Jump to content
FAS Goran
darkman14

AR Giulia 2.0 GME (benzin) ili 2.2 MultiJet?

Recommended Posts

#pitamzadruga

 

Drugar se zainteresovao za Guiliju i pitao me šta bih ja pre uzeo 2.0 benzin ili 2.2mjet... Elem, ja mu odgovorih da kako stoje stvari  Mondea ili Talismana ali ajd ostalo je pitanje o ova 2 motora, tj šta je bolje/pouzdanije...

 

Relativno su novi motori za ovo naše tržište i ovdašnja eksploatacija je mala da bi neko pisao o problemima kao što su oni na novijim 1.9mjet ili 2.0mjet.

 

Ima li kakve informacije o pouzdanosti ova 2 motora? Koje motore nasleđuju?

Dal sam pogrešno negde video ili šta, za 2.2mjet mi se čini da sam pročitao da je kao 1.9mjet motor, a možda grešim.

Benzinci su mi totalna nepoznanica i sem ovih tjet, m-air što se vrte ovde po forumu ne znam za druge novije.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja verujem 2,2 mjet sličan kao 1.9 i 2.0 mjet
A o benzincu u imaš na yt bar 10 video iz eksploatacije,plus direktor Neša vozi jednog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, andreja.micovic said:

Ima li kakve informacije o pouzdanosti ova 2 motora? Koje motore nasleđuju?

Dal sam pogrešno negde video ili šta, za 2.2mjet mi se čini da sam pročitao da je kao 1.9mjet motor, a možda grešim.

Benzinci su mi totalna nepoznanica i sem ovih tjet, m-air što se vrte ovde po forumu ne znam za druge novije.

Oba motora su full aluminijumska. Dok se sa dizel može reći da je nastavak razvoja MultiJet2 tehnologije, benzinac je potpuno nov.

Ovaj dizel u Giuliji ima još veći pritisak ubrizgavanja nego raniji MultiJet motori, manje buke i vibracija, ima IRS (omogućava da dizna brizga još više puta u jednom ciklusu baš kako bi pospešila bolje sagorevanje i manje buke), nešto su i na pumpi visokog pritiska radili... Bilo koja varijanta dizel Giulie je sporija od 2.0 benzinca (200KS), a kamoli onog od 280 konja. Jedino je sada najnovija i najjača dizelka sa 210KS za dlaku iza slabije varijante 2.0 benzinca, ali kontam da je i najmanja šansa nju da razmatra kao polovnjaka jer su to baš mladi primerci (ako ih uopšte ima kod nas). Bolji je ovaj 2.2 dizel u nižim obrtajima od 2.0 MJet...

 

2.0 benzinac uvek ima ZF automatik sa 8 brzina, dok je kod dizela postojao i manuelac sa 6 brzina (Getrag 6MTI300). Izbor između ta dva motora kod Giulie automatski vuče i izbor menjača jer ako se odluči za 2.0 benzinca nema onda verzije koja nije automatik, dok kod dizela imaju obe opcije. Glavna prednost dizela je potrošnja. Ali, ono... baš prednost. Mana je naravno registracija koja je duplo skuplja (pa i malo više od toga). 2.0 benzinac (svejedno da li 200 ili 280) po gradu mu neće trošiti ispod 12-13 litara (to je minimum), dizelka oko 10, mada tu zavisi od verzije i uparenog menjača.

 

Interval velikog servisa kod dizela je duplo veći nego kod benzinca. Možda će mu i to biti važno.

120k kilometara/5 godina kod dizela, dok je kod 2.0 benzinca 60k kilometara/4 godine.

 

Ima dobar ITA forum o Giuliji, Chrome to lepo prevede na ENG, tamo sam skupljao informacije pre kupovine...

ITA Forum

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...