Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo MiTo - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

1.4 multiair 105ks iskustva?
Izgleda da se upravo na tu motorizaciju najviše žale što se tiče MA jedinice.
Hvala bogu pa postoji široka paleta motorizacije za alfe i Fiate.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, danko said:

A zašto ne 1.3 MJT ??

1.3 Euro5 za obilaziti. Ako krene igranka sa diznama, srecno!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel' ima uopste neka kombinacija da je bila dobra na Mitu?
Pitam kao evenutalna zamena za Minija nekad. Mozda 1.4 atmo?

 

Inace, ne znam da li sam ikad spominjao, ali zena je davno imala MiTo 1.3 85ks. Prosao je otprilike kao i sto vaze price po forumu uz raspadnuto kvacilo iz cista mira. Meni bas bilo zao, bio je ultra simpatican autic, ali generalni primerak ispade tezak krs

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2024 at 12:32 AM, Mihajlo11 said:

1.4 multiair 105ks iskustva?

Ja sam izgleda jedini na forumu koji ima tu motorizaciju na EVU. Konkretno auto lepo ide, ne treba očekivati neočekivano od atmosferskog motora tih performansi ali daleko od toga da je slab.

Kao što ti pominju, motor ima Multiair sistem koji je bezobratno skup i popravka gotovo da se ne isplati u ovom trenutku. To mu je zapravo jedina mana. Cena novog MA je od 1000-2000 evra u ovom trenutku, popravka nemoguća.

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nisi hteo da slusas kolege :( (ili si vec bio pazario pa navratio na forum). Preveliki rizik ni za kakvu primetniju dobit na atmosferi.

1 hour ago, igor0511 said:

Jel' ima uopste neka kombinacija da je bila dobra na Mitu?

Kao sto @dekirs i @OMP rekose i sa cim se apsolutno slazem - od turbo motora najveca sigurica su T-Jet 120 i 155.

Ovo sve ostalo (turbo benzin/dizel) od Euro 5 naovamo je kako ti se zalomi, da ne kazem pomozi Boze :) .

 

PS: U Mitu je sreca pa su jos i ostavili te turbo motore starije generacije. Za razliku od Punta, gde su nazalost od 2011. izbaceni i FIRE 1.4 16v 95 i T-Jet 120.

Tako da su na Evu i MY12 provereni jedino slabasniji atmosferci 1.2 i 1.4 8v (sa petobrzincem). Jedino sto bih jos eventualno uzeo je 1.6 MultiJet (koji je vrlo redak, a i on je kasnije izbacen). Ostatak su 0.9 TwinAir, MultiAir atmo i turbo, 1.3 MultiJet Euro 5+, sve potencijalne igranke. Kao sto rekoh, ako bih vec svesno "rizikovao" sa nekim od tih, uradio bih to sa najjacom verzijom (MA Turbo 135), da bar onda ide :) . Svakako je T-Jet sigurica, a i to sto ima relativno jeftino se resava.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Ivan said:

Kad nisi hteo da slusas kolege :( (ili si vec bio pazario pa navratio na forum). Preveliki rizik ni za kakvu primetniju dobit na atmosferi.

Kupljen bez ijedne pročitane rečenice o tom motoru. Kad god sam kupovao auto uvek su me plašili te nemoj te dizne, plivajući zamajac, twinport, nemoj dizel nemoj beznin. Samo sam otišao i kupio auto koji mi se svideo posle prve vožnje prvi put u životu, i zeznuo se.

 

Edited by Ivan
Skinut prazan citat viska

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 jtdm je dobar motor u Mitu. Naravno odmah se resis ekologije jer zna da pravi problem (dpf, egr off ) i sem toga ja ne znam da ima neke izrazene mane. Moze biti menjac jer je na neke isao m32 iz opela ( ne znam do kog godista) ali u sustini jako dobar motor, a potencijalni problem sa menjacem me sigurno ne bi odvratili od kupovine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg treba ipak procitati ako vec ne znas, juce me pita komsija koji inace ne zna o kolima a nesto bi da pazari, sta mislim za 1.0 ecoboost i 1.6 vti motore (ford i pezo konkretno gleda) reko bezi od oba sem u nekim bas novijim godistima a sto znam da on ne gleda, kaze sto, ja mu objasnim, uh kaze dobro umalo pre neki dan ne kupih nesto od togam onda mi pomenu Evo 1.3 euro 5, reko ti si bas resio da se usrecis sa nekim od problematicnih pored tolko drugih, aj pricaj sta si jos gledao dal ima nesto da vredi, pa kao to mi se svidja nisam gledao drugo.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju ispada svi problematicni sigurno 90% auta .... pa naravno kad su stariji od 5te godine tu im je vec vreme za komplet remont , i pitanje kako to odrade, kod nas uglavnom zamazu i to je to odma na trgovinu .... jgb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Mita od dizela 1.3 Mjet 90KS (Euro 4, 6 brzina) ili 1.6 Mjet.

 

Iskreno pre bih išao na 1.6, može mnogo ozbiljnije da povuče, nema turbo rupu, mnogo se lepše vozi na otvorenom putu i autoputu a potrošnja je neznatno veća, ako uopšte i jeste, najviše zavisi od uslova u kojima se vozi.

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, werp690 said:

1.6 jtdm je dobar motor u Mitu. Naravno odmah se resis ekologije jer zna da pravi problem (dpf, egr off ) i sem toga ja ne znam da ima neke izrazene mane. Moze biti menjac jer je na neke isao m32 iz opela ( ne znam do kog godista) ali u sustini jako dobar motor, a potencijalni problem sa menjacem me sigurno ne bi odvratili od kupovine. 

Da me ne shvatis sad pogresno, ali cupanje DPF ce biti gledano na tehnickom. Nekad ubrzo, osim ako opet ne pomere.

 

Zasto uopste kupovati vozilo sa DPF u nepoznatom stanju i sa nepoznatom kilometrazom, uzmi ili onaj bez DPF ili benzinca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledece godine se nece gledati, a za nadalje ko zna.. Eto vec 10 godina "gledaju" pa nista.. Gasi se softverski, ne cupa se nista.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno gledalo bi se i pre 10 godina da ova vlast sme da se usudi da se pozabavi "nepopularnim" temama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, werp690 said:

Sledece godine se nece gledati, a za nadalje ko zna.. Eto vec 10 godina "gledaju" pa nista.. Gasi se softverski, ne cupa se nista.. 

DPF samo softverski? I dalje imas sace u auspuhu koje moze da se zapusi. 

 

A to sledece godine je ok, ako kupujes auto za na godinu dana. A sta posle godinu dana...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, nisam dzabe napisao 1.4 120 i 1.4 155ks u Mitu. U dva navrata sam kupovao Mita i pogledao sam tonu primeraka, vecina njih su bili lesevi pa cak i ovi 1.4. Dizele da ne spominjem. Mito je kao takav svakako lose uradjen, losije od Punta EVO recimo i onda kada sednete u nekog 1.6 dizela imate utisak kao da ste u autu koji vredi 1000e. Prvo jer su svi dizeli presli boga oca, drugo jer godine eksploatacije uticu na Mita u velikoj meri jer je lose uradjen u startu. Kod dizela ima ta 1.3 problematika koja nije jeftina. Sa druge strane kod benzina imate MA verzije koje treba izbeci. Zasto? Pa zato sto imate isti motor koji je daleko jednostavniji u istom autu (1.4 120 i 155) :)

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravište bauka od MA motora. Kad vidim šta rade momci MTD (multiair tuning & development) tjuning kuće koji tjuniraju samo MA modele od puntića do najnovijih alfi, ono nije normalno. Rade osnovno podizanje enage po par desetina konja pa sve do 400+ uz ozbiljne prepravke al eto nisu upoznati sa MA problemima.


#in_multiair_we_trust

PS na nekoj od tema kolega lepo napisao da ga je 1.3 dizlo izašao već preko 1500€ ulaganja, tako da , sa polovnjakom nikad ne znaš šta može da te zakači.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...