozačke karijare napravio je 1989. godine svoj prvi auto pod imenom Montecarlo GTB Centenaire, proizveden od njegove kompanije koju je osnovao 1983. godine pod imenom Monte Carlo Automobile.

 

mca01.jpg mac02.jpg mca03.jpg

 

Par godina (do 1993.) ovo je bio najbrži sportski auto na tržištu jer su uzeli Lamborghini 5.0 V12 iz Countach-a (25th Anniversary), dodali mu dva turba i tako podigli snagu na 720 konja. Auto je išao do 350 km/h, bio je lagan jer je korišćeno dosta karbona, kevlara u njegovoj proizvodnji. 1993. godine je pobedio u svojoj klasi na trci ''6 sati Valelunge''. Planirana je proizvodnja 100 komada, ali bogati ljudi tog vremena nisu bili posebno zainteresovani jer mu je cena bila previsoka, tako da je na kraju napravljeno samo 5 komada. Detaljnije...

Firma je preuzeta od strane drugih ljudi koji su u isti auto ubacili Mercedesov motor, pokušavali nešto, ali na kraju vratili firmu njegovom osnivaču.

 

2005. godine se vraća na scenu sa novom firmom Montecarlo Automobile, ali suštinski sa istim ciljem. Tako je 2008. godine, opet u Monaku predstavio svoj novi auto - Monte Carlo ALA 50:

 

Monte_Carlo_ALA_50_2008.JPG monte-carlo-automobile-ala-50 02.jpg monte-carlo-automobile-ala-50 03.jpg

 

Auto je imao V8 sa 650 konja koji je radio na metan i plin. Kao što je prvi put imao saradnike iz motosporta (Carlo Chiti, koji je decenijama radio sa Alfom), tako je i sa ovim drugim autom imao pedigre u vidu Christian Contzena koji je radio za Renault Sport. Fulvio Ballabio je imao ideju da sa tim autom, i posadom od tri vozača isključivo iz Monaka, učestvuje 2010. godine na trci 24 sata Le Man-a. Imao je ideju i da posle ove trkačke usledi i serijska varijanta za prodaju. Ali, od Le Mana nije bilo ništa, kao ni od serijskog modela, mada auto jeste 2012. učestvovao na trci ''4 sata Monce'' uz pomoć BRC-a, i zauzeo osmo mesto u klasi sa automobilima koji su takođe išli na plin. Detaljnije...

 

2014. godine, kompanija je predstavila sportski automobil pod nazivom Montecarlo Automobiles Rascasse, koji je imao centralno postavljen 6.0 V12 BMW motor sa 550 konja:

 

montecarlo-automobile-rascasse-supercar 01.jpg montecarlo-automobile-rascasse-supercar 03.jpg montecarlo-automobile-rascasse-supercar 02.jpg 

Detaljnije...

 

I, sad stižemo do Pink automobila koji ima V8 sa 504KS:

 

motor v8 fma.jpg

 

...i opet ista priča o alternativnim gorivima, i opet tri vozača, i opet Valelunga...dakle, Fulvio ide u još jedan isti krug, ovog puta sa parama Željka Mitrovića.

Svakako da je u pitanju reciklaža prethodnih automobila, da niko iz SRB oko ovog auta nije radio ništa, već je u pitanju samo pumpanje ega Mitrovića. A, auto ko auto...verovatno ga čeka sudbina kao i svih pre njega koje je napravio Montecarlo Automobiles...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...