danko 157 Posted January 25 A zašto ne 1.3 MJT ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted January 25 1.4 multiair 105ks iskustva?Izgleda da se upravo na tu motorizaciju najviše žale što se tiče MA jedinice.Hvala bogu pa postoji široka paleta motorizacije za alfe i Fiate.Sent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1016 Posted January 26 15 hours ago, danko said: A zašto ne 1.3 MJT ?? 1.3 Euro5 za obilaziti. Ako krene igranka sa diznama, srecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted January 26 Jel' ima uopste neka kombinacija da je bila dobra na Mitu? Pitam kao evenutalna zamena za Minija nekad. Mozda 1.4 atmo? Inace, ne znam da li sam ikad spominjao, ali zena je davno imala MiTo 1.3 85ks. Prosao je otprilike kao i sto vaze price po forumu uz raspadnuto kvacilo iz cista mira. Meni bas bilo zao, bio je ultra simpatican autic, ali generalni primerak ispade tezak krs Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2205 Posted January 26 1.4 i atmo i Tjet su dobre 1 1 igor0511 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 830 Posted January 26 (edited) On 1/25/2024 at 12:32 AM, Mihajlo11 said: 1.4 multiair 105ks iskustva? Ja sam izgleda jedini na forumu koji ima tu motorizaciju na EVU. Konkretno auto lepo ide, ne treba očekivati neočekivano od atmosferskog motora tih performansi ali daleko od toga da je slab. Kao što ti pominju, motor ima Multiair sistem koji je bezobratno skup i popravka gotovo da se ne isplati u ovom trenutku. To mu je zapravo jedina mana. Cena novog MA je od 1000-2000 evra u ovom trenutku, popravka nemoguća. Edited January 26 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted January 26 (edited) Kad nisi hteo da slusas kolege (ili si vec bio pazario pa navratio na forum). Preveliki rizik ni za kakvu primetniju dobit na atmosferi. 1 hour ago, igor0511 said: Jel' ima uopste neka kombinacija da je bila dobra na Mitu? Kao sto @dekirs i @OMP rekose i sa cim se apsolutno slazem - od turbo motora najveca sigurica su T-Jet 120 i 155. Ovo sve ostalo (turbo benzin/dizel) od Euro 5 naovamo je kako ti se zalomi, da ne kazem pomozi Boze . PS: U Mitu je sreca pa su jos i ostavili te turbo motore starije generacije. Za razliku od Punta, gde su nazalost od 2011. izbaceni i FIRE 1.4 16v 95 i T-Jet 120. Tako da su na Evu i MY12 provereni jedino slabasniji atmosferci 1.2 i 1.4 8v (sa petobrzincem). Jedino sto bih jos eventualno uzeo je 1.6 MultiJet (koji je vrlo redak, a i on je kasnije izbacen). Ostatak su 0.9 TwinAir, MultiAir atmo i turbo, 1.3 MultiJet Euro 5+, sve potencijalne igranke. Kao sto rekoh, ako bih vec svesno "rizikovao" sa nekim od tih, uradio bih to sa najjacom verzijom (MA Turbo 135), da bar onda ide . Svakako je T-Jet sigurica, a i to sto ima relativno jeftino se resava. Edited January 26 by Ivan 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 830 Posted January 26 (edited) 26 minutes ago, Ivan said: Kad nisi hteo da slusas kolege (ili si vec bio pazario pa navratio na forum). Preveliki rizik ni za kakvu primetniju dobit na atmosferi. Kupljen bez ijedne pročitane rečenice o tom motoru. Kad god sam kupovao auto uvek su me plašili te nemoj te dizne, plivajući zamajac, twinport, nemoj dizel nemoj beznin. Samo sam otišao i kupio auto koji mi se svideo posle prve vožnje prvi put u životu, i zeznuo se. Edited January 26 by Ivan Skinut prazan citat viska Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 26 1.6 jtdm je dobar motor u Mitu. Naravno odmah se resis ekologije jer zna da pravi problem (dpf, egr off ) i sem toga ja ne znam da ima neke izrazene mane. Moze biti menjac jer je na neke isao m32 iz opela ( ne znam do kog godista) ali u sustini jako dobar motor, a potencijalni problem sa menjacem me sigurno ne bi odvratili od kupovine. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2205 Posted January 26 (edited) Jbg treba ipak procitati ako vec ne znas, juce me pita komsija koji inace ne zna o kolima a nesto bi da pazari, sta mislim za 1.0 ecoboost i 1.6 vti motore (ford i pezo konkretno gleda) reko bezi od oba sem u nekim bas novijim godistima a sto znam da on ne gleda, kaze sto, ja mu objasnim, uh kaze dobro umalo pre neki dan ne kupih nesto od togam onda mi pomenu Evo 1.3 euro 5, reko ti si bas resio da se usrecis sa nekim od problematicnih pored tolko drugih, aj pricaj sta si jos gledao dal ima nesto da vredi, pa kao to mi se svidja nisam gledao drugo. Edited January 26 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1307 Posted January 26 Na kraju ispada svi problematicni sigurno 90% auta .... pa naravno kad su stariji od 5te godine tu im je vec vreme za komplet remont , i pitanje kako to odrade, kod nas uglavnom zamazu i to je to odma na trgovinu .... jgb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted January 26 (edited) Za Mita od dizela 1.3 Mjet 90KS (Euro 4, 6 brzina) ili 1.6 Mjet. Iskreno pre bih išao na 1.6, može mnogo ozbiljnije da povuče, nema turbo rupu, mnogo se lepše vozi na otvorenom putu i autoputu a potrošnja je neznatno veća, ako uopšte i jeste, najviše zavisi od uslova u kojima se vozi. Edited January 26 by Vule Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 553 Posted January 26 2 hours ago, werp690 said: 1.6 jtdm je dobar motor u Mitu. Naravno odmah se resis ekologije jer zna da pravi problem (dpf, egr off ) i sem toga ja ne znam da ima neke izrazene mane. Moze biti menjac jer je na neke isao m32 iz opela ( ne znam do kog godista) ali u sustini jako dobar motor, a potencijalni problem sa menjacem me sigurno ne bi odvratili od kupovine. Da me ne shvatis sad pogresno, ali cupanje DPF ce biti gledano na tehnickom. Nekad ubrzo, osim ako opet ne pomere. Zasto uopste kupovati vozilo sa DPF u nepoznatom stanju i sa nepoznatom kilometrazom, uzmi ili onaj bez DPF ili benzinca? 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 26 Sledece godine se nece gledati, a za nadalje ko zna.. Eto vec 10 godina "gledaju" pa nista.. Gasi se softverski, ne cupa se nista.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 830 Posted January 26 Realno gledalo bi se i pre 10 godina da ova vlast sme da se usudi da se pozabavi "nepopularnim" temama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 553 Posted January 26 (edited) 53 minutes ago, werp690 said: Sledece godine se nece gledati, a za nadalje ko zna.. Eto vec 10 godina "gledaju" pa nista.. Gasi se softverski, ne cupa se nista.. DPF samo softverski? I dalje imas sace u auspuhu koje moze da se zapusi. A to sledece godine je ok, ako kupujes auto za na godinu dana. A sta posle godinu dana... Edited January 26 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 26 (edited) Ljudi, nisam dzabe napisao 1.4 120 i 1.4 155ks u Mitu. U dva navrata sam kupovao Mita i pogledao sam tonu primeraka, vecina njih su bili lesevi pa cak i ovi 1.4. Dizele da ne spominjem. Mito je kao takav svakako lose uradjen, losije od Punta EVO recimo i onda kada sednete u nekog 1.6 dizela imate utisak kao da ste u autu koji vredi 1000e. Prvo jer su svi dizeli presli boga oca, drugo jer godine eksploatacije uticu na Mita u velikoj meri jer je lose uradjen u startu. Kod dizela ima ta 1.3 problematika koja nije jeftina. Sa druge strane kod benzina imate MA verzije koje treba izbeci. Zasto? Pa zato sto imate isti motor koji je daleko jednostavniji u istom autu (1.4 120 i 155) Edited January 26 by dekirs 2 Nikola031 and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted January 26 Napravište bauka od MA motora. Kad vidim šta rade momci MTD (multiair tuning & development) tjuning kuće koji tjuniraju samo MA modele od puntića do najnovijih alfi, ono nije normalno. Rade osnovno podizanje enage po par desetina konja pa sve do 400+ uz ozbiljne prepravke al eto nisu upoznati sa MA problemima.#in_multiair_we_trustPS na nekoj od tema kolega lepo napisao da ga je 1.3 dizlo izašao već preko 1500€ ulaganja, tako da , sa polovnjakom nikad ne znaš šta može da te zakači.Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 frostysrb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites